Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hankala pysyä kärryillä, kun käyn liian harvoin täällä nykyään. Mutta tässä yritetty periaatteessa jo yli 10kk... eikä vieläkään mitään näy ... niin pakko olla ajattelematta vaan.

Nyt kp23 ja kolme hormoni pilleriä jäljellä. Sit pitää jännittää tuleeko ne menkat. Oireita on. Mutta ne voi johtua tosta kuurista. Ärsyttää kun ei tiedä.

Mulla siis alamaha on jotenkin tosi arkana ja vihlasuja tuntunut paljon. Tissitkin aristelee satunnaisesti. Hajuaisti on tarkentunut, kun haistan liikenteessä kaikkien hajuvedet, huulirasvat ja purkkamerkitkin tyyliin. Väsyttää hulluna ja tekee mieli kaikkea koko ajan. Maha on turvoksissa.

Mutta kuten sanottu, voipi johtua kuurista. Joten en elättele turhia toiveita. Kuitenkin aika samat oireet kun km-raskaudesta.

Yritän seurata tarkemmin teidän muiden kuulumisia nyt jatkossa!

Pahoittelut negoista, tädeistä ja muista pettymyksistä. Zemppiä kaikille plussailuun! :) <3

Aamu, kiitos kysymästä,kp 32 tänään eli huomenna pitäis tarkan kierron mukaan alkaa,ja tämän aamun testikin täys nega.Joten kyllä tässä saa taas rättivarastonsa tsekata valmiiks.

Mulle tulee yleensä noin 3pv enne menkkojen alkuu tosiaan sellanen huikee energiatason lasku,sanon sitä bensa loppuu-fiilikseksi.Se on yleens selkee merkki mitä tulossa,mutta eihän toivova mieli sitä aina vaan usko :(

ja eikun sitten uuteen kiertoon.Ainakin on ovistestejä riittävästi,tilasin niitä 21!

Höh Marikki! Mulla on kyllä niin vaikea erottaa raskausoireita menkkaoireista. Nyt yritän olla ajattelematta koko oireita etten turhaan stressais.

Mä sain tänä aamuna ovistestiin vahvan viivan! Jeijeiejei!!! Vähänkö mä oon nyt innoissani tästä. Se tarkoittaa että tänä iltana harrastetaan seksiä. Ei sit ainakaan voi sanoa että ovis olis jääny hyödyntämättä kun aiemmissa kierroissa on menty vähän niin ja näin.

Dollylle kans tsemppiä ja plussaa toivotaaan myös teille! Tuskin se huonokaan on jos pupuilee, huonompi se on jos ei. :)

Aamulle, Dollylle ja Pamperolle onnea oviksen hyödyntämiseen, pitäkää hauskaa :)

Marikillahan on oikea suurperhe, ihanaa <3 Onko sulla ollut isoja eroja kuinka monennella yrityskerralla on napannut eri raskauksissa?

Täällä jäi menkat taas kaksipäiväisiksi. No onneksi on jo se gyne varattu. Loppuviikosta voisin taas alkaa ovista metsästää :)

S1N1 :
mulla on raskaudet lähteny 1-6kk yrityksellä,kunnes mies vaihtui kuopuksen kohdalla,häntä sit yritettii tosiaan se 14kk ja nyt sit alkaa kai 16. kk tämän seuraajan yritystä.
Se on joko miehessä vika tai mun iässä (41) tai yhteisvaikutus.

(vitsi mä sun nimimerkin näen aina päässäni H1N1 eli sikalenssu :D )

Marikki, hieno perhe teillä! :) Kaksi tyttöä siis puuttuu vielä kymmenen combosta ;)

Aamu hieno homma! :) Jotenkin se vahva viiva aina pistää hymyilemään :)

Rosebudilla on jännittävät päivät menossa. Toivotaan plussaa!

Minä tulen näköjään jälkijunassa, ei näyttäny ovistesti vieläkään plussaa ja kp on 18. Odotellaan.. :)

no nih,en oo sitte ovuloinut tässä kierrossa,voi PIIPPPPPPP...että tosi kivaa.Noh nyt ei muutaku soittoo yksityiselle puolelle,kehu lääkäri että ei kannata vitkastella iän takia.AI,empäs ois arvannut.Muuten hormoonitoiminta näytti ok,kierronmukaiselle paitsi ettei ovista.Epäili ettei kummoista vikaa voi olla kun ollaan saatu 1 lapsi luonnollisesti yhdessä ja minä sitä ennen 7 :) Mutta nyt se askel on otettu ja kuultu tuomio.Kilpparissa ei häikkää eikä diabetestakaan vielä,mutta heikentynyt sokerinsieto kylläkin.

