Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuulia piinailu on kyllä kamalaa :D Toisaalta on se mukavampaa aikaa kuin ensimmäiset kiertopäivät, kun ei voi tapahtua yhtikäs mitään. Tsemppiä sinne!

Epexina toivottavasti pian saatte hyviä uutisia! Tsemppiä piinailuun :)

Vargynja onpahan jännää! Päivittelehän tänne heti, kun olet testannut - plussaonnea!

Nonna jaksamista oviksen odotteluun :)

ON Menossa kp13/26-28 ja täällä on nyt tikussa kontrolliviivan vahvuinen ovisviiva! Jos nyt alkaa viiva haalistumaan niin ilmeisesti huominen kp14 on sitten dpo 0 ?? Ihan huvitti, kun ilahduin niin paljon ovisviivasta! :D Se jollain tapaa helpottaa oloa, kun tietää missä mennään. Toisaalta se nyt sai pohtimaan, että onko pupuiltu tarpeeksi vai liikaa ja onko nyt vielä jokin tarkka aika ja hohhoijaa... Greipitkin jäi syömättä :D

Hei kaikille!! :)
Hiljaiseloa olen taas pitänyt, mutta onnittelut plussanneille ja Liinulle voimahalaus!! <3
Nyytillä oli hyviä ultrakuulumisia, ihan loistava juttu!! :)

ON: Kohtalo koettelee meidän vauvaprojektia ihan tosissaan. Kuten sanoin, ollaan siirretty tätä juttua monen eri asian takia. Oli sitä hammasleikkausta, sen siirtymistä flunssan takia jne. No mutta NYT kun päätettiin että ruvetaan yrittämään, mulla meni korva lukkoon 1,5vkoa sitten. Lääkärillä juoksin tänään nyt kolmannen kerran ja vihdoin löytyi märkäinen välikorvan tulehdus. Esikoinen on myös samassa taudissa. Aiemmin viikolla mulle määrättiin kortisonisuihketta ja selosteessa on mainittu, ettei raskautta saa yrittää kuurin aikana. Huokaus. Mies jopa ehdotti seksiä ovulaation aikaan (muisti itse mun kierron, mutta oltiin sovittu etten muistuta ettei tule paineita), ja mä annoin lääkkeeselosteen näytille. Olisitte nähneet ilmeen.. :( Hänen veljelle tulee vauva marraskuussa ja mun siskopuolen kaksoset voivat tulla nyt minä päivänä hyvänsä. Vauvakuume on kova meillä molemmilla. Etikkaa join korvan oireilemiseen asti, ja ensi kierrossa koitan uudestaan. Kunhan ensin paranen. Nyt täytyy vaan toivoa, että korva ei pahene, muuten pitää puhkaista. :( Tällaista tänne siis, mieli maassa. Jos nyt sitten ensi kuussa saisi sen virallisen YK 1 aluilleen. Nyt menossa kp16, seuraavaa kiertoa odotellessa..

Tsemppiä kaikille!! :)

Täälä alkoi eilen illala jotain punertavaa tipputtelua, ja tiputtelu jatkunut tänään, mutta en kutsu sitä itse ainakaan menkaksi. Mutta en usko että raskaana olisin kun sieltä kuitenkin jotain värillistä tulee.

Mistä lähtien te laskette kp 1? Siitä kun alkaa punertava tiputtelu vai ihan silloon kun tulee eka kertaa kunnolla?

ON täältäkin: Täällä ilmaantunut pieniä oireita. Tissejä välillä jomottaa, tänään myös kiristänyt alavatsaa vasemmalta puolelta. Välillä hieman etoo ja myös vessassa olen saanut ravata tavallista useammin. :) Kyllä voi pari vkoa tuntua pitkältä ajalta. Mene jo aika... Kamalaa tämä piinailu. Onneksi ei tartte yksin piinailla. :D

Oon ollut vähän taka-alalla, kun tässä ei oikein osaa ottaa osaa keskusteluun täällä, eikä plussanneiden puolellakaan, kun on niin kovin alussa tämä raskaus.. Eikä tässä nyt ole tilanne mitenkään muuttunutkaan, oireiden kanssa yritän pärjäillä ja ekaa neuvolaa oottelen. Ja yritän pitää jotenkin pääni kasassa, kun pelottaa edelleen kovasti, ja epävarmuus valtaa vähän väliä mielen... Varhaisultra pyörähtää aina silloin tällöin mielessä, et pitäiskö sittenkin sijoittaa siihen, että sais edes tiedon siitä, että onko se pikku kyytiläinen oikeesti olemassa... :)

