Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Eea :) Noista testeistä vielä, jännä että toisillakin on samoja kokemuksia niistä. Mulla tais olla sama juttu että sittenki kun CB digi näytti raskaana 2-3 niin tää davidin liuska oli hätä hätään värillinen, tosi hailakka. Olispa jännä tietää että mikä noiden liuskojen herkkyys on. Mä en ainakaan muista että sitä olis paketissa mainittu.

Mä testailin kolmella testillä samaan aikaan sillon, david, cittarin pregcheck ja clearblue. david oli kaikista herkin, mutta näytti kaikista huonoiten. Voin yrittää kaivaa kuvan tähän vielä. Suosittelen sitä pregcheckiä, se oli halpa ja näytti tosi hyvin! :)

Kiitos kaikille! Tuntuu niin oudolta vieläki. Vaikka aina niin uskoo ja toivoo, ni nyt onkin ihan ihmeissään, kun plussa tulikin!

Tässä vielä kuvat testeistä. Tuntuu, et nuo davivin erittäin herkät on ihan huijausta, tuo pregcheck, jonka pitäisi olla vaan herkkä (selosteen mukaan näyttää päivää ennen tätiä, kun david lupaa 4 päivää) näyttää monta kertaa paremmin. Yllä (vihreät) kaksi davidiä, aamuinen ja sitten iltainen. PC (sininen) ja alempi david, ovulaatiotesti (pinkki) ja clearblue digitaalinen tehty siis samaan aikaan. Ovistestin tein vahingossa kun meni tikut sekasin :D

Tässä on kuvat testeistä ja aiempi sepustus :)

Heippa kaikki!
Minä kuumeilin tässä ketjussa alkuvuodesta, mutta sitten jäi oma kirjoittelu tosi vähiin kun lähdin hoitovapaalta töihin, mutta olen seurannut teidän kirjoittelua suht aktiivisesti taasen.
Nyt ajattelin sitten myös itse kirjoitella.
Ihanaa, että tänne plussia on tullut mukavasti, antaa toiveita meille vielä plussaa odottaville.
Omaa napaa: Ovis oli varmaankin toissa päivänä tai eilen... on peittoa heiluteltu ja nyt sitten ne piinailut alkaa. Onneksi jään lomalle tän viikon jälkeen, Lähdetään vähän reissuun miehen ja meidän ihanan kohta 2 v-neidon kanssa, ei kokoajan sitten tarvii miettiä tärppäskö vai ei, kun on mukavaa puuhailua....

Hei kaikki ihanat naiset!!

ROSEBUD NYT SITÄ DIGIÄ HAKEMAAN NIINKU OLIS JO!! ÄLÄ PIDÄ MEITÄ JÄNNITYKSESSÄ ENÄÄÄÄÄ!!! :DD Toivotaan parasta :)))))

Ja tietenkin sama kaikille muillekin. plussia plussia vaan kehiin! Koko porukalle niin paljon lähetän

Ja sit ON kopsattu tästä ketjusta raskautuneiden puolelta :)

Tämä päivä on maailman paras päivä! <3 <3 <3 :)
Juuri nt-ultrasta kotiutuneena voi olla maailman onnellisin nainen tällähetkellä.. Edes nyrpeä vanhempi mieslääkäri ei pilaa tätä fiilistä.Kaikki oli hyvin ja vauveli oli kunnossa ! Niskaturvotusta 0.8mm eli oikeinkin hyvä. Vauva oli 5,6cm pitkä ja liikkui kovasti ja yritti ensin nukkua selällään ja sitten kääntyi kylelleen kun ultralaitteella lääkäri tökki sitä :D Miten siistiä ja ihanaa oli nähdä pienen liikuttavan jalkoja ja käsiä ja avaavan suutaan :) Pikkuinen nenäkin siellä näkyi :) Miehen kanssa mentiin yhdessä ja kyllä siinä itku silmään tuli molemmille.. Ainoo miinus oli vaan lääkäri (hoitajan tuuraaja(?)) Joka oli tosi hiljainen ja mumisi omiaan koko sen ajan kun mittaili ja näyti vauvaa eri kulmista :) Ens ultrassa joku muu sitten onneksi :D

