Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonna nyt vaan jännäillään sun puolesta :grin
Liinu onnea plussasta, ihanaa!

Vaikea uskoa, että tässä muka on raskaana, ei mitään oireita, ei mitään vatsan nippailuja, ei yhtään mitään. Mä menen kohta järjiltäni :smiley-angelic006 Kaipa tuo hcg-taso kuitenkin oli noussut kun eilen aamulla tein vielä yhden testin ja tuli heti yhtä tumma viiva kun kontrollista...

eip mitään liinu, mä oon aina onnellinen ku tääl joku saa hyviä uutisia. :)

on: no vatsajuilinta jatkuu ja veriki kirkast välillä mut iha minimaalist, ei tule ees siteeseen, aluks mietin onks menkat tulos luonnollisest nyt vai mikä on mut vissii taas se viimeaikainen välituhruilu.

Eetula voimia sinne! Kurja kuullua että parisuhteessa asiat on menneet noin huonoiksi... :hug013

Epexine toivotaan että viivan paikka muuttuu vielä plussaksi.

Piia hyvä että reissu meni mukavasti, ja onnea nelijalkaisen vaavin syntymästä. :) Varmaan ihanaa päästä katsomaan hauvavauvaa <3

Nonna täällä kyllä jännittelen sun puolesta! Toivotaan että plussa tulee!

Gatusa on kyllä ihmeellinen toi sun tilanne. Toivottavasti nyt pian asettuis se ja alkais normaalisti kierrot pyöriä ja tulis lopulta se plussa!

pika oma napa puhelimella ja koneelta lisään muillekkin turinaa :)

elikkäs nyt malttamattoman tein sen testin ja oli kyllä niin "omituinen" vastaus et morjes; kontroliviivaan hädin tuskin tuli väriä ja testiviivan paikalla olin huomaavinani pienen värimuutoksen, liekkö sitten viivan paikka vai mikä.. ja tosiaan kauheella kiireellä yritin testiä tehä ennen ku ukko tulee kotiin ja totta helkatisa se on kauemmin pois ku vaan kääntymäsä siellä äitillään n. kilometrin päässä.. nooh säästetään toinen testi loppu viikkoon ja odotellaan tätiä saapuvaksi..

shapa toisaalta se on varmasti ihan kiva, että on vielä oireeton - jospa ei sitten oisi niin pahat olot ym. myöhemminkään! Mutta ymmärrän kyllä, että mietityttää onko siellä oikeasti ketään..eiköhän se pian itsestään ilmoita ;)

OmenaPossu no höh! Minkä testin teit? Meniköhän testatessa mönkään vai olikohan se nyt oikeasti se tulos tuo..

Täällä minä edelleen odottelen tätiä. Ei näy eikä kuulu. Muita vieraita kyllä kävi ja tulipahan sitten siivottuakin - ei kuitenkaan tätiä varten kuten uhkailin ;) Ei oo kyllä yhtään menkkaolokaan - ainoa mikä niistä muistuttaa on jatkuva nälkä. Saattaa yhdellä hapankorpulla mennä vähäksi aikaa ohi ja sit tulee takas. Ja se nälän tunne on samalla jotain muutakin. Viimeksi, kun oli ulkoinen, niin oli vähän sellainen olo, että närästää ja on nälkä yhtäaikaa. Saapahan nähdä mitä tästä taas tulee jos tulee mitään. Nyt on ollut pieni paine/polttelu/närästysolo illan. Ei kuulu menkkaoireisiin, mut mistäpä sen tietää. Testi siis tänään aamulla puhdas nega. Seuraavaa en tee ennen keskiviikkoa..ellei se perhanan täti ilmesty.

tyttötiikeri se olisi erittäin toivottavaa. saapi nähä mikä on tilanne ku on ollu menkoist huolimatta outoi vatsatuntemuksia ja nyt sitä minimaalist tuhruilua.

hohhoijaa tänään ruokana kiinalaista riisiä ja arabialaista kastiketta, pitäsköhä jälkkäriks tehä hedelmä sushia.

