Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
chilly: Onnea plussasta! :))

Tässä yrittämisessä on ihan hirveän tylsää tämä Odottaminen! Minua tympii tämä jo nyt ekan yk:n aikana, saati mitä se on sitten vaikka vuoden kuluttua... vai tottuuko siihenkin jotenkin, tiedä häntä. Nyt kp18, mooonta päivää pitäisi odottaa uuden kierron alkua, kun sitä plussaakaan tuskin vielä tulee.

Chilly onnea plussasta :)

ON (ja pari kysymystä): kirjottelinkin jo vähän tonne "toista vauvaa kuumeillen"-ketjuun ja sama minitarina uusiks + uutta jänskää..
eli, mun menkat loppu perjantaina iltapäivällä ja eilen (lauantaina) kp7, on ollu ihmeeellistä alamahakipua (en oo samanlaista kipua aiemmin tuntenu) joka säteili kylkiinkin ja valkovuodon mukana on tullu punaruskeita raitoja ja kun me tossa peittoja heiluteltiin (pitkästä aikaa) äskön, niin pohdiskelin seuraavaa;

-voiko ovis olla heti menkkojen perään?
-kuinka pian peittojen heiluttelusta uskaltaa testata ovista?

Ajattelin tulla näin kohta loppuvan yövuoron päätteeksi päivittelemään että eipä oo kuulunu kuukautisia vieläkään. Kp 38 siis mennään. Hmm... mietin että onko mulla valmiina testiä kaapissa.... jos testais kun heräis päivällä... noh, huomenna viimestään jos ei tätiä vieläkään näy!

Onnittelut Chilly plussasta :hug007 !!!! Jee!

Nyt niitä plussia kehiin :) Piialla taitaa olla hyvät mahikset plussaan, pidän peukut pystyssä! :thumright

Muille tsempit ovisten testailuun ja piinailuun. Itsellä kp 47 tänään eli ainakin päivän pidemmäksi venyi tämä kierto kuin edellinen. Olotila ollu samanlainen eli tuntuu turhalta ees testata. Mutta kai sitä jotenkin mieli toivois, että kierron venymiselle olisikin jokin hyvä syy :smiley-ashamed005 Himotestaajana varmaan testailen kuitenkin viimeistään ensi viikolla.. Onneksi en tupakoi vaan käytän tupakkirahat raskaustesteihin :winkq

chilly_ Oot varmaan jo koneessa kohti Londonia, mutta voi hitsit. Täähän meni ihan suunnitelmien mukaan!!
ONNEA JA JEE!! :D

Argggh niin piinaavaa että!!! Kp 32/32 meneillään, parin päivän ajan ollut ajoittaisia vihlontoja tuolla ihan alavatsalla ja alapäässä. Yleensä kun alapäähän alkaa koskea, niin vuotokin jo yleensä alkaa. Mut ei vielä....tuskaisia tunteja, huomenaamulla testaan, kun sit on viimoset mahkut et olisin kun viimonen mahdollinen tärppiseksi tasan kaks viikkoa sitten. Jos on nega, niin sit ei enää tarvi ressailla. Koko ajan käy vessassa kattoon, kun on ihan varma että alkaa ihan just! Oikea rinta kipeyty ikävästi, mut niin teki viime kierrossakin. Uutena hiton oireena vilutus ja vilunväreet. PÄÄÄÄÄ HAJOOOOO!!!! Ja sit vituttaa kaikista eniten, et joka kerta on jo valmis veteleen tupakistakin viimoset henkoset, kun aattelee että joko joko, mut sit taas voi masentuneena mennä hermosauhuille. Lopettamista en ees jaksa yrittää ennen plussaa, viimeksikin väheni ja loppui lopulta luonnostaan 8 viikkoon mennessä. Kyllä ihminen tyhmä kun alottaa uudestaan vuoden tauon jälkeen! Kyllä kaikki jaksaakin nyt kiukuttaa! Onneks saa olla töissä niin on vähän jotain muuta ajateltavaa. Tän pidempää kiertoa mulla ei ookaan aikoihin ollu, että kyllä luulis tänään jo lorisevan. Mää nyt julkasen tän, kun toimi viimeksikin niin hienosti, että menkat alkoi saman tein:D

