Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa !!!!! : ))

Anteeksi omanapaisuus, mutta munhan ei pitänyt tehdä ovistestejä, aattelin että antaa olla, mutta eilen ja tänää on ollu sellasta nipistelyä massussa että pakkohan se oli toisesta pissistä tehdä ovistesti ja se näytti tältä

http://www.vau.fi/Community/Images/My-Image-Galleries/Images/View-image/?imageGalleryId=323576&imageId=89148 ; (linkki, jossei kuva näy)

ja kuva..

voiskohan mulla sitten olla tulossa ovis?!? : ) tää sai taas toivoo nousee ylle, että jospa sittenki mä oon ruvennu ovuloimaan... : ) taidan nyt paripäiväää tikuttaa tuota ja kattoo mihkä suuntaa viiva menee.

Huomenna lähden kyllä laivalle, että.. hmmnph... sinne sitten vaan tikkuset mukaaan : D

J3nni: kyllä tuo minusta näyttää aika vahvalta ovisviivalta, kun eikös nuo tummimmat kohdat oo lähes saman vahvusia!!?? emoticon josko se kuitenkin ois nyt niin että ovis ois tulossa :) voi vitsi, onnittelut !!:) Nyt vaan pupustelemaan ahkerasti ja seurailet että miten viivojen käy !!

Vanilj: Noi tikut on kyllä just niin vaikeita joskus!! emoticon Siks mäkin luulin viime kierrossa että mulla olis ovis tulossa aijemmin kun ne tummu siinä kp13 paikkeilla..mut sit ne lähti taas vaalenemaan ja sit tummu taas joskus kp16 ...ja sit kp 19 sain ne kirkuvan punaset viivat.. kyllä niissä mullekkin riitti pään vaivaa... kehottasin vaan jatkamaan tikutusta kunnes tulee kunnon plussa tai sit jos tuleekin menkat/ PLUSSA siihen parempaa testiin niin tiiät et ovis varmaan sit on jo ollu sillon kun ne aijemmin tummeni ne viivat...kun aina ei tosiaan saa sitä huippua kiinni niihin testeihin, ni voi olla et ei tuu ihan niitä vahvimpia viivoja!:)

Pikkutonttu, me taidetaan taas olla samoilla päivillä kierrossa, hyvä kun saa tsempata toista sit piinapäivien aikaan ... emoticon Nyt kun taas malttas sinne asti!

kp8

Aamupäivää! :)

Kp 24/30 dpo 8... Ei oikeestaan mitään oireita suuntaan tai toiseen... ihan pieniä juttuja vaan... Kyllä se keho alkaa pian huijaamaan, sanoo siäinen pessimisti! :)

Ja tosiaan meikällä on jonkinlainen pigmentti taikka joku sen tapainen tuon punertavan värin kanssa. Itsellä normisti sellaiset maantieharmaat/keskiruskee tukka. Punainen tarttuu aina ihan mielettömän hyvin, eikä meinaa millään hävitä! :) Tarttuminen on niin voimakasta, että kestovärikin on ekan viikon taikka kaksi luumunvärinen ja vaalentuu siitä... vaikka haluttu väri olisi lähempänä inkivääriä :D :D Outoa :)

Catriona; Mua huolestuttaa tuo vapaamuotoisen hakemuksen teko.. Jos teen sen "huonosti", voiko Kela vaan hylätä hakemuksen sen takia? Oon ihan liian skitso tämän jutun kanssa. Palkkatodistus  pitäisi jo riittää tuon valmistumistodistuksen kanssa :)

Iissa; Millaiseksikohan itseni saisin noilla clomeilla!?! Välistäin mieli tuntuu olevan niin kireellä, että... lähinnä juuri kotona. Töissä olen tietty "täysin" ammattimainen asiakkaille :)