Liinu onnea plussasta :)

Nonna- ei kannatakkaan lannistua, itsekkin ajattelin seuraavan testin tekoa yrittää odottaa torstaihin :)

Haave ihan pregcheck:n (kirjotetaanko se ees noin :D) raskaustestin ja mielestäni tein tasdan täsmälleen ohjeiden mukaan, mutta saattaa olla että tuo viereisessä huoneessa kiljuntakonserttia pitänyt touhuaja häiritti hieman keskittymistä :D ja tosiaan siihen testiin ei tullu ees ollenkaan sitä taustaväriä ja sen kontrolliviivankin ilmestymiseen meni yli minuutti :O ja tuo testiviivan kohalla ollut väri viba ilmestyi kolmannen minuutin paikkeilla, että ottaapa noistakin selvän :/

Gatusa voisihan se olla ihan hyvääkin?! kun onhan noita kaiken maailman muitakin hedelmää ja riisiä sisältäviä jälkiruokia :)

ON: tarkistettuani nyt onkin menossa kp29/31 eli keskiviikkona pitäis alkaa tädin kyläily jos on tullakseen ja miksei oliskaan, onhan mulla taas tässä jo "menkka"oireita ollutkin :D tänään on ollu taas väsymystä, nukuin yöllä nelisen tuntia, aamupäivällä viitisen tuntia ja oli vielä pakko nukkua päikkärit tuossa kuuden aikaan :O
ja kuten tuolla ylempänä jo mainitsin, aion testata seuraavan kerran vasta torstaina ja toivon todella että se päätös pitää, kun en aio ostaa enempää testejä tätä kiertoa varten ja sitten jos sitä tätiä ei kuulu vielä torstainakaan niin alkaa jonkun sortin kellot kilkattaan päässä ;D

Nonna-: Voi kuinka jännää kuitenki... Harmi että testasit negan, mutta etuajassahan testin taisit tehdä, joten ei hätää... Mulla kans oli oireista eilen semmonen päivä, kun niitä ei juurikaan ollu, joten ajattelin jo kaikkein pahinta ja mieliala oli sen mukainen... Tänään on kuitenkin taas ollut sitä tuntemusta alamahassa ja jonkin sortin etomista lisäksi ja nyt myös juilii päähän... Joten jatketaan piinailua vielä "muutama" päivä! :)

Tuulia: Voihan se kyseessä tosiaan olla tuo äidinvaisto tai jotain, mutta usko en ennenkuin testi(t) näyttää plussaa :) Ja silloinkin olen melko hissuksiin, koska edellisestä tärpistä ei kauaa keretty nauttia, kun se meni kesken :sad001
Ja en pidä teitä turhaan jännityksessä, eli jos tätiä ei tiistaina näy, niin keskiviikko aamuna teen testin :)

epexina: Ompa teillä kivasti jakautunut tuo ikähaarukka :) ja on sekä tyttö että poikia :) Saanko kysyä, että miten päädyitte yrittämään vielä viidettä? Siis en pahalla ollenkaan sano, vaan mielenkiinnosta kysyn :) Ja olipa ihanaa, kun tätisi muisti, että olet jo pienenä haaveillut isosta perheestä :) Jospa se viivanpaikka siitä vahvistuu ja muuttuu kunnon plussaksi, ei auta kuin odotella ja tehdä uutta testiä jos tätiä ei näy :)

OmenaPossu: Voi että sullakin siellä niiiin jännät paikat että... iik... muoks. jospa testi oli viallinen tai tekovaiheessa kävi "jotain"... no kuitenkin, teet uuden testin sitte torstaina, niin sittenhän se selvyys tilanteeseen tulee... Ja tee sitten torstaina se testi aamupissasta :wink
ps. onnittelut toisesta hampaasta :wink se tuli ihan niinku pitikin :)

Nyytti: Ihana Piipatti <3 Lasten suusta tulee totuus <3 :)

BeNe: Kylläpä oli tosiaan kiertosi nyt lyhempi kuin aikaisempi, mutta hyvä vaan että pääsitte nopeammin uuteen kiertoon. Tsemppiä oviksen pongailuun, jospa ovistesteistä on apua :)

