Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rousme: Toivottavasti sielläkin olisi nyt tärppi käynyt :)
Perhoska: Aika lupaava oireisto sinulla kuitenkin. Toivottavasti plussaisit ja täti jäisi tulematta :)
Josma: Toivottavasti sinulla ei ole mitään tulehdusta. Tuollainen valkovuotoilu ja haju voi johtua ihan vaan ph-epätasapainostakin. Ite joskus kävin samasta vaivasta gynellä ja ei ollut mitään tulehdusta, mutta sain sitten Lactal kuurin ja sillä hoitu vaiva.
Pikkutonttu: Joo varaa ihmeessä aikaa vyöhyketerapiaan. Oli se kyllä ihanaa. Ens viikolla meen taas uudestaan :))) Onnittelut muuten alkoholittomuudesta. Ite oon kans kunnostautunut sillä saralla kun en oo sitten uuden vuoden jälkeen ollut juhlimassa kertaakaan :)
kiiki87: No toivotaan nyt ettei tulis mitään megakiertoa sinne. :/
vuononvaltiatar: Tein oikein marjarahka piirakkaa :)))) Mmmm... Toivottavasti teille nyt se plussa tulis! Ootte kans yrittäny niin kauan jo. <3
Nia: Pahoittelut pitkittyneestä kierrosta. :/
jessica3: Oot selkeesti kans kevätihmisiä! :) Ite kans herään ihan uuteen eloon näin keväisin. Oon ilonen, alotan kaikkee uutta ja jaksan paremmin. Syksyt taas on mulle ihan järkyttävän vaikeita aikoja.
Catriona: Siellä kans ihanan positiivista ajattelua :) Oon kans samaa mieltä että hyvin päälle kolmekymppisenäkin ehtii vielä lapsia saamaan. Meidän suvussa kaikki melkein olleet yli 30 kun ovat lapsia saaneet. Ite olisin nyt sitten poikkeus ku oon vasta 24 (jos vaan siis se tärppi kävis). :)
Lille: Onnea oviksen bongailuun! :)

Omaa:  Kp 15 ja dpo 2 meneillään. Mitään tuntemuksia ei ihme kyllä tässä kierrossa ole ollut. Paitsi sillon kun oli se ovis. Tähän asti joka kierrossa on ollut jos jonkinlaista vaivaa. Mut kai sitä jotenkin turtuu tähän yrittämiseen ja sitten ei jaksa enää keskittyä kuuntelemaan itteänsä niin paljon. Nyt on vähän sellanen semitoiveikas olotila.

Mikähän ihmeen taantumakausi nyt on  muuten menossa kun kukaan ei oo tässä kuussa vielä plussannut... No ehkä sitten loppukuusta kun kaikki ovat tämän alkukuun nauttineet auringonvalosta :)

JOSMA: Mulla on ollu melki kaikki tulehdukset joskus ja ite huomannu tälläsiä oireita:

Emättimen ph-arvo heitellyt: valkovuotoa, hajua (ei kovin paha/voimakas), yhdynnän jälkeen voimakkaampi haju...itsehoitona ollu ihan noi lactal tms. voide/puikko.

Hiiva: erittäin runsasta valkovuotoa, pyyhkiessä sellasia vuotoklönttejä, kova kutina. hoitona; suun kautta fluconazol-kapseli sekä sitten välillä canesten-puikot+voidetta ulkoisesti ja jos on ollu oikein paha niin oon laittanu puikot sekä ottanu suun kautta kapselin. tehonnu...

