Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea,onnea plussanneille <3 :wav
Ite teen huomenna (taas..)testin josko jotain jo näkyis..Oireita on vaikka kuinka,eri asia onko ne vaan kuviteltuja :oops:

Onnea plussanneille, mahtavaa!!!

Rosebudilla selvä viivanpaikka ainakin...peukkuja että vahvistuu!

On: kp 23/26-27. Oireena oireettomuus ;) sellanen olo ettei ole tärpännyt. Väsyttää kyllä hirmuisesti mutta niinhän sitä joskus aina...hätähousuna testasin aamulla puhtaan negankin tukemaan olojani.

Mä myös aamulla testasin negan. Huomenna siis tätiä odotellaan kylään. :D jotain sen suuntaisia tuntemuksia on ollutkin tänään. :) joten uutta yritystä TAAS

Rosebud: Kyllä meikäläisenkin silmiin tossa tikussa ainakin se viivanpaikka näkyy... :) Saapa nähdä, jospa siihen tulis väriäkin mukaan piakkoin! Peukkuja pidän! MInkä merkkinen toi testi muuten on? Sillon kun itse testailin niin mulla oli jtn Davidin liuskatestejä ja niihin tuli tosi myöhään vasta kunnon värillinen viiva! Apteekin omalla testillä oli tullu selkeä plussa jo aika päivää sitten mut näillä ihan hailuja viivoja vaan. Mutta tsemppiä piinailuun, muille kans! Täällä masua kasvatellaan, rv 18+4 <3

Rosebud, kyllä munkin mielestä siinä näkyy selvä viivan paikka! Toivottavasti vahvistuu.

ON. Kp 26/24-32. Tätiä edelleen odotellessa. Koko päivän on ollut vähän semmoinen olo, että kohta se kaahaa paikalle. Väsymys on ollut jotain aivan omaa luokkaansa, mutta ehkä se johtuu vain siitä että tietää että jäljellä on enää 2 työpäivää. Sitten on LOMA ja pääsee Epsanjaan! Saapa nähdä pitääko sitä pakata raskaustestit mukaan varuiksi :)

Tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille ja vielä kerran onnea kaikille plussanneille!!!

TMJ, mulla on sama kokemus juurikin noista Davidin liuskatesteistä. Kunnon viivaa ei saanut aikaseksi, vaikka digi näytti jo raskaana 2-3 viikkoa ja toisen merkkinen liuska oli aivan selvä tapaus. Ihanaa raskausaikaa sinulle :)

Rosebud, nyt vaan uutta testiä kehiin :)

Kiitos Eea :) Noista testeistä vielä, jännä että toisillakin on samoja kokemuksia niistä. Mulla tais olla sama juttu että sittenki kun CB digi näytti raskaana 2-3 niin tää davidin liuska oli hätä hätään värillinen, tosi hailakka. Olispa jännä tietää että mikä noiden liuskojen herkkyys on. Mä en ainakaan muista että sitä olis paketissa mainittu.

Raskauskeijun sivuilta jos tilaa erittäin herkkiä liuskoja, niin ovat Davidin ja mainostavat sivuilla, että herkkyys olisi 10. Paketissa ei lue herkkyydestä mitään..

Mä testasin tänään ja samanmoinen viiva tuli.. kyllä tässä nyt miettii ja paljon. Vihdoin?

EN TIEDÄ, alanko jo kuvittelemaan lisäoireita vai onko vain sattumaa. Heräsin aamulla tosi pahaan ja etovaan oloon. Teki mieli juosta pöntölle, mutta tiesin etten oksenna. Syöminen vei olon pois.

JA NYT väsytti niiiiin paljon, että nukahdin klo 20 sohvalle. Siis ihan JÄÄTÄVÄ väsymys.

Menkkakivut selällä ja masulla sekä lima jatkuu.

TMJ: Pregcheck merkkinen testi :)

Rosebud eikö kannata tehdä digitesti tai ainakin joku toisen merkkinen testi? Puikkomallinen? Itse en saanut liuskaan viivaa, vaikka puikko ja digi anto selkeen plussan.. Digillä jos tekisit, niin ei tarttis pähkäillä... :) Toivotaan että se selkeä plussa sieltä tulee. :)

Rosebud, mua jännittää sun puolesta niin kovasti!!!

Mä oon huolesta sekasin :( Lähipiirissä ollu keskenmenoja ja täällä lukenu kaikkea, joten en osaa vielä nauttia tästä tärpistä... Mä varmaan käytän hyväks mun epilepsia-diagnoosia ja pyydän ultran jo parin kolmen viikon päähän :D

Menkkamaisia kipuja on ollu nyt muutaman päivän, mut ei samantuntusia ku menkkojen aikana... Nyt vaan rukoilen, että kaikki menee hyvin ja pikkunen pysyis kyydissä <3

rosebud ei ku digitestiä kehiin nyt :) tonnikaupalla plussatuulia ja tarrasukkia jos viiva vahvistuu tai tulee teksti raskaana ja viikot :)

on: ramadan alkaa alhamdulillah, ramadan mabrouk jos joku on muslimi mun lisäksi. huoh tulipa urakoitua ulkona tänään, kuisti (betonia) piti lapioida ja harjata puhtaaks mitä nyt sai tavaraa pois sielt.
kp 10/26 ja alavatsa oli kipeä tänää, väsyttäny koko päivän jne. inshaallah tärppi käy...

tsemppiä rosebud inshaallah tulee teksti raskaana :)

on: vajaa tunti aikaa syödä ja juoda, sisäl läkähtyy!!! saapi nähä kuinka kuitti ollaan päivällä ja illalla... :)

Rosebudilla plussatuulia puhaltelen...

Itse testasin TAAS negan...tai haalean viivanpaikan davidin liuskalla. Hitsit kun oon tämmönen hätähousu...

Mutta oliko tossa digissä testauspäivä mikä? Eli odotanko perjantaihin..

Onko huono merkki että kivut, nippailut ja jomotus tuntuu hetkittäin tosi ilkeältä ja etenkin toisella puolen? :S Oikealla. Onkohan kasvava kipu kuitenki tädin oire...

Rosebud, CB:n digitestillä voi testata neljäkin päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Ite tilasin digin ja pari cb:n tavallista testiä netistä, muistaakseni apteekkituotteet.fi nimiseltä sivustolta. Siellä taisi olla silloin joku tarjous.

Mä kanssa täällä vähän jännittelen, kun tätiä ei vieläkään kuulu. Sunnuntaina tosiaan testasin sen negan ja tiistaina olisi tädin pitänyt tulla jos kierto olisi ollut sen saman kuin viimeksi. En nyt oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla ja mitä ajatella, saatika tehdä. Perjantaina pitäisi lähteä sinne reissuunkin. :scratch

rosebud se voi näyttää jopa 4 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää mut suosittelevat odottamaan siihe maholliseen alkamispäivään ni on varmin.

on: kuuma!!! nyt ootetaa sinne 19.42 asti suunnillee että pääsee syömää ja juomaan taas, onneks ei ole niin paljoo tekemist tänään alhamdulillah. pitipä muistuttaa kärsivällisyydestä miestä eli ei hermostumista, riitelyä jne ramadanin aikana. sen pinna on hieman lyhyt.

Takaisin