Gatusa: Ompas siellä tilanne taas harmillinen, miten voikin kiusata nuo vuodot/tiputtelut... Siis ihan ihmeellistä, jospa niihin löytyisi oikeasti joku selitys, koska eihän tuo nyt normaalia ole, että nuin usein vuotelee, vaikkakin niukasti :sad001
Hienoa, että olet saanut painosi laskusuuntaan, siitä on hyvä jatkaa :)

musicbox: Jännäääää!! :) Mä niin toivon, että täti ei tule ja pääset testailemaan :) Ihanaa kun meitä on niin monta joilla on jännät paikat ja päästään kohta testailemaan :) Äläkä vielä tätiä ala manailemaan :) Siihen asti kun sitä ei näy, on kaikki mahdollista! :)

Vargynja: Kiitos! Kaikki ristissä olevat sormet ja varpaat otetaan vastaan tärpin puolesta. Ei olisi enää montaa päivää, kun pääsee testailemaan :) Harmi ettei siellä ollut fiilistä puuhailla juuri oviksen aikaan, mutta jospa aiemmat puuhailut riittäisivät ja simppaset olisivat olleet siellä valmiina odottelemassa ovista :)

Haave: Harmi, että testi näytti negaa, jospa testasit liian aikaisin tms? No testaat sitten keskiviikkona niinkuin minäkin jos/ kun tätiä ei näy :) :)

Mia82: No sielläpä täti on tullut tarkasti ajallaan paikalle. Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

On: Kp 26/28 menossa. Tiistaina siis pitäisi tädin saapua, jos kierto on "normaali" mutta kun kyseessä edellisestä kierrosta km niin en ole aivan varma kierron pituudesta. Kerkesin jo eilen hieman hätääntyä, kun oireita ei eilisen aikana juuri ollut (tosin en kerennyt niitä niin tutkailemaankaan, kun oli muuta tekemistä), mutta tänään on taas ollut normi tunne alamahassa, lievää etomista ja nyt särkee päähän, joten en taas tiedä, että onko tuo etominen päänsärystä vai mistä johtuvaa. Vessassa saa taas käydä useammin, mutta siihenkin voi syynä olla tuo lisääntynyt vedenjuonti tai veden tarve kun tuntuu, että koko ajan janottaa...
YÖKÖTYSVAROITUS!
Sitten vielä tänään kävi niin, että mies kun tuli kalareissultaan kotiin, niin intouduttiin lasten päiväunien aikaan puuhailemaan ja puuhailun lopuksi vessassa käydessäni tuli taas tuhrua paperiin!!! Tällä kerralla tuhru oli rusertavaa ja määrällisesti sitä tuli vain parilla kerralla kun pyyhin, sen jälkeen ei ole koko loppupäivänä tullut mitään... Edellisestä kierrostahan kävi samallalailla, mutta silloin oli menkat jo myöhässä ja vuoto alkoi heti kirkkaana ja melko runsaana, joten nyt ei taida olla samasta kyse vai mitä mieltä olette viisaammat?!
Huolestuin tuostakin tuhrusta, mutta oireita edelleen on ja tälläkin hetkellä "jomottelee" tai on siis semmoinen tunne tuolla alamahassa... Voi kun tuhru ja jomottelu ei tarkoittaisi tädin tulevaa vierailua! :sad001
Mä tipahdan taas niin korkeelta ja kovaa, jos täti tuleekin, vaikka ainahan siihen (tätiin) pitää kaikista "oireista" huolimatta varautua... Huoh...
Ja mitä tuohon seksiin tulee niin kohta en varmasti uskalla puuhailla miehen kanssa mitään, jos aina tulee jonkin sortin tuhrua jälkeenpäin :confused: :sad001 Eli ollaan sitten selibaatissa sinne viikolle 12 asti (jos nyt edes on tärppi käynyt) :p :wink Voi mies (ja minä) parkaa :wink :grin

Gatusa, olipa ikävä lukea että siellä on taas tuhruilua kesken kierron :/ Olis jo saanu kroppa normalisoitua vihdoinkin! Kovasti tsemppiä.