Tällaisin tiedoin siis tähän viikkoon ja menkkoja odotellessa....

Heipsan!

Tsemppiä tädin kohdanneille! Ja paaljon plussapuhureita jännäilijöille :)

itsellä kp 25 meneillään.. ja varmaan menkat oven takana kolkuttaa.. alaselkä niin julmetun kipeä.. :( ja alavatsaa välillä vihloo.. tosin nyt öisin oon myös heränny vessaan.. ja muutenkin unet levottomia.. täytyy vaan visusti pysyä maan tasolla ja kohdata se tuleva täti.. :( tai toivon ainakin ettei kierto kovin pitkäks venyis..

Tää päivä on kyllä pelastunut sillä että tuli saatua Cheekin keikalle liput olympiastadionille :) Elokuuta odotellessa! :)

Nyt ois hyvä saada kunnon plussa-aalto tälle loppuvuodelle käyntiin! :) eiks niin ;)

Rosebudille hirmuset tsempitykset! Jospa saisit hyviä uutisia.

Aamu Onnet kahdesta viivasta ovistestissä! ^^ Ja kovasti intoa pupuiluihin! Täällä saadaan vielä jokunen päivä odotella, että ovis ajankohtainen. Saa nähdä vaan meneekö se ohi, kun on niitä pikkujouluja sun muita juttuja. "/ Miehelle tänään asiasta puhuin, niin se vaan meinasi et eihän siihen tärppiin tartte ku "yksi kuti". Noh, ihan tottahan se on! Mutta kun on pelattava varman päälle!

kukka^^ Noh jospa siellä ei ne menkat alkais, vaan olis tärppi käynyt! :)

ON: Hahah! Minä menin ja ostin greippimehua! :D Sitä siis lipitellään tästä lähin joka aamu lasillisen verran. Tuskinpa siitä haittaakaan on! Kp 14 menossa, ei merkkejä oviksesta. Julmettu olkapääkipu tosin taas löysi tiensä tänne, kai tämän kans täytys jo varata lääkäriaikaa! "/

Huh, olipas tullut tekstiä taas. En ole hetkeen käynyt.
Tänään kävin alkuraskauden ultrassa hoitaneella lääkärillä ja siellä oli sentin mittainen kaveri. :) Syke näkyi hyvin ja koko vastasi viikkoja hyvin. Laskettu aika on siis 12.7.2014. Sitten meidän lapset on syntyny toukokuussa, kesäkuussa ja heinäkuussa. :) Nyt on siis 7+4, koko oli 7+2 mutta pari päivää ei mitään merkkaa. :) Että näin tällä suunnalla.

Cupcake sähä rupesit intoilemaan ;) Ei varmasti ainakaa haittaa ole, eikä tekis pahaa itellekkää :)

Mia82 Ihanaa, että kaikki oli hyvin :) Juu ei nuo pari päivää oo mitään:) Teillä sit pukkaileeki kesällä synttäreitä ;)

Dolly Joo'oh! ;) Ja kun vielä aloitin tässä sellaisen pienen projektin.. Tarkoituksena jättää hiilihydraatit vähän vähemmälle (leipä pois), ja sen herkkulakonkin ajattelin aloittaa! Jouluna suon itelleni luvan napostella konvehteja, mut muuten jos koittais tätä hiilaripöhöä saada pois. Pakkopa tää on aloittaa joskus!

mäkin eilen "intoilin" ja puhuttuani lääkärin kanssa puhelimessa,mietin että ei hitsi,tässä iässä rapakunnossa,jos sais ees painoo pois.Ja "herkkulakko" pitäis täälläkin alkaa ja itse yritän säännöllistää ruokarytmini siihen viiteen kertaa päivässä.Ihan siitä alkaa,ja jos onnistuu sitten sitä ruokavaliookin rukkamaan,niin hyvä.Vaikeaa tulee olemaan mulle toi herkkulakko(paitsi karkkipäivän suon) mutta uskon että elimistö taipuu siihen kyl 2-3 viikossa????

