Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
nonna kerrotko mitä se tarkottas jos ensin sormus heiluu ja sit alkaa pyörii tosi paljon suuris ympyröis. päätin iha huviksee testata mitä mul tulis et liikkuuko ja kyllähä se liikku sen ku kerkes. oudointa kyl on että vatsan päälläkin heilu kunnol vaikken ole tietääkseni raskaana koska menkat loppu eilen. en kyl usko näihi juttuihi mut utelias ku olen ni tulipa testattua. :)

Vargynja normaalisti koopeitä on ollut 26, mutta ei nyt sitten voi tietää onko jo palautunut normaaliksi. Sunnuntaina saattaa olla vieraita (täti) ovella, mut en tiiä avaanko ovea..taidan piiloutua sängyn alle koko viikonlopuksi. :D

omaa napaa, kun edelleen pää tiltissä ja ajatus juoksee omia teitään;
mutta sen verran skarppaan että kerron mun eilisillasta/-yöstä kun yritin saada unen päästä kinni sängyssä, niin mulle tuli mahaan sellate kummallinen tunne (ja muljahduksia), tosi hankala selittää, mut jotenki tuli sellate olo et jos saattasinkin olla raskaana, vaikka oon yrittäny olla välittämättä noista oireista ja olla miettimättä koko asiaa :O
mut sit taas toisaalta on koko aika olo et täti on tulossa kylään o.O et ottaa tästäki ny si selvän..

saatiin me myös tänään jotain ukon kans aikaseks.. vihdoin ja viimein makkarin huonekalut paikalleen :D

Kiva kuulla kuulumisia sieltä kaukaakin Gatusa, toivottavasti saatte oman nettitikun pian! Ja onnea painonpudotuksesta. Mäkin olen koittanut tässä saada painoa alemmas, mutta hidasta on, suunta on kuitenkin aleneva ;)

Nonna sun vatsatuntemukset kuulostaa aika lupaavilta, toivottavasti tärppi on käynyt!

Niin ja tervetuloa kaikille uusille, kivasti tulee koko ajan porukkaa lisää tänne :) Mutta eipä ole ihme
kun täällä on niin mukavaa väkeä ja vertaistukea löytyy aina!

Kiitos muuten Chipmunk tosta vinkistä, oon taistellu kanssa tän tekstin kanssa että miten sais hyvin kirjoitettua ja seurattua yhtäaikaa: ) oon yleensä vain copy/pastennut tekstin siirtyessäni seuraavalle sivulle. Tai sitten olen vain kommentoinut ne jotka on samalla sivulla ja mitä muistan edellisiltä ;)

ON. Kirjotin tuossa päivällä vähän enteellisesti että alan odotteleen tätiä kylään. No täti tulikin sit tosi ajoissa, eli heti kohta ton kirjotuksen jälkeen :schoked025!!!!! Pikkasen on nähtävästi kierto vielä pillereiden jäljiltä sekasin. Edellinen kierto oli 32 päivää ja nyt tästä tuli joku 24 vain. No eipä tässä olla oltukaan kuin vasta 3kk ilman niitä myrkkyjä. En tiedä sitten mitä ne mun alkuviikon muka-tuntemukset oli. Varmaan psykosomaattisia kuvitelmia vain :) Eikun uuteen kiertoon täysin purjein! Mutta sen päätin että ostan cb:n ovistestejä seuraavaan bongailuun ja sen tuotoksia sitten jännitelläänkin heinäkuussa etelän auringon alla!
Tän illan leffa valinta on muuten surprise, surprise Babymakers (ukko ei ole kotona siis :wink ) Hyvää viikonloppua kaikille!!!!

kiitos bene, ja pahoittelut menkoista. juu itelläki hiljallee paino lähten putoo mut pääasia et putoaa. nettitikkua saa vissii oottaa jonki aikaa, onneks sai lainaks tänää. tässä villatakin neulontaprojekti meneillää ku löysin kivan ohjeen ja ylläri ylläri se on vauvalle vaikken olekaa raskaana mut niit on niin kiva neuloa.

