noniin, joskohan toi mun aivokapasiteeti pikku hiljaa taas rupeis toimimaan, niin yritellään muillekkin vastailla :)
Tyttötiikeri ihanaa että viiva vahvistui
Chipmunk86 mä kans päätin että kaikki maholliset kolotukset ja "oireet" laitan menkkojen ilmottelun piikkiin ja tosiaan testatessa vasta uskon jos sieltä se plussa pärähtää
tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan
epexina :)
ON: menossa kp29/31 ja kuten tuolla jo mainitsinkin yritän laittaa kaikki mahdolliset kropan kummallisuudet menkkojen itsestään ilmoittelun piikkiin, niin ei tule harmituksia :) toisaalta kun olen lukenut noita toisten selkeitä ja jatkuvia oireita, niin omat "oireilut" tuntuu erittäin vähäisiltä ja mitättömiltä, mutta sekin taitaa olla yksilöllistä miten oireet ilmaantuu ja kuinka voimakkaina

tai näin ainakin haluan ajatella :D
tiedä häntä sitten mikä päivä testailen vai täytyykö testata ollenkaan, jos se täti sieltä tulla tupsahtaa..
p.s. meille tuli toinen alaetu naskali läpi tänään, ja jumantsukka se sattu ku toi jätkänpätkä päätti purasta äitiä sormeen,, pääsi ihan vaan "muutama" kirosana :D
p.p.s tänään kun olin syönyt leivän, niin kymmenen minsan kuluttua tuli huono-olo