Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti, ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia. Onnea. :>

Nonna, syön mammavitamiineja ja juon greippi-appelsiinimehua. Kovin suurta eroa limoissa en kyllä ole huomannut, mut juon nyt kuitenkin, kun maistuukin hyvältä. Jos siitä vaikka olisikin apua. Oviksen aikaan puuhailun eteen ei oikeastaan tarvitse juuri mitään tehdä, kun luonto hoitaa homman. Tekee kuitenkin mieli oviksen aikaan. ;)

Ole vaan täällä OmenaPossu. Mukavaa kun oot kertomassa kuulumisia ja tsemppaamassa meitä. :> Ymmärsinkö nyt oikein, että mies olisi taas sovinnollisemmalla mielellä? Jos ymmärsin niin toivottavasti teidän suhde on vielä pelastettavissa.

Onnea Rosebud viivan vahvistumisesta. Pidän peukut pystyssä että se jatkaa vahvistumista.

Voi ei Liinu. :( Pahoittelut ja paljon voimia. *hali*

Voi ei Liinu, pahoitteluni ja iso voimahali! Toivottavasti tutkimuksissa selviää syy keskenmenoihin ja saatte pysyvän plussan sitten aikaiseksi.

Tuosta greipistä, niin selisää ns. hedelmällistä limaa joka edesasuttaa simppasia pääsemään perille. Joku kirjoitti että tekee hyvää myös limakavoille. googlailemalla asiasta löytynee tietoa lisää.

Mewwi kiitos tiedoista! Mulla on niin monta testiä, että voinkin vaikka kahdesti päivässä testata. Tuskin se huippu niin nopeasti menee ohi, mutta onpahan varmempi. En todennäköisesti aio testata seuraavissa kierroissa..ellei jää sit testailuun koukkuun :D

Rosebud onpas jännittävää! Käyhän päivittelemässä tilannetta tänne :)

Nonna sillä kierrolla, kun oli kohdunulkoinen, en syönyt mitään muuta kuin foolihappoa, joka ei kylläkään siihen raskautumiseen vaikuta. Negakierrolla join greippimehua ja söin verigreippejä. Nyt ajattelin ehkä muuten vain ostaa pari purkkia mehua, kun se on hyvää.

Liinu voi ei!! :( kovasti jaksamista sinne.

Kaikille
Mitä greippimehua te muuten juotte? En oo onnistunut löytämään kuin yhtä mehua eikä sitäkään ole joka kaupassa..

ON tässä kuumuudessa ei kyllä pupuilu ole ihan ykkösjuttu, mutta minkäs teet :D Mies ei onneksi ole valittajasorttia..ei tästä muuten mitään tulis. Tilasin ovistestejä 14kpl enkä ajatellut ottaa testailua tavaksi. Niinpä otin ja käytin jo yhden, mutta siinä ei ole kuin superhaamu jos katsoo tietystä kulmasta.

Kiitoksia <3 vielä ei halua ees uskoa, vaikka osasin oottaa ja pelätä jo ennen vuotoa..jotenkin hcg:n noustessa halusi uskoa että olis toivoa..

Hei te vasta plussanneet: annan potkun teidän takamukseen - aasin sellaisen, jotta saatte pysyä pois tältä palstalta jatkossa ;) <3

Näättekö yhtään mun haamujen haamua ylimmässä? :)

Liitteet

• 1044911_10201416580157189_450824449_n.jpg
    1044911_10201416580157189_450824449_n.jpg
    67.9 KB · Katsottu: 22
Niin ja sitten masentavampi kuva perään.. tein kuitenkin ovulaatiotestin vielä illalla. Se olikin sitten positiivinen ovulaatiotesti. Eli johtuks mun haamu oviksesta??

Liitteet

• 1044318_10201421131230963_650634031_n.jpg
    1044318_10201421131230963_650634031_n.jpg
    93.4 KB · Katsottu: 15
Rosebud, mun näytöstä ei ikävä kyllä haamua näkyny, mut ei oo eka kerta kun mä en nää, mutta muiden näytöillä näkyy :) Monethan tosiaan sanoo, että ovistesti on näyttäny plussan ennen r-testiä, joten voihan tuo olla sitä itteesä! Ei luulis oviksen aiheuttavan plussaa r-testiin kyllä.

Onnea plussanneille!

Onnittelujen lisäksi Omenapossulle pahoittelut tilanteesta :(

Hirmuisesti olette kirjoittaneet sitten viime käyntini. Mulla menossa kp 12. Ovispäivä on käsillä. Yritystä ei ole mutta kyllä tätä voisi tjottailuksi kutsua vaikka ovispäivät taitaakin mennä ohi muun kiireen ja stressin vuoksi.

Anteeksi tunkeutuminen teidän keskusteluihin, mutta ajattelin kertoa Rosebud, että itse kun olin jo plussan tehnyt, niin huvin vuoksi tein sitten loput ovistestit, niin joka päivä vaan antoi vahvemman viivan siihen. Että mulla ainakin ovistestit näytti kahta todella vahvaa viivaa kun olin raskaana :)

Mulla sama kokemus ovistestistä kuin akidilla! Tooooosi tummat viivat tuli ovistestiinki sit kun positiivisesta r-testistä oli jokunen päivä aikaa :D

Moikka.. muiden rohkaisemana, testasin ovistestillä josko se antais jotain tulosta siihen että olisinko raskaana. Kun muilla ovistestit ovat antaneet plussaa kun raskaana ootte ollu.

Noh haamu testiviivahan siihen ovistestiin ilmestyi.Mutta en nyt uskalla siihen uskoa että se tarkottais että raskaana olisin. Mulla pitäis täti tulla kylään huomenna tai sunnuntaina jos on tullakseen. Teen sit vasta ens viikolla raskaustestin jos ei oo vielä tätiä näkynyt.

Mutta kieltämättä tuo antaa kyllä vähän toivoa jo!

Takaisin