Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta!

Oltiin koko eilinen päivä poies kotoota ja nyt oli tullut paljon tas luettavaa! :)
Kp 26/30 dpo 10. Edelleenkään ei oireita suuntaan eikä oikeestaan toiseenkaan... Muutama päivänä ehkä tullut ilmapallomaha, mutta voinee johtua mistä vaan. Odotellaan :) Paitsi tosiaan, että kerran yössä herään pissalle.. mutta voihan johtua monesta asiasta : /

jessica3; Onnea sinne pupuiluihin! Ihanaa, että mies on mukana vauvakuumeilussa <3

j3nni; wau! Olispa se tosiaan plussa! Sitten vaan testaamaan uudelleen :) :) :)

mame; näyttää siltä, että onni suosi meitä pidempään yrittäneitä vähän vähemmän :( Mutta ehkä meille kävi tärppi, kun mitään oireita ei pahemmin kummallakaan oo :) Koitetaan nyt olla optimistisia! :) Ihana vaatteiden noutoreissu teillä ollut!! :) Ja mieskin mukana <3

vanilj; onnea oviksesta!! :) :) :) Nyt vaan hyödyntään ja sitten odotteleen :)

kiiki87; Voimia sinne! <3 On rankkaa vaan ootella...

Isabell; voi kun siellä on jännät paikat!! :) :) Kumpa vaan! :)

Josma; no onneksi todettiin tuo tulehdus niin saat lääkkeet ja pääsette jatkamaan tervehdyttyä yrittämistä!! :) Se on hyvä juttu :)

Elkku; paljon onnea plussasta!!! :) :) :)

omppuf; mää aikanaan värjäsin hennallakin punaiseksi monta vuotta... Se teki hallaa, kun yritti värjätä värinpoistolla blondit hiukset. Henna tarttuu tukkaan niin syvälle, ettei se koskaan täysin lähde poies, ennen kuin sen leikkaa poies :) Sehän onkin myrkkyä :) Harmittelut vahvoista terolut-tuntemuksista! :(

Rousme; kyllähän hyvää tekisi, kun antaisi itselleen luvan uskoa mahdollisiin oireisiin eri tavalla... joka kerta vaan lopputulos on ollut "ei raskaana" :( Ehkä vielä joskus mieli voi muuttua :) Sielläkin alkaa pikkuhiljaa loppukierto lähestyyn :)

Elkku Valtavasti onnea plussasta!! =)

Iiiihan hiukkasen alkaa kiristämään tää jännitys! Huomenna kuulemaan tuomio sinne folliultraan sitten! TAIVAS!!! Toivottavasti sieltä tulis nyt hyviä uutisia! Ja tänään pitäis mennä kattomaan kuukauden ikäistä pikku tytyä....tiiättekö, nyt just on sellanen olo et en vaan pystyis! Ahistaa ihan tajuttomasti pelkkä ajatuskin koko asiasta! No, jos se siitä sit helpottaa! Hope!

Moi,

pikkutonttu, on kyllä ihana kun aurinko paistaa. Toivottavasti saat pian ihania uutisia :)

Iissa, tsemppiä ultraan. Toivottavasti on kaikki hyvin. Ymmärrän ehkä hiukan tunnettasi tuon vauvan näkemisen suhteen. Hetkeksi siitä voi iskeä ihan sietämätön vauvakuume :/ Mutta ehkäpä se siitä tasaantuu sitten. Toivottavasti selvisit kuitenkin pikkuisen näkemisestä tänään.

vuononvaltiatar, tsemppiä odotteluun :) Sulla taitaa olla uutta toi pissalle herääminen? Oon koko ikäni herännyt usein vähintään kerran yössä, viime kuukausina on tuntunut, että useemminkin. Toivottavasti se ei ainakaan pahene sitten raskausaikana. Eihän siinä sais nukuttua lainkaan. :O

vanilj, toivotan mukavia touhuntäytteisiä kahta viikkoa :)

mame, toivottavasti tää ois teillä nyt se kauan odotettu kierto. Ihana, että sait lohdutusta mieheltäsi :)

Rousme, tsemppiä odotteluun :)

omppuf, ootte ilmeisesti piakkoin saamassa niitä lisäapuja? Toivottavasti sitten alkaa viimestään onnistaa nopeeseen tahtiin!