Elkku; Teretulemast tänne forumille vuodattaan :) Kyllä tänne aina mahtuu! :) Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi! Moni on musta jossain kirjoitellut, että ovistuntemukset ovat saattaneet entisestään vahvistua raskauden jälkeen! :)

marusia21; Hiusten kanssa on niin kiva leikkiä eri väreillä :) Mäkin ihan kokeilumielessä blondasin kunnolla viime kesänä hiukset ja olin miltein platinablondi useamman kuukauden.. Rupesi vaan tympiin kolmen viikon välein toistaa värinpoisto juurille... : / Mulla kasvaa tukka niin nopiaan :) Rusehtava/punainen on siitä parempi väri meikälle :) Toivottavasti teille täti tulisi piakoin vierailulle! :)

omppuf; noi aina hyviä nuo tekstit, mihin yhessä toisessa sivustolla törmännyt liiankin usein... että on niin kaameeta, kun raskauduttiin vasta toisesta tai saatika vasta neljännestä kierrosta. Ja kaikki sympatiat nyt kaikille; en sano ollenkaan pahalla. Ajattelinhan itsekin, etten kai minä joutuisi raskautumista montaa kiertoa odottaan... Ja hyvä, että sait selkeen negan ovistestistä! :) Oli jo aikakin :) :)

mame; itsellä on hieman ehkä punertavaan taittuva väri tai ainakin taustalla joku pigmentti (?)... kun niin herkästi tykkää punaiseksi jäädä :) :) Kuulostaa hyvältä tuo sinun tasainen kierto.. ehkä voisi vaikuttaa positiivisen testituloksenkin saamiseen! <3 <3 Pitäisi kyllä alkaa niitä plussia paukkuun jos meinataan tilastoissa samoilla linjoilla pysyä... harmi vaan, että jo hieman pidempään yrittäjien onnistuminen on ollut osuudeltaan pienempi :(

vanilj; ehtiihän tuo ovisplussa vielä ilmestyä... voihan toi luteaalivaihe olla vaan sen 12pv :) Taikka kierto olla sitten muuten myöhentynyt :) Ei muuta kuin ahkeraa tikuttelua sinne :) MarinaMelina löysi yhtenä kertana tosi hyvän sivuston, joka käsitteli tuota oviksen jälkeistä aikaa ja koska kannattaisi testailusta haaveilla... Siinä sanottiin, ettei välttämättä kannata alkaa testaileen ennen dpo 12 saatika dpo 10 kohdalla... Mutta hormonimäärät voivat vaihdella runsaasti joka raskaudessa.. joten mitään varmuuttahan ei ole missään... sen ainakin voi sanoa, että vaikka menkat tulisivat ja oireet raskaudesta jatkuvat vuodon jälkeenkin, kannattaa ehdottomasti vielä testailla uudelleen :) :) Tsemppiä tikutuksiin!

MarinaMelina; harmi, ettei sinulla ole panadolista ole hyötyä ollut... mutta hienoahan olisi jos migreenivaivat pysyisivät raskauden ajan sitten poissa! :)

pikkutonttu; meikälle tosiaan punainen on kotisatama :) Olen viettänyt pitkät ajat ihan tulenpunaisenkin tukan kanssa :) Sävyissä olen onneksi suurimmaksi osaksi saanut pysyttyä, niin on paremmaksi tukalle :) :) Toivottavasti aika juoksisi eteenpäin  nopiaan, niin pääset tikuttelee ovista :)

j3nni; kyllä näyttäisi hyvältä tuo ovistesti! Voipi olla tosiaan kehittelees ovista! :) Se olisi hienoa! :) Ei muuta kuin seuraamaan tilannetta! :)

MEGAVIESTI

Huomenta kaikille! tervetuloa elkku! ja marusia21 takasin!
Pikanen visiitti vaan täällä ennen töihin lähtöö  :) toki illallakin kävin lueskelemassa kaikki tekstit :)
nyt on sellasta hulabaloota töissä et onneks vähä ajatukset muuallakin mutta toisaalta nyt täällä on pupuilutehdas käynnissä joten kumpiki tietää tasantarkkaan mikä on meininki ja aikalailla mielessä tuo yhteinen yritys :D onneks mies on ihanasti mukana ja kyselee joka päivä että "koskas se ovulaatio nyt onkaan..." "onko se ovulaatio lauantaina...." hih, ihana, yritä nyt siinä sit selittää et ei siitä voi etukäteen ihan varma olla miten se menee :) joka toinen pvä mennään....