Täti alkaa hiipumaan pikkuhiljaa.. eilen päästy jo hommiin. No okei, tässä kierrossa ei tosiaankaan yritetä, joten ihan huvin vuoksi vaan touhuttiin :)

Nyt olen saanut rentoutumisen päälle ja vauvakuumeen laskemaan, kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen :)

Yhden jipon kuitenkin otan käytttööni. Kokeilen sitä omenaviinietikkaa ;)

Gatusa Hmm vaikea sanoa.. kun periaate on siis se, että jos on raskaanan niin sormus vain silloin pyörii (tyttö) tai heiluu (poika) vatsanpäällä..minä kun en aikaisemmin ainakaan ole saanut sitä liikkumaan juuri minnekkään.. :) toki minullakin kun kokeilin ja sain tuon tyttö tuloksen niin aluksi sormus vähän heilui ja haki sitä pyörimis liikettä.. mutta toi nyt on vaan tollanen testi..:) en tiiä sit kuka joskus aikoinaan ees keksiny :D

Rosebud minäkin aattelin kokeilla jos ei tästä kierrosta tärppää :)

OmaNapa Pakko oli tulla kertomaan.. vatsatuntemukset sen ku voimistuu ja olo on ihan 98% varma, että siellä joku pieni kasvaa! On sellanen olo ku navan alapuolella tuolla sisällä ois tennispallo koko ajan ja varsinki jos pissattaa nii tunne voimistuu..välillä taas kipu siirtyy oikealle ja sitten taas vasemmalle puolelle ja nippailee sekä tuntemuset jollain tavalla on vähä menkkamaisiakin... jos ei tää tarkota plussaa niin sit meen kyllä lääkäriin koska en oo ikää vastaavaa kokenu. Ihan selvä paine on tuossa navasta alaspäin..voiku osaisin paremmin kuvailla mut tää on vaa jotai ihmeellistä! :)

Nonna milloin pääset testailemaan? Hyvältä kyllä kuulostaa oireet. Kuvauksen perusteella samanlaisia tuntemuksia kun mulla on ja oli jo ennen plussaa... Peukkuja!!!!

Liinu, mikäs sulla siellä tilanne?

ON: kp 35/30-35(?) Tänään aamulla tuli puikkotestiinkin jo ihan selkeä plussa. Hirveesti risteilee ajatukset, toisaalta hirveesti pelottaa että pieleen menee tavalla tai toisella, toisaalta taas järki sanoo ettei pitäs vaan pelätä pahinta ja onhan tässä muutkin onnistunu. Vähän kyllä paransi mieltä kun puikkotestiinkin tuli selkeä plussa, mutta ootellaan nyt vielä... Nythä olis vasta rv 3+6...

Nonnan oireet kuulostaa kyllä hyvältä! :)

Tyttötiikeri, onnea plussan voimistumisesta, loistavaa :)

BeNe, kylläpäs sulla tosiaan kierto lyheni, mutta nopeammimpa pääset uuteen yritykseen :) Tsemppiä!

Täällä herätty vapaapäivän aamuna(ei lasta) kuudelta, kuten on tavaks jo tullu monena aamuna. Oispa ollu kiva nukkua! Mut jospa päikkärit sit.. :)
Kohta pakkailemaan ja mökille pihahommiin, kauheasti oli istutettavaa ja tehtävää. Meneepähän aika nopeemmin =)

Nonnalla siellä oireet viittaavat kovastikin...peukkuja!

Tyttötiikeri: kiva kun viiva vahvistuu vahvistumistaan! Tarrasukkia pikkuiselle!

Itse testasin puhtaan negan davidin herkällä...kaiketi olis pitänyt näkyä jotain jo...kp 25/27 (joskus pidempi). Ei ole edes yritetty vielä mutta silti pettynyt olo vaikka tiedossa olikin ettei olla oviksen aikaa suojatta oltu...kai mä jotain ihmettä toivoin ;)

Tyttötiikeri: Onnea plussasta! Ihanaa, kun tulee uusia pieniä ihmisiä maailmaan. :love2

Nonna: Toivotaan sinnekin plussatuulia!

ON: Täällä edelleen odotellaan tätiä kylään. Pitäisi tänään tai huomenna tulla, jos ajallaan tulee (mikä olisi oikeastaan ihme). Mulla kun tuo tädin vierailu on aina ollut vähän mitä sattuu tuon pcon takia. Tänä keväänä tosin on tullut pari kertaa jopa ilman keltarauhashormonia. Wuhuu!
Ei ole oireita, että täti tulisi, muttei myöskään oireita, että joku kasvaisi masussa. Olin siis illalla rohkea ja otin muutaman sidukan. Ja aloin taas syömään lääkkeitä, joita on määrätty. Vkon olin syömättä, kun se plussa tuli, mutta alotin uudestaan, kun tuli nega testiin. Seuraavaa kiertoa odotellessa siis tällä suunnalla!

ON jatkoa: Täti tuli päivälleen niin kuin pitikin. Eli vuoto alkaa tänään, kun jo tuli paperiin tuhnua. Jihaa!!

Tyttötiikeri ihania uutisia!! :)

Nonna kuulostaa kyllä hyvinkin lupaavalta - toivotaan parasta! Milloin testaat?