Elkku, tervetuloa ja tervemenoa :) :)

Josma, harmittelut epäselvästä lekurista :(

Isabell, mites on tilanne edistynyt parin päivän aikana? Toivottavasti ei nyt niitä menkkoja tulis sinne!

kiiki87, pahoittelut negasta :( toivottavasti tilanne selviää!

jessica3, ihana tuo miehesi kun kyselee oviksesta :) Toivottavasti tärppäsi!

Kerrankin oli aikaa rauhassa kirjoitella tänne :) Itselläni on näinä päivinä hieman irtautunut olo tästä yrityksestä. Ku ei oo plussaa ruvennut kuulumaan, niin on jotenkin epätodellinen olo koko jutun suhteen. En yhtään pysty uskomaan, että oisin nytkään raskaana :) Senpä vuoksi se lieneekin aikamoinen pommi, jos plussa joskus pärähtää :) Tämän kierron tulokset selvinnee osapuilleen viikon päästä. On kyllä kamalan mukavaa seurailla kännykkäohjelmasta ajan kulumista, etenkin aina loppukierrossa. Käyn monta kertaa päivässä vaan tuijottamassa sitä kalenteria :D

Valoisaa tulevaa viikkoa kaikille!

Huomenta!

Kp 27 dpo 11. Viime kierrossa menkat alkoivat dpo 13, jotenka ylihuomenna voi jo tilanteeni selvitä :) :( Samalla innoissani ja kauhuissani!

Iissa; onnea folliultraan!! :) :) Toivottavasti siellä olisi hyviä kypsyneitä muniksia :)

pikkutonttu; onnea sinne oviksen tikutteluun ja tietty sitten talletuksiinkin! ;-)

elenna; En oo heräillyt pissalle yöllä, kun vaan jos oon mennyt vähän överiksi tuo juomapuoli, niin alkoholi kuin alkoholiton juominen... Mun mielestä mun päivittäinen nesteiden saanti on huonontunut : / Joten tää on uusi itsellä :) Onneksi pissahätää en voi feikata :) Toki ei sen tarvi ollenkaan raskauteenkaan liittyä.. huoh... Paljon tsemppiä sinullekin loppukiertoon! <3

Josma; hoh hoh.. kannattaisi meikän taas lukea enempi ajatuksella tuo viesti :) Ekaksi kun luin kaikki viestit läpi, ymmärsin kyllä, mutta sitten yksittäin kun kommentoin, vilkaisin sitä vaan.. tän siitä sitten saa... toivottavasti tuo kuuri sitten tekee jotain avuksi! : /

Maanantai aamua kaikille!!! emoticon

J3nni: Mulla ei ikävä kyllä ole noista CB:n testeistä kokemusta, että antavatko epäselviä vastauksia useinkin...mutta minusta tuo näyttää sitä että siellä jotain tapahtuu!!! :) Teet nyt sen uuden testin, ja ihankamalanhurjanmahtavan paljon plussatuulia !!! emoticon

Mame: Toivotaan tosiaan että oireettomuus tuottaisi tulosta <3! mä ainakin oon nyt vetäny sellasen johtopäätöksen näistä mun oireiluistani että plussa tulee aika varmaan sillon kun en oo huomannu liioin oireen oiretta emoticon Mäkin olen anopilta saanut rutkasti melkeimpä kaikkien kokojen vaatteita, mutta kotona äipällä on säästettynä ne harvat ja valitut, tunneperäiset vaatteet jotka aijon selata läpi sitten kun oon plussan saanut :)

Vanilj: Noniin, näin mullakin kävi että viivat tosiaan oli niin vahvat ettei erehtyä voi :) Tsemppiä sinne hyödyntämiseen !!