Emätintulehdus: erittäin voimakas kalanhajuinen vuoto (ei lähde tai helpota pesemälläkään), vuotona sellainen vaaleanpunertava/oranssi (ei missän nimessä verinen) valkovuoto. vuotoa eniten yhdynnän aikana/jälkeen. ei juurikaan kutinaa tms. hoitona flagyl-kuuri emätinpuikkona 10päivää...(tosi jytky antibiootti)

Ja en siis oo mikään lääkäri mut aattelin nyt ihan omia oireita/tuntemuksia laittaa jos sua helpottais yhtään! toivotaan et mikä tahansa onkin niin saat pian siihen oikean hoidon ja vaivan pois!!

vuononvaltiatar - Ihan tunteen mukaan mennään :) Ja jos on tulehdus niin eikös se vaikuta raskautumiseenkin negatiivisesti. Ni jos jotain on niin saa pois alta :)

mame - Tosiaan toivon että ei olis mitään tulehdusta! No sittenpähän sen näkee :)

jessica3 - Mulla oli tossa n. vuosi takaperin jonkin sortin tulehdus ja silloin oli tuo flagyl! Mun piti käyttää seitsemänä iltana, mutta kyllä toimi. Siitä mulla tulikin mielee että jos ois taas jotain tulehdusta..

Joo ja mullahan toi tulehdus kans just oli, viime kuussa sain papa:sta tietää (tällä kertaa ei ollu oireita) ja oli 10 päivän kuuri ja sano että vaikuttaa todellakin raskautumiseen (kiinnittymiseen) että sen aikana lähes mahdotonta mutta sen jälkeen ei pitäis enää vaikuttaa tai jäädä mitään vahinkoo :) kiva et saat säkin nyt avun siihen.... <3

tänään ollu hiljanen päivä täällä, pysyy jopa mukanakin kaikkien kirjotuksissa...onneks huomenna alkaa mullakin työt nii tulee tehtyy muutaki ku päivystettyä koneella :D
Jessica kp 8

Moi,
pitääpä laittaa pieni viesti tänne välillä. Täällä ois menossa kp17/~28. Ovis löytyi pari päivää sitten, enkä pystynyt olemaan hyödyntämättä, vaikka tän kuun yrityksen väliin jättämiseen ois ollut pari syytä: huhtikuun lomamatka, ja viikon päästä oleva rokotusaika. Se rokotus on matkaa varten, sellainen, mitä ei suositella raskaana oleville. Tosin googlen mukaan riski on vain "teoreettinen raskaana oleville". Pitää kertoa sille piikittäjätädille tilanne, kaipa hän tietää, voiko siitä olla haittaa, jos sattuisi olemaan raskaana. Harmi vaan kun en saanut piikitysaikaa aikaisemmin, silloin on kp25. En nyt sitten oikein tiedä, mitä toivoisin tässä. Pitää katsella.

Muuten toivon kaikille muille plussaonnea! Kyllä se siitä.

Ja harmittelut teille, ketkä ootte vastikään joutuneet siirtymään uudelle kierrolle :( Ja erityishalit niille kenellä yritys tökkii enemmänkin <3 On niin kurjaa, kun tämä ei voi jokaisella onnistua kohtuullisessa ajassa :(

Se on totta, mitä joku täällä sanoi, että on tai olisi kiva olla uudemman äitiyspakkauksen saajana, jos tulisi raskaaksi. Olisi ollut harmi olla viimeisten joukossa saamassa sitä vanhaa (ihan kuin sillä nyt jotain väliä olisi) ;) Mutta onhan sillä ;) Toivon, että myös sen pakkauksen sisältöön tulisi enemmän väriä.

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!

Illalla tehty testi oli nega. Alavatsa kipeytyi taas kannettuani kauppakassia ja farkutkin painoivat todella ikävästi kumartuessa. Lieneekö kaiken syynä jokin tulehdus sitten... huoks =(

Iltaa ihanaiset! :)

Perhoska - Voi kun siellä oltaisi raskauduttu! <3 ++ Oletko ajatellut testailla lähiaikoina ? :) Uusia oireita ?