Ah...oon yhtä hymyä nyt <3 :happy093 :smiley-angelic003 :love017 :smiley-bounce012

late- ihana kuulla sun hyvästä päivästäsi!! :)

KolmasSittenkin ONNEA PALJON!!!! :hug007 :gen014

Voi tätä ilon määrää! Kaikki vain plussailee :) voin vain kuvitella kuinka onnellisia ootte! Vaikka oonki ollut ressaamatta nää ensimmäiset kaks viikkoa niin nyt kun ovis on ohi nii kyllä sitä väkisinki pieni toive taas takaraivoon herää,että voi kun ois omalla kohdalla ne kaksi viivaa tässä kuussa! Se ois mitä mahtavin juttu :) mutta kuten oon sanonut jo aikaisemmin kaikkemme olemme taas tehneet tän kierron osalta..nyt on kropan vuoro sitte taas päättää ollakko vaiko eikö olla :)

Rosebud voi sä pidät jännityksessä meitä!! Niiiiiiin ihanaa ois jos plussa sulle tulis :)

Oikein paljon plussa tsemppejä myös teille muille ja myös minulle! Ei auta ku pitää pää kylmänä. tekis niin mieli eksyä netin ihmeelliseen maailmaan katsomaan vauvatarvikkeita....ehkä käväsen vähä kurkkimassa mitä joskus ehkä pääsen tilaileen :) :wink

Rosebud: Mä testasin muistaakseni päivää ennen menkkojen alkua CB digillä tuloksen raskaana 1-2. Ja siinähän tosiaan on se optia että näyttää jopa 4pv ennen menkkojen odotettua alkamispäivää tuloksen. Mut ainahan se sitä varmempi se tulos on jos tekee testin aikaisintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Oi että sulla on jännät hetket, toivottavasi se plussa sieltä tulis :) <3

Epexinalle kans suosittelen eri merkkistä testiä, mulla ei ainakaan oo mitään hyvää sanottavaa noista Davidin liuskoista, varmemman tuloksen saat eri testillä. Musta se apteekin oma herkkä raskaustesti on hyvä ja hintaalaatu-suhde kohdillaan. Ja selkeen tuloksen sai kyllä jo aikasin. Tsemppiä! :)

hienoa late että kaikki oli hyvin ultrassa onnea :)

nyt kaikki joukol plussaamaa!!! :)

on: kipu alko hellittää vissiin nyt joten olikoha ovis sit äsken... saa nähä miten käy ja mikä kipu se oli... kuun lopus pitäs alkaa jos on alkaakseen.

Hei taasen!
Kovin olen jäänyt jälkeen keskustelussa mutta HIRMUSESTI ONNEA PLUSSANNEILLE :love017 ainakin kolmassittenkin ja ainut (en muista olenko jo onnitellut)! Olen ahkeraan lueskellut kaikkien kuulumisia mutta ei ole ollut aikaa ja inspiraatiota kirjoittaa. Nyt yövuorossa on sitten kumpaakin. Ja Rosebud, varovaisesti onnittelen sua jo. Mun näytöllä oli kyllä selvä haamu! Toivotaan, että lähtee voimistumaan tai se digi näyttää sitten selvästi.

Late, ihanaa lukea noin mukavia kuulumisia. Kaikkea hyvää vielä jatkoonkin. Nauti jokaisesta hetkestä :)

Nonna, mä niin samaistun suhun. Itselläkin tekis mieli jo ostella ja selailla ja tilailla ties mitä. Kovasti haluisin suunnitella sisustustakin lapsoselle mutta olen pyrkinyt toistaiseksi vain haaveilemaan.