Kiiki87: Voih, harmillisia nuo negat! ! :(

Isabella: Voikun sinne nyt plussaa pukkais <3<3 Täällä sormet ja varpaat ristissä :)

Elkku; Oi onneksi olkoon!!! Vierailusi jäi tosiaan lyhyeen ja hyvä niin! nyt sitten tarrasukkia pikkuiselle matkaan ja sinulle onnellista raskausaikaa!! :)

Omppuf: No siis tosiaan kaikki nyt plussaa emoticon Millos aattelit testailla? Täällä ovistestaukset alkaa loppuviikosta..mutta hyvin nyt huomaa taas et ovis kohta tuloillaan kun halut kasvaa silmissä :)

Vuononvaltitar: Millos aattelit testailla, vai ootatko ensin saapuko täti? :) Nyt lähettelen sinne hurjan läjän plussaonnea!! ::)

Iissa : <3 Isot tsemppihalit sinne folliultraan !! toivotaan että kaikki menee niinkuin pitää, ja meneehän se !!!! mullakin kohta alkaa O-tikuttelut... mutta yritän nyt ottaa tän kierron rennosti..mutta oota vaan kun piinapäivät lähestyy niin JAIKS kun taas jännätään emoticon

pikkutonttu: Mulla toi ovis on aina ollu joku kp 18-19 ..joten aikaa vielä on ..sais vaikka tull aijemmin koko ovis niin ei tarttis ottaa niin kauan :) Onnea sinne O-testailuun <3

Elenna: itsekkin aina tarkistelen moneen kertaan ajan kulumista kännykän kalenterista :) tuttu juttu emoticon :) mutta nyt tässä kierrossa ainakin en oo kertakaan tarkistellu päiviä, paitsi ainakun tänne kirjottelen niin että tiedän millä kp:lla mennään :) Tiedän ton irrallisen olon tästä asiasta, vaikka joka kuukausi odotan sitä plussaa niin samalla en usko sen siihen koskaan piirtyvän :O ja sitten jos joskus niin käy niin varmaan pyörryn!!!!

Omaa napailua : Naisten päivää vieteltiin ihanissa tunnelmissaemoticon  ja vloppu meni omilla vanhemmilla käydessä ja sitten hieman hummaillessakin :) IHANAA KUN AURINKO PAISTAA JA ON LÄMMINTÄ!! <3 Olo on pirteä, hyväntuulinen ja kuumeilukin on saanut jäädä taka-alalle !! Kohta pitäs alkaa tikuttamaan ovista.. siitä se jännäily sitten taas alkaa..jospa saisin sen työnnettyä poijes siksi aikaa kun voi ajatella testaamista..itse suunnittelin et testauspäivät ois dpo 12 ja 14 sikälimikäli menkat ei ala :) mutta nyt tämä likka lähtee töihin !!

~ kp11

Ihanaa päivää ! 

Tuli töissä hiljasempi hetki, niin käyn tänne ihan pikapikaa kirjoittelemassa. :) en ehdi nyt pahemmin kommentoimaan, mutta luenluen kovasti heti ja kirjoittelen lisää kun pääsen töistä! :) 
Oli pakko tulla kirjoittamaan, että täti vihdoin tuli kylään, ja kp 3 menossa, nauratti, ku aamulla otin foolihappo tabuja, ja raskaus vitamiini tabuja ja pari muuta vitamiinia, 6 tabua yhteensä!! :D voivoi, niin ootan et pääsen testaileen vihdoin noilla ovistikuilla. 8) 