Jännäilen täällä kaikkien uutisia.... <3

Jessica kp 11    -savuton 1kk 5päivää- -lomaan 12pvää- emoticon

MAME: Kivoja noi laskurit! täyty käydä heti koittaan....toi silmien väri ainaki meni niinku itekkin olin jotenki aatellu ja pituuski aika hyvin natsas siihen mitä kuvitellu :)

mua kiinnostaa toi tummuus/vaaleus kun ite oon ihan vaalee (mun koko perhe on) ja mies on ihan tumma (sen koko perhe on) niin oon ihan varma et lapsesta tulee tumma mut onkohan se nii :) aattelen vaan omalla järjellä (tiedän, ei kannattais :D ) et tummuus ois jotenki hallitsevampi.....onkohan siihen jotain todennäkösyyksiä.....hauskoja, kiitos kun jaksat aina piristää meitä tälläsillä!

HETKEN MIELIJOHTEESTA TEIN RASKAUSTESTIN KU OIREITAKIN ON JOS JONKINMOISIA.. AINAKIN KUVITTELUJA TAI EI : D
JA TULOS ON TÄSSÄ?!

KERTOKAA, ONKO TÄÄ PLUSSA? VOIKO OLLA? VAI MAHDOLLISESTA OVIKSESTA JOHTUVAA? TÄSSÄ TÄÄ TESTI ON KERENNY HIUKAN KUIVUUN MUTTA JO HETI TULI SELKEESTI NÄKYVIIN TUO PYSTYVIIVA HETI PISSIMISEN JÄLKEEN. TÄSSÄ TÄÄ TESTI VAAN ON JO "KUIVUNU" JA VIIVA NÄKYY AIKA SELKEESTI.. ENTIIÄ NÄKYYKÖ TÄSSÄ KUVASSA MUTTA LIVENÄ NÄKYY SELKEESTI, EI TARTTE EEES KÄÄNNELLÄ VÄÄNNELLÄ.
MUTTA VOIKO TÄÄ NY OLLA EES TOTTA?!??! JOKU KIINNITTYMISYRITYS??!?!? SIIS APUA.. MÄ  OON IHAN SANATON.. EI TÄÄ VOI OLLA TOTTA... KUVITTELUA KAIKKI.. SIIS HÄ?!?! AUTTAKAA!! :DDD

j3nni Onks tuo pystyviiva ohut livenä? Jos on ni tuo testi antaa valitettavan paljon vääriä plussia just noin, et siihe tulee tuollanen ohut viiva! Ja tuo sun ovistesti kyllä näyttäs siltä et plussa on vasta tulossa! Onks minkä merkkinen testi? :) Mut toivon niiiiiiiiiiiiiiiiin et tuo CB on nyt antanu sulle kuitenki oikeen tuloksen eikä mitää humpuukkiviivaa! Kokeile jollai toisella testillä, esim. pregcheck tai apteekin oma! :) PEUKKUJA!!! Jospa tässä meillä olisi seuraava iiiiihana plussa!!! :D <3 Onks muute sun kp:t minkä verran? :D

vuononvaltiatar Joo, vähän pelotti kyllä kanssa et mite käy, mut näköjään näin! Äkäsekshän sitä tuli! :D

pikkutonttu Ihan ehdottomasti! Remmiin vaan! :D

+++++++++++++++++++++++++++++++puuuuuh!!!!!!!!! :D <3

sitä väriä on enemmän tuolla toisella puoella joka siis on ihan selkeesti nähtävissä mutta koknaisuudessa viiva on yhtäpaksu ku kontrolliki, että sistä sinistä väriä on koko viiva täynnä mutta enimmäkseen siellä toisella reunalla, muutoin se testiviivan väri on sellanen vaaleansininen. Kp:ista ei oikein oo tietoa.. ku oli se 10 päivän tuhruttelu, jotka eivät olleet menkat ollenkaa, tuli satunnaisesti jotai pientä vaan.. mutta viimeks siis mun kunnon menkat olleet 3.2. että tuhruttelu loppui viikko sitten. =)

ota tästä nyt sit selvää.. :DD pakko oottaa viikonlopun yli ja tehä maanantaina digitesti!!!! :D