Kun se painonlasku ois mun tapauksessa yks selkee toiminta joka vois auttaa raskautumista.....

Santra87 pahoittelut menkoista. :sad001

Cupcake toivottavasti pääset bongaamaan oviksen ja tottakait myös hyödyntämään sen. :wink Greippimehu on vielä niin hyvää, että sitä kyllä mielellään juo, ainakin minä. :) Pitäisiköhän itsekin käydä metsästämässä kaupasta taas greippimehupurkki. Harmi kun olkapää reistailee. :sad001

Rosebud voih täällä niin toivotaan, että oireilu tarkoittaisi salamatkustajaa massussa ja pääsisit pian plussaamaan. :)

Aamu se on kyllä mahtava tunne se ovisplussakin siinä testissä. :) Hyvä, jos siellä on ovisplussa hyödynnetty oikein kunnolla. :)

Pampero onnea sinnekin oviksen metsästykseen. :)

kukka^^ toivottavasti menkat jättää tulematta ja saisit sen sijaan plussan. :)

Mia82 ihania ultrakuulumisia siellä. :)

Omaa: Kp 26/24-28 menossa ja menkat hieman hukassa. Lämmöt reistailee edestakaisin ja eilen olin jo aivan varma lämpöjen romahtaessa, että menkat tekee tuloaan ja laitoin vielä varmuuden vuoksi siteenkin pöksyihin. No ei tullut mitään ja nyt sitten tänäänkin kuljetaan side housuissa varmuuden vuoksi. Olen aika varma, että en ovuloinut tässä kierrossa, vaikka suhtkoht vahvan viivan sain kaksi viikoa sitten. Eiköhän ne menkat viimeistään tänään ala, kun taas aamusta mahaa juili jo siihen tyyliin. Jos menkat ei tänään ala, niin pitäisi varmaan huomenna testata. Edellisen kerran testasin negan lauantaina. Jos se testaaminen säikäyttäisi sen tädinkin viimein paikalle. :grin

Marikki Mä oon kerran aikasemmin ollut reilun puol vuotta karkkilakossa, ja muistan et ekat kaks viikkoo oli ittesä kans taistelua! Karkkihyllyt piti kertää (harmi et kassojen luona on suklaapatukat ym pikkuhyvät, kirosin ne monesti) ja muutenkin psyykata itsensä kauppareissujen ajaksi. Mut sit parin viikon jälkeen tilanne muuttu, ja pystyi olemaan karkkien kans samassa tilassakin, eikä tehnyt (ainakaan kovin) tiukkaa.. Itsestäni tiiän sen, et paino varmasti vaikuttaa raskautumiseen! Oon kummiski nuori ihminen vielä (25v) ja olen todistettavasti kerran jo raskautunutkin, et tuskin mulla mitään suurempia ongelmia on. :) Sais vaan painoa ees muutaman kilon poisa! Oisin jo pieneen tyytyväinen! Miinus on aina miinusta. ;)

Chipmunk86 Kuulostaa aika hyvältä.. ;) Mullakin oli tuota "ihan varmaan kohta alkaa menkat" -tuntemusta ja juilintaa ennen plussatestiä.. ;) Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä et oisit raskaana <3

Kiitos kaikille tsempeistä! Eilen illalla pupuiltiin taas joten on sitä ovista nyt sit hyödynnetty ja toivottavasti tulosta saadaan aikaan. :) Kohta aletaan piinailemaan. Kyllä se ovis oli nyt limojenkin puolesta helposti bongattavissa mutta tulipa nyt testattuakin. Jos ei tästä kierrosta onnistu niin aion tehä saman myös seuraavassa kierrossa.

S1N1, mites ne menkat nyt noin? Varmasti hyvä että meet gynelle, ultrasta saa varmaan selvennystä.

Marikki, sulla on oikea suurperhe! Aika nopeasti oot raskautunut. Kyllähän se ikä siellä varmasti vaikuttaa, raskaaksi tuleminen vaikeutuu. Tsemppiä teille!

Pampero, jospa sulla nyt tulee ovis myöhemmin?

Kukka, kannatan tuota plussa-aaltoa! Viimeisestä plussasta onkin nyt aikaa, jos saatais vyöry sinne elokuulle.