PIIA huomenna jännäillään jos täti ei tänään saavu :)

SANNUINEN Ihan hitonmoista odottamista ainakin esikoisesta! Mä ainakin koko ajan laskin päiviä ja viikkoja, ensin että loppuis pahoinvointi, sit että tuntuis liikkeet, sit että alkais maha näkyä vihdoin jne jne. Sit ku olin viä puolet saikusta raskaana, niin mulla ei ollu muuta kun aikaa istua vaussa päivät pitkät ja tehdä valmisteluja. Kaikki oli varmaan valmista jo viikolle 30 mennessä :) Sit vaan toivoo kipeesti viimoset ajat, että tulis nyt jo.Ja sit kun se synty, niin toivo hetken et voiskin olla viel raskaana :D Toisen kohdalla ei varmaan niin kovasti kerkiä kyttäämään ja ajattelemaan et missä mennään. Välillä mietityttää, että esikoinen tavallaan saa aina vähä exrtraa...Silloin jaksaa vielä täyttää kaikki vauvakirjat ja albumit ym :D Just kaveri sano, jolla on kans kolmivuotias ja puuhaa kovasti, että hitto ku pari kolme kuukautta synnytykseen aikaa eikä oon kerinnyt viä ees ajatteleen kkoko asiaa.

toivotaa anell kuitenki parasta ettei menkat alkas ja tulis se plussa. kerrohan kun oot testannu huomen et mikä tilanne.

on: tääl ei aamiaine maistu ollenkaa, pakolla söin muutamia lusikallisia ku on niin täys olo kokoajan. yleensä ml on enne menkkoi kyl nälkä useammi. käytii torilla ku kysyin et millä toril käydää enne ku lähettii ni totesin vaa miehelle kun kerto mistä torista kyse et jaa sinne torille, sielt et löydä kuule mitää koska siel ei myydä ku roskaa. ja tottahan se on mieski sano siel mulle että on ajanhukkaa. sit sen veli ilmotti puhelimitse meille et mun miehen pitää viedä hänelle ja hänen kavereille aamiaista, totesin miehelle älä anna mitää ennen ku maksavat ruokansa, et sä mitää hyväntekeväisyyttä tee.
mitä oloon tulee ni etoo, päätä särkee, väsyttää otsakin on kuuma mutta ei mul flunssaa ole. tehokkaat dropit ainaki ku samat sivuvaikutukset on mulla ku terolutis kun aikoinaa niitä söin. lisäks oon kiukkupussi välil. 7 päivä menos lääkkeis koht loppuu ja hanat aukee toivottavast.

Hei. Ajattelin vihdoin itsekin kirjoitella jotakin.Olen nyt aktiivisesti seuraillut tätä ketjua parisen kuukautta ja jännäillyt myös teidänkin puolesta. Eli olen 25- vuotias ja olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta 1,5v vuotta. Kerran olen plussannut viime vuoden puolella ja nt-ultrassa selvisi, että kaikki ei ole kunnossa. Jo ennestään huonon ennusteen vuoksi päädyimme raskaudenkeskeytykseen ja sitten vielä lisä tutkimuksissa selvisi, että sikiön edellytykset jäädä henkiin olivat olleet olemattomat. Yritystä meillä tämänkin jälkeen on ollut ja toiveissa olisi se plussa vuonna 2013! :)

Minkas: Tervetuloa joukkoon! Ikävä kuulla edellisestä plussastasi, mutta toivotaan että teille plussa pärähtäisi pian tauluun ja kaikki menisi hyvin :)

Plussatuulia meille kaikille!