MarinaMelina: Voi kumpa tosiaan tää oireettomuus olis hyvä asia :) Tänään tosin on ollu vähän huono olo, mut luulen että se johtuu vaan väsymyksestä.
Pikkutonttu: Mä taas oon aina pitänyt sinisistä silmistä enemmän. Toisaalta ihan hyväkin kerran meille ei muita värejä lapsille voi tullakaan :D Ja kyllä kai täältä aina joku tilastojen jatkaja löytyy kun ja jos minä täältä joskus poistun :)
vanilj: Teillä tulee lapsista saman mittasia kun meillä sitten isona :D Toivottavasti teillä nyt oviksen bongaus onnistuu :)
j3nni: Aika lupaavalta näyttää tikku oviksen kannalta :) Toi r-testi taas on vähä sellanen et siitä nyt ei oikeen tiiä et onko se oikeesti plussa vai ei....Kannattaa varmaan tehdä esim. huomenna uusi testi. :) Toivotaan nyt sitä plussaa kuitenkin! <3
vuononvaltiatar: Sulla on varmaan ihanan väriset hiukset. Itellä tosiaan ei ees oikeen mitkään muut kun vaaleet värit tartu. :) Voi kun nyt teille edes tulisi se plussa niin olisin jo siitkin ilonen. Olis toivoa meillä pidempään yrittäneilläkin.
jessica3: Oi siellä kans pian jännät ajat edessä. Toivotaan nyt sitä plussaa sinnekin! :) Tummuus on myös hallitsevampi ominaisuus mut jos teillä on tota vaaleutta tosi kaukana suvussa kaikilla niin käsittääkseni se on sitä hallitsevampi mitä enemmän sitä on ollut. Varmaan kans aika 50/50 mahikset siellä. :)

Omaa: Kp 18, dpo 5 meneillään. Mitään oireita ei edelleenkään. Korkeintaan vähän huonoa oloa mikä johtuu aika satavarmasti väsymyksestä kun tuli huonosti nukuttua. Kävin tänään sitten vanhempien luona ja vähän vihjailin äitelle tästä vauvaprojektista. :) Etittiin sitten yhteistuumin kaikki minun ja siskoni vanhat vauvavaatteet mitkä äiti on säästänyt. Otin ne sitten itselleni ja pesin ne ja nyt minulla onkin sitten jotain 30 kpl vauvan vaatteita :D Ei ole äiti niitä raaskinut heittää pois/myydä kun suurin osa niistä on mummujen tekemiä. Mies oli kanssa mukana penkomassa. Tuli aivan yllätyksenä että hänkin oli niin innokkaana kaahimassa kaikkia potkuhousuja ym. :D

j3nni: sullon siä toosi jännät paikat :)

omaa napaa vain... noniin nyt se ovis bongattu JEE :D, kyllä se niin selekiä on ettei voi erehtyä, ja voi jukeli ku vihilonu oikialtapuolen munasarjoja.. ja kas kummaa mies on just nyt töissä! :D
kp 17/30.. eilen ei viivan viivaa tullut testiin ja nyt tuli sit vahvempi mitä kontrolliviiva on :)
mut nyt leipoon miehelle pätkis kakkua niin sen on kiva tulla kotiin :)

Täällä kp 30/27 eikä mitään edelleenkään, testi näytti aamulla negaa. Taitaa tulla lääkärireissu ensi viikolla :-) pöh. uskon testiin enkä epäile olevani raskaana, tuskin siis kroppanikaan voisi niin kuvitella... harmillista :-(