Mutta lukenut kyllä olen täällä kaikkien kirjoitukset ja myötäelänyt mukana.. :)

Vargynjalla on siellä kyllä jännät paikat. Toivottavasti täti jättää saapumatta ja saisit huomenna plussata. Pidetään peukkuja! :)

Liinulle vielä kovasi voimia! Toivottavasti tyhjennys sujuisi mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti ja pääsisitte uuteen kiertoon. :hug013

Kaikille tädin kohdanneille pahoittelut ja onnea alkaneeseen kiertoon! Ovista bongaileville tsemppiä ja toivottavasti ovis tulee kunnolla hyödnnetyksi. :) Ja tietysti piinailijoille voimia ja pidetään peukut pystyssä!

Olipas ihana viikonloppu ystävien luona Helsingissä! :) Homomarssissa oltiin ja kivaa oli! <3

Täällä piinapäivät menossa :O Jos menkat ei ala nii ens viikonloppuna teen testin....

Kysyn ny ku täällä on muitakin km:n läpikäyneitä, että onkohan kohtu niukasta vuodosta huolimatta tyhjentymässä kun on niiiiin järkyttävät pms oireet päällä että ittiäki hirvittää!! Meinaa purskahtaa nanosekunnin ajan nauruun ite omasta kiukuttelusta mutta hammasta purren oon pärjänny - jatkanu kiukuttelua siis..

Oon kyllä ollu niin hirviö miehelle tän päivän että ihan sääliksi käy :D ..ja sama esitys jatkuu vaikka kuin haluisin lopettaa.. *jupinaa*

tulenpas minäkin "pitkästä" aikaa tänne raapusteleen :)
ja törkeästi oma napailen vaan, kun tuo ajatus ei oikeen ota kiinni noihin teidän teksteihin (ilmiselvä raskausoire :D)

mulla ei oikeastaan hirveemmin oo mitään raskausoireita, ainakaan mistä vaivaa olis.. muutaman kerran enemmän täytyy käydä vessassa, vähän huimaa, pienen pientä selkä ja alamaha juilintaa, sekä tota ajatusten sotkusuutta, mikä saattaa ihan hyvin mennä kuumuudenki piikkiin :)
ens sunnuntaina ois mun pikkusiskon rippijuhla (herra mun jee, ku seki on kasvanu äkkiä) ja tarttis kehittää päälle jotaki josta ei toi maha paljastu :D vaikkei se muuten niillä viikoilla (7+1 sillon) mihkään näykkään, mut toi turvotus tekee mun mahasta rantapallon xD ja enhän mä ny vielä voi alkaa raskausvaatteita käyttää ettei kukaan aavista mitään ;) tai siis mun isä ja äitipuoli siel juhlassa tietää asiasta, mut kaikille muille se saa luvan pysyä salassa np-ultraan asti :)

Tyttötiikeri, täällä vähän sama homma... Tuntuu ettei oikein kuulu vielä mihinkään kastiin :excited001 Täällä käyn melkein joka päivä vilkuilemassa ja tuolla raskautuneidenkin puolella, muttei oikein vielä osaa sinnekkään kirjoitella kun tämä nyt on vaan tämmöstä oottelua ja huolehtimista, mitä tulee tapahtumaan.... Mietinkin itse asiassa, kun tänään on 5+1, että hakisinko apteekista testin (taas), ja kattos jotta joko se on muuttunu 3+ viikoiksi... ois taas jotain konkreettista, ehkä itelle, että kyllä kai tää tästä... meillä on tosiaan se varhaisultra 16.7 7+3 viikoilla (jos sinne saakka päästään, toivottavasti!!) mää en vaan selviä ilman sitä, vaikka eihän se tietenkään lopullista rauhaa anna sekään. Vaan tietääpähän onko siellä eloa,tai ees oikeessa paikassa papunen. Soittelin tuosta alkuraskauden ultrasta kolmeen eripaikkaan ja kyllä voi ollakki sitte erihintasia (halvin oli siinä 180euron pintaan kokonasuudessaan ja heti puhelimessa sanoivat kelakorvauksesta ja kallein oli yli kahdensadan, eikä kelakorvauksesta puhettakaan)... Päätettiin sitten että tehdään pieni reissu ja käydään vähän kauempana utrailemassa, päästään siltikin bensoineen halvemalla... eikä ainakaan törmätä tuttuihin!