Mia82 täälläkin odotetaan tätiä huomiselle.. Samalta kuulostaa sun tilanne, että ei ole menkkaolo, mutta ei kyllä sen kummempi muutenkaan. Päivittelehän tänne sitten kuulumisia - toivotaan kuitenkin sitä parasta :)

ON Täällä sitten nukuttiin mukavat 11h ja väsyttää nyt kahta kauheammin. Heräsin kyllä välissä syömään aamupalaa, mutta oli pakko mennä takaisin nukkumaan. Työ kyllä imee kaikki voimat ja onhan tässä tullut mietittyä vauva-asioitakin melko ahkerasti. Sinänsä ärsyttävää, kun melkein kaikki oireet hävisivät..olisi ollut jännempää odotella ja ehkä toivo olisi pysynyt pidempään. Mutta onpahan nyt sitten oikeasti varautunut tätiin, vaikka en kyllä kahveja keitä. Enkä tällä kertaa siivoa tätiä varten, niin kuin yleensä.

hienoa tyttötiikeri että plussa voimistuu :)

nyytti pihatöis aika mene nopeest :)

on: tääl herättii jo siin enne klo 5 eikä ol sen jälkee saatu unenpääst kii joten hiukka väsy.

Toivottavasti saatte vielä oman netin Gatusa ni ei tarvi tapella siitä yhdestä. Onpa suloinen ainakin tuossa kuvassa tuo takki. :> Uskon että sille vielä käyttäjää tulee. Mut hui kun oot joutunu aikasin heräämään. :\

Pahoittelut tädistä BeNe. Ehkä etelän aurinko tekee ihmeitä. ;)

Hienoa Rosebud, että olet onnistunut rentoutumaan. Eihän se harjoittelu kuitenkaan pahaa tee. ;)

Nonna, pidän sormet ristissä että saat nyt plussan. Oireilu kuulostaa ainakin hyvältä.

Onnea Tyttötiikeri vahvemmasta viivasta. Varmasti helpommin sanottu kuin tehty, mut yritä olla stressaamatta liikaa.

Pahoittelut negasta epexina. Mut kaikilla ei mun käsittääkseni näy plussa ennen tädin myöhästymistä herkilläkään testeillä. Eli voihan se vielä plussaksi muuttua. :>

Kiva Mia, että täti tuli ajallaan eikä tarvinnut tällä kertaa odottaa ja lääkitä sitä. Onnea uuteen yritykseen.

kopioitu ON: ovis oli näemmä eilen. Eilen oli testissä ihan selvät ovissaniaiskuviot. Tänään sitten vain vähän jotain siellä sun täällä. Jännä tässä on se, että en ole juurikaan ollut peittojenheiluttelutuulella. Eilenkään ei ollut yhtään fiilistä, eikä väkisin haluttu puuhailla. Kun ei huvita ni ei huvita ja sit se menis suorittamiseks jos puuhailis vaan koska on oikea aika. Makuhan siinä menisi koko hommasta. Mut ehkä se riittää et ke ja to pupuiltiin. :> Oon tässä tehny simmosen huomion, että jokatoinen kuukaus oon suunnilleen kokoajan miehessä kiinni ja haluttaa. Jokatoinen kuukaus sitten ei niinkään. Onko muilla samanlaista tai veikkauksia mistä se johtuu?

noniin, joskohan toi mun aivokapasiteeti pikku hiljaa taas rupeis toimimaan, niin yritellään muillekkin vastailla :)

Tyttötiikeri ihanaa että viiva vahvistui

Chipmunk86 mä kans päätin että kaikki maholliset kolotukset ja "oireet" laitan menkkojen ilmottelun piikkiin ja tosiaan testatessa vasta uskon jos sieltä se plussa pärähtää ;)

tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan epexina :)

ON: menossa kp29/31 ja kuten tuolla jo mainitsinkin yritän laittaa kaikki mahdolliset kropan kummallisuudet menkkojen itsestään ilmoittelun piikkiin, niin ei tule harmituksia :) toisaalta kun olen lukenut noita toisten selkeitä ja jatkuvia oireita, niin omat "oireilut" tuntuu erittäin vähäisiltä ja mitättömiltä, mutta sekin taitaa olla yksilöllistä miten oireet ilmaantuu ja kuinka voimakkaina ;) tai näin ainakin haluan ajatella :D
tiedä häntä sitten mikä päivä testailen vai täytyykö testata ollenkaan, jos se täti sieltä tulla tupsahtaa..

p.s. meille tuli toinen alaetu naskali läpi tänään, ja jumantsukka se sattu ku toi jätkänpätkä päätti purasta äitiä sormeen,, pääsi ihan vaan "muutama" kirosana :D

p.p.s tänään kun olin syönyt leivän, niin kymmenen minsan kuluttua tuli huono-olo ;)

Takaisin