J3NNI: Siis kumpaa ruutua tossa testissä ees katotaan?? apua tunnen oloni taas nii tyhmäks mut itellä ollu aina sellasia erilaisia testejä...
mä nään vasemmassa ruudussa haaleen poikkiviivan ja oikeessa pikkuruudussa vahvan pystyviivan....pitäskö tosta erottaa jotai muutaki :D  valaskaa ny tyhmää...
MUT TOIVOTAAN TODELLAKI ET SE OIS PLUSSA <3 ois kyl niin jännä kun sulla oli sitä tuhruvuotoo kumminki ja kaikkee hassua et jos se oliski ollu vaa jotai raskauteen kuuluvaa....ja sit viet meijät kaikki plussa-aaltoon mukaan jos näin on :)

Myöhäistä iltaa emoticon

Täällähän jotain oireita on.. en kuitenkaan uskolla vielä toivoa, vaikka haluaisinkin <3
kp 30 alkamassa siis.. menkkoja eikä tuntemuksiakaan vielä havaittavissa.. voi, kun ei tulis ollenkaan :)

Unelma-Anelma - Tervetuloa!! :) Ja toivottavasti teillä tärppää pian!

pikkutonttu - Kiitos <3 Toivottavasti teillä myös nyt tärppää ja saat oviksen hyvin bongattua!! :) <3 ++++

vuononvaltiatar - Plussatuulia sinne kovasti!! <3 ++++ ja uusi ilme piristää aina kummasti :)

Perhoska - Pahoittelut ikävistä uutisista :( älä kuitenkaan pyyhettä kehään heitä <3 Tsemppiä!!

kiiki87 - Harmittelut negasta :( Olisko vielä mahdollista plussaksi muuttua ?

Virkkuli - Harmittelut tädin saapumisesta :( .. Hyvä, kun kävit lääkärillä. Alkavat asiat varmasti pian selkeytymään ja toivottavasti kaikki kääntyy pian parhain päin <3 tsemppiä kovasti!

j3nni - Olispa se plussa!!! <3 Nyt vaan odotellaan uuden testin tulosta :) +++

mame - Toivottavasti siellä olisi tärppi käynyt <3 :)

MarinaMelina - Nauti vapaista :) Täällä yössä taas valvotaan..

elenna - Sitten vaan ovista bongailemaan :) ja toivottavasti tärppi käy! :) ++

Rousme - Toivotaan parasta! <3 ++

Iissa - Plussatuulia sinne myös!! <3

Elkku - Tervetuloa :)

marusia21 - Ihana tuo sinun loppulause! <3 niin kannustava ja totta! Harmittelut kuitenkin vti n oireista :(

omppuf - <3 tsemppiä! Toivottavsti sielläkin tulee pian se kaivattu plussa! ++

vanilj - Onnea oviksen bongaamisesta!! Toivottavsti saitte sen hyödynnettyä! :) +++

Ja nyt kovasti niitä plussatuulia kaikille <3 niitä plussia saisi alkaa ropisemaan kunnolla!!! :) 

Anteeksi tämä valitus jo etukäteen!

Eilen kävin siellä gynellä, ja kappas kummaa mulla oli virolainen lääkäri enkä saanut mitään selvää sen puheesta :S. Mulla ei mitään virolaisia ole vastaan, mutta mielellään haluaisin kyllä suomalaisen lääkärin! No se tutki paikat, hyvältä näytti ei ole tulehdusta mutta hän kumminki anto mulle flagylit. Reseptissä lukee että emätintulehduksen hoitoon, mutta ei hän siihen viittiny kirjottaa että kuinka monta iltaa niitä pitää käyttää(muistaakseni sano että seitsemänä!) 

Nyt on sitte paikat iha sotkussa, ja niin perkeleen tahmasta! Näin ei taas ollut kun käytin flagyl-combia!

Kp 17

Josma kiittää ja kuittaa :)

Kiitos kaikille tervetulleiksi toivottaneille. Meille tää visiitti jää kuitenkin lyhyeksi, nimittäin tein tänään aamulla vahvan positiivisen raskaustestin =) Plussa ilmesty halpa-testi.fi:n puikkotestiin melki heti, n. 15sekunnnin päästä. Aivan mahtava olo, kun vauva on niin tervetullut! Ehkäsyä meillä ei ole ollut enää vajaaseen vuoteen, mutta kunnon yritystä vasta 2kk, kun menkat oli kauan poissa esikoisen syntymän jälkeen (nyt 1v 6kk). Tiedän, tosi onnekkaita ollaan. Esikoisen kanssa meillä meni 5kk ennen plussaa.