Rousme - Kyllä se varmaan ovis oli, jos sulla kuitenkin ollu ihan normaalit menkat :) Toivottavsti nyt on tärpännyt!! :) ++

mame - Onneks saitte oviksen hyvin hyödynnettyä :) Nyt vaan toivotaan tärppiä <3 ..

omppuf - Toivottavasti sielläkin nyt tärppää :)) +++ eikä teroja enää tarvita!

j3nni - Soititko lääkärille ? :)

Iissa - Jospa kevät toisi plussan tullessaan! <3

vuononvaltiatar - Harmittelut päänsärystä ja harmituksesta :( Toivottavsti sielläkin nyt se plussa pärähtäisi seuraavaan testiin! <3

vanilj - Toivottavasti oli onnistunut ja rentouttava laivamatka! :))

kiiki87 - Eiköhän kaikille meille ole tuttu tuo harmituksen tunne.. tsemppiä! toivottavasti sielläkin pian tärppää kuitenkin :) ++

Virkkuli - Toivottavasti siellä nyt plussataan! ++ :)

jessica - Tosi hyvin onnistunut tuo savuton elämä :)) toivottavasti jatkuu! Ja plussatuulia!! ++

Josma - Varmasti gynellä selviää tuo ongelma ja saat oikeat lääkkeet :)

pikkutonttu - Saisi sielläkin nyt seuraavasta kierrosta tärpätä!! <3 ja harmittelut kuitenkin tädin saapumisesta!

Nia - Onnea uuteen kiertoon <3 !! Ja kivoja suunnitelmia sulla ainakin ja vielä uusi työpaikkakin, onnea siitä :)

Catriona - Kevät tuokoon plussan tulessaan!! :) ++ Ja kuullostaa hyvältä suunnitelmalta, ei kannatakaan stressailla liikoja :)

Lille - Onnea oviksen bongailuun! :))

Sitten itseeni pikaisesti.. välillä vihloo alavatsassa, eilen oikein jomotti vihlovasti vasemmalta puolelta alavatsaa! tiedä sitten mistä johtuu.. Yritän olla miettimättä liikaa näitä, vaikeemmin tosin sanottu kuin tehty! :) No, päivä kerrallaan..

Rauhallista alkuyötä kaikille! <3

Vanilj: Hiphei!! Hyvää laivareissua:) Ja onnea ison O:n kanssa !!!

Kiiki87: Kyllä noi muiden vauvauutiset aina riipaisee jostain syvältä sielun sopukoista, mutta vielä ainakin oon jaksanu olla onnellinen myös muiden puolesta, saa nähä milloin oma tilanne on sellainen että muiden onneenkin on vaikeampi yhtyä =/ itsellä pahiten kuitenkin ottaa se kun ihmiset kyselee vauvan teosta...tekis mieli huutaa että kyllä niitä olisi jo jos se niin yksinkertaista ois ! mutta yleensä tyydyn vain hymyilemään ja mutisemaan että kaikki aikanaan... Plussatuulia sinnekkin, toivotaan että nyt on tärpännyt :)

Jessica3: Oi, teitä oottaa ihana lomamatka <3 Nää meidän edelliset kierrot oli kyllä oideiden täyttämät, mutta toivotaan ensi kierrolle vaikka täysin oireetonta kunhan se plussa vaan tulee!!!! :) hyvä kun on tavotepaino saavutettu, mulla siihen on kyllä vielä matkaa mutta nyt viikon sisällä - 1kg :)

Isabell: Kumpa oireet oisi merkki siitä ihánasta <3 Tsemppiä ja plussia kovasti!! :)

Perhoska, Harmittelut negasta! :( mutta mikäs päivä sulla on nyt meneillään, eikö voi vielä plussaksi muuttua? tsempittelyt sinne <3

Rousme, mä en oikeen oo noihin valemenkkoihin perehtynyt, mut itse testasin viimeisen tikun sunnuntaina poijes kun menkat jo alko hiipumaan, negahan se oli...ja ois se kyllä varmaan näyttäny plussaa jos ne mun menkat ois ollu ne ns. valemenkat..:) Oon käsittäny et kannattaa testailla vuodon loputtua jos se vuoto on ollu jotenkin kovasti aijemmasta poikkeavaa esim. niukkaa tai kestäny vähemmän aikaa, ikäänkuin tarkistaa ettei kyse oo ollu niistä valemenkoista.. Mutta nyt asiaan, nimittäin plussatuulia sinnekkin kovasti !! kohta sullakin alkaa taas jännäpäivät :)