Mirelyn, mä niin jännään sun puolesta. Kuulostaa kyllä ihan hyvältä.. Päänsärkyhän on niitä yleisimpiä raskausoireita, minullakin sitä on. Alkoi kyllä vasta n. viikko sitten, mutta silti :) Mua janotti ihan kamalasti jo ennen plussaa, tuntu et koko ajan on JANO! ja edelleen janottaa usein. Raskausaikana kroppa tarvitsee enemmän nestettä. Tuosta tuhruilusta, siellähän saattoi olla vähän vanhaa verta, joka sitten lähti liikkeelle. En siitä olisi huolissani ainakaan :) Alamahatuntemukset tuohon päälle vielä niin.. hyvältä kuulostaa. Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä että plussa pärähtäisi :))

Omenapossu, imeytyiköhän siihen testiin kuitenkaan tarpeeksi pisaa jos kontrolliviivakaan ei tullut kunnolla näkyviin? Uusi testi jos täti myöhässä :)

on: Tänne ei ihmeitä. Maalta palattu ja itsensä väsytetty pihahommissa. Siellä onneksi aika kuluu nopeasti kun tekemistä riittää, joten ei aina edes tiedä missä vaiheessa ite menee. Tänne kun kirjottaa niin näkee sit omasta allekirjoituksesta :) Kovasti 26pvä olevaa varhaisultraa odotan, jännityksellä, pelolla ja valtavalla toivolla.

mirelyn onha se harmillist et tuhruilee, ois kiva saada normielämääki välil. toivottavast et tipu korkeelt ja tulis plussa ja kaikki menis hyvin.

no mies totes et herkullist ruokaa, käytti kaiken riisin mukaan lukien jälkkäriä varten tarkotetun osan, no pitää joku toinen päivä tehä jälkkäriä. mä rakastan aasialaist ruokaa.

_mirelyn_ täytyy yrittää, mut en vaan viittis tehä nega testejä ukon tietämyksen alasena, kun se vaan ei tajuu et se sen omahyvänen (vaikkei sitä tarkotakkaan) "hyvä!" lausahdus testituloksen kuullessaan, saa mulle tosi paskan mielen aikaseks :/

Nyytti sitä mäkin vähän epäilin vaikka yritin rauhallisesti mielessäni laskee siihen kolmeen ja kattoin et se tikku on kunnolla siel pissassa o.O nooh loppu viikostahan sen sitten näkee :D

Onnea OmenaPossu alahampaasta. :> Olipa kyllä kumma se testi. Ehkä siinä oli jotain vikaa, kun ei edes kontrolliviiva meinannut tulla...

Pahoittelut erosta Eetula. :( Anteeksi jos olen liian utelias, mutta onko se varma vai voisiko tilanteen vielä pelastaa? Toivon joka tapauksessa sinulle kaikkea hyvää. Ehkä se mies ei sitten ollut se oikea ja löydät vielä oikean aarteen.

Epexina, pidän peukut pystyssä että viivanpaikka vaihtuu vielä oikeaksi plussaksi.

Gatusa, voi kurja kun kehosi taas noin temppuilee. :( Toivottavasti tuhru ja kivut ei tarkoita mitään kovin ikävää. Ja toivottavasti kroppasi siitä tasoittuu.

Onnea piia koiravauvasta. :> Toivottavasti tästä kierrosta tulisi ihmisvauvakin.

Haave, kurjaa kun tuli nega. Mut hyvä ettei täti tullut. Toivoa on niin kauan kun se ei tule. Jospa se vielä plussaksi muuttuisi.

ON, en taas ymmärrä kehoani. Perjantaina näkyi selviä oviskuvioita. Lauantaina taas ei. En tiedä miksi, mutta testailin vielä tänään, tai siis eilen (siis sunnuntaina) ja oli taas oviskuvioita. Jos kehoa on uskominen ovis olisi ennemmin tänään kun perjantaina (tuli se pupuilufiilis viimein ja vähän on nippaillutkin.) Mutta mikä ihme perjantain hormonihyppy oli? Tai missä ihmeessä ne lauantaina oli. Luonnollisin selitys tässä olisi että mokasin jotenkin lauantain testin. En vaan käsitä mikä siinäkin meni sitten pieleen. Enkä osaa edes sanoa oliko sunnuntain vai perjantain kuviot selvemmin oviskuvioita... (Onnistuisikohan noista kuvioista kuvan ottaminen, niin voisi vertailla helpommin. :D ) Ota tästä nyt taas selvää. Taidan seurailla tuota vielä ainakin pari päivää ja jos se nyt alkaa oikeasti (ja pysyvästi) laskea, lasken oviksen olleen sunnuntaina. Kiertokin olisi siinä tapauksessa se mitä se minulla yleensä on. Ja parempi niin jos oli tosiaan sunnuntaina, kun on nyt ainakin hyödynnetty. :p

