Lana
Satasella mukana keskusteluissa
Chipmunk86 joo kannattaa kyllä testata tuo pupuilu kipujen aikaan :P Itellä joskus oli selkäki tosi kipee ja jumis ja sit hommailtiin, niin ei ollu enää mikää, hih 
Tuulia kyllä tää tiukkaa on odottaa torstaihin, mutta se on onneksi jo huomenna
Toivottavasti teillä maiseman vaihdos oviksen aikaan tekee tulosta :P
_mirelyn_ heh, teitä on niin kiva kiusata ja pitää jännitykses
No ei sentään
Ajattelin nyt odottaa varmuuden vuoksi huomiseen, niin jospa sit tulis luotettava tulos :) Pian saa testata! Mä ite en kyllä oikein iskelmää kuuntele.. Mutta mistäpä sitä tietää koska siihenki hurahtaa 
Nyytti pääseekä tuohon ultraan ennen ekaa neuvolaa ihan kunnallisella? Vai meetkö yksityisellä?
BeNe heh, koita nyt malttaa odottaa vielä huomiseen mun testailua :P Sullaki nuo piinapäivät vaan vähenee
Liinu2013 tervetuloa mukaan! :) Todella ikävää, että oot joutunut kokemaan nuon monta keskenmenoa
Toivottavasti keskenmenot on nyt mennyttä ja pääsette nauttimaan raskaudesta loppuun saakka! :) Voi liinu ihana! Hauska tuo sun ON nimimerkin ettiminen :P
Tyttötiikeri mua jännittää kyllä kans ihan hirveesti huominen
Mutta ajattelin kerranki pysyä päätöksessäni testata vasta huomenna
Vaikka alunperin se oliki perjantai ja siirsin päivää aikasemmaksi sitte :P Missä vaihees sulla onkaa nyt kierto?
shapa eiköhän ne oireetki sieltä vielä sulle pukkaa
Nonna- oi olispa itekki kiva kokeilla tuota sormustestiä :) Toivottavasti tuo sulla meinas, et on pikkuinen tulossa! :)
Haave huomenna saatte tietää viimeistään, mikä täällä on tilanne :) mä oon ite kans joskus katellu mahaani ja täytyy myöntää et oon joskus alamahaani silitellykki, ku aattelen jos sielä on vauva
Voi apua, hulluksihan täs tulee! :P
ON: Täällähän nyt KP 30/24-28. Huomenna olis sit aika testailla, iik
Jännittää kyllä niin vietävästi ja pelottaa jos onki nega! Mut ei se nyt auta ku vaan ootella huomiseen :) MUTTA eilen meinasin kyllä jo kauhistua, kun kävin vessassa ja paperiin tuli ihan TOSI VÄHÄN jotain hyvin haaleaa tuhrua, aivan ku jotain erittäin haaleeta teetä
Ja sama tänäaamuna.. mutta ei tuu mitää kunnollista. Te jotka ootte nyt tai ootte ollu raskaana, niin onko teillä ollu tuollasta? Nyt pelottaa että se täti pirulainen saapuu.. sit olis kyllä jo varsinaista kiusaa ensi oottaa näin kauan ja sit viedä toivo
Tuulia kyllä tää tiukkaa on odottaa torstaihin, mutta se on onneksi jo huomenna
_mirelyn_ heh, teitä on niin kiva kiusata ja pitää jännitykses
No ei sentään 
Nyytti pääseekä tuohon ultraan ennen ekaa neuvolaa ihan kunnallisella? Vai meetkö yksityisellä?
BeNe heh, koita nyt malttaa odottaa vielä huomiseen mun testailua :P Sullaki nuo piinapäivät vaan vähenee

Liinu2013 tervetuloa mukaan! :) Todella ikävää, että oot joutunut kokemaan nuon monta keskenmenoa
Toivottavasti keskenmenot on nyt mennyttä ja pääsette nauttimaan raskaudesta loppuun saakka! :) Voi liinu ihana! Hauska tuo sun ON nimimerkin ettiminen :PTyttötiikeri mua jännittää kyllä kans ihan hirveesti huominen
shapa eiköhän ne oireetki sieltä vielä sulle pukkaa
Nonna- oi olispa itekki kiva kokeilla tuota sormustestiä :) Toivottavasti tuo sulla meinas, et on pikkuinen tulossa! :)
Haave huomenna saatte tietää viimeistään, mikä täällä on tilanne :) mä oon ite kans joskus katellu mahaani ja täytyy myöntää et oon joskus alamahaani silitellykki, ku aattelen jos sielä on vauva
Voi apua, hulluksihan täs tulee! :PON: Täällähän nyt KP 30/24-28. Huomenna olis sit aika testailla, iik
Jännittää kyllä niin vietävästi ja pelottaa jos onki nega! Mut ei se nyt auta ku vaan ootella huomiseen :) MUTTA eilen meinasin kyllä jo kauhistua, kun kävin vessassa ja paperiin tuli ihan TOSI VÄHÄN jotain hyvin haaleaa tuhrua, aivan ku jotain erittäin haaleeta teetä
Ja sama tänäaamuna.. mutta ei tuu mitää kunnollista. Te jotka ootte nyt tai ootte ollu raskaana, niin onko teillä ollu tuollasta? Nyt pelottaa että se täti pirulainen saapuu.. sit olis kyllä jo varsinaista kiusaa ensi oottaa näin kauan ja sit viedä toivo
Edes alamahaa ei nippaile! Kuitenkin eilen digitesti sanoi "raskaana 2-3" :)
hihi