Mää teitä kovasti odottelen jo tuonne maaliskuisiin :happy119 :happy119 :happy119 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003 Kauheasti teille plussapuhureita :love017

Täti tuli kylään, jälleen kerran!

No, yritetään mennä tämäkin kierto nyt stressailematta, ehkä onnistuu oviksen bongailu paremmin. :)

Palaillen.. :)

Hei naiset!
On mennyt tässä aikalailla aikaa, kun viimeksi olen ollut täällä. Jotain 2 viikkoa ehkä..?
Jotenkin sen varhaisen keskenmenon jälkeen oli sellainen olo, että ei vain jaksanut käydä täällä.
Meillä syntyi kissalle viime viikolla kaikenlisäksi keskoisena liian aikaisin 6 pentua, joista on jo 4 menehtynyt vaikka on yritetty nesteyttää ja letkuruokkia ym. :(
Itkin kamalasti tuotakin ja mies kysyi, että oonko ennen reagoinut nuon vahvasti kun on pentu kuollut (me siis kasvatetaan) ja mietin että mahtaa osaksi johtua nyt siitä, kun itsellä oli tuo keskenmeno, niin tämäkin tuntuu nyt niin pahalle.. Nyt kuitenkin taas ajattelin ryhdistäytyä ja tulla katsomaan mitä teille kuuluu! :)

Kaikki tekstit kyllä luen, mutta en varmaan ihan kaikille jaksa nyt vastailla..tuota tekstiä kun on hitusen tullut :D

Tervetuloa uusille! :)
Pahoittelut negan saaneille :(
Ja ONNEA, ONNEA, ONNEA teille plussanneille!! :D

Siis herttinen aika! Mä huvikseni testasin ihan just nyt tuota sormustestiä omalla sormuksella (sormus hiukseen ja hieroa mahaan ja sit ilmaan), niin se alko ihan villinä pyöriä ympyrää, vaikka koitin pitää käden IHAN vakaana! :D Ovis tais olla Juhannuksen aikoihin ja nyt mukamas ollu taas huonoa oloa ja kaikkee. Hyödynnettiin ovis kyllä oikein tunnollisesti, ku kuultiin, että keskenmenon jälkeen on parempi mahis tulla heti uusista raskaaksi :D Joka toinen päivä puuhailtiin ;) Voisko olla nyt niin ihanasti, että tuon sormustestin mukaan ainaki olisin raskaana ja tyttö olis tulos ;) Hui, jännää! Täytyy vain nyt odotella ja katsoa miten käy :P
Sit voisi sekin selittyä, kun oon nuota pentujakin itkenyt joka päivä vaikka kuinka paljon.. jotenkin niin herkkänä. Vaikka toki itkisin muutenkin ja surisin, mutta tää on jo jotenkin niin mahotonta, et mieski jo ihmetteli :D

Voi Nyytti mä täällä melkein pillitin ku luin tuota sun kesäkuun 14 päivä kirjoittamaa juttua, kuinka poikas kyseli et tuleeko sulta maitoa ja ennusti että on tulossa sisko <3

Onnea Gatusa uudesta kodista! :) Toivottavasti on nyt mieluinen ja hyvä!

Liinu olen niin todella pahoillani :( Jännityksellä tuossa luin juttuja ja toivoin, että lopputulos olisi hyvä, mutta ei.. :( Toivottavasti kohtu tyhjenee pian kunnolla, niin pääsette asiassa eteenpäin.
Itsellä silloin kun oli se todennäköinen keskenmeno, niin oli ensin pari päivää tuhrua ja sitten hanat aukes oikein kunnolla ja tuli hyytymiä ja sellaisia repaleisia "juttuja" :/ Jaksamisia sinne!!