OmenaPossu No jopas jotain..jospa se siitä tarkentuisi sitten loppuviikkoa kohden :) ! Toivottavasti ei ollut viallinen testi.

mirelyn meilläpä on sitten yhtäaikaa jännää! Ja sullakin edellisen kierron vuoksi epäselvää.. Jos viitit niin käy täällä vielä tänään ja huomenna sanomassa siitä, ettei testejä kannata tehdä turhan aikaisin. Tiiän, että oon jo tänään töiden jälkeen testi kädessä, mut nyt ei viittis enää tuhlata niitä!

ON yöööh. ällötysolo, mutta se ei oo mitenkään epänormaalia aamulla. Mies päätti vetäistä aamupalakasi eiliset lohet, ja _tietty_ se haisee voimakkaalle - tästähän voisi saada oireeksi herkistyneen hajuaistin :D Eilen illalla alavatsa oli p a l l o eikä turvotus laskenut kokonaan yön aikana (tämäkin normaalia menkkojen aikaan, mut en muista onko ollut jo ennen menkkoja). No, varulta suojat mukaan ja töihin..

Onnea Liinulle!

Onnea piialle koirasta! Meilläkin on tällä hetkellä pentuja jotja muuttavat uusin koteihin heinäkuussa :)

On: eilen alkoi jännittää jos vaikka olisinkin raskaana, tuli mietittyä mitä jos jotain sattuu jne. mutta voi tätä PETTYMYSTÄ kun aamulla vessassa tajusin että täti tuli! :( Kp 1 ja kierto oli 26 päivää. Tosiaan ei ollut edes yritystä vielä vaan varmoilla päivillä mentiin tämä kierto, katsotaan josko tässä kierrossa annettais lupa...alkaa omat ajatukset vaan vahvistua tämän pettymyksen tunteen myötä...kyllä mä vissiin ihan oikeasti haluan sen vauvan vielä.

Huomenta kaikille!!!

Huikeat on onnittelut, Tyttötiikeri ja Liinu!!! Ja pahoittelut heille, joille täti on tahtomatta tullut kyläilemään.

Kurja kuulla Eetula parisuhdetilanteestasi, kovasti voimia.

Pikainen oma-napailu tähän, että päästän teidät jännityksestä. Eli eli, tyylipuhdas nega tehty eilen aamulla. Ja tosiaan niin puhdas nega, että arvailuille ei jää sijaa. Mitä tämä siis tarkoittaaon, että kkm:n jälkeen luulin kierron tasoittuneen 26 pvään, kun sen pituisia ovat kaksi edellistä siis olleet, no väärässä sitten olin, kun nyt kp 30/26-? Silloin nuorempana on ollut tosi epäsäännölliset menkat, joten ilmeisesti palataan takaisin siihen. Nyt sitten vaan odottelen tätiä, jos kauheasti viivästyy, niin testaan sitten uudestaan, mutta odotukset eivät ole korkealla.

Siis tää ei voi olla totta, mä en enää tiiä mitä aatella :sad001

ÄLLÖTYSVAROITUS!
Tänään aamulla vessakäynnillä tuli taas tuhrua, nyt se oli enempi punertavaa kuin rusertavaa... Mutta määrällisesti vaan taas pyyhittäessä, muuten ei tule... (vielä)
Mutta tuntuu (omassa pääkopassa) siltä, että ei tässä enää muuta mahdollisuutta ole, kuin se että taas on täti tulossa :smiley-angry002 :sad001
Eihän tässä auta muuta kuin odottaa ja katsoa miten käy... Aukeaako hanat vai loppuuko tuhru itsekseen...

Kertokaas nyt kokemuksia te joilla on tuhrutellut, eli miten on käynyt? Tuliko täti vai loppuiko tuhru ja tuli plussa vai voiko plussa tulla kuitenkin jos samaan aikaan tulee tuhrua??

