Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chipmunk86 joo kannattaa kyllä testata tuo pupuilu kipujen aikaan :P Itellä joskus oli selkäki tosi kipee ja jumis ja sit hommailtiin, niin ei ollu enää mikää, hih :biggrin

Tuulia kyllä tää tiukkaa on odottaa torstaihin, mutta se on onneksi jo huomenna :grin Toivottavasti teillä maiseman vaihdos oviksen aikaan tekee tulosta :P

_mirelyn_ heh, teitä on niin kiva kiusata ja pitää jännitykses :laughing002 No ei sentään :rolleyes: Ajattelin nyt odottaa varmuuden vuoksi huomiseen, niin jospa sit tulis luotettava tulos :) Pian saa testata! Mä ite en kyllä oikein iskelmää kuuntele.. Mutta mistäpä sitä tietää koska siihenki hurahtaa laughing6

Nyytti pääseekä tuohon ultraan ennen ekaa neuvolaa ihan kunnallisella? Vai meetkö yksityisellä?

BeNe heh, koita nyt malttaa odottaa vielä huomiseen mun testailua :P Sullaki nuo piinapäivät vaan vähenee :happy093.

Liinu2013 tervetuloa mukaan! :) Todella ikävää, että oot joutunut kokemaan nuon monta keskenmenoa :sad010 Toivottavasti keskenmenot on nyt mennyttä ja pääsette nauttimaan raskaudesta loppuun saakka! :) Voi liinu ihana! Hauska tuo sun ON nimimerkin ettiminen :P

Tyttötiikeri mua jännittää kyllä kans ihan hirveesti huominen :flower Mutta ajattelin kerranki pysyä päätöksessäni testata vasta huomenna :biggrin Vaikka alunperin se oliki perjantai ja siirsin päivää aikasemmaksi sitte :P Missä vaihees sulla onkaa nyt kierto?

shapa eiköhän ne oireetki sieltä vielä sulle pukkaa :grin

Nonna- oi olispa itekki kiva kokeilla tuota sormustestiä :) Toivottavasti tuo sulla meinas, et on pikkuinen tulossa! :)

Haave huomenna saatte tietää viimeistään, mikä täällä on tilanne :) mä oon ite kans joskus katellu mahaani ja täytyy myöntää et oon joskus alamahaani silitellykki, ku aattelen jos sielä on vauva :laughing014 Voi apua, hulluksihan täs tulee! :P

ON: Täällähän nyt KP 30/24-28. Huomenna olis sit aika testailla, iik:happy093Jännittää kyllä niin vietävästi ja pelottaa jos onki nega! Mut ei se nyt auta ku vaan ootella huomiseen :) MUTTA eilen meinasin kyllä jo kauhistua, kun kävin vessassa ja paperiin tuli ihan TOSI VÄHÄN jotain hyvin haaleaa tuhrua, aivan ku jotain erittäin haaleeta teetä :confused2 Ja sama tänäaamuna.. mutta ei tuu mitää kunnollista. Te jotka ootte nyt tai ootte ollu raskaana, niin onko teillä ollu tuollasta? Nyt pelottaa että se täti pirulainen saapuu.. sit olis kyllä jo varsinaista kiusaa ensi oottaa näin kauan ja sit viedä toivo:sad010

Lana, mulla tuli tuhrua viimeisen kerran kp25 tässä kierrossa, eli muutama päivä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Edellisessä raskaudessa tuli tuhrua päivä ennen menkkojen oletettua alkupäivää.
Toivottavasti sielläkin tuhruilu loppuu ja saisit plussan huomenaamuna testiin! :)
Mun omalääkäri on lomalla, joten sitä kautta en ainakaan pääse, mutta ajattelin vielä soittaa terveyskeskukseen ja kysellä saisko soittoaikaa jollekki toiselle lekurille. Epäilen kyllä että kunnallisen puolelta ei pääse mihinkään taustasta huolimatta, eli yksityiselle pitäis soitella ja varata aikaa parin viikon päähän.