Omppuf: Oli tosiaan joo kunnon vuodot nyt, niin ne on ollu varmaan viimeset kolme kiertoa että tuntuu kun vuotasin kuiviin :) Elikkäs oisko tämä nyt se merkki et kroppaa alkaa toimimaan pillereiden jälkeen :) ? Hui, sielläkin alkaa taas jännäily päivät lähestyä..tsemppiä kovasti !! ja plussaa vielä enemmän! <3

Iissa: ihanaa tosiaan saada taas jännäilykaveri <3 onko sulla millon aina ollu se ovis? mulla oli viimeks kp19...kumpa saatas nyt ne kauan kaivatut plussa-uutiset <3

Vuononvaltitar: Hih, tsemppejä sinne ja plussaa puhaltelen <3 voivoi, nyt saisi se plussa tulla!!!

Mame, onnittelut oviksen pongaamisesta ja hyötyhumpasta :) Nyt siis jännämään <3 plussaa..puuuuuuuuuuuhhhhh!!!!! <3 

Virkkuli, sinnekkin todella paljon plussatuulia <3 täällä on peukut ja varpaat pystyssä plussan puolesta!:)

Josma, itsellä ei niinkään noista hajuista ole kokemusta mutta hiivatulehduksesta ja sen aiheuttamista vaivoista on kyllä kokemusta..mulla on aina lääkekuurit ja menkatkin välillä laukassu ton hiivan ja se ei ainakaan ole mukavaa =/ kutittaa ja kirvelee, onko sulla mitään muita oireita? kannattaa käydä lekurilla niin saa helpotusta oireisiin!:)

Pikkutonttu, hyvä kun täti saapui ja reippaasti lähtikin!!:) Nyt siis ollaan uuden kierron kimpussa, täällä kanssa terveet elämäntavat kunniaan :) paitsi tupakinpolttoa ikävä kyllä itsekkin harrastan

Nia, hyvä että menkat alkoi ilman apua!!! täällä myös elämäntapa remonttia alotellaan :)

Catriona, tsemppiä nyt H-hetkeen, ja täälläkin tosiaan aijotaan nauttia keväästä..itselläkin alkaa päässä ajatukset olemaan sitä luokkaa että pikkuinen tulee kun on tullakseen :)

Lille, tsemppiä oviksen pongailuun, täällä siihen vielä viikko:)

omaa: täällä on vaihtumassa kohta kp6 ja vielä viikko oviksen tikuttamiseen. Tylsä vaihe, mutta hyvä niin...on saanu keskittyä kaikkeen muuhun :) Painonpudotus on lähtenyt hyvin käyntiin, nyt - reilu 1kg :) aijon nyt ennen ovista saada kokonaisuudessaan sen 3-4kg poijes, saa nähä kuinka tytön käy  Ihanat kelit on toden totta ollut, mutta päivät taitaa mennä aikalailla nukkuessa, tänään nim. yövuoro 1/3 aluillaan..

Nyt rupeaa jo tuntumaan että pikkuinen saa tulla kun on tullakseen, vaikka tänään viimeksi kipeästi kirpaisi kun vauva-asioista kyseltiin =/ tuntuu että ympärillä ihmisillä on enemmän kiire meidän puolesta kun itsellä...:O noo, aikaa kuitenkin on ja itse kun ei asialle mitään mahda eikä tärppiä voi pakottaa.. joten istun rauhassa alas ja annan luonnon hoitaa tehtävänsä kun sen aika on :)

elenna: Toivottavasti nyt tärppi olisi käynyt eikä rokotuksesta olisi haittaa. Ite oon kans vähän huolestunu ku jouduin syömään tässä kierrossa antibioottikuurin mitä ei sais raskaana ollessa syödä. Onneks kuitenki se loppu jo ennen ovista, mut kyllä kai noi lääkkeet aina jokski aikaa elimistöön jää muhimaan.
Perhoska: Pahoittelut negasta. Toivottavasti ei nyt sentään tulehdusta olis :/
Isabell: Missäs vaiheessa sinun kierto on menossa? :) 
MarinaMelina: Onnea painonpudotukseen! Itellä kans tuli jouluna vähän ylimääräsiä kiloja mut nyt  oon kaikki ne kolme kiloo onneks jo saanu karistettua. :) Missään nimessä siis ei oo ollu tarkoitus laihduttaa ku kuitenki aika normaalipainoinen oon muuten, mutta oman olotilan takia koitin kanssa keventää. Itellä autto totaali kieltäytyminen kaikista herkuista ja tehtiin miehen kans päätös ettei käydä kun kerran kuussa korkeintaan ulkona syömässä. Niin ja nyt tietysti on tullu lenkkeiltyäkin ahkerasti kun on ollut hyvät kelit. Tsemppiä tosi paljon! <3

