Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haave, mä juon joko Vipin tai Godmorgonin Verigreippi-appelsiinimehua. Riippuen missä kaupassa on tullut käytyä kun yhdessä on toista ja toisessa toista. Muita greippimehuja en ole onnistunut löytämään ja nuo on mielestäni hyvänmakusia.

Rosebud, mä näen tossa ihan himmeän haamun kun näyttö on oikeassa asennossa. :> Varsinki läppärien näytöt tuntuu usein vääristävän kuvaa. Pidän sormet ristissä, että ovisplussa johtuu raskaudesta.

Onnea oviksen hyödyntämiseen epexina. Ehkä luonto hoitaa siinä tehtävänä. ;)

Catsie, me mennään sitten aika samassa. Mulla pitäisi myös alkaa menkat sunnuntaina, jos on alkaakseen (jos onnistuin oviksen pongauksessa). Ajattelin testata maanantaina, jos ei ala. Toivottavasti ovishaamu tarkottaa sulla raskautta. :> Tsemppiä loppupiinaan.

Meh, sekalaiset fiilikset. Toisaalta oon ihan "varma" että täti on tulossa. Toisaalta toivo nostelee päätään, että josko... Vielä vähän aikaa pitäisi malttaa.

Noniin, nyt olen täällä jälleen. :D Eilen en jaksanut tulla kirjoittelemaan.
Ensin Liinulle pahoittelut ja paljon jaksamisia!

Onnittelut uusille plussanneille!

Sitten omanapailua: Kävin tosiaan siellä gynellä keskiviikkona. Se siinä aikansa tutki ja totesi, että munasolu on "hajonnut" eli ei tarvittu ns. irrotuspiikkiä, vaan pistoslääke oli tehnyt tehtävänsä ja saanut aikaan ovulaation. Suunnitelmana oli siis pupuilua keskiviikkona ja torstaina. :D Eli liityn piinailijoihin odottelemaan, että tärppäsikö vai ei. Tänään on ollut hieman huimausta ja hieman maha tuntunut oudolta. Mutta ootellaan rauhassa. :)

Täällä onkin tullut ihan hirveesti plussia sitten viime visiitin. Onnea ainakin piia84, omenapossu ja kaikki muutkin <3

Rosebud: Kyllä munkin näytöllä haalea haamulainen erottuu. :) Toivottavasti jatkaa vahvistumistaan!

Liinu: Voi itku. :( *voimahaleja*

epexina: Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä. Monesti paras lopputulos tulee kun unohtaa liian yrittämisen. :)

Mia82: Onnittelut hyvistä ultrauutisista. Nyt sitten piinailemaan, tsempitykset! :)

Mewwi: Täällä mennään aika samoissa, ma-iltana sain lähes kontrolliviivan kanssa samanvahvuisen viivan ja tiistaina oli enää haalea. Piiitkät päivät edessä. :D Toivottavasti tärppi käy, molemmilla. <3

Vargynja: Toivotaan, että täti nyt ei kuitenkaan tulisi. Plussatuulia sinne!

Omaa napaa: Ehkä ensimmäisen kerran sain nyt (aika varmasti) oviksen bongattua. Viime viikolla tikuttelin pelkkiä haamuja ja sunnuntaina tuli jo selkeästi vahvempi viiva. Maanantai-iltana eli kp19 viiva oli kaikista tummimmillaan, lähes kontrolliviivan vahvuinen. Tiistaina oli enää haalea testiviiva. Ainakin lh-huippu oli siis maanantaina, toivotaan että myös ovulaatio olisi tapahtunut. Nyt siis näiden laskujen mukaan menossa dpo4?

Mulla tuli eilen menkkaoloo illalla sitten ja tosiaan eilen aamulla ovistesti oli haalea ja illalla kirkas punanen ja tosi vahva. Aamun rtestissä näkyi edelleen haamuviiva, mutta ovistesti oli haalistunut.

Eli mun haamu johtui oviksesta. Toivottavasti tulee sitten se plussa parin vkon päästä.

Niin ja Catsie: Mulla jos ovistesti näyttää ns negaa niin se näyttää haamua eli käytännössä kierron alussa ja lopussa on haamuillut.

No niiin.. Nyt sitten kyssäri: mistä lähden laskemaan kiertoani? Huomisesta, jolloin on "raskausmateriaalin" poisto, vai kuinka?

Tai sitten vain odottaa, että tulee menkat, niin on helppo lähteä laskemaan. Toki en tiedä, kuinka kauan siinä sitten menee...

Moni kuulostaa ovuloineen 2-3vkoa kaavinnasta/keskeytyksestä, niin periaatteessa kierto ei voi lähteä siitä liikkeelle vasta - en tiedä.. Tulee kun tulee.. Menkat, vauva, keskenmeno ja kaikki muukin... :/

Liinu, mä laskin tyhjennyslääkepäivästä, eli ekasta vuotopäivästä kuten normimenkoissakin. En tiedä miten muut.

Liinulle voimia!

ON:sattuipa niinkin kivasti että ovis hyödynnetty ;) ainakin veikkaisin että tänään se on ;)

Jottei mikään menis kuten suunnittelee, niin 6kpl cytotecia ei saanut aikaan muuta kuin että maha meni löysälle - vuoto loppunut kokonaan. Kohdunsuun kokeilin olevan auki, mutta vuotoa siis ei tuu *jupinaa*

Liinu, voi ei :/
Ei mullakaan kyllä kunnon vuoto alkanut vielä tyhjennyslääkepäivänä, vaan vasta päivä-pari sen jälkeen ja kovin runsasta vuotoa ei tullut missään vaiheessa, jopa niukempaa kuin norminekkkoina. Ne ekat päivät tuli vaan hyytymiä ja "paksua verta" pöntöllä istuessa ja pyyhkiessä. Kipu oli kyl muutama tunti tablettien otosta sietämätöntä..sori liian tarkka kuvaus muille..