Liinua haluan myös vielä erikseen muistaa. Niin paljon se maailma joskus koettelee :sad001. Toivotaan, että sinun kohdallasi se myös on antanut sekä antaa vielä enemmän! Isot halaukset sinulle!

Eilen juhlimme 2-vuotis hääpäivää :love7 Kolmen ruokalajin ravintolareissun jälkeen oli kyllä sellainen väsy, että nukahdettiin kumpikin alta aikayksikön. Mutta oli ihanaa nukkua hyvin oman kullan kainalossa! Muuten taas oloissa ei ole mitään mainittavaa, jotain tuntemuksia olen itselle laittanut ylös kp-päiväkirjaa varten mutta aika nopeasti aika on tällä kertaa mennyt ja nyt taitaa olla jo kp 21 tai 22. Ovis joko mennyt tai tulossa, jos on tullakseen. Pari päivää sitten olin kyllä aika räjähdyherkkä mutta sekin oli ehkä väsymystä. Katsotaan missä kohdin alan taas hermoilemaan, kun kierto pitkittyy :p. Oon ihan hurahtanu lueskelemaan blogeja, en oo mihinkään niin syventyny mutta voin myöntää selailevani aina välillä Rosebudin blogia ja kiva kun sulla oli se blogilista-postaus, löysin itseni tutustumasta moneen uuteen blogiin. Ja Xena, annan ison peukun sun blogille! Tässä pohdin, pitäisikö itsekin aloitta jonkinsortin blogi. En vain tiedä tuleeko siihen oikeasti kirjoiteltua sekä hieman pelottaa, että sieltä joku tunnistaa ja urkkii.. Facebookkiakaan en koskaan juuri päivittele. Mutta toisaalta välillä mulla on suuri tarve jakaa jotain ja tällä hetkellä se ei ole mahdollista, sillä facebookista kun en oikein pidä kun siellä ne julkaisut näkyy muiden siinä seinällä..

ON: Lääkärissä käyty. Ei merkkiä vuodosta ollut ja limakalvo oli paksu, joten täti kyllä varmasti tulee, jos on tullakseen. Tuntemuksia on, että varmasti tulevat viim. huomenna, ellei jo ole alkaneet, kun ihan ku olisin paperissa aiemmin nähnyt jotain punertavaa. No, suunnitelma tehtiin jo jatkosta, joten eikun uutta putkeen vaan. :)

Late: Kiva kun käyt meille täällä kertomassa ultra kuulumisia. Pisti ihan hymyn huulille :love7

Elrei: Mukavaa ja rentouttavaa reissua koko perheellenne :)

Allison: Eilinen päiväsi kuulostaa oikein mukavalta. Onnittelut 2-vuotis hääpäiväsi johdosta! Meillä juuri puhuttiin häistä ja alustava suunnitelma on että viimeistään v 2016 juhlistettaisiin meidän omia.

Nonna: Itse en ole pystynyt pitämään päätäni kylmänä. Olen jo miettynyt valmiiksi ja käynyt jo netissä katsomassa vauvan huoneen kalusteet yms. ja värimaailmankin olen jo mielessäni käynyt läpi. Enää vaan puuttuu se hyvin olennainen osa sitä, nimittäin se vauva :)

ON: Juuri vuorokauden vaihduttua menossa kp 35/28-35. Hieman on paineen tuntua alavatsan vasemmalla puolella ja eilen menkkamaista jomotusta. Tänään tai siis kellon mukaan eilen ei enää mitään muuta kun sitä paineen tuntua. Tottakai pieni toivonkipinä on herännyt, oisko voinut tulla tärppi. En vain uskalla uskoa, ettei vain tipu korkealta ja kovaa..

