Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elsiina Tervetuloa joukkoon!! :)

IIIIIISO KIITOS TAAS KAIKILLE!!! <3 OOTTE KYLLÄ MAHTAVAA SAKKIA! :)

Vissiin ehkä mainitsin noista kilppariarvoistakin! Muista enää! ^^' Kumminkin: Monesta paikasta olen nyt kuullut, että kilppariarvon eli TSH olisi hyvä olla alle 2 raskautta yrittäessä! Ja ulkomailla viitearvon yläraja on nykyään jopa 2,5, kun Suomessa se on paikasta riippuen 3,5 tai 4 ja alaraja sen 0,4! Tosiaan, gyneni eilen ohitti taas utelut kilpparista hyvin ytimekkäästi ja lyhyesti, joten en saanut sieltä taaskaan muuta vastausta kuin arvot ovat viitteen sisällä ja hyvät! Ja alle 2 sääntö ei päde! MIKSI sitten Suomessa niin moni erikoislääkäri on sitä mieltä ettei se saisi olla yli 2 ja tyreoksiinihoito aloitetaan jos on yli 2! Täten varasinkin huomiseksi ajan Felicitakselle, että saan kunnon vastauksia ja ehkä jopa kinuttua itselleni sen lääkityksenkin! Tuun sitten infoomaan kun tiedän vastauksia! :)

Onkos kellään itsellä jo jotain tietoa/kokemusta ko. asiasta!!!???? :)

Iissa, sulla on oikeus saada nuo kaikki labratulokset kirjallisina. Mä kävin hakemassa omani terveyskeskuksesta kun Felicitaksella halusivat nähdä ne. Luultavimmin siellä halutaan nähdä sinunkin tuloksesi. Mulle tosiaan sanottiin ettei 2,5 saisi ylittyä ja mieluiten arvo saisi olla alle 2.

Catriona No juu...lisää vahvistusta siis asiaan, kiitos! Ja saaks kysyy missä oot Felicitaksella käyny? Mä oon menossa tuohon Lappeenrantaan! Mut varmaan samalla pohjalla Felicitaksilla nuo asiat! Toivottavasti ainaki! Ja mun eka arvo oli marraskuussa 2,43 (T4v:tä ei tuolloin otettu) ja helmikuussa 2,65, mut T4v oli kumminki 16! Eli nousussa tuo vaan näyttää olevan!

Heips ihanat! emoticon

Täällä kp 33.. Flunssa on löytänyt myös tänne, tai tää alko jo viime viikolla.. Lämmöt ollu hiukka koholla, mutta ei kuitenkaan kuumetta, palelluttanu vaan valtavasti.. normaalisti siis aina alilämpöä, joten 36.5 on jo mulle paljon :D Yskä on niin kamala, et tuntu tänään kaupassa et muut asiakkaat kiersi mut kaukaa :D

Iissa - :(( harmillista!! Toivottavasti pian tilanne olisi parempi ja saatte hyviä uutisia <33 tsemppiä kovasti!!

Perhoska - :( tsemppiä!

j3nni - Pahoittelut negasta :( inhottavaa, kun testikin voi näyttää virheellisesti plussaa!! Joku taisikin sanoa, et noi testit voi antaa niitä virhetuloksia.. Toivottavasti siellä kuitenkin nyt tärppää, kun noin vahvan oviksenkin sait bongattua :))

mame - En tiedä koska uskollan.. jotenkin sitä pelkää enemmän sen mahdollisen negan tuottamaa pettymystä kuin tädin odottelua :( Ehkä kuitenkin piakkoin uskoltaudun ;) , kun pysyis se täti vaan pois....
Toivottavasti sielläkin pysyy se täti pois ja saat kohta toivotun tuloksen <3 :)