Omaa: Tässä yksikseni toisten unta valvon :D Kp 16 dpo 3 alkoi ja ei mitään oireiluja. Tai no alku ehtoosta oli useamman tunnin ajan elohiiri toisessa nivusessa. Mutta se nyt tuskin kertoo mistään mitään. :D Oon taas ahkerasti kutonut toiveissa olevalle vauvalle vaatteita. Nyt on jo valmiina kypärämyssy, villasukat, lapaset, nuttu ja housut puolessa välissä. Seuraavaks alan tekeen parille raskaana olevalle kaverille samanlaisia settejä kun sellaiset tilasivat. Ens viikolla olis muuten taas sitten vyöhyketerapiaa just ennen ku menkat pitäis alkaa. Toivottavasti ne nyt sitten tosiaan tulis ajallaan ellei siis matkalainen ole saanut alkuaan. 

Perhoska - Olitkin ehtinyt tohon väliin kirjottaa.. harmittelut negasta :(( olisko sulla kuulunut jo menkat alkaa ?

MarianMelina - Kiitos, toivotaan <3 ja sinnekkin nyt se tärppi!!

mame - Tänään menossa kp 27 :) jännää!!

Nyt tää lähtee valmistautumaan aamuvuoroon :) .. Ihanaa päivää kaikille!

Minäkin liityn nyt keskusteluun. Eli pinnasängyssä nukkuu meidän esikoinen, vajaan 5kk ikäinen poika, ja hänelle pikkuveljeä/-siskoa toivotaan. Takana on hätäsektio oikeastaan ennen kuin synnytys ahti edes kunnolla alkaa, joten toivotaan että jos (ja kun) uudelleen raskaudun ei möröt hyppää kaapista silmille. Kiire meillä ei ole, pienokainen saa tulla kun haluaa. Esikoista vielä täysimetän eli saattaahan se raskautuminen tällä kertaa ottaa aikansa.

Tulee melkein rikollinen olo kun meillä ei mennyt ensimmäisen alulle saamisen kanssa kuin kolme kiertoa yhdistelmäpillereiden lopettamisesta. Nyt käytössä minipillerit vielä liuskan loppuun (pari päivää) ja sitten vaan odottelemaan kauanko kropalla menee palautuakseen niistä.

Joku voisi olla sitä mieltä ettei sektion jälkeen kannata näin pian ruveta uutta yrittämään, mutta kun olen vierestä seurannut siskoni yrittämistä tiedän ettei se aina ole niin helppoa että niitä lapsia vaan tehdään. Hänellä takana vuosia yritystä, yksi keskenmeno ensimmäisellä kolmanneksella sekä raskauden keskeytys rakenneultrassa todetun vaikean kehityshäiriön vuoksi (enkelipoika ei olisi selvinnyt vaikka raskautta olisi jatkettukin). Hänelläkin ongelmia ovuloinnin kanssa, joten ikävää että kun vihdoin aina saivat pienen alulleen se vietiin heiltä pois. Nyt siskollani kuitenkin kuukauden ikäinen nyytti kainalossa  <3.

Toivoa siis on :) Plussatuulia kaikille!