Alamahaan "juilii" edelleen, joten voi enteillä tädistä tai jostain muusta, mutta eiköhän se iltaan mennessä ole selvillä miten käy/kävi...
Sori omanapaisuus! :sad001

Heippa kaikille! :)

Täällä on taustailtu jo moooooonta kuukautta. Muutaman kerran kirjoitin raskaaksi 2012 ryhmään ja olisinko tännekin tammikuussa jotain rustannut. Nyytti on varmaan ainut joka ehkä muistaa. Tuhannesti onnea plussasta muuten!! :happy090
Kovasti olen seurannut tätä palstaa, nyt jos koittaisi aktivoitua..
Eli vähän jos kertoisin itsestä, eli haaveissa olisi toinen lapsi (miehelle ensimmäinen). Esikoinen menee syksyllä eskariin. Yritys piti aloittaa jo viime vuonna häiden jälkeen, mutta on siirtynyt kuukaudesta toiseen milloin minkäkin tekosyyn varjolla.. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että vauva on pakko saada hetinyt!! :hello2 Kuumetta on varmasti pahentanut se, että sukuun tulee 3 vauvaa vielä tänä vuonna. Ja vielä se facebook kaikkine vauvauutisineen.. :smiley-angelic006 Ehkäisyä ei ole ollut nyt 1,5 vuoteen, mutta siis tärppipäiviä ei olla hyödynnetty. Mulla tulee ovis aina samaan aikaan joka kierrossa, niin ollaan osattu välttää.. Sitä omenaviinietikkaa ajattelin testata tämän kierron. Maistoin sitä muutama päivä sitten.. Oli kyllä sellasta litkua että.. :sick009 Oon monesti miettinyt nyt, että onkohan mussa jotain vikaa kun ei ole tärpännyt, vaikkei siis olla yritetty. :scratch Nyt on menossa kp3/27-31

_mirelyn_ en osaa sanoa muuta kuin omasta kokemuksestani, että minulla on kahdessa edellisessä kierrossa menkat alkanut sellaisella vaaleanruskealla tuhrulla, joka on kestänyt 2 päivää. Sitten vasta on hanat auennut kokonaan. :sad001 Mutta eikös se ole aika yleistäkin raskauden alussa tuhruttaa, joten en vielä sinuna heittäisi kirvestä kaivoon. :) Tsemppiä!

Omanapaisuus täältäkin: Kaikki viestit olen lukenut, mutta en millään ehdi nyt vastailemaan. :sad001 Ehkä paremmalla ajalla sitten myöhemmin. :) Kp 25/27-28 menossa ja kokeilin eillen iltapäivästä testata sellaisella kaupanpäälle tulleella herkällä testillä. Nega se oli niin kuin olla vain saattaa. Vielähän on päiviä jäljellä ja iltapäiväpissu ei ehkä ollut se parhain, mutta minkäs teet kun testit polttaa kaapissa. :laughing002 Viikonlopun on ollut aamulämpökin 37 ja hieman päälle??? Nyt kuitenkin tänä aamuna lämmöt oli 36,8 ja tuli taas sellainen hikikohtaus aamuyöllä niin kuin muistaakseni toissakierrossakin. Taitaapi menkat tehdä taas tuloaan kun viimeksi tuosta hikikohtauksesta meni aika tarkalleen 2 päivää niin menkat pärähti paikalle. :sad001 No jos menkat ei tosiaan tule muutaman päivän sisään niin testaan uudestaan. Jos menkat tulee ennen jussia niin sitten saa huoletta kilistellä. :)

Blääh..tää on rasittavaa kun käytän tätä forumia iphonen sovelluksella ja kun luen viestit, olis kauheasti kirjoiteltavaa ja kommentoitavaa muidenkin omanapoihin, mutta kun alan näpytteleen niin muistan vaan nimimerkkejä - oikein sekä väärin kirjoitettuina. Enkä lainkaan että kuka kirjoitti mitäkin :D sitte kommentointi onkin jo niin haastavaa että menee hermot ja ärisenmurisen ittekseni :|

Joten jollekin jolla tullee tuhrua/vuotoa, mulla oli toisen loppuun asti kestäneen raskauden alussa pitkään vuotoa kun oli etinen istukka - eli istukka päätti jämähtää kohdun pohjalle...