Catriona - Mä myös iloitsen aidosti, kun joku täällä palstaileva plussaa :) Mutta, hitto vie, kun lehdet pursuaa noita julkkismammoja..
No, toivottavasti tää palsta pursuaa kohta meitä plussanneita palstamammoja ;) +++

omppuf - Onhan tässä olevinaan jotain oireitakin.. mut, tiedä sitä sitten..
Mulla viime raskaudessa, mikä siis päättyi ikävästi Rv 12, niin selkeinä oireina oli hiusten nopea rasvoittuminen ja tulin täyteen hormooninäppyjä ja muutenkin iho kukoisti! Joten jos sama toistuu, niin en voi ainakaan sanoa hehkuvani raskausaikana ;) mutta kaiken kestän, kun vaan sen plussan sais <3 Saa nähdä koska tässä rohkenee testailla..
Mikäs siellä on tilanne ? Plussatuulia kovasti!! <3 ++++

vuononvaltiatar - Outo kyllä toi oksetus :) Toivottavasti nyt oireet viittaa siihen toivottuun <3 Mulla oli kans eilen outo juttu, katoin sattumalta 16 and pregnant sarjaa ja vollotin valtoimenaan kun se yks synnytti ja ne luopu siitä pikkuisesta.. ja tää on siis todellakin mulle outoa :DD Jälkikäteen oikein nauratti!

elsiina - Tervetuloa kuumeilemaan :)

Me ollaan Hesan Felicitaksen asiakkaita kun täällä Uudellamaalla asustellaan. Samat toimintaperiaatteet on varmasti Lappeenrannankin klinikalla.  Kerro sitten mitä siellä tuumataan noista kilppariarvoista.

Apua miten usein täällä pitäis käydä jos aikois pysyä mukana :D Muutenkin mulla menee ihan ohi nuo teidän kierron laskut kun en oo niihin perehtyny, mutta enköhän mä nekin ehi tässä vielä oppia. Kuhan nyt vaan alkais ne ekat menkat.

MarinaMelina: Mulla on kans ollu migreeni sieltä ihan alle kouluikäsestä asti. Edellisen raskauden aikana ei migreeni tainnu yllättää kertaakaan vaikka välillä päätä kyllä jomottikin. Siks varmaan nyt on päässy yllättämään pari kertaa kun en oo ollu valmistautunu siihen. Muutkin on sanonu sitä että on jääny migreeni pois raskauden ajaksi. Suht hyvin oon pärjäilly lievemmilläkin lääkkeillä nyt (vaikka eivät kyllä aina sitä särkyä vie pois) kun muutenkin mun migreeni on melko lievää. Olo on vetämätön ja paha olo saattaa olla, mutta pärjään jos ei tarttee hirveesti keskittyä mihinkään. Autoa tosin mun ei kannata lähteä ajamaan, en muuten pääse koskaan perille :D Ajelin joskus niin monta kertaa tuttujen risteysten ohi että meinasin vahingossa päätyä työpaikalle. Piti ihan keskittyä että pääsin minne olin menossa. Lähellä oli etten ois soittanu avokille että tulee mut hakemaan, ja näin jälkikäteen ajateltuna se oiskin ollu järkevintä. Rousme: täytyy itekin hakea hierontaöljyä jos vaikka mies vähän innokkaammin lähtis hartioita hieromaan :)

vanilj: Meillä on 7,5-vuotias collie ja 2,5-vuotias shetlanninlammaskoira. Neitejä molemmat. Pepsi tuli mulle 3-vuotiaana ja oli sillon alkuun tosi arka. Luna taas on se meidän perheen rasavilli. Mut hyvin tulevat toimeen, samalla pedillä aina köllivät ja toisiaan hoitavat.