ON: Kalenterin mukaan tänään pitäisi olla ovis. Ei kyllä tunnu mitenkään erikoiselta että kattoo nyt. Peittoja täytyy kuiteskin heilutella nyt ahkerasti ettei varmasti mene ainakaan ohitse :)

Catsie älä vielä menetä toivoasi. Kyllähän se yksikin kerta noin lähellä ovista voi riitää. :)

musicbox pahoittelut menkoista. :sad001

mirelyn olen niin pahoillani. :sad001 Toivottavasti saat kuitenkin kohta uuden plussan ja pikkuinen pysyy loppuun asti ja tänne saa purkaa tunteitaan niin paljon kuin haluaa. <3

Shapa eiköhän aika moni vaavi ole saanut juurikin alkunsa pillereiden aikana käytetyistä antibiooteista, joten en usko että ne ab:t raskautumista haittaa, vaikka ehkäisyä ei nyt olekaan. :)

Nyytti mökkeily on kyllä parasta mitä voi olla. :) Toivottavasti mökkeily ja kesäilma tekee tehtävänsä. :) Nautiskelkaa. :)

Tuulia tervetuloa mukaan. :)

elmiina peukut pystyssä täällä, että plussa tulisi. :)

Vargynja toivotaan, että teidän enneunet pitäisivät paikkaansa. :)

Allison tämä kierto alkoi uusiksi, joten testaamaan pääsen tosi tosi pitkän ajan päästä. :) Kyllä koiranpennutkin on aivan mahtavia. :) Kyllä siitä varmasti hyvä kaveri sinulle tulee. :)

_chilly jihuu sait plussan!!!! :dance011Tarrasukkia nyt matkaan!!!! :) Hyvää matkaa ja saat tottakai olla täällä niin kauan kuin tuntuu. :)

anhe olen niin pahoillani keskenmenosta. :sad001 Toivottavasti saisitte uuden plussan ja kaikki menisi hyvin loppuun asti.

piia84 täällä niin peukut pystyssä plussan puolesta. :thumleft

anell peukkuja myös sinulle, että nuo oireet enteilee plussaa eikä menkkoja. :) :thumleft

Gatusa toivottavasti lääkkeet kuitenkn nista sivuoireista huolimatta toimisivat ja saisit pian sen salamatkustajan kyytiin mukaan. :) Ei se peittojen heiluttelu varmaan pahitteeksi ole. :)

Minkas tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan. :) Pahoittelut aikaisemmasta kokemuksestasi. :sad001

Omaa: Nyt kyllä oli tullut niin paljon viestejä, että taisi väkisin joku jäädä välistä pois kun nopeasti yritin tasapuolisesti kaikille vastata. Nyt pitää mennä tontille tekemään pohjatöitä. :) Kyllä ne menkat sieltä pärähti ajalleen, joten kp 3/27 menossa. Onneksi jo nyt näyttää, että menkat olisivat hiipumassa pois ja saan ruveta metsästämään ovista. :)

chipmunk kyllä peittoo on tullu heiluteltuu täs kierros melkei joka toinen päivä olosta riippumatta. nyt vaa iha outoo ku alavatsas juilintaa ja ei ole ovista enteilevää vaa iha jotai muuta, kuumeinen olo vaikka en ole vilustunu oisko niin et mun tajuttomat munsarja/alavatsakivut kp 8-10 ois ollu ovis jo ku lääkkeit söin sillo jo. ois kyl nappii osun peiton heilutus. nyt kp 17 menos. alaselkä ja käytännös koko kroppa on niin kipee et luulis kuumeen olevan jotai 38-39. ekan kerra täs kierros kokopäivän tällai olo, ollu aiemminki kuumeine olo mut sillo menny ohi paris tunnis, tä ollu aamust asti.

Kiitos teille kaikille peukutuksista :greet025Kuitenkin nyt iltapäivällä on alkanut tuntumaan menkkamaisia tuntemuksia joten eiköhän se huomiseen mennessä kurvaa tätikin paikalle... Koitan tässä nyt orientoitua uuteen alkavaan kiertoon :) ja tottahan nyt toki ne menkat alkaa just silleen että vielä vuotaa kun ollaan ens viikonloppuna matkalla..

kerrohan sit alkoiko piia menkat vai ei huomen. pitääki sanoo tänää miehelle et jos joku haluu valittaa mulle täs talos päin naamaa valitkoon toisen päivän ei tänää ku kipee.