Plussaa toivon teille kaikille, erityisesti niille jotka on saaneet odottaa omaansa jo liian kauan. Oon joutunu näkemään läheltä pitkää lapsen yrittämistä ja se ei varmasti ole helppoa, varsinkin kun se toisille tuntuu käyvän niin helposti. Plussa meille tuli nyt siis kp 39 (ovulaatio oli kp 24, eli plussa tuli dpo 15). Normaali kierto mulla kyllä n. 32/33, mutta nyt jostain syystä venähti: onneksi kuitenkin ovis tapahtui ja plussa saatiin. Laskettu aika menee suunnilleen marraskuun puoleenväliin. 

Oireita ennen plussaa:
-vihlaisukipuja (kiinnittymistä? )
dpo 11 ekana oireena kuvotus
dpo 12 kuvotusta etenkin illalla, kylmä, repäisykivut

edellisten lisäksi dpo 13-15:
- nenäverenvuoto niistäessä
- nenän tukkoisuus
- vahva tunne raskautumisesta (sen vaan jotenkin tietää odottavansa; oon aavistanut molemmat raskaudet ennen plussaa, kun puolestaan negakierroissa ei ole tullut asian suhteen mitään erityistä tunnetta)
- aristavat nännit (imettäessä)
- paineen tunne alavatsassa
- krapulainen olo
- väsymys

Onnea kaikille yritykseen & plussapuhureita! Toivottavasti törmäämme pian odottajien puolella! 

-Elkku rv 4+1 (?)

j3nni: Voih <3 Minä niin toivoisin että se suuntavaistoton haikara olis sinne eksyny!! :)
Elkku: Onnea! :) Jäipäs tosiaan lyhyeksi vierailusi
Josma: Nuo virolaiset lääkärit on kyllä niin ! Pitäis melkein saada kaikki niitten puheet kirjallisena, et niitä vois sitten myöhemmin tulkita kotona. Löytyisköhän netistä "käyttöohjetta" noille lääkkeille? Tai sitten soitat maanantaina lääkärille ja kysyt? :)
Isabell: Millon testaat? :) Jännittää sun puolesta
jessica: siis tuossa se pienempi ruutu on kontrolli ja sitten isompaan tulee joko - tai +. :D En minäkään aluks älynny kun tuommosen testin eka kertaa näin ;D
kiiki: Pahoittelut negasta :( Joo kannattaa lääkärille pikimmiten ettei kierto liikaa pitkity :/
vanilj: O+ onnittelut :) Nyt on sitten tuplasti jännäämistä loppukiertoon kun sen sai bongattua ;)
mame: Kyllähän noihin plussaus-tilastoihin on välillä pakko tulla pitempäänkin yrittäneitä! Onhanonhan?? :) Ei luovuteta! Oireettomuus on hyvästä :P ihanaa että ootte löytäny aitan aarteita sun lapsuudesta, retrohan on lapsenvaatteissa nyt just ihan must!
Iissa: Sinneppäin toivotaan isoa O+:ssaa, tulehhan heti kertomaan kun oot käyny siellä ultrassa :)
vuononvaltiatar: Joko oireita??:) Aika harvinaista että punanen tarttuis hiuksiin hyvin :o mulla on pari kaveria joilla on punaiset hiukset. He sitten aina valittaa ,et se väri haalenee tooosi nopeeta! Nii-in eikö oo kaameeta kun melkein kaksi kuukautta on kärsitty lapsettomuudesta :D:D:D Voih.. en ees tiiä montako tuommosta enää kestän. Hyvähän se niitten on sitten neuvoa, et "lopettakaa vaan yrittäminen niin heti tärppää" ja "puuhailkaa vaan tarpeeksi ahkerasti". Kyllä.. noita on tullut kuultua ihan tarpeeksi useasti -.-
MarinaMelina: Joko siellä alkaa olla ovisolot käsillä? :) Nyt tässä kierrossahan kaikki plussaa
Pikkutonttu: Minkämerkkisiä sulla on nuo tikut? Eikö oo kumma miten sitä alkukierron on ihan maassa, sitten pikkuhiljaa toivo hiipii sieluun ja sitten taas loppukierrosta epätoivo. :o Niin nuo uutiset on ihan musertavia kun ne tuolla lailla ilmastaan, riippuu tietenkin kertojan taustasta ja omasta mielialasta. Toivotaan että teillä olisi oikein hedelmällinen ovisaika ja tärppäis :) Sitten niitä uutisia taas kestäis huomattavasti paremmin ;)

Piti vielä marmattaa tuosta lähipiirin raskautuneesta: Vähän ennen jouluaattoa viimeksi sanoi minulle, et on hakenut apteekista jälkiehkäisypillerin kun ei vielä halua perheenlisäystä. Nyt ehkä ymmärrätte paremmin närkästykseni. :D

Omailu: Mulla olis oireita (terolut oireita) vaikka muille jakaa. Ei tästä mitään tule tässäkään kierrossa. Haluaisin jo muutakin apua kun nuo.. noh enää kolme viikkoa :D

kp21/23-36? dpo 11

Unelma-Anelma - Joo minustakin raskaana olevilla olo muuttuu kierron aikana jo "oudoksi", tosin ei tietenkään kaikilla. Tsemppiä teille yrittämiseen! :) Ja koita saada migreeni/päänsäryt kuriin. Itselläniki on niskat, hartiat ja selkä myös aina jumissa, niin viimeksi kun kävin ulkomailla ilman kumppania, niin toin hänelle hyväntuoksuista hieronta öljyä "tuliaisiks" ;)) Sen jälkee onki sit ollu hetkiä ettei ettei paikat oo jumissa. :D

Vuononvaltiatar - Tarkkailtu on oireita, ja osittain on kaikki oireet hävinny, eikä oo tullu edes uusia tilalle. Mitään. Sillon tällöin jomottaa mahast niin ku aikasemmin mut ei yhtä paljon. Ja malttamattomuus ei oo kyl yhtää mun juttu :D Mulla on kans tota punapigmenttiä omasta takaa, oli kuulemma syntyessää ruusunmarjasoseen väriset hiukset :) Ja oranssin-punertavan suuntaan ollu hiukset monee otteesee :DD Suosittelen et kannattaa kuitenki yrittää siirtyä tänne mun kerhoo eli optimisteihen :))

Marusia21 - Oon kuullu kans samaa et oireet muuttuu/häviää ennen plussaus :) Testailua odotellessa, ... :P Onnea sinne yritykseen ja toivotaa et seuraava kierto olis sit SE kierto ;)

Omppuf - Ärsyttävän nopeasti kyl näköjää siellä sun lähipiirissä mielipiteet vaihtuu.. Piinailuvaihe on onneks jo melkein loppusuoralla, ja toivotaa et loput ajasta menis nopeesti! Plussatuulia nyt sit vaan sinne ! :)) ++

Mame - Niin.. Koskaan ei toisaalt voi tietää et mitä tapahtuu. Mut toivotaan nyt parasta noitten mun oireiden kannalt. Sun kierto kuulostaa kyl vahvasti samalta kun mun, ja melkein samassa kohdassa mennäänkin, päästää jännäilemään samoihin aikoihi! :) Tuleeks kiinnittymisvuoto siis n. viikko ennen menkkojen alkua vai miten ? Ja tuleeks sitä ylipäätää kaikilla ?

Vanilj - Hyvä että ovis löytyi, sitte vaa oottelemaa :) sitäpaits, tuskin oot tän foorumin ainut hätähousu testailun ja odottamisen suhteen ;)

MarinaMelina - Jep jep, sillon kun ajan pitäs kulkee nopeesti ni kulkee hitaasti ja ku pitäis hitaasti kulkea, ni eiköhän se aika mene hetkessä .. :D

Pikkutonttu - Tikutteluonnea nyt sinne ! :)

J3nni - Toi on selvä plussa minusta, eli varmistustesti vain ja sit voidaan onnitella ;) 

Isabell - Sinne nyt iso kasa plussia, toivotaan et joku tulis perille ;) <3 ++

Elkku - Olipas kiva pikku visiitti sulla :D Ja hyvä tuuri ! Eli Onnea nyt sinne hirveästi !! <3

Sit viel oman navan tutkielma raportti: Osalle jo kirjottelinki mut tässä viel yleisest, Suurin osa oireist on hävinny, mut maha muiluaa ja on välillä jomotuksen kohteena. Enää "vaivaset" 8 kokonaista päivää ooteltavaa :D

Yk 5, kp 22, dpo 5, olo: MALTTAMATON :DD

vanilj: Onnea ovun bongaamisesta! :) Sekin on aina jo puoli voitto.
kiiki87: Pahoitteluni negasta. ://
Isabell: Toivotaan tosiaan ettei täti sinne tulisi! :) <3
Josma: Voi eikä. Toi on kyllä paha tilanne. Itellä kerran kans käyny vähän samanlailla kun oli  lääkäri jokaei osannut suomenkieltä ja etsi mun oireita SANAKIRJASTA :DDD
Elkku: Onnittelut plussasta! :)
omppuf: Sitä mäkin äiteelle sanoin et retro on nyt in ku se vähän kauhisteli :D Voi ku siellä nyt tärppi kävis! :)
Rousme: Ei tuu kaikilla kiinnittymisvuotoo mut joilla tulee niin yleensä n. 5-8 päivää oviksesta :) Eletään kyllä tosi jännittäviä aikoja ja melkein tosiaan samassa rytmissä ollaan :) Kivaa! Toivottavasti toinen meistä edes plussais! :))))

Omaa: Yk 7, Kp 19, Dpo 6. Tänään on ollut hyvä ja huono päivä. Aamulla oli vähän sellanen tunne että voisin vaikka ollakin nyt raskaana, mutta sitten iltapäivällä sain ihan kauheen masennus-itku-potku-raivari-kohtauksen tästä yrittämisestä ja mies joutu lohduttelemaan ainakin 3 tuntia.  :/// Koko päivän on ollu maha vähän omituinen sellanen kipee muttei kuitenkaan kipee. Outo. Sitten koko päivän on poskia kuumottanu ja turvottanu. Tiedä sitten mitä sekin on. Ja pääkin oli päivällä vähän kipeä. Valkovuotoakin on tullut edelleen mutta koostumukseltaan se on ollut sellaista tahmeaa. Sitten havaitsin tässä illalla senkin että nyt mulla ei oo enää finnejä ollenkaan, eikä naama ja hiukset rasvotu niin nopeesti ku vielä esim kuukausi sitten. :) Jee!

Isabell: sinne myös isot isot plussa tuulet! <3 koska testailet? :)
Josma: voi ei ku huono tuuri lääkärin kanssa.. raivostuttavaa :/ toivottavasi lääkkeistä kuiteski olis apua :)
Elkku: VAU :) onnea paljon! emoticon  toivottavasti tästä lähti kunnon plussasumat :))
omppuf: en kyllä yhtään ihmettele närkästymistäsi, täysin ymmärrettävää! ärsyttävää ootellaa..toivottavasti aika kuluis nopsasti ja saisit muita apuja :) 
Rousme: joo oottelu ei oo mun alaani tippaakaan :D toivottavasti 8 päivää menis nopiaa :)
mame: toivottavasti siellä ois nyt tärpänny <3

on: kp 18/30... ovistestiin enää haalea viiva.. nyt sit saapi alkaa ootteleen r-testiä tai tätiä :D eli tylsää odottelua, itsensä tutkiskelua ja mielikuvituksen temppuilua :) no onneksi nyt 2 viikkoa on kiireiset, rempates ja valmistaes synttäreitä.

Takaisin