Hyvää keskiviikkoa väelle! :)

Kp 22/30 ja dpo 6. Tänään olisi jälleen edessä tää mun työviikon pitkä päivä... huoh... päänsärky saapui eilenkin kaveriksi ja tänään iski noin tunti sitten kuumotuksen kera... Näitä normi oviksen aiheuttamia juttuja :) Jostain luin, että noiden pitäisi parin päivän sisällä oviksesta hävitä ja mulla hävisi vasta menkkojen alkamisen jälkeen... olisiko voinut jotain yrittää tpahtua, muttei sitten kuitenkaan ?!? : /

Nia; harmittelut menkoista! :( Onnea uuteen työpaikkaan! :)
Perhoska; pahoittelut negasta! :( :( Itsellä olen huomannut alavatsan alkavan kipeytyä loppukiertoa kohti... mutta toivottavasti ei mikään tulehduskaan olisi : /
jessica3; kuulostaa kivalta tuo sinun kesämatkasi! Kiva tapa viettää juhlia :) Ja toivottavasti saat viettää juhlia masuasukin kanssa <3
Catriona; hieno ote yrittämiseen sinulla! Kaikkien meidän olisi hyvä ottaa juuri tuollainen ote kevääseen ja vaan nauttia! :) Yrittäminen ja vauvajutut varmasti saavat meidät kohta huomaamaan, että lumet ovat sulaneet ja aurinko porottaa taivaalla!! :) :) Itseltä saattaa hyvinkin jäädä huomaamatta :)
Lille; kohta siellä päästään ovispupuiluihin! ;-)
kiiki87; toivottavasti saisit pian selkoa tilanteeseesi! Ei ole kivaa vaan odotella. Joko kirpaisee tai yllättää iloisesti :) :) Tsemppä!
pikkutonttu; Itteäni ihmetytti ihan yhtä lailla mun viime kesän kierto, kun oli ekaa kertaa 35pv pitkä, kun normisti sen 28-29pv... Itsellä vissiin oli vaan stressiä : / Tsemppiä tähän kiertoon! :) Sinä saitkin nopeasti tikkuja tilauksesta! :) Minusta heidän sivuillaan lukee, että joka päivä tiettyyn aikaan lähtee heiltä paketit postiin :)
mame; kuulostaa hyvältä piiraalta! :) Niinkin itsekkäältä kuin se tuntuukin, niin kyllä haluisin jo raskautua <3 On varmaan ihania nuo sinun kutomasi vauvan vaatteet <3
Josma; juu, kyllä tulehdus useimmiten vaikuttaa negatiivisesti raskatumiseen ja vissiin nimenomaa kiinnittymiseen : / Joten kannattaa saada selvyys tilanteeseen :) :)
elenna; kiva kuulla sinusta! :) Toivottavasti se pistäjätäti sanoo, ettei sellaista pelkoa ole lainkaa, niin voit hyvillä mielin sen ottaa :) Ja eihän sille voi mitään, että jos oviksen huomaa, ei sitä vaan voi ignoorata. Varmaan jo alitajuisesti tekis asialle sitten jotian ;-) Toivotaan parasta! :)
Isabell; täällä niin jännätään tein puolesta! <3 <3
MarinaMelina; reilusti meinaat viikossa saada painoo putoomaan, mutta onnea sille! :) :)
Unelma-Anelma; Tervetuloa mukaan! :) Meillä onkin sama ammatti <3 Tottahan tuo on, että joskus suositellaan, ettei vuoden aikana vielä seuraavaa tulisi, mutta yksilöllisiähän nuo jutut on :) Eikä voi tietää, koska seuraavaksi raskautuisi :)

Melina Toivotaan että saadaan!!! :D <3 Viime kierrossa se oli kp17, mut muute ei paljoo ole ollu! Saas nähä nyt kuin käy ku menee 2 tbl clomeja/pv! :)

Ja juu, kyllä tässä on otettava rennosti nää uudet kierrot, sekoaa muuten pää! :) Suomeksi sanottuna vituttaahan se aina, mut nopeesti siitä selviää! Verraten vuoden takaisiin pettymyksiin, meni pari päivää ennen ku siitä selvis! :)

Isabell joo kp31 menossa tänään et kyl olis pitäny menkkojen alkaa jo.

No kipujen takia menin gynelle tänään. Pissatulehdus tämä ei ole. Ei vaikuttanut kohtutulehdukseltakaan. Täti ei ole tulossa eikä kyllä vauvakaan. Nyt siis toivotaan ettei plussa heti piirtyisi koska se olisi sitten kipujen aiheuttaja ja tarkoittaisi kohdun ulkoista. Sain Tero-kuurin nyt ja aloitan sen heti. Toinen munasarja oli polykystinen mitä se ei vielä 2 kk sitten ollut. Jotenkin alkaa tuntua, että joka kerta kun lääkärissä käyn saan lisää huonoja uutisia ja raskautumismahdollisuudet hupenevat koko ajan. Olikohan vaan parempi heittää pyyhe kehään =( Itkua en ainakaan enää pysty pidättelemään...

Täällä siis kp 28/27, testi näytti negaa aamulla, ei yllättänyt. Menkkamaista jomotusta mahassa, oikee välillä viiltävää kipua alamahassa kun yskäsee yms. Kivut siis ilman vuotoa. Taitaa olla mun kierto nyt jotenkin pidentynyt, kun tuntuu että jatkuvasti pari kolme päivää menkat myöhässä. 

elenna; jos puhut hepatiitti rokkotteesta, mäki otin sen, kerroin neuvolatätille raskaustoiveista, ei kuulemma haittaa, vieläkö ei tiedä olevansa raskaana.

perhoska: ikävä kuulla tollasia uutisia :-(

Päivää väelle! :)

Vielä ollaan täällä töissä :)

Iissa; olisi niin kyllä pian teidän vuoro tärpätä! :)
Perhoska; pahoittelut ikävistä uutisista! :( <3
kiiki87; pahoittelut negasta! :( Ei tuosta kierrosta tosiaan aina tiedä, miksi se pitkittyy... eikös useimmiten ole tainnut ovis sitten myöhästyä ja sitä kautta koko kierto muutenkin : / Noh, toivottavasti tilanne selkiintyy! :)

Moikkelis!

Mieli aika maassa, kun lääkärissä ei vielä selvinnyt mitään ja ilkeä täti punainen kurvasi tänä aamuna paikalle. Nyt tuli kuitenkin kunnon vuotoa, joten, ehkä noi hormoonit vielä hakee taas tasapainoa... Voi plääh. Lääkärissä määrättiin verikokeita ja ihmetteli kovasti miksi rinnoistakin tulee maitoa. Tuijotti mua vaan hiljaa ja toisteli, että otetaan nyt alkuun nämä verikokeet. Positiivista on se, että ainakin sanoi, että pitää selvittää. Pelottavaa oli se, että paino on mulla taas noussut 2kk aikana 5kg ja nälkä koko ajan päällä... Olin siis vielä tammikuussa ihan normaalipainoinen. Perjantaina saa sitten tuloksia.

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja Perhoskalle hirmuisen iso kaukohali!! Toivottavasti ei olisi kohdunulkoinen. Oliko munasarjoissa siis kystia? Mulla on ollut ja niistä on tullut todella kovia kipuja. Teroilla ne saatiin nopeasti pois ja kivut loppui.
Ja Kiiki: Olen kokenut todella paljon samoja tuntemuksia, kun vauvauutisia tulee meillä lähes joka kuukausi ja välillä just niitä. Aateltiin jättää ehkäisy ja samantien tulinkin raskaaksi. Ei sille mahda mitään, että ketuttaa, vaikka ei sen pitäis olla iteltä pois niin välillä siltä se tuntuu...

Heippa!

Alkaiskohan niitä plussia pian tulemaan.... olisi jo aika! : )

täällä lekuri soitti tänään ja sanoi että alotan ton vika terosatsin 16.3, sitte jos alkaa taas tuhruttelee ennen aikojaan nii sitte lopetan ne siihen ja annan vuodon tulla. Sen jälkee odotan yhden kuukauden josko luomumenkat saapuisivat ajallaan.. Sen jälkeen vasta hormoonitesteihin jossei luomumenkkoja tule. Huh, odottelua vaan.. Niin käy kyrpimään. Haluan mennä niihin testeihin jo, jos mulle sanotttii etten mä ovuloi miksi mä sain terot ku siihen tarvitaa aivan jotku muut lääkkeet. Plää.. että tällästä.

Takaisin