Elkku: Paljon onnea! Jospa tarttuis nuo plussat muillekin täällä. Mullahan ei nyt vielä niin kiire ole, pidempään odottaneille ensin ;)

Iissa: Tuon oon kuullu muiltakin. Miks ne menkat on niin tärkeät saada aikaan kun ei ovista välttämättä tule. Ikävä katsoa vierestä kun apua tartteis mutta tieten tahtoen keskitytään vaan niinhin hemmetin menkkoihin, jotka moni nainen varmaan mielellään jättäs välistä jos niillä ei ois mitään tekemistä raskautumisen kanssa :(

Omaa napaa: Meillä meinaa olla taas joku suhdekriisin poikanen, tai mulla on. Ei mitään vakavaa, mutta mies tietenkin kuvitteli että ruvetaan pupuilemaan heti, mut itellä tökkii. Kaipa se menee ohi. Muutenkin ollaan vuoropäivin pahalla päällä jostain syystä. Varmaan tekis hyvää saada hetki olla ihan kahden vaan. Turhauttavaa muuten odottaa niitä menkkojakin, kun ei oo yhtään tietoo että millon ne saattas seuraavan kerran tulla. Vali vali vali ihan turhasta :)

Tulin taas napailemaan: eli tänään touhuilulta palatessa huomasin että meidän ovelle oli eksynyt väärä henkilö... TÄTI ON TÄÄLLÄ :( murrr

kp1/23-36

No täällä tuli täti kylään tänään, siis kp 34 kun normaalisti on 25-27, testit näyttänyt negaa koko ajan viimeksi siis tänä aamuna, taisi vaan kierto pitkittyy :-(  kivut on normaalit mutta vuoto todella vähäistä.. ehkä muuttuu normaaliksi vielä tämän illan aikana.
Ei muutakuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!!!! no eipä auta  harmittelu asiaan yhtään, ehkä mä vielä sen ekan nyytin saan joskus, jos en niin sitten on tyydyttävä siihen, eihän siinä muukaan auta!

Elkku: onnea onnea paljon!
Vuononvaltiatar: ++++ hope so!

elsiina: Tervetuloa joukkoon! :)
Iissa: Äh toi on ärsyttävää kun ei oteta vakavasti. Ite yleensä turvaudun itkuun tai huutoon että asiat alkaa hoitumaan :D Toivottavasti felicitaksesta saat vastauksia :)
Isabell: Voihan toi sun flunssa olla ihan raskaudestakin johtuvaa :) Tuu sit heti kertoon jos ja kun testaat :))
Unelma-Anelma: Toivotaan että ne menkat pian sinne tulis. Kyllä ne halutkin sitten varmasti palaavat :)
omppuf: Voi tyhmä täti. Oliks sen ihan pakko tulla :(((
kiiki87: Äh sielläkin täti. Pahoitteluni. :/

Omaa: Maha taas vähän oikutellut. Tänään sitten hain jo cittarista valmiiks preck checkin liuskatestit. Ajattelin huomenna dpo 10 tehä ekan testin. On kyllä ihan liian aikaista, mutta en vaan malta oottaa. :)

Iltaa ihanaiset!

Kauheesti tullu tekstiä taas! ja mulla olevinaan kauhee kiirus nyt ennen lomaa kaikkien asioitten kans....ja nytkin mies tulossa koneelle tekeen töitä joten nopee käynti tää....
eli koosteena; tädin kohdanneille isot halit ja höh!
Jännäilijöille tsemppiä ja malttia.....
Täällä ei mitään uutta (paitsi viikon ollu armotonta huimausta, johtunee tupakan lopettamisesta ja sitä myöden alhaisista verenpaineista....kai.....)