Ne jotka piinailee, tsemppiä!!! <3

Mää muuten tein kaks kertaa sen early predictorin, joissa haalea viiva molemmilla kerroilla. Sitte tein seuraavana aamuna clearbluen digitestin niin näytti että raskaana 2-3vkoa.. Voikohan olla noin suuri taso ero testeissä?!

Sitten olikohan Gatusa jolla kierto päin Brinkkalaa.. Mulla pitkään oli ihan sekaisin, vuosin tiputellen suunnilleen sen ajan mikä ois pitäny olla vuotamatta ja olin ehkä viis päivää kokonaan vuotamatta..mulla tuo tapahtu kun erehyin käymään homeopaatilla joka anto jotain luontaistuote pillereitä kun tutkimusten jälkeen totes että mulla ois elimistö sekaisin.. Ja kuitenkin siis yleisestiottaen mää tykkään hoitaa mahollisuuksien mukaan kaikki luontaisesti.. Mutta se oli vikatikki... Joten, jos tällä hetkellä syöt luontaistuotteita tai paljon vitamiineja tai pidät tietynlaista ruokavaliota itselläsi niin kehottaisin (näin melkein valmiina kätilönä :D ) sekä omakohtaisten kokemusten puolesta testaamaan auttaako mahollisimman normaali elämä ja ruokavalio.. Vitamiinit saa pääpiirteittäin jos syö monipuolista ruokaa (nimim. Ah ku ite rakastan tuplajuustohampurilaista - ikävä kyllä :P )

Ommaanappaa: mahan jatkuva turvotus kipeäksi asti tuntuu helpottaneen.. Nippailee välillä, juilii ja jomottelee aina välillä - varsinkin jos tekee jotain raskasta (lue: sohvaperunalle raskasta ;) ) joten muuttolaatikot jää miehen kannettavaksi :) testin haluaisin jälleen tehdä, toki.. Mutta pistää miettimään että näin raskaustestien hinnoilla kävis hyvinkin esim verikokeissa tai alkuraskauden ultrassa.. :D

Liinu, Tyttötiikeri: Onnea isosti!

Eetula: Tosi kiva kuulla sinustakin, vaikka noin ikävissä merkeissä :( Jos voin olla avuksi tai tueksi jotenkin niin kerro tai laita vaikka viestiä...

Lana: Voi harmi, pahoittelut tädin saapumisesta :( Miulla on alkanu kanssa viimeiset pari kiertoa tulla ihme hyytymiä ja alussa tulee "vanhaa verta ovisliman ympärillä" jos tuossa on mitään järkeä. Näkyy olevan normaalia mut ekaa kertaa pelästyin ihan kunnolla. Sellainen sormenpään kokoinen limahyytymä verellä.

Vargynja tsemppiä piinapäiville!

Mirelyn voi olla kummin tahansa... Itsellä on kanssa alkanut parit menkat jopa niin että on tullut yhdynnän jälkeen tuhrua edellisenä päivänä, sitten vuoto loppunut, ja sitten vasta alkanut toden teolla.

ON kp 7/16-45 eli tosiaan 45 päivään jäi edellinen kierto ja täti tuli kylään juuri ennen keskiviikon pärinäreissua, ne mysteerikivutkin on nyt tädin myötä poistunut. Ei ees harmittanut yhtään ja nyt yritän olla kasaamatta tälle kierrolle odotuksia. Sillai kurja tamponeista huolehtia ajaessa mut toisaalta eilen päästiin miehen kanssa kotiin (mies oli viikonlopun reissussa mukana, tavattiin tien päällä) ja siihen mennessä oli täti poistunut ja jo muutaman päivän paineet takana... Ihana kotiinpaluu ;) Mopo kulkee ainakin kahta sataa ja keuliikin näemmä vaikka pikkuinen onkin että eiköhän tässä tuon kanssa riitä tekemistä kun yrittää opetella ajamaan ja rassaamaan. Ketjuja pitäis kiristää ja kaasukahva jää jumiin ja kahvanlämmittimien virtapiuhat pitäis vetää uusiks ja ja ja. Josko se vauvastressi alkais helpottaa, toiveita on mut eipä se stressaaminen asioita helpota että Herran haltuun.

Takaisin