Mutta palailen astialle heti piakkoin! Plussia jännäilijöille, eli kaikille meille. ;) 

yk 8, kp 3

vuononvaltiatar: toivottavasti siellä oi tärpänny :) ei sulla enää montaa päivää tartte ootella että pääsee testaileen :)
Iissa: miten meni folliultras? 
Pikkutonttu: onnea o+ bongailuun :) aika samassa kohtaa kierto mennään jessica3n kanssa vaikka muutama päivä kp:ssä eroa :)
elenna: tsemppiä loppukiertoon, toivottavasti saat positiivisesti yllättyä :)
MarinaMelina: mä ehin jo aatella et ovis ois menny, mut eipä tosta testi tuloksesta voinu erehtyä :D (vissihin pikkuusen turhan hätäänen :)) tsemppiä tikuttelun kans :)
marusia21: mitäpä sitä ei tekisi raskautumisen eteen :D onnea uuteen kiertoon, olkoon tämä kierto se kierto <3

on: kp20/30, dpo 3 (?) miten loppukierrossa tää aika alkaa aina näin madella.. emoticon
täällä on mahrottoman kova tuuli, ei innosta kyllä pihalle lähtiä, täytyy vissihin jotaki hyöryllistä eres tehrä eli siivoamaan :)

Aurinkoiset päivänjatkot kaikille :)

vanilj: Se on kyllä hyvä jos noille kahdelle piinaviikolle löytyy aina jotakin tekemistä. Muuten on ihan liian paljon aikaa kuunnella itteensä. Plussatuulta sinnekin! :))
vuononvaltiatar: Toivotaan todella että oireettomuus olisi hyvästä ja että nuo sinun oireet olisi siitä kivasta jutusta johtuvaa. :) <3 Ääh mua oikeen jännittää sun puolesta :D
Iissa: Mikä oli tuomiosi folliultrassa?
pikkutonttu: Voi kun tosiaan olisikin poika tulossa! Jostain syystä kaikki vauvanvaatteet mitä oon tehny niin on ollu valkoisia ja vaaleensinisiä (alitajuntainen värivalinta ehkä). :) Tosin olisin tyytyväinen oli sitten tyttö tai poika kumpi vaan tulossa :) <3 Plussatuulta sinnekin! :)
elenna: Itellä on kans tämä kierron kanssa vähän samisfiilikset :) Varmaan sekoaisin ihan totaalisesti jos saisin sen plussan. :D
MarinaMelina: Oi noi tunneperäiset vaatteet on kyllä ihania. Ite oon hipelöinyt niitä nyt melkein joka päi :P :D Toivottavasti sinne ovistärppi tulisi :)
marusia21: Sulla on sitten melkein samanlainen aamupala kuin mulla. Ite aloitin tänään aamun 8:lla tabulla :DD

Omaa: Kp 21 ja dpo 8 meneillään. Mitään erikoisempia oireita ei edelleenkään ole. Nyt kahtena aamuna on maha ollut vähän erikoinen ja valkovuotoa tulee yhtenään, mutta siinäpä se sitten onkin. Mitään kiinnittymiseen viittaavia tuntemuksia ei ole ollut. Lämmöt on ollut täysin normaalia 36,5 luokkaa. Pupusteluakin ollaan jatkettu edelleen joka toinen pvä taktiikalla. Yhtään en osaa arvioida koska tädin pitäisi tulla käymään, mutta hartaasti toivon että se tulis n. kp 28-32. Tai tietysti ensisijainen toive on että sen tilalla tulis plussa, mutta jotenkin se nyt tuntuu tosi epätodelliselta. Aika sellainen neutraali olotila tällä hetkellä :D

Täällä ollaan taas kipeenä (siis minä). Kuukauden sisällä ollu kaksi "virusta".. kuumetta 38 kieppeillä ja oksettaa. Nyt varmaan mennään kuukausi ilman lisähormooneita, luulen että kroppa yrittää tällä tavoin anoa taukoa näistä hommista :o

kp23/23-36

Heippa :)

Täällä tänään kp 32 eikä vielä ainakaan menkkatuntemuksia.. :) Muuten kyllä outoja tuntemuksia ollut, ja välillä edelleen alavatsassa tuntuu niitä pieniä vihlaisuja ja jomotuksia, vuorotellen puoleta toiselle! Toivon vaan joka päivä et tulis nyt niitä oireita lisää ni vois uskoltaa testata.. ajattelin vielä tässä ootella ja jos tätiä ei näy ja oireet vahvistuu ni sitten testaan! :)

Josma - Inhottavia tollaset lääkärikäynnit, ku ei saa kunnon selvyyttä asioihin :(

Elkku - Oikein paljon onnea plussasta!! :) Ja tarrasukkia matkaan!

