Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea epexina ja tervetuloa maaliskuisiin ;)

Lisää plussailuja :)

ON: Eipä ole tätiä sen kummemmin näkynyt. Pieni punainen vuoto tuli housuihin ja se oli siinä.. Argh... No, täytyy maanantaina kysyä gyneltä, että mitä tää tarkottaa... Pitääkö syödä primolut tms. keltarauhashormonikuuri, että saa tädin kylään ja sitten taas alkaa pistokset uudestaan. Ei sinänsä ole väliä, koska Kelan hoitokatto on jo ylittynyt, eli lääkkeet ei maksa kuin 1,50e koko loppuvuoden...

Epexina O N N E A ! Miten muistelin, että meillä olisi ollut melkein samat dpot menossa.. milloin sait tuon 2-3?

Mia82 No jo on kumma! Tympeää tuollainen juupas eipäs :/

Mikä Rosebudilla on tilanne? Entäs Tuulia?

ON Digiin hetken arpomisen jälkeen raskaana 1-2 :) Nyt sit jännäilen, että onkohan tarttunut ja vielä oikeaan paikkaan. Ei vielä uskalla tasajalkaa alkaa hyppimään. Onneksi sentään tuntuu eriltä tämä raskaus..jospa se ei olisi ainakaan ulkoinen.. Teen uuden digitilauksen ja testailen ensi viikolla tulisko 2-3. Jännittää! Jos ei tätiä näy tiistaina, niin soittelen sitten neuvolaan, jotta saan ajan varhaisultraan.

Onnittelut Haave! Uskomatonta, miten moni on nyt ihan lyhyen ajan sisään saanut plussan - olisiko se sitä juhannuksen taikaa ja kesähurmosta sitten ;)

Toivottavasti, Mia, sulla asiat selvenee maanantaina. Tosi inhottavaa tuollainen.

Gatusa: mikä siellä on ramadanin tilanne? Alkaako jo olla lopuillaan ja miten meni?

On: tuskailen edelleen pitkittyneen kierron (tänään kp35) ja turvotuksen kanssa - vatsa sentään lähti aamulla toimimaan, mikä on sinänsä ihan positiivista. En valittaisi mistään yhtään mitään, jos tälle kaikelle olisi hyvä syy, mutta epäilen vahvasti kyseessä olevan vaan joku hormonihäiriö, kysta tai psyykkiset vaikuttimet. Testejäkään viitsi turhaan tehdä, kun ei ole varsinaisia r-oireita...

Haave paljon sun kierto oli myöhässä kun testasit digillä? Ja näyttikö normitestillä mtn?

Arvon täällä ostanko digin vai en :/ 2 pvää.myöhässä

HAAVE tuhannesti onnea ja tsemppiä että kaikki menee hyvin !!!! :) Nyt kun vielä Rosebudkin niin johan on plussailua kerrakseen :) Nyt vaan se digi kehiin, haamuista on nyt hyvät kutinat ;)

Mutta mun haamut ei lähellekään oo samoja kun noi eli tuskin on haamuja :/

Eikös verikokeella saa yhtä varman tuloksen?

Tattista!! :love017
Nyt on kyllä plussia tullut tiheään! Jatketaan samaan malliin!! :gen014

Rosebud mulla on menossa kp 27/26-28 ja dpo 13. Eli vielä en kierron puolesta ole turvallisilla vesillä.. Jos sulla on jo myöhässä niin kyllä sen digin pitäisi näyttää varma tulos. Mutta niinpä varmaan muidenkin testien - millaista liuskat nyt näyttää, vai ootko enää testannut? Toivotaan, että plussa pärähtää sinnekin! Tilasin digit äsken raskauskeijun sivuilta 2kpl 19e.

Tuulia se oireettomuus voi olla juurikin se oire. Toivotaan niin!!

Mä sain n. Dpo 13 digiin sen 2-3. Ja samana päivänä tai päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa.

Plussatuulia!!!

Arvaapa vaan, Haave, kuka meni myös ja tilasi testejä? Jep jep. Nyt on tulossa ovisdigiä ja raskausdigiä seuraavaa kiertoa varten - kunhan siihen ensin päästään :)

Onnea epexina ja haave! :) :) :)

Plussatuulia kovasti muillekin. <3 toivottavasti etenkin rosebud ja Tuulia sekä kaikki muut piinailijat saavat iloisia uutisia raskaustesteiltä. :)

satsa: Pahoittelut tädin saapumisesta. :(

mia82: Onpa kyllä erikoinen tilanne. :O Tulehan kertomaan sitten mitä lääkäri sanoi.