Koitan nyt päästä taas keskusteluun mukaan kunnolla, kun tässä vähän seurailen, että miten kenelläkin menee :)

Onnea kovasti kaikille plussanneille, aivan mahtavaa!
Liinulle pahoittelut, tosiaankin tiedän miten ikävä juttu ja nyt saa vähän surrakin. Sitten uutta yritystä...
Mä olin tuossa Italiassa työmatkalla. Vähän jännitti lähtö, kun ei tuo km meinannut sujua hyvin vaan jatkui ja jatkui vaikka tikutinkin jo negaa. Nyt vihdoin loppui vuoto ja olo alkaa olla normaali ja yritystä ilmassa, varsinkin kun on Loma :cool01 Eilen haettiin kauan odotettu koiranpentu ja tässä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ei tämä välttis ois rv14 ollut näin hauskaa eli ehkä tän kuuluukin mennä näin :happy119

Ai niin. Italiassa meille oli koko ajan tarjolla todella hyvää itsepuristettua greippimehua, jota imin litratolkulla. Eli jos vaan tietäisi kierrosta jotain ois täällä hyvät tsäänssit :)
Liinu, yritin kovasti selvittää tuota km jälkeistä kiertoa, mut on niin ristiriitaista tietoa ja kun omakin 'tyhjennys' tapahtui kahden vkon aikana, pariin otteeseen siis, niin miten tosta laskee mitään...

Pikainen omanapa, luen paremmalla ajalla muiden viestit. Aamulla testailin, mutta vasta nyt ehdin tänne käymään. Oli taas niin selvä nega että paremmasta väliä. -.- Tätiäkään ei ole näkynyt. Ehti tässä jo toivoakin, että tädin puutteelle olisi hyvä syy, mutta eipä sitten. Sitä odotellessa, tulisi nyt nopeasti, jos/kun on tullakseen. Vähän on jo ollut menkkamaista nippailua.

heis, pahoittelut negan saaneille ja jos joku saanut hyviä uutisia niin onnea :)

on: kp 2/26 menossa, tänään käytiin sairaalassa kysymässä tuloksia, 5. kerros sanoi tule ramadanin jälkeen. 4. kerros antoi tällä kertaa tulokset kilpirauhastesteistä ja kaikki hyvin ei ongelmia. sairaalan lisäks käytii postissa, sain osoitteen ja pankissa avaamassa mulle tili :) eli just enne ramadania pääsen siirtämää mun ahkeroinnin tulokset omalle tilille :) mies on tyytyväinen asiasta, totesin et hän voi ottaa ramadanina vähä rennommin eikä tartte tehä joka päivä töitä ku nyt meil tulee olee sellai 500dinaaria inshaallah ramadanina ylimäärästä eli mun liksat. no siitä varmaa sit ostetaa Eidiksi lammas. mies ainaki oppi nyt arvostamaa mun tekemisiä ku en ol sellai joka alkaa mäkättää et mun rahat niitä ei käytetä (toisin ku moni muu tässä maassa joihin olen tutustunut, vaimo töissä mut ei haluu ees ostaa omil rahoil ruokaa).

mies meni esikoisen ja veljenpoikansa kans maalaa taloa jipii kohta pääsee omaan kotiin. :)

Pakko kiireen keskellä tulla teiltä kysymään että onko teillä ollut kovaa kolotusta/jomotusta häpyluun tienoilla, kohdussa? Pari päivää oletetun oviksen jälkeen? Järkkyä! Sattuu niin paljon :/ Mistäköhän aiheutuu?!?

epexina Ei ole kyllä moista ollut? =/ Mistä sitten lie johtuu...toivottavasti ei mitään vakavaa!! Jos sulla onki tärpänny?

Gatusa Kiva kuulla, että pian pääsette omaan kotiin :)

Mietein että voiko se keltarauhanen..vai mikä lie kipuilla voimakkaastikin?

Nyt ei mitään kipuja...kesti eilen illalla pari tuntia se kamala jomotus.

epexina mulle joskus lääkäri sanonu et keltarauhanen voi aiheuttaa kipua. kerran ite meinaa jouduin yöllä aikoinaa päivystyksee sairaalaa meneen ku oli hirveet kivut yhtäkkiä ja lääkäri sit ei kunnol tutkin ei ultrattu tms liikutteli jalkoi ja paineli välil vatsaa totes et ehkä ovuloit tai keltarauhanen.

hohhoijaa että väsyttää aamusta jo kuuma, kävin viemäs pyyhkeen ulos tuulettuun ja kuivuun ja mikä lämpöaalto tuli vastaan. mies meni töihin ja sit jatkaa talon pesua ja maalaamista, vuokranantajan perhe oli tyhjentän taloa ku tajusvat näköjää että heidän velvollisuushan se on ja oli ostan jonki verra maalia, mies kysy mult voiko hän maalata lattian valkoseks kans eli koko talo ois valkonen lattiast kattoon, totesin vaa et sen ku maalaat, meil meinaa betonilattia siel, ei laattalattiaa...

Takaisin