Täällä herättiin flunssaisena ja veti pois.. Mies tuli eilen kiepänö kotiin ja tarttui kai se samperi samantien minuunkin :/

mirelyn: Kiitos, ja joo, kyllä se täti vaan tällä kertaa on vierailuaikansa ansainnut. Olen varmaan sivistymätön, mutta en ole koskaan kuullutkaan kenestäkään Mikko Mäkeläisestä... Muuten kesäisin tulee fiilisteltyä luvattoman paljon iskelmämusiikkia, se kun kuuluu ko. vuodenaikaan, ja taidanpa uskaltaa myöntää, että jossain mieleni takahuoneissa jopa nautin siitä genrenä enemmän kuin näistä nykyajan diskojumputuksista. Tsemppiä piinailuun!

Nyytti: Teilläpäinhän sujuu sutjakkaasti neuvola-asiat, jos noin lyhyellä varoajalla pääsee vastaanotolle. Käy välillä päivittelemässä kuulumisia, niin pysytään ajantasalla. Parantumisia!

BeNe: Yritän välttää turhien lääkkeiden syömistä muutenkin, joten oli vain hyvä, ettei tarvinut napata Teroja avuksi. Sulla myös alkamassa piinaviikko - rautaisilla hermoilla vaan etiäpäin ja kovasti onnea, että olis kyytiläinen tarttumassa mukaan.

Liinu: Tervetuloa minunkin puolestani ja pahoittelut aiemmista koettelemuksista! Toivottavasti teillä käy onni myöten ja vierailusi täällä jää lyhyeksi! Sain mainiot aamunaurut tuosta sun ON- pohdinnasta ;) Kiitos!

Tyttötiikeri: Ikäviä nuo kipuilut ja muut oireet, mutta pidetään peukkuja, että niille löytyisi positiivisesti "yllättävä" syy(llinen). Meillä myös ystäväpiirissä juuri nyt paljon odottajia ja vauvaperheitä, eikä se mitenkään helppoa ole vain katsella vierestä toisten onnea, kun omatkin haaveet odottavat vielä täyttymistä - mutta onnellinen toki olen muiden puolesta, en sillä sano.

shapa: Kiva kuulla, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa! Eiköhän ne oireetkin sieltä hiljalleen ala ilmestyä - nauti tästä vielä kun voit ;)

Nonna: Kertoisitko tyhmälle, miten tuo sormustesti oikein toimii? Ikuna en varmaan ole koko asiasta kuullut, mutta jos kerran sullakin osoitti selviä "pyörimisen merkkejä" (vai mitä ovatkaan), niin olisi hauska joskus sitten raskauduttuani itsekin testailla.

Haave: Haha! Mullakin on toisinaan tapana mittailla ja silitellä masua, vaikkakin yleensä se on liiasta syömisestä tai menkoista turvoksissa. No, ehkä vielä joskus saan silitellä sitä oikeaakin vauvamasua - valmistautunutkin siihen olen huolella ;)

Lana: En vieläkään ymmärrä, miten sä saat pidettyä itses noin rauhallisena. Mä olisin testannut samassa tilanteessa joku kymmenen kertaa jo, ja vielä sen mahdollisen plussankin jälkeen varmuuden vuoksi ainakin sen kolme kertaa. Tuun heti huomena aamusta kärkkymään, oletko testannut ja millä tuloksin. Toivottavasti saat sen plussan!

Emmuliini: Ihania kuulumisia! Onnea jatkoon sekä sinulle, että perheelle ja pikkuiselle!

Onko kukaan koskaan kuullut sammakoilla tehtävästä raskaustestistä? Mies vain sattui eilennä mainitsemaan jotain, että joku entinen tuttavansa olisi testannut sammakolla positiivisen tuloksen. Voihan se olla joku urbaanilegendakin, mutta ihan pakko googlailla mielenkiinnosta (ja tekemisen puutteessa).

Nonna- Joo mulla ei vielä mitään oireita ole, paitsi että oon ihan hermoraunio :laughing002 Järjellä ajateltuna en yhtään ihmettele, ettei oireita ole koska esikoisestakin oli rv5 täynnä kun tisseihin vähän sattui, rv6 aikana alkoi sitten se oksentaminen... Jotenkin silti en oo yhtään niin varma tästä kun ei ole yhtään raskaana oleva olo. Viime yönäkin näin unta keskenmenosta eli alitajuntakin kiusaa mua :confused5 Edes alamahaa ei nippaile! Kuitenkin eilen digitesti sanoi "raskaana 2-3" :)

Hmm..tässä mietin, en yhtä kärsivällisenä kuin Lana, että kun on kp 26/28-30 niin jokohan kiireinen uskaltais testata? Kaikki oireet tosiaan varmaan mielen tekosia, mutta kun ei vaan malta!! :D mikä testi in paras ihan varhaiseen testaamiseen? :)

Niiiiin nautin teidän viestien lukemisesta ja saa nauraa mun ON - käyttäjän ettimiselle ;) niin tein määkin yksin kippurassa hörötellen ku tajusin taas älykkyyteni ;)

On muuten huvittavaa, miten melkeen valmis kätilö on peukku keskellä kämmentä kun on OmaNapa kyseessä :P minä siis oon muutaman vuoden ko ammattiin ehtinyt opiskella, mutta alan vaihdoin Leijonaemouden (erityislapseni) myötä kun äitin läsnäolon tarve ja opiskelu ei kohdanneet :)

Chipmunk86, OMG, mitkä oviskivut sulla oli! HUH! Oon toisaalta aika onnellinen, että ovis on käytännössä täysin oireeton, vaikka en sitten kyllä ovista pystykään bongaamaan. Milloin aattelit testailla

Vargynja, mites flunssa? Mulla on nyt viikonloppuna ollut jo kolme viikkoa flunssa, josta tämä viimeisin viikko on kaikista pahin. Työkaverit toitottaa, että pitäis mennä työpaikkalääkärille, mutta en oikein haluaisi, kun määrää kuitenkin antibioottia ja sitten tulee kaikenlaista oheisongelmaa niistä…

Allison, voi kurjaa, kun kroppa sekoilee eikä kuulu plussaa eikä tätiä. Mutta ihanaa, että mies on mukana projektissa noin sitoutuneena ja valmis tutkituttaa myös itsensä. Meidän isäntää ei kyllä varmaankaan mihinkään lekuriin saisi.

Minkas, Kolmassittenkin ja Rosebud, kovasti tsemppiä teille uuteen kiertoon!

anhe, mä olen voinut kanssa molemmilla odotuskerroilla tosi hyvin ja raskausoireet on olleet molemmissa raskauksissa tosi vähäiset. En ollenkaan huomannut siitä kkm:sta, että jotain voisi olla pielessä. Odotin kovasti varhaisultraa, että oltaisiin päästy kertomaan asiasta lähipiirille. No ei päästy ja hyvä, ettei oltu siihen mennessä kerrottukaan. En olisi jaksanut käydä asiaa läpi sukulaisten kanssa… Mutta anhe, kyllä se lapsi sinullekin vielä suodaan, olen varma siitä! Rutistus ja tsemppiä!

OmenaPossu, mun täytyy sanoa, että tuo lämpöjen mittailu ei oikein mulla onnistunut, ainakaan tässä nykyisessä kierrossa eikä FertilyFriend ole niiden perusteella osannut bongata ovista. Ja mulla kun ei oviksesta ole oikein mitään oireita, ainakaan en ole huomannut, niin oon kyllä aika hukassa tuon oviksen bongaamisen kanssa ja arvailuksihan se menee.

Tuulia, hienoa, että täti saapui ja pääsette seuraavaan yrityskertaan. Uutta matoa vaan koukkuun! Ja kiitos, toivotaan, että oireettomuus olisi tässä tapauksessa oire.

piia84, onnea oviksen bongauksesta!

Nonna-, oon lukenut tuosta kiinnittymisestä, että pääasiassa kaiketi niin, että kiinnittyminen tapahtuu 5-7 vrk hedelmöityksestä, mutta on tapauksia, joissa kiinnittyminen on tapahtunut jo kolmenkin päivän päästä, joten mitään varmaa tietoa varmaan ei ole liittyen tuohon kiinnittymisajankohtaan, että hyvin on voinut olla silloin 4 dpo. Apua, se sormustesti!! Nyt mahtaa olla vaikeaa odottaa testaamiseen saakka!

Lana, ääk, onpa jännää!!!! Tsemppiä huomiseen testaamiseen! Äläkä murehdi, nuo pienet värjääntymiset vuodossa voi olla ihan mitä vaan eivätkä mitään vaarallista.

elmiina, mikä sinulla tilanne, onko näkynyt plussaa tai tätiä? Harmi, että kipuilet, kannattaa varmaan tarkastaa, jos ei ala helpottua.

Eea, ymmärrän hyvin sinua, en usko, että olisin nyt täällä palstalla, jos en olisi välillä jo raskautunut kerran.

SUSu, kovasti tsemppiä ja tervetuloa! Minullakin keskenmeno takana 03/2013 ja nyt jälleen kuumeillut jonkin aikaa täällä. Täällä on vaan NIIN hyvä porukka koolla!

Gatusa, toivottavasti saat pian tiedon niistä kilpirauhastuloksistakin. Hyvä homma, et oli muut kunnossa!

Tyttötiikeri, hui, kun on jännää! Toivotaan nyt kuitenkin, että olis sitä itteään! Tsemppiä!

_mirelyn_, joo, jännää on. Täytyy varmaan testailla viikonloppuna, jos ei tätiä kuulu. Mä tykkään iskelmämusiikista ja tykkään laulaa karaokea, niin iskelmäkappaleet on tulleet aika tutuiksi samoin kuin Kolmassittenkin:lla. Ja tiiän kyllä Mikko Mäkeläisen, ihan jees musaa!

BeNe:lle tsemppiä jännäilyyn!

Tervetuloa joukkoon, Liinu2013! Sinä olet kyllä kokenut kauheita, hienoa, että jaksat suhtautua asiaan silti optimistisesti! Hauska tuo ON-juttu! Ks. tuossa alla, mitä kirjoitin Haaveelle tuosta testaamisesta.

Haave, mun mielestä on jossain sanottu, ettei yleisesti ottaen kannata alkaa testata ennen kuin täti on oikeasti myöhässä. Välttyy sitten turhilta pettymyksiltä, ja kun tosiaan sen hormoonin tason määrä on aika yksilöllinen tai jotain ja sitten toisilla plussa tulee vasta, kun täti jo useita päiviä poissa.

Emmuliini, ihania uutisia, onnea!!!

Omassa navassa ei erikoisempaa, kp 25/26 ja siis testailen viikonloppuna, sikäli mikäli täti ei paikalle löydä. Oireita ei oikeastaan juuri mitään ole, vain vähän väsymystä, mutta voi johtua päällä olevasta flunssastakin. Mene ja tiedä. Eli viikonloppua odotellessa!

Toivottavasti tuo sormustesti oli oikeassa ja siellä vatsassa todella on joku. :>

Lana, toivottavasti tuhru ei tarkota mitään ikävää kuten tätiä. Tuut sit huomenna ensimmäiseksi tänne kertomaan ja päästämään jännityksestä.

Pikaista paranemista Nyytti.

Ihana kuulla hyvä ultrakuulumisia Emmuliini. n__n

Tuulia, en ole kuullut sammakkotestistä, mutta ehkä siinä on kyse siitä että eläimet voi (ainakin lemmikeistä päätellen) huomata raskauden jo ennen ihmistä. Tai sit se on samaa sarjaa kuin amerikkalaisten "jos sopuli näkee oman varjonsa päivä jatkuu x päivää." Tiedä häntä.

Liinu, kuten helmiäippäkin suosittelen testaamista vasta kun täti on myöhässä. Kyllähän nuo tarkimmat lupaa tuloksia jopa neljä päivää ennen, mutta varmempaa se on kun testaa vasta kun on myöhässä. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin, toivottavasti täti pysyy poissa.

Helmiäippä, kuume on pysynyt poissa, mutta muuten flunssa on sinnikkäästi päällä. :( Yyh jos tämä on yhtä pitkä kuin sinunkin. Toivottavasti pääset siitä pian eroon. Sinullahan on myös jännät päivät käsillä. Pidän peukut pystyssä, että täti pysyy poissa ja tulee plussa. :>

Omaa napaa tuli jo vähän helmiäipälle vastattua, mutta tässä lisää. Nyt on joko keho sekaisin tai sit testi vaan näyttää omituisia. Oviksen pitäisi olla loppuviikosta tai jos on pitkä kierto, vasta ensi viikolla. Testasin eilen kuitenkin tuolla sylkitestillä ja näytti siltä, että ovis on suht lähellä. Tänään aamupäivällä (vähän heräämisen jälkeen) testasin uudelleen ja ovismaisuutta näkyi vähemmän kuin eilen. Mitä ihmettä? Sen mukaan ovikseni olisi siis ohi. Sitten on kyllä kierto sekaisin taas ja pahasti, jos niin paljon on etuajassa. o.O (Sitä en kyllä hämmästyisi jos se jäisi tässä sairastaessa huomaamatta.) Voiko vuorokaudenaika vaikuttaa testiin? Tai flunssa? Kun on kuitenkin ties mitä limaepäpuhtauksia syljessä niin voisiko olla että siksi ei näytä ihan siltä miltä pitäisi? Onko jollain kokemusta vastaavasta? Täytyy taas illalla katsella uudelleen miltä näyttää.

Nyytti täytyy toivoa, että tuo todella vähäinen väri nyt ei olis mitää tädistä enteilevää. Kauan sulla sitte kesti se tuhruilu ku sitä tuli?

Emmuliini hienoa, kun kaikki oli kunnossa! :)

Tuulia kyllä mua alkaa nyt jo jännittää melko lailla :P Mutta nyt kyllä kauhistuttaaki, ku tosiaan tulee tuollasta ihan pientä tuhrua pyyhkies.. pelottaa et se täti saapuu.. :sad001 Mutta huomenna on nyt sitte totuuden hetki :) Tuun kyllä kertoon teille heti huomenna aamusta varhain :) Siis sammakoille tehtävä raskaustesti?! Miten ihmees se toimii? :eek: Sammakko parka! haha, pissitäänkö sen päälle ja se tekee jotain outoa jos on positiivinen vai mitä? :laughing001 hihi laughing6

Liinu2013 apteekis oon joskus kattonu sellasia testejä, joissa lukee et jopa 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista :) Mutta tiedä sitte onko ne kuinka luotettavia.. tietty varmemman tuloksen saat, ku maltat oottaa ees siihen päivään ku menkkojen pitäis alkaa :biggrin

helmiäippä kiitos tsempistä :) Sullakin on jännä viikonloppu tiedossa! :)

Omaa: Täällä edelleen ihan minituhrua paperille vessas käydes. Selkä ja maha ei silleen oo kipee, ku yleensä, ku täti on matkalla. Nyt vain aiva kauhistuttaa, jos yöllä alkaaki menkat, ku meinaan aamulla testata. Pitäkää nyt ihmees peukkuja siellä, että pääsisin testaamaan aamulla ja vielä positiivista toivon mukaan! :rolleyes:

Keskipäivän kevennys, jonka tarjoilee Wikipedia:

"Ennen kemiallisten testien kehittämistä 1940- ja 50-luvulla käytettiin raskauden testaamiseen kynsisammakkoa. Sammakkoon ruiskutettiin naisen virtsaa. Mikäli nainen oli raskaana, sammakko alkoi laskea kutua, koska gonadotropiini aiheuttaa sammakonmunien kypsymisen alle vuorokaudessa. Kynsisammakon käyttö oli ensimmäinen luotettava raskaustesti."

Menee kyllä ohi aiheen, mutta oli ihan pakko :)

Nonna, joskushan tuo oireettomuuskin voi olla "oire"... ;) Aika jännä tuo sormustestijuttu, toivotaan, että aiheesta olisi lähtenyt liikkumaan. :)

Lana, pidän sulle täällä peukkuja että täti pysyy poissa ja että huomenna pärähtää niin kirkas ja selkeä plussa testiin ettei voi erehtyä! Jännäää!!! :D

Helmiäipälle tsemppiä lopuille piinapäiville, toivotaan parasta.

ON: kp 32/30-35(?) Tädin pitäisi siis saapua sunnuntaina, ainakin nyt joidenkin laskelmien mukaan.
Alavatsa oudosti turvoksissa, tosin muistaakseni tunsin tämmöstä turvotusta ja paineen tuntua alavatsassa viime kierrossakin. Välillä oikeelle ja välillä vasemmalle nippailee ja välillä on uutta koko alavatsan kipuilua, sellasta kihelmöintiä/polttelua, tai miten sitä nyt kuvailis. On kyllä sellanen olo kuin täti tekis tuloaan, vaikka en siihen oikein usko. Rinnat, tai oikeestaan nännit ei kyllä oo ollu yhtä herkät ja kipeet kun parissa edellisessä kierrossa. Jotenkin outo olo on muutenkin, väsyny ja voimaton, jalat hyytyy herkästi kävellessä. En mä tosin koskaan oo hyväkuntonen ollu, kun on tuota ylipainoakin aika reippaasti, mutta tuntuu että on jotenkin hankalampaa ollut nyt... Mutta noikin voi taas johtua miljoonasta eri asiasta. en aio antaa toivon kipinän nousta yhtään, ennenku synnytys on sitten joskus ohi!!! :D No... ehkä se toivo nousee siinä vaiheessa jos se plussa nyt joskus tulisi...

_mirelyn_ niin sitähän mäkin toisaalta toivon, mutta en kyllä hirveemmin jaksa uskoa että olisi tärpännyt :/
ja kyllä minäkin jotain iskelmä musiikkia kuuntelen, mutta enimmäkseen poppia ja rockkia, ja välillä "kevyttä" heviä :)

tervetuloa joukkoon Liinu

Nonna- kuullostaapa jännältä :) itsekin monesti miettinyt että pitäisikö tuota kokeilla, mutta en ole ihan vielä ideaa sisäistänyt :D

Lana mulla ei ainakaan esikosta ollu mitään tuhruttelua, mutta kyllähän joillakin tulee pientä tuhruttelua kiinnittymisen myötä :) joten älä vielä toivoasi heitä :)

Emmuliini ihanaa että kaikki oli kunnossa pienellä :)

helmiäippä mä bongasin molemmat tän kierron ovikset liuskatesteillä, piti niitä lämpöjä vaan mittailla ihan siinä toivossa josko niissä oli jotakin vihjettä mahdolliseen pikkumatkustajaan, mutta enhän mä semmosia oo ehtiny/muistanu mittailla :D

ON: kp24/30 (31 jos laskee siitä toisesta oviksesta) menossa ja edelleen päivittäin järkyttävää väsymystä, ei oikeestaan tekis mieli muuta ku maata sängyn pohjalla, kun koko ajan mukamas väsyttää :O ja koko ajan pukkaa hikee, mikä ei kylläkään oo ihme näillä keleillä, lisäks tississä välilä omituinen tunne (selitin kaverille, et ihan ku tissillä imeskelis patteria :D) vielä olis ens viikkoon kärvisteltävä, mut koska sitä oikeasti viittis testata? kun jos masuasukki ois saanu alkunsa ekasta oviksesta viikko ois nyt 2+4 (3+4 jos laskee menkkojen alusta), et tuskinpa siellä vielä mitään näkyis..
ja sitten vielä pientä mukavaa tuosta meidän poitsusta :) eilen aamulla huomasin pienen valkoisen täplän ikenessä aamupuurolla ja sormella kokeilemalla ei olut tullut vielä ulos ja ajattelin että kyllä tässä nyt viikko menee ennen kun sieltä mitään tulee.. nooh tänään sitten etsin samaista pistettä näyttääkseni ukolle sen ja sormi osui johonkin terävään o.O oli pakko hakee pikkulusikka ja vielä kokeilla kilahtaako, iloinen *klank* kuulu kun poika puras :D eli meillä on eka hammas \o/ nyt täytyy vaan muistaa varoo sormiaan (ja varpaita) kun poitsu on lähistöllä :D

ON viesti: Aaargh.. Piti hakea apteekista lääkkeittä niin samalla oli ihan pakko napata early-testi mukaan! *hakkaa päätä seinään* ja tokihan se piti heti tehdäkin!! *vaihtaa seinäkohdetta toiseen*

Ja haalea viiva!!

Mähän siis oon ovuloinut harvakseltaan joten nyt ainakin tietää että jotain tapahtuu!! Jos menee heti kesken, niin tietää lääkärissä sitten jos joutuu taas apua sisällä pysymiseen/raskautumiseen hakemaan!!

Mutta siis haamuviiva siinä oli! :D

Onnea plussista, tarrasukkia matkaan! Ja haamuista kans onnea, ne vahvistukoon! :)

Kopsu tännekin: Pakko jakaa tämmönen juttu, mihin törmäsin eilen... Googlatkaapa omenaviinietikka ja raskaus.

Mä aloin juodan omenaviinietikkaa pari viikkoo sitten. Melkein heti oviksen jälkeen. En kylläkään raskautumisen edistämiseks, vaan ihan ruuansulatusta tehostaakseni. Ei ollut tietookaan, että siitä vois ehkä olla jotain hyötyä myös raskautumiseen. Lisäkshän mä oon syönyt kierron alusta asti aspiriinia. Siitäkin löytyy tuolla tekstiä. Siis omenaviinietikka + aspiriini. Itse aloin sen takia googlailemaan tota, koska halusin varmistaa, että raskaana on ok käyttää o.v.etikkaa :).

Onnea haamuista ja plussista. Niitähän alkoi löytymään, ihanaa!! :love7

Heh, toi kommentti sammakon käyttämisestä raskaustestinä oli ihan paras! Mielikuvaa tilanteesta piirtelin päähäni :laughing002

Oma tilanteeni ei muuksi ole muuttunut. Edelleen tuhruaa, eikä loppua näy.

Tyttötiikeri!! Onnea <33

mää yhä hämmästelin testiä ja viiva siinä on ihan selkeästi itelläkin!! Hui.. :)

Tuulia, repesin tuolle sammakkotestille. Tai lähinnä mielikuville mitä siitä tuli. :laughing002 Sain siis päivän naurut, kiitos.

Onnea OmenaPossu ekasta hampaasta. Tuli simmonen tuitui(voi kun mullakin ois pieni jonka ensimmäiset hampaat huomata) fiilis. :>

Paljon onnea Liinu ja Tyttötiikeri haaleista plussista! Toivon todella että ne vahvistuu ja pysyy. ^^ Nyt se plussa-aalto sitten alkoi.

Omanapa: Nyt oli taas enemmän kuvioita kuin aamulla. Ehkä ovis ei siis ole mennyt huomaamatta ohi. Täytyy elää siinä toivossa ja seurata mihin suuntaan nuo menee.

Takaisin