Ainakin mun puolesta saat chilly jäädä tänne. Mukava vaan, kun voi täältä lukea kuulumisiasi ja oot tsemppaamassa meitä. :> Hyvää matkaa, vaikka varmaan oletkin jo lähtenyt.

Sannuinen, joo tämä odottelu on kaikista ikävintä (jos ei lasketa sitä pettymystä, kun tulee täti/nega.) Ainakaan vielä ei tähän ole ööö, kuudennella(?) kierrolla tottunut.

OmenaPossu, en tiedä mitään varmaa mutta kai ovis voi olla heti tädin mentyä jos kierto on niin lyhyt.

Piia, pidän peukut pystyssä, että saat huomenna plussan.

Allison, voi kun tohon kierron venymiseen löytyis kiva syy. Jos ei, toivottavasti edes täti osaa tulla pian paikalle.

Anell, toivottavasti täti jättää tulematta ja saatkin plussan.

Voimia Gatusa olojen kestämiseen. Toivon todella, että lääkitys nyt auttaa ja saat kehon kuntoon (ja mielellään sitten sen plussan).

Tervetuloa Minkas. Pahoittelut, kun edellinen raskaus päättyi niin ikävästi. :( Toivottavasti saat pian uuden plussan ja tällä kertaa kaikki menee hyvin.

Pahoittelut Chipmunk menkoista ja onnea uuteen kiertoon.

Omanapa, suunnilleen viikko vielä odottelua. Jos ovis oli lauantaina ja laskin oikein, tädin pitäisi tulla ensi lauantaina. Odottelen ainakin sunnuntaihin, jos en malta pidemmälle, ennen kuin testaan, jos tätiä ei näy.

Mä oon ollu tosi väsynyt ja huonovointinen :O Luin, että kierukan poiston jälkeen voi tulla tollasia oireita.. Muuten luulisin olevani raskaana :D Kahvikin ällöttää :O

Loppuispa tää tyhjennysvuoto ja tasaantuis kierto, nii voisin seurata tarkemmin :/

omaa napaa (TAAS): kyllä se tais olla ovis, kun tuossa pari tuntia takaperin tein testin ja siihenhän pärähti kaks viivaa :O tosin testiviivaoli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva, niin taitaa olla hiipumassa, mutta olipahan kunnon ajoitus pupuilulle ;)
nyt kun vielä malttaisi olla miettimättä että tärppäsiköhän :D nooh, täytyy testailla, sitten kun tädin pitäis kyläillä, niiin siitähän sen näkee :)

Annuinen: Oih, tiedän niin tuon odottelun tuskan! Meilläkin yk1 menossa, ja väkisinkin tulee huolestuttua omasta mielenterveydestään, joka on lähellä murtumispistettä näiden mielialanvaihteluiden ja epävarmuuksien vuoksi. Tuntuu, että koko elämä on jäänyt pyörimään nyt tämän yhden ja saman aiheen ympärille, eikä keskittyminen riitä mihinkään muuhun. Ehkä sitä useamman kierron jälkeen oppii jo rentoutumaankin, mutta toistaiseksi olen ollut väsynyt ja kärttyinen, jännittynyt, sekä enemmän tai vähemmän epäystävällisellä tuulella miestäkin kohtaan. Jaksamista teillekin!

ON: kp 23/28 menossa. Oireet enteilevät lähestyviä menkkoja, aika matelee hitaammin kuin koskaan ennen. Mies käy arkisin töissä, mutta minä jumitan kotona... Ja kun sitä yhteistä aikaa illoista ja viikonlopuista sitten löytyykin, on oma pää jo niin sekaisin, ettei meinaa osata olla enää mitenkään päin ja fiksusti. Näinhän se on ollut pitkän aikaa, mutta näissä olosuhteissa yksin oleminen ei ehkä aina ole se paras vaihtoehto, kun mieli alkaa kehitellä kaikenmoista harhakuvaa ja spekulaatiota siitä, mitä kehossa milloinkin tapahtuu. En uskalla kasvattaa toiveita raskautumisesta vielä kovin suureksi, koska sieltä tullaan sitten alas kovaa ja korkealta.

Sormet ja varpaat ristissä kaikkien puolesta!

Takaisin