Cupcake, oikeassa oot. Tää raskautumishomma vaatii kyllä suunnittelua. Kun ei pupuillakaan voi ihan millon vaan lapsen takia. Sen takia päätin hankkia ne ovistestit kun aattelin että me varmaan pupuillaan ihan vääriin aikoihin ja pam! Ovis olikin myöhemmin kun mitä mä olin ajatellu. No nyt se on hyödynnetty.:) Toivottavasti tekin saatte pupuiltua ettei mee ovis hukkaan.

Mia82, hieno ajoitus teillä! Joka kuukaudelle synttäreitä! Hyvä että kaikki oli hienosti. :)

Chipmunk, jospa noi oireet aiheuttaakin joku muu kun menkat...?!:wink

Noista karkkilakoista vielä. Mullakin on ton painon kanssa ongelmaa. Pudottaa pitäs ja reippaasti. Sain pudotettua synnytyksen jälkeen sellasen 7kg. Nyt on yks kilo tullu takas. Dääm! Mutta mä oon sellanen karkkiaddikti ja nyt oon taas sortunu tohon syöpöttelyyn. Ja siihen kun vielä lisätään se ettei oo kauheesti ehtiny liikkumaan niin ei hyvä! Mulle vois tehä hyvää toi hiilareiden rajoittaminen. Mutta kun rakastan tota leipääkin....:rolleyes:

apua kun oon ollu pari päivää pois ni oon heti ihan pihal mitä tääl o tapahtunu..iik.. :D

oli tosi kiva käydä lauantaina miehen kans matsis ja ihmeen hyvää se muutama tunti ihan kahestaan vaan tekee.. :) ja tätikin on just lähös kylästä ja toivottavasti ei oo pian takas tulemassakaan.. :) toivon niin et tästä tärppäis.. :)

Aamu.pidän nyt kyllä kaikki peukkuni ylhäällä et teillä ois tärpänny.. :)
Cupcake.onnea oviksen bongailuun... :) ja toivottavasti sun olkapää kiptajuaa häipyä pian..
Chipmunk.Voi että kuulostaa sun tilanne jännältä. :) toivottavasti sie nyt ois pikkumatkustaja.. :)
Marikki.Tsemppiä painon pudotukseen.. :)
Mia.onnea hyvistä ultra kuulumisista. :)
Kukka.tajuispa se täti nyt olla tulematta ja saisit ne ihanat kaks viivvaa tikkuun.. :)
Pampero.Toivottavasti siellä nyt pian ovis tulis ja pääsisitte sen hyödyntään.tsemppiä.. :)
S1N1.Voi vitsi. mut hyvä et oot nyt menos gynel ni luulis jotain selvyyttä tulevan..
Rosebud.toivotaan nyt et täti ei tulis ja oireet olis pikkusesta. :)
Dolly.No ni teillä on sit hyödynnetty ovista kunnolla.toivotaan et on tehonnu ja tuut kertoon meille plussa uutisia parin viikon pääst. :)

Juu, kesä täynnä synttäreitä sitten aina. :D Nuorimmaisen laskettu aika oli 16.7. mutta päätti syntyä jo 30.6. että aika samoihin menee laskettu aika tälläkin kaverilla. :) Onhan se ihanaa että on kesävauva, niin ei tartte niin älyttömästi pukea heti vaatetta kun uloskin menee ja saa heti ulkoillakin, toisin kuin talvivauvoilla on aina se pakkasraja.

Täällähän on monella jännät paikat edessä :)
Plussaonnea siis kaikille jotka oviksen pääsitte hyödyntämään!

Täällä menossa kp 4 /23-28 ja miehen mielestä tässä mitään väliin jätetä :grin eli mulla on jännittävä kierto edessä näillä näkymin. Ei haittais jos ei tärppäis kun joka tapauksessa on siis jotakin mitä odottaa ens syksylle.
Mietin jo sitäki vaihtoehtoa että lähtisin keikalle jos sattuis nytki tärppäämään mut automatka ( n. 600km) tai junamatka saattaa pikkisen ikävä olla kun la sattuis just elokuun loppuun näillä näkymin.

No mutta näillä mennään... Tuntuu että jännittää jo nyt vaikka vasta menkat on lopuillaan :p

Takaisin