A
Allison
Vieras
Vargynja, täälläkin sää on masentavan kolea
onneksi se aurinko välillä pilkottaa pilven takaa ja lämmittää edes vähän. Musta kesä, syksy, talvi ja kevät on kaikki ihania vuodenaikoja, mutta en tykkää niiden välivaiheistä, jolloin ei oikein ole mikäänvuodenaika.. Niin, ja ymmärsit ihan oikein. Mieheni on nuo kaksi koiraa pennusta saakka kasvattanut plus hänellä on ollut avustajakoiria hoidossa ja käynyt sotakoiraohjaajan koulutuksen jajaja.. no, maaseutuoppilaitoksen hän on käynyt. Eli pelko on enemmänkin, miten minä jaksan pentuajan ja tuleeko mulle minkäänlaista sidettä tähän uuteen pentuun. Näitä aikaisempia koiria kun en niin kovin paljoa jaksa hoidella kun ne eivät tunnu niin "omilta". Olisi kurjaa jos mies joutuu taas yksin huolehtimaan.
Chipmunk, minäkin myönnän olevani täysin enemmän kissaihminen, johan noita on kolme kappaletta nurkissa pyörimässä. Saa nähdä muuttaako tuleva pentu mieleni
Hyvä, että sulla on kolesteroliarvot nyt normaalit ja toivottavasti siitä on jotain hyötyä yrittämisessäkin! Millonkas pääset testailemaan?
Ihana uutinen ainut! Onnea!
Muista, että et voi oikein tehdä juuri mitään muutakuin nauttia tästä hetkestä. Alkuvaiheen keskenmenoja kun ei mun käsityksen mukaan voi kovin paljoa ehkäistä. Eli nauti ja anna pikkuisen jakautua rauhassa :) Paljon tarrasukkia sinulle <3 Ihana tuo sinun kuvasarjasi testeistä :) Hitsi, en edes muista miltä tuntui kun testissä oli kaksi viivaa. Kaikki on mulla ollu niin selkeitä negoja. Pitäiskö itsekin kokeilla sitä voimajuomaa, jos sillä oliskin positiivisia vaikutuksia..
kolmassittenkin, kuulostaa aika hurjalta, että vedit itse kierukan pois
toivottavasti kaikki kuitenkin meni hyvin ja kovasti plussatuulia sinullekin. Tervetuloa!
Anell, voi hyvin se yksikin kerta riittää! Tekee ehkä kropalle hyvää, ettei liikaa itse stressaa, että pitää pupuilla ja milloin ja joko tärppäis.. Jääköön se nähtäväksi :) pidän sulle peukkuja, että plussaisit sunnuntaina
musicbox, pahoittelut tädistä
mirelyn, voi kurjuus!! Ei ollut kivaa luettavaa.. Toivottavasti se todellakin on niin, ettei raskautuminen ole ongelma ja seuraavalla kerralla pikkuinen pysyy myös mukana! Oletko ollut jossain tutkimuksissa, joissa olisi todettu, että sulla on jotain ongelmia kohdun limakalvoissa tmv. Isot voimahalit sinulle!! Onneksi häät antavat taas aihetta hymyyn.
tervetuloa kuumeilemaan, Tuulia! Olkoon visiittisi lyhyt :)
Omassa tilassa ei muutoksia. Tänään kp 45 ja viime kierto oli sen 46 eli saa nähdä mitenkä pitkäksi tämä venyy. Ehkä testailen taas jossain vaiheessa.. Josko keho sitten viimoin ymmärtäis päästää tädin käymään! (tietty se plussakin siintää pienenä toivona mielessä
)
Chipmunk, minäkin myönnän olevani täysin enemmän kissaihminen, johan noita on kolme kappaletta nurkissa pyörimässä. Saa nähdä muuttaako tuleva pentu mieleni
Hyvä, että sulla on kolesteroliarvot nyt normaalit ja toivottavasti siitä on jotain hyötyä yrittämisessäkin! Millonkas pääset testailemaan?Ihana uutinen ainut! Onnea!
Muista, että et voi oikein tehdä juuri mitään muutakuin nauttia tästä hetkestä. Alkuvaiheen keskenmenoja kun ei mun käsityksen mukaan voi kovin paljoa ehkäistä. Eli nauti ja anna pikkuisen jakautua rauhassa :) Paljon tarrasukkia sinulle <3 Ihana tuo sinun kuvasarjasi testeistä :) Hitsi, en edes muista miltä tuntui kun testissä oli kaksi viivaa. Kaikki on mulla ollu niin selkeitä negoja. Pitäiskö itsekin kokeilla sitä voimajuomaa, jos sillä oliskin positiivisia vaikutuksia..kolmassittenkin, kuulostaa aika hurjalta, että vedit itse kierukan pois
toivottavasti kaikki kuitenkin meni hyvin ja kovasti plussatuulia sinullekin. Tervetuloa!Anell, voi hyvin se yksikin kerta riittää! Tekee ehkä kropalle hyvää, ettei liikaa itse stressaa, että pitää pupuilla ja milloin ja joko tärppäis.. Jääköön se nähtäväksi :) pidän sulle peukkuja, että plussaisit sunnuntaina
musicbox, pahoittelut tädistä
mirelyn, voi kurjuus!! Ei ollut kivaa luettavaa.. Toivottavasti se todellakin on niin, ettei raskautuminen ole ongelma ja seuraavalla kerralla pikkuinen pysyy myös mukana! Oletko ollut jossain tutkimuksissa, joissa olisi todettu, että sulla on jotain ongelmia kohdun limakalvoissa tmv. Isot voimahalit sinulle!! Onneksi häät antavat taas aihetta hymyyn.
tervetuloa kuumeilemaan, Tuulia! Olkoon visiittisi lyhyt :)
Omassa tilassa ei muutoksia. Tänään kp 45 ja viime kierto oli sen 46 eli saa nähdä mitenkä pitkäksi tämä venyy. Ehkä testailen taas jossain vaiheessa.. Josko keho sitten viimoin ymmärtäis päästää tädin käymään! (tietty se plussakin siintää pienenä toivona mielessä