Tästäpä sulavasti pomppaan tähänkin sakkiin mukaan; olenkin tuolla Toista lasta kuumeilevissa kirjoitellut jotakin.. Pikkukakkosen yrittäminen siis alkakoon elokuun kierrolla, ensimmäinen sai alkunsa yk 4:lla, eli mahdollisuus tälle vuodelle on raskautua, jos kaikki sujuu niinkuin suunniteltu on.. ;)

Pitänee perehtyä ja lukea ketjua tarkemmin huomenissa, mut SUURET ONNET KAIKILLE PLUSSANNEILLE !

tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussatuulia. :)

on: täällä ovis on näköjään mennyt ja rinnat kipeytyn mitä ei tapahtun viime kierrossa nyt on sen vertta arat että jos johonki koskee ni tekis mieli melkei huutaa en tiä mikä on, kunnon pms oireet varmaan iskeny taas vaihteeks eli saa nähä millai kierto mulla tällä kertaa on.

Jos käyn hakemassa digitestin huomenna, voinko testata päivä pissasta? :)

Ja jos en raskaana ole niin jtn on huonosti. Tämmösiä masukipuja ei voi kuvitella tai tulla valeraskauden takia. Oikeasti sattuu ja nipistelee. Häpyluukin jomottaa ja kipua on jaloissakin välillä. Nopeat liikkeet tuntuu epämukavilta. Koko ajan tuntuu kun menkat alkais minä hetkenä hyvänsä. Ja mies ilmotti, että rinnat on kasvaneet. Pientä kihelmöintiä niissä myös. Ja väsyttää tosi paljon.. mä yleensä nukun vähän ja pärjään sillä. Nyt sammun sohvalle klo 20 :D Niin ja nälkä on useasti vaikka yleensä syön HARVOIN.

Hei teille kaikille ihanaisille <3

Vihdoin hetki aikaa kirjoitella näin yövuoron kunniaksi

Rosebud, kyllä mäkin näin tuon viivan sun testissä ja mulla oli aivan samoin! tai ehkä aivan himpun (siis pienen pienen himpun) verran väriä enempi ja digi sitten näyttikin että raskaana 1-2.

Nyt siis seitsemättä viikkoa mennään ja oon pelänny ku kuuta nousevaa että millon alkaa se kauhea pahoinvointi mikä esikossakin oli... (juu-u ei pitäs verrata kun voi olla hyvinkin erilainen raskaus, mutta silti!) nyt on alkanu ilmaantumaan semmonen etova-olo, ensimmäiset suupalat sitä helpottavat hetkeksi ja seuraavat jo pahentavat oloa... nyt alan muistamaan miksi söin vain karkkia (tai imeskeltävän karkin otin suuhuni aina kun olo saapui), tai jäisiä mansikoita... Toki tässä on vielä se ero, ettei tämä ole äitynyt niin pahaksi että olisi pitänyt yrjötä... toivottavasti ei menisikään niin pahaksi....

En tiiä oonko muistanukkaan sanoa, mutta sain sen työpaikan! tokikaan sopimusta en ole vielä allekirjoittanut (vasta elokuussa kun kunta "palaa" lomalta) mutta viralliset onnittelut(puhelimitse sekä henk.koht) sekä kirjeen olen kotiini saanut valituksi tulemisesta :happy119 :cool05

Käytiin katsomassa maanantaina tosiaan sitä tulevaa koiranpentuakin voi itku :love017 :love017 :love017 että toinen oli NIIN sulonen :oops:
3.8 sitten pikkuinen tulisi kotiin! onneksi on vapaa vkl ja mies lomalla elokuun loppuun, niin ei tarvii aivan yksin olla pienen heti pitkiä päiviä uuteen kotiin jouduttuaan... Nyt onkin sitten nimi-ongelma, narttukoira ja A:lla tulisi nimen alkaa :D pitäs olla aika käskevä nimi, jotta metällä onnistuis kiinniotto paremmin.... Tästä vielä ukkelin kanssa väännetään :help

Nyt kutsu käy, töihin mentävä!