ON: kp 10. Ei ihmeempiä. Rennolla mielellä yritetään mennä nyt. :)

Sainpas luettua kaikki viestit. Isosti onnea plussanneille, onpa teitä ollut paljon! Ihan tulee tippa linssiin :)

Liinulle paljon voimia ja iso virtuaalihali. Ikävä tilanne, mutta onpahan vihdoin selvillä, ja IVF mahdollisuus yhä.

ON Jossain kp 7 huitteilla ja edellinen kierto oli 27 päivää, eli sitä omaa normaalia noiden 16-45 päivän ihmettelyjen sijaan. Sain tädin seuraksi Unkarissa rantalomalla joka ei ollutkaan rantaloma, kun rannoille oli maksut, ja sunnuntaina ei paikallinen automaatti antanut meille käteistä eikä missään tuntunut kelpaavan kortti. Hyvä että hotellihuoneet ja ruuat sai sentään kortilla maksettua. Sitä tuns olonsa tosi viehättäväks kiukkuisena ja maha turvonneena ja kunnon kivut vielä.

Kahden viikon lomalta selvisin siis takas - loma sinällään oli ihana, mutta miehen kanssa hierti/hiertää yhä. Nimittäin miehen exä, joka aloitti hänelle viestipommituksen jo päivää ennen lähtöä, ja minulle koko loman. Nauti siinä sitten lomasta kun exä yhä kuvittelee olevansa parisuhteessa miun miehen kanssa vaikka heidän erosta tulee vuosi. Tuntui olevan sitä mieltä, että miun miehen ois pitäny ottaa hänet lomamatkalle mukaan tai ainakin maksaa hänelle myös loma. Tai ei ois saanu kahdeks viikoks lomalle lähtee ja et näe lastas enää ikinä ku luistat sovituista tapaamisista ja niin edelleen... Taas kaikki mikä on maailmassa vikana on miun miehen vika. Jos jotain jää mikä ei oo miun miehen vika ni se on miun vika ku mie kiusaan häntä ja hänen lasta - vaikka ite en oo puoleen vuoteen muuta viestiä laittanu ku että teen tästä poliisiasian jos ei häirintä lopu ja häneltä tulee viestiä jatkuvasti.

Nii että näissä merkeissä tässä on yhdeksäs kierto ja huomenna pitäis kai lähteä sinne poliisilaitokselle kun mie en jaksa enää eikä mies pidä miun puolia exää vastaan kun ei halua sekaantua koko asiaan, yrittää vaan olla puolueeton. Eipä noi viestit häntä haittaa ku hän jättää puhelimesta äänet pois ja laukkuun moneks päivää mut mie en vaan osaa antaa asian olla, vittuako ihminen haluaa yksinhuoltajaks eikä anna lasta miehelle hoitoon jos ei kahta viikkoa yksin pärjää. Ei mahda stressi, vitutus ja väsymys tehdä lapsiprojektille yhtään hyvää ainakaan ja taas on "mie en saa ikinä lasta" itkuja itketty tän muutenkin ahtaan sotkun lisäks. Nauti siinä nyt sit lomasta ja syksyn tulevista opiskeluista :(

elmiina voihan kurjuus sentään..exät!! ne on sieltä ja syvältä yleensä.... mikähän ihmisiä oikein vaivaa kun ne jaksaa tollasta..niillä ei kai sit oo elämässä muuta? koitahan jaksella.

epexina ONNNEAAA!!!!! :) aivan mahtavaaa!!!

Haave ONNNEAAA!!!!! :) ihanaa kun plussia tulee..tuo toivoa meille muillekkin :)

OmaNapa kp 25/30. Ovis siis oli mielestäni 2 päivää myöhässä..en tikuttanut joten en oo ihan varma, mut ovis oireet oli kyllä niin selkeät kp18, että en varmasti voi erehtyä.. :) joten oottelen tätiä sitten vasta ensiviikon su-ma kylään. kyllä mua nii jännittää, että onkohan tärpänny, mut nyt voin kyllä sanoa, että EI OO MITÄÄN OIREITA!! ei sitte mitää. Joten en oo oikein osannu ees haaveilla..oon pystyny oleen tosi rennosti ja oon itestäni niiiiin ylpee siinä mielessä! Muutenki oon panostanu enemmän mun koirieni hoitoon..lenkittäny niitä joka päivä niinku kuuluukin..ennen ei vaan aina tahtonu jaksaa/viittiä ihan joka päivä. Laiska :)

Sori omanapaisuus: Täällä huono olo koko ajan, iskias vaivaa ja finnejä tulee :D Kyllähän nää kestää, jos siellä kerta salamatkustaja on kyydissä <3 Tänään tuli maitoa toisesta tissistä :wtf

Takaisin