Jessica kp 15 (normi kierto 29pvää, viime kierto venähti kp33 ja menkat kesti alle 2 päivää...et ei tiä sit miten toi kierto meneekään....) mut sen mä tiän et lomaan on viikko :)

mame: mut eikös tuo oireettomuus oo yks oire monella :) toivottavasti saisit positiivisesti yllättyä <3 noista blogeista, mä aloin lukemaan yhtä blogia jossa vauvaa alkoivat yrittämään ja heti niitä onnisti, niin mun blogien lukeminen jäi siihen.. kiva niille, mut ittiä vaan alko ärsyttää..
josko tilasto alkais näyttää valoisammalta ku pian pakko tulla kunnon plussa suma <3
Isabell: toivottavasti siellä oireet lisääntyi ja se plussa tulis :) koska aattelit testata? :) jännään sun puolesta täällä.
Iissa: voi ei... iso halaus <3 toivottavasti se täti löytäs tiensä sinne pikapuoliin ja pääsisit uuteen kiertoon.
Perhoska: jaksamista <3
j3nni: pahoittelut negasta :/ toivottavasti siellä nyt tärppäis :) 
catriona: ihanan positiivinen oot! :)
vuononvaltiatar: koska testaat? paljon plussa tuulia <3 loppuhan se tuuli, koko viime yönki tuuli niin jotta kattopellit vaan klopaji, meki asutahan aikas aukialla paikalla, jot ku tuulee vähäki niin täällä tuulee paljon :D
Elsiina: tervetuloa joukkoon :)
unelma-anelma: ihanat koirat sulla :) teidän pitää koittaa sopia etukäteen yhteinen päivä/ ilta kun ootta ihan kaksin, se kummasti piristää mieltä :)
kiiki87: pahoittelut tädistä :/ <3
jessica3: tuo pyörrytys ei oo kyll mukava tunne :/ toivottavasti se pikoihin tasottuu :)

taitaa olla näin loppukuussa monella jännät päivät :)

on: dpo 4, nousin tänään ihan normaalisti seisomahan niin vihlaasi mahasta ihan pirun lujaa, tää akka meni aiva kaksin kerroin :o ei onneksi kestäny ku sen muutaman sekunnin..
tänään sain kuulla kaveri pariskunnalta että ne ei saa lapsia enempää, yrittäneet jo kaksi vuotta, kyllä harmittaa niiden puolesta tosi lujaa.. :/ mut se on kun ei itse aina voi elämään vaikuttaa.. :/

Tervahdys pitkästä aikaan!

Iissa: Inhottava tilanne sulla. Mulla epäiltiin kanssa kilppariarvojen heittävän, mutta sanoivat vain, että normaalit, mutta en älynnyt kysyä, että mitä numeroita konkreettisesti.

Isabel ja muut jännääjät: Hirmuisesti plussatuulia, jännään teidän puolesta:)

Kaikille kovasti tsemppiä yrityksiin. Meillä on niin stressaavat ajat töissä molemmilla, että ei ole tässä kuussa mitään sen suurempaa yritysintoa, mutta katsotaan miten homma etenee.

Aion tässä kuussa olla laskematta kiertopäiviä jne. sillä pää ei oikein enää kestä oman kropan ylikuuntelemista. Olen tehnyt pitkään kehollista opiskelua ja työtä (tanssia), joten olen aika herkkä aistimaan kropan tuntemuksia, joten nyt en enää jaksa. Niin meni mulla hermo oireisiin, jotka olivat kuitenkin ihan hormoonien tasaantumisesta johtuvaa. Kävin lääkärissä nyt pari kertaa tän nälän takia ja mitään ei selvinnyt. Johtuu vissiin stressistä. Lääkäri kuitenkin otti asiakseen selvittää miksi rinnoista tulee edelleen maitoa ja konsultoi nyt jotain erikoislääkäriä. Lapsettomuushoitoihin pääsee, kun yritystä on puolitoista vuotta takana.

Mame - Hyvä tietää tuosta kiinnittymisvuodosta. Itsellä nimittäin tuli semmoista vuosi sitten kun päädyin sitten aborttiin. Nyt olenkin tarkkaillut itseäni, mut semmost ei oo tullu, joten kiva saada tietää et sitä ei aina edes tule. Mulla valkovuoto on ollut myös tahmeaa, voidemaista....  Mikä päivä itse meinasit testailla ? tai millon pitäisi tädin tulla ