Aamupäivää! :)
Kp 24/30 dpo 8... Ei oikeestaan mitään oireita suuntaan tai toiseen... ihan pieniä juttuja vaan... Kyllä se keho alkaa pian huijaamaan, sanoo siäinen pessimisti! :)
Ja tosiaan meikällä on jonkinlainen pigmentti taikka joku sen tapainen tuon punertavan värin kanssa. Itsellä normisti sellaiset maantieharmaat/keskiruskee tukka. Punainen tarttuu aina ihan mielettömän hyvin, eikä meinaa millään hävitä! :) Tarttuminen on niin voimakasta, että kestovärikin on ekan viikon taikka kaksi luumunvärinen ja vaalentuu siitä... vaikka haluttu väri olisi lähempänä inkivääriä :D :D Outoa :)
Catriona; Mua huolestuttaa tuo vapaamuotoisen hakemuksen teko.. Jos teen sen "huonosti", voiko Kela vaan hylätä hakemuksen sen takia? Oon ihan liian skitso tämän jutun kanssa. Palkkatodistus pitäisi jo riittää tuon valmistumistodistuksen kanssa :)
Iissa; Millaiseksikohan itseni saisin noilla clomeilla!?! Välistäin mieli tuntuu olevan niin kireellä, että... lähinnä juuri kotona. Töissä olen tietty "täysin" ammattimainen asiakkaille :)
Elkku; Teretulemast tänne forumille vuodattaan :) Kyllä tänne aina mahtuu! :) Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi! Moni on musta jossain kirjoitellut, että ovistuntemukset ovat saattaneet entisestään vahvistua raskauden jälkeen! :)
marusia21; Hiusten kanssa on niin kiva leikkiä eri väreillä :) Mäkin ihan kokeilumielessä blondasin kunnolla viime kesänä hiukset ja olin miltein platinablondi useamman kuukauden.. Rupesi vaan tympiin kolmen viikon välein toistaa värinpoisto juurille... : / Mulla kasvaa tukka niin nopiaan :) Rusehtava/punainen on siitä parempi väri meikälle :) Toivottavasti teille täti tulisi piakoin vierailulle! :)
omppuf; noi aina hyviä nuo tekstit, mihin yhessä toisessa sivustolla törmännyt liiankin usein... että on niin kaameeta, kun raskauduttiin vasta toisesta tai saatika vasta neljännestä kierrosta. Ja kaikki sympatiat nyt kaikille; en sano ollenkaan pahalla. Ajattelinhan itsekin, etten kai minä joutuisi raskautumista montaa kiertoa odottaan... Ja hyvä, että sait selkeen negan ovistestistä! :) Oli jo aikakin :) :)
mame; itsellä on hieman ehkä punertavaan taittuva väri tai ainakin taustalla joku pigmentti (?)... kun niin herkästi tykkää punaiseksi jäädä :) :) Kuulostaa hyvältä tuo sinun tasainen kierto.. ehkä voisi vaikuttaa positiivisen testituloksenkin saamiseen! <3 <3 Pitäisi kyllä alkaa niitä plussia paukkuun jos meinataan tilastoissa samoilla linjoilla pysyä... harmi vaan, että jo hieman pidempään yrittäjien onnistuminen on ollut osuudeltaan pienempi :(
vanilj; ehtiihän tuo ovisplussa vielä ilmestyä... voihan toi luteaalivaihe olla vaan sen 12pv :) Taikka kierto olla sitten muuten myöhentynyt :) Ei muuta kuin ahkeraa tikuttelua sinne :) MarinaMelina löysi yhtenä kertana tosi hyvän sivuston, joka käsitteli tuota oviksen jälkeistä aikaa ja koska kannattaisi testailusta haaveilla... Siinä sanottiin, ettei välttämättä kannata alkaa testaileen ennen dpo 12 saatika dpo 10 kohdalla... Mutta hormonimäärät voivat vaihdella runsaasti joka raskaudessa.. joten mitään varmuuttahan ei ole missään... sen ainakin voi sanoa, että vaikka menkat tulisivat ja oireet raskaudesta jatkuvat vuodon jälkeenkin, kannattaa ehdottomasti vielä testailla uudelleen :) :) Tsemppiä tikutuksiin!
MarinaMelina; harmi, ettei sinulla ole panadolista ole hyötyä ollut... mutta hienoahan olisi jos migreenivaivat pysyisivät raskauden ajan sitten poissa! :)
pikkutonttu; meikälle tosiaan punainen on kotisatama :) Olen viettänyt pitkät ajat ihan tulenpunaisenkin tukan kanssa :) Sävyissä olen onneksi suurimmaksi osaksi saanut pysyttyä, niin on paremmaksi tukalle :) :) Toivottavasti aika juoksisi eteenpäin nopiaan, niin pääset tikuttelee ovista :)
j3nni; kyllä näyttäisi hyvältä tuo ovistesti! Voipi olla tosiaan kehittelees ovista! :) Se olisi hienoa! :) Ei muuta kuin seuraamaan tilannetta! :)
MEGAVIESTI