Täällä on pottuvarpaatkin pystyssä teille kaikille!

hienoa piia että siellä kaikki kunnossa, kertoileha kuulumisiasi välil meillekin niin ja onnea uudesta työpaikasta :) rosebud voitha sä testata jos haluat päivälläkin kunha oot pidätelly joitai tuntei eka et hormonia ehtii erittyä mut kyl kuulostaa silt et tulee teksti raskaana :) on: kp 12/26 kyl nyt ovis on tainnu olla jo, rinnat kipuilee, väsyttää kokoajan mut se johtuu lämmöst ja paastost. onneks ei tartte laittaa ruokaa tänää ku on valmiina :)

Vautsi, täälläkään plussaillaan ihan urakalla. Paljon onnea kaikille! :)
Mä ajattelin tänään tai huomenna tikuttaa, just in case vaikka onhan se ihan hakuammuntaa, kun ei ole hajuakaan kierrosta km:n jälkeen. Kokeilen apteekin raskaustestillä, kun tuli niitä nippu tuossa männäaikana hankittua ja ekassa raskaudessa näytti niin selkeän plussan ja sitten negan ettei tarvinnut haamuja ihmetellä.
Piia, meille tuli koiranpentu reilu viikko sitten, uskomaton duuni aluksi, ihan vauvanhoitoa tosiaan :) Nyt jo helpottaa, mut onneks on lomaa, ei tota rääpälettä voisi heti yksin jättää. Hyvää harjoitusta mulle :D

Ihania ultrakuulumisia late! Voin vain kuvitella miltä tuntuu nähdä se pieni ihmisenalku screenillä <3

Nonna, tulee sitä itekin välillä haaveiltua ja selailtua salaa vauvanvaatesivuja :)

Allison, onnittelut 2-vuotis hääpäivästä! Teidän juhlat kuulosti aika lokosilta :) Toivotaan että kierto ei pitkittyisi tällä kertaa.

Minkas, toivottavasti on tärppi käynyt. Koskas meinasit testailla? Itellä ainakin se toivonkipinä herää aina, jos on jotain omituisia (muka) tuntemuksia menkkojen alkamispäivän lähestyessä. Mutta vielä en ole ainakaan kovin pahasti pettynyt tädin saapuessa paikalle, vähän tietenkin aina kirpasee.

Tervetuloa cupcake, tänne vaan kuumeileen!

Gatusa, onnea uudesta kodista, en ole tainnut muistaa onnitella vielä! Pidetään peukkuja että sulla olisi oikein hyvä kierto tällä kertaa ;)

Rosebud, mun mielestä sillä digitestillä voi testata koska vaan, jos testaa menkkojen (oletettuna) alkamispäivänä tai sen jälkeen. Noi sun oireet kuulostaa kyllä aika hyvältä, mä pidän täällä sulle niiiiiiin montaa peukkua pystyssä kun kykenen :)

Piia onnittelut työpaikasta! Hyvä kuulla että siellä kaikki etenee niinkuin pitääkin. Pidetään peukkuja että pahoinvointi pysyisi tällä kertaa poissa. Niin ja onnittelut myös hauvavauvasta <3

Epexina, ei ole kyllä kokemusta tuosta merkistä. Ite olen käyttänyt clearblueta, vaikka onkin ihan törkeen kallis. Yritän aina ettiä netistä jonkun sivun jolta löytyisi tarjouksessa niitä. Ne on jotenkin niin selkeitä tämmösen blondin käyttää.

Ninnuriini, pidetään peukkuja että tikutuksessa tulisi toivottu tulos :)

Kaikille tsemppiä! Plussatuulia niitä odottaville ja onnittelut plussanneille, jos en ole kaikkia muistanut vielä onnitella!

ON. Dexterit alkoivat eilen. Mutta eipä tuo haittaa, huomenna alkaa loma ja pääsee reissuun. Jee jee jee! Tällä reissulla ei nyt sitten päästä tekemään Pabloa, mutta jos sitten reissun jälkeen tehtäisiin vaikka Pauli.
Heippa vähäksi aikaa taas :greet025

Takaisin