Hei taasen!
Kovin olen jäänyt jälkeen keskustelussa mutta
HIRMUSESTI ONNEA PLUSSANNEILLE 
ainakin
kolmassittenkin ja ainut (en muista olenko jo onnitellut)
! Olen ahkeraan lueskellut kaikkien kuulumisia mutta ei ole ollut aikaa ja inspiraatiota kirjoittaa. Nyt yövuorossa on sitten kumpaakin. Ja
Rosebud, varovaisesti onnittelen sua jo. Mun näytöllä oli kyllä selvä haamu! Toivotaan, että lähtee voimistumaan tai se digi näyttää sitten selvästi.
Late, ihanaa lukea noin mukavia kuulumisia. Kaikkea hyvää vielä jatkoonkin. Nauti jokaisesta hetkestä :)
Nonna, mä niin samaistun suhun. Itselläkin tekis mieli jo ostella ja selailla ja tilailla ties mitä. Kovasti haluisin suunnitella sisustustakin lapsoselle mutta olen pyrkinyt toistaiseksi vain haaveilemaan.
Liinua haluan myös vielä erikseen muistaa. Niin paljon se maailma joskus koettelee

. Toivotaan, että sinun kohdallasi se myös on antanut sekä antaa vielä enemmän! Isot halaukset sinulle!
Eilen juhlimme 2-vuotis hääpäivää

Kolmen ruokalajin ravintolareissun jälkeen oli kyllä sellainen väsy, että nukahdettiin kumpikin alta aikayksikön. Mutta oli ihanaa nukkua hyvin oman kullan kainalossa! Muuten taas oloissa ei ole mitään mainittavaa, jotain tuntemuksia olen itselle laittanut ylös kp-päiväkirjaa varten mutta aika nopeasti aika on tällä kertaa mennyt ja nyt taitaa olla jo kp 21 tai 22. Ovis joko mennyt tai tulossa, jos on tullakseen. Pari päivää sitten olin kyllä aika räjähdyherkkä mutta sekin oli ehkä väsymystä. Katsotaan missä kohdin alan taas hermoilemaan, kun kierto pitkittyy

. Oon ihan hurahtanu lueskelemaan blogeja, en oo mihinkään niin syventyny mutta voin myöntää selailevani aina välillä
Rosebudin blogia ja kiva kun sulla oli se blogilista-postaus, löysin itseni tutustumasta moneen uuteen blogiin. Ja
Xena, annan ison peukun sun blogille! Tässä pohdin, pitäisikö itsekin aloitta jonkinsortin blogi. En vain tiedä tuleeko siihen oikeasti kirjoiteltua sekä hieman pelottaa, että sieltä joku tunnistaa ja urkkii.. Facebookkiakaan en koskaan juuri päivittele. Mutta toisaalta välillä mulla on suuri tarve jakaa jotain ja tällä hetkellä se ei ole mahdollista, sillä facebookista kun en oikein pidä kun siellä ne julkaisut näkyy muiden siinä seinällä..