Mulla ei edes hyytymiä tule, ole kipua tai mitään... :S maanantaina pitää lähteä polille näytille... Toivottavasti sitä ennen tyhjenis.. Henkisesti helpottais kun tietäis että matka jatkuu <3

Hei taas kaikki! Mökiltä palattu hyvin mielin kaupunkiin. Ovis tuli ja meni, nyt odotellaan tuloksia. Paljon on täälläkin ollut tapahtumaa lyhyen ajan sisään, siispä onnea plussanneille ja pahoittelut negoista ja tädin kohdanneille. Liinulle erityisesti voimia ja jaksamista hankalaan tilanteeseen!

ON: Yk 2, kp.21. En tikuttanut ovista tässä kierrossa, jonka vuoksi olo on vähintäänkin epävarma. Voipi olla, että ovis oli oletettua aikaisemmin, jo kp 10 paikkeilla, mutta mikäli tulkitsin oireiston väärin, on olemassa hyvät mahdollisuudet plussaan sitten aikanaan. Yritetty ainakin on. Piinailut alkakoon.

Onnea Mia hyvistä ultrakuulumisista. Tsemppiä piinailuun, pidän peukut pystyssä että tärppäsi.

Kiitos Jippiina. Sinulla alkaa sitten kohta piinaviikko. Tsemppiä.

Rosebud, sääli ettei se ollutkaan sitä itseään. Mut toivottavasti sit vajaan kahden viikon päästä saat oikean raskausplussan.

Liinu, voi kurja. :( Teillä on nyt ihan liiaksi vastoinkäymisiä. Toivottavasti tyhjeneminen alkaa pian kunnolla niin pääsisit taas jatkamaan eteenpäin. Paljon voimia sinne ikävään tilanteeseen.

Onnea epexina oviksen hyödyntämisestä. :> Toivottavasti tärppäsi.

Tsemppiä piinailuun Tuulia. Pidän peukut pystyssä että ovis osui peittojen heiluttelun suhteen hyvään kohtaan ja tuli tärppi. :>

ON: Tänään sitten pitäisi tädin tulla jos on tullakseen. Jos siis ovispongaukseni osui oikeaan. Vielä ei ole alkanut, eikä oikein ole menkkamainen olokaan. Ehkä se tarkottaa sitä, että se ei ole tulossakaan... Toivossa on hyvä elää ja sillai. :D Huomenna testaan, jos ei siihen mennessä ala. Ei kyllä ole raskautunutkaan olo, jos ei lasketa sitä että on jo pidempään ollut usein pientä äklötystä. Toivottavasti ei ainakaan käy samalla tavalla kuin viimeksi kun "menkkojen alkupäivänä" ei ollut oikein mitenkään päin kummoinen olo. Sillon kun ovis ja niin ollen täti olikin yli viikon oletettua myöhemmin. :\

kiitos tsempistä ja onnitteluista, tänää tavarat siirretty miehen veljen kotiin ku oma koti pitää siivota, pestä ja maalata, vuokranantaja ei pistä tikkua ristiin asiassa. täällä on kp 1/26 näköjään koska tänään alkoi vuoto ja alavatsaa juilii, yli viikolla lyheni kierto nyt sitte ovis oli valitettavast vaa turhan aikasin tärpätäkseen näköjää eli vikoina tuhruilupäivinä ku poikkeuksellisesti menkat oli sen 10 pvä ja tuhruilua oli se 2 vikaa päivää.

nyytti tsemppiä neuvolaan ja hyvä ettei ole liiemmin pahoinvointia.

päivitys talost eli rannalle on matkaa kuulemma reilu 1km. että sellasta, tämä nainen siis paastoaa tänä vuonna ja ramadanin jälkeen jatketaan yritystä inshaallah.

Vargynja toivotaan, että se täti ny osaa pysyä poissa ja tuo sulle sen sijaan plussan!

Kiitos kaikille vastauksistanne mun niksi kysymykseen :)

Liinu *HALI* :( koitahan jaksella! <3

KP 11/30 Menossa. Yhtään en oo nyt ressannu tätä vauva asiaa kun on ollut niin paljon kaikkea tekemistä ja puuhaa muutenkin, mutta vauvakuume paiskautui vasten kasvojani taas kun näin viimeyönä unta, että olin raskaana jo aika pitkällä ja tunsin vauvanpotkut. Aamulla oli kamala sitten herätä,kun tajus, että vielä on menkkojen alkuun aikaa ennen ku taas tietää tuleeko täti vai ei.. huoh. Ovis olis ilmeisesti tuossa pe-la akselilla. No ei auta kun oottaa ja antaa päivien mennä omaa rataa. Kaikkein paras on ku ei aattelis koko asiaa sen kummemmin, mutta eihän se nyt onnistu! Vaikka seki on kyllä auttanu mua oikeesti, että en joka päivä ramppaa täällä lukemas ja juttelemassa nii pystyy keskittyy kaikkeen muuhunkin. Voi sitä päivää kun plussan saan ja vauvamasu alkaa kasvaa. Oon sitten maailman onnellisin. :)

Takaisin