Omppuf - Toivottavasti sielläkin nyt tärppi olisi käynyt! <3

MarinaMelina - Plussatuulia oikein paljon!! Olispa tämä se kierto teille <3

mame - Ei sitä kiinnittymistä välttämättä huomaa/ tunne ollenkaan :) Toivotaan nyt sitä plusssaaaaaa!!!! +++  <33

vanilj - Onneks on paljon touhua, niin menee aika nopeasti :)) Ja toivotaan, ettei tätiä tulekkaan ja saat tehä seuraavaks sen positiivisen raskaustestin!! <3

vuononvaltiatar - Monillehan ei tuu mitään, ainakaan merkittäviä oireita ennen plussausta :) Mutta, pakko sanoa.. että toi yöllinen pissalle herääminen kuullostaa oikein hyvältä ja lupaavalta oireelta, eikä sitä tosiaan voi ainakaan kuvitella! :) Jos et oo kuitenkaan ennen joutunut kesken yöunien nousemaan ? Toivottavasti noi yölliset vessareissut viittaa siihen toivottuun <3 +++

Iissa - Toivottavasti kaikki meni hyvin tänään <3

pikkutonttu - Onnea oviksen bongailuun :)) ja nyt sinnekkin se plussa!!! <3 +++++

elenna - Jospa se plussa sieltä kuitenkin tulee.. :) useinhan se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa ? Joo, ja kalenteria tulee seurattua nykyään entistä tiiviimmin ;)

marusia - :) hyvä vaan, eipä niistä mitään haittaakaan ole! Ja onnea oviksen bongailuun :))

Tässä sitä ulinaa nyt sitten tulee: Ei taaskaan tulosta! emoticon  Suurin surkea folli oli 9mm ja limis 6mm...se sentää oli paksumpi ku viimeeks, mut oli sellanen...miten mä sen nyt sanosin...samea vaikka..eli ei sellanen mikä pitäis olla ennen ovista! Pitäisi siis olla läpikuultava ja ns. kolmeviivainen eli näkyä 3 kerrosta...tai jotai sellasta se selitti! Gyne sit ilosena: "Mutta kyllä tällä kuukautiset aikaan saadaan varmasti!" No hurraa...senhän mä täällä halusin kuullakki! emoticon  Että tähän kiertoon ei ole odotettavissa suurempia uutisia! emoticon  Ens kiertoon sit 3tbl/pv clomeja, metforminit alotan varmaan huomenna tai ylihuomenna ja ultra taas kp10-12. Jos tuokaan ei tuota toivottua tulosta ni sit alotetaan pistokset! Eli, jään odottelemaan tätiä...jo nyt! emoticon Toivottavasti se nyt ei sit rupee temppuilemaan ja odotuta ittiään kovin kauaa!

Iissa Pahoittelut uutisista! Tutulta kuulostaa, kyllä se täti saadaan taloon vaikka millä ihan kun se helpottas oloa kun toivoo ihan jotain muuta tulosta.

Täälä taitaa kohta ympärillä kaikki olla raskaana tai saada vauvan...mitään muuta uutisia enää tulekaan. Väh. kerran viikossa joku toitottaa hemmetinmoista onneaan...ja minä puren hammasta ja pidätän itkua. Nyt en vaan jaksa enempää...

Iltoja : )
Laivalta kotiuduttu eilen illalla myöhään ja tänään haettu poika hoidosta vanhemmiltani ja pyritty pitkin kulmia ja katuja ja nyt vasta pääsin koneen ääreen.

ON: Tein tosiaan tuon CB:n testin sillo pe aamulla kun tein myös ovistestin ja täällä molemmista oli kuva.. digitestin tein la aamulla ja tulos oli "ei raskaana" joten taisi se CB:n r-testi olla.. joku susi vaikka se niiiiin selkeä plussa olikin. No, ei tässä mitään, ilosin mielin tähän loppukiertoon jopatapauksessa tulin sillä la-su ja vielä tänäänki ovistesti on näyttänyt tällästä..

eli siis.. testiviiva on kyllä hitusen tummempi ku kontrolli, mutta miten se voi näyttää jo kolmatta päivää näin?!?

Tietää ainakin että nyt kropassa liikkuu jotakin hormooneja ja ehkä mä ovuloin.. ehkä.. tai sitten en : D
Miten on, syönkö ton vikateroannoksen nyt perjantaista eteenpäin sen 10 päivää vai jäisinkö odottaan jos luomusti alkaisi menkat?? mitä ootte mieltä? :)

omppuf: Ootko r-testiä tehny jos kuume ja oksetus onki jotain ihan muuta ku virusta? Mutta jos tosiaan on jotaki tautia niin pikaista paranemista! <3
Isabell: Huiii sielläkin on jännät ajat meneillään. :))) Koska oot ajatellu testata?
Iissa: Paljon voimia ja jaksamista sinulle! <3 Toivotaan  sitä tärppiä sitten ensi kierrosta!
Perhoska: Ääh vähän liiankin tuttu tunne. Jaksamista sinullekin!
j3nni: Pahoittelut negasta. :/ eka ovis plussa vaan lasketaan ja ne hormoonit poistuu kaikilta erilailla elimistöstä ni siks voi näyttää useempana päivänä vielä tummaa viivaa. Ite nyt jätän tässä kierrossa terot välistä ku tosiaan oon sitä vyöhyketerapiaa nyt kokeillut. sit jos kierto taas on jotai 40 päivän luokkaa ni sit kiskasen ne terolutitkin nassuun. :P

Huomenta leidit! Täällä on näemmä keskusteltu ahkerasti enkä jaksa kaikkea lukeakaan, mutta yksi asia oikein hyppäsi silmään - onnittelut pikaisesta plussauksesta Elkulle!

Mikähän siinä muuten on että jos tällä palstalla joku plussaa, olen vallan iloinen plussaajan puolesta ja toivon hälle ja vavvalle kaikkea hyvää mutta kun iltapäivälehtien lööpit kirkuvat Anni Sinnemäen tai jonkun muun julkimon lisääntymisuutisia, ärsyynnyn ja kiristelen hampaitani ja manailen että miksi tuokin saa lapsen mutta minä en?

Iissa, voi kökkö mikä tilanne ja mikä asenne gyneltä! Mulle ei clomeja edes suositeltu kun kierto on keskimääräistä lyhyempi ja ovis tapahtuu normaalisti sen verran aikaisin (kp 11 tai 12) että clomien mahdollinen limakalvoa ohentava sivuvaikutus voi estää alkion kiinnittymisen. Eli jos ei meillä luomusti tärppää, aloitetaan suoraan nuo FSH-pistokset. 

j3nni, toivottavasti sulla tärppää tästä oviksesta! Mulla oli marraskuussa vahva ovisplussa kolmen päivän ajan enkä ole yhtään varma milloin lopulta irtosi ja oliko meillä sittenkään ajoitus ihan kohdillaan. Lekuri sanoi että ovulaatio on ihan hyvin saattanut viivästyä johtuen mykoplasman vaikutuksesta kroppaan. En ihmettele; se oli nimittäin kenkku tauti se! Ei oikein ollut pupuilukaan ihan päällimmäisenä mielessä.

Nyt ollaan pupuiltu antaumuksella ja oletettavasti hyödynnetty ovis - ei hotsittanut sitä testailla eli oletan vaan tuntemusten perusteella että se on ollut tavanomaisiin aikoihin. Nyt olis vissiin 4 dpo.  Muutakin liikuntaa kuin punkkajumppaa on tullut harrastettua: oon käynyt hiihtämässä, uimassa ja salilla ja nauttinut täysillä siitä että kevätauringon paistellessa tähän kuntoiluun riittää ihan eri lailla energiaa kuin syksyllä ja talvella. Elämä tuntuu hienolta vaikkei niitä kaikkein hienoimpia uutisia vielä ollakaan päästy kertomaan!

Isabell: Millon ajattelit uskaltaa testata? Eihän niitä oireitä välttämättä tule ollenkaan, mulle tuli vasta ensimmäisen neuvolan aikaan. Sitä ennen ei ollu kun nenän tukkoisuutta :D
mame: Kauheasti tsemppiä jännäilypäiviin!:) Plussaa toivon tosissaan myös sinne
Iissa: Voi ei :( Kauheasti pahoitteluja! Teillä ollut niin monta pettymystä jo aiemmin ettei yhtään lisää olisi tarvinnut. Voimia jaksamiseen <3
Perhoska: Aivan raskaana melkein kaikki! :/ Pakko semmosta on vaan yrittää kestää. Voimia myös sinne <3
J3nni: Onnittelut hirmusti O+:sta!!!! Sehän on ihan yksilöllistä montako päivää näyttää, mun mielestä ovis tapahtuu sillon viimesenä plussapäivänä :) terothan tukee alkanutta raskautta, ne voi siis alottaa aina oviksen jälkeen (aina ne ei myös estä ovista). Minä pohdin aina siltä kantilta tuota syönkö tai enkö. Jos alotat niin siitä ei ole raskautumismielessä mitn haittaakaan ja jos raskaus ei ala niin vuoto ainakin tulee "ajallaan". Jos taas et alota niin kroppa saa olla hetken aikaa ilman hormooneita, vuoto voi myös alkaa itsekseen (jos siis et raskaudu) ajallaan. Mut toisaalta kiertohan saattaa venyä taas megapituseks.
Catriona: Paljon plussatuulia jänniinpäiviin ++++ Jeps mulle pistää silmiin kaikki Martina Aitolehdet, Henna Peltoset yms.. aaaarg
Vuononvaltiatar: Voih! Jännäilen sun puolesta, miten kävi? Testailitko? :o:D

Ääh aika loppuu ei kerkeä kaikille laittaa!! Sori.. meikäläiset lähtee Touhutaloilemaan pirpanan kans ja kiertää kirppareita <3 Ps. Olipa nopea tauti, nyt ei oo muuta kun potta kipeä ja maha..

Huomenta ihanaiset! :)

Täällä kp 28/30 dpo 12.Ei mitään oireita edelleenkään oo tullut.. ei mitään nippailuja tai viiltämisii eikä mitään... Mutta ei myöskään kuumotusta / päänsärkyä ovishetken jälkeen... hmph... Tosin eilen aamulla varhain meinasin oksentaa katsoessani ohjelmaa, jossa nainen pursotti suuhunsa kermaa... tosi outoa... ja oli siis ihan normi tv-sarja, jota koneelta kattelin.. tuo saattoi kuullostaa pervolta  :)

MarinaMelina; oon miettinyt tuota testaamista... tänään on nyt dpo 12.. sekin on jo edistystä viime kierrosta, jollei huomisen aikana ala menkat... saatan testata dpo 14 aamulla taisitten dpo 15 :) Ihanan positiivinen omanapailu oli sinulla :) Toivottavasti tää olis jo SE kierto ja pääset hypisteleen noita tunnevaatteita! :)

marusia21; hienoa, että se täti vihdoin saapui! :) Pääsee uuteen kiertoon! Sinullapa oli monta tabua otettavana :)

vanilj; meillä oli yllättävän kova tuuli eilen.. Meillä tosin aina tuulee, kun ollaan aukeammalla alueella, mutta yllättävän kova tuuli silti oli : / Kumpa nyt ei äityisi miksikään, perhana! :(

mame; meillä tuo "tauko" pitkittyi viikon pituiseksi, joten toivottavasti muniksen irtoaminen tapahtui melko pian ovisplussan jälkeen :) :) Ihmeen neutraalit kierrot meillä nyt!

omppuf; pahoittelut kipeenä olosta! Parane pian! <3 Ja kivaa päivää touhutaloiluun! :)

Isabell; Siellä on nyt niin jännää!!! :) Toivottavasti menkat pysyy poissa ja oireet vahvistuisi, niin pääsisit testaamaan! :) Itsekin olen tyytyväinen edes siihen ,etten voi yhtä oiretta luulla vaan... mutta voihan se kertoa vaan jostain syystä villiintyneestä rakosta : /

Iissa; harmittavaa kuulla tuosta sinun ultrastasi! :( :( Kurjaa nyt vaan odotella kierron loppumista... Halaus sinne!

Perhoska; suuri halaus myös sinne! <3 Minusta tuntui viime vuonna, että kaikki ympärillä raskautuivat... ei vaan ollut helppoa... tosin ei me kerrottu sillai porukoille meidän yrityksistä, kun en haluu missään nimessä asian kantautuvan omalle työmaalle.... hmph...

j3nni; höh, valitettavasti kuva ei näy tällä minun työkoneella... täytynee kurkata kotona sitten uudelleen :) Toivottavasti oli kiva reissu! Olipa tylsää, että nega tuli! Kyllä noita susia testeissä välillä näkee :( Tuossa ovistestissä voi se viiva olla useita päiviä tumma... hormonit laskee just tietyllä nopeudella... Silloin pitää mennä sen ekan tumman viivan mukaan ;-) Tsemppiä!

Catriona; itsellä ihan sama.. oon niin kyllästynyt, kun kaikki lehdet pullollaan maha pystyssä olevia "julkimoita"... Mutta täällä tuntuu hyvältä, että kuumeilu palkitaan :) Te ainakin olette sitten hyödynnelleet ovista ;-) Tsemppiä!

Catriona: Mulla on muuten samanlainen tunne aina noista julkisuuden henkilöistä jotka on raskaana. Etenkin se sai veren kiehumaan ku jostain luin että jersey shoren snooki on raskaana. Ääääääh :DD
omppuf: No olipa sulla kummallinen tauti :/
vuononvaltiatar: Toi sun tv-juttu kuulostaa tutulta! Yleensä mun ruokailukeskustelut töissäkin on aika kuvottavia, mutta nyt parina päivänä kun ollaan kotona syöty tv:n ääressä niin oon joutunu käskeen miestä vaihtaan kanavaa jos on tullu jotain ällöttävää tv:stä. Tosi outoa kyllä! :) Oiskohan se hyvä juttu...?

Omaa
: Kp 22 ja dpo 9. Eilen illalla oli ihan hulluna ilmaa vatsassa, mutta tänään ei taas mitään oireita. Ja toi vatsan ilmailukin voi johtua ihan mistä vaan. Pupusteluhalujakaan ei oo enää taas ollenkaan, mutta silti piti eilen puuhastella. Uskaltaisinkohan jo huomenna testata? La-laskurin mukaan nyt olis menossa rv 3+1 jos tärppi siis olisi käynyt. :) Voiiii olispa nyt onnistanut.

Ootteko muuten seuranneet jotakin raskautumisaiheisia blogeja? Ite oon seurannut kuutta eri blogia aktiivisesti ja nyt kahelle niistä on tullut plussa. Enää siis neljä mitä aion edelleen aktiivisesti seurata. Kauhee masis tuli siitäkin. :( höh.

Tilastoa: Nyt on kyllä haikarat olleet talvilomalla tai jossain haikaroitten kevätkokouksessa kun ei oo tässä kuussa täällä palstaileville tullut kuin yksi plussa ja nyt ollaan jo melkein kuun puolessa välissä. Voi pälli!

Päätin jo joukkoon liittyä, vaikka meillä yritys on ajankohtainen vasta kesällä sektion takia. Vauvakuume on jo kumminkin suuri ja siksi aattelin pikkuhiljaa ruveta seurailemaan tätä ryhmää. Kävin jo taustatiedot tuonne toiseen ketjuun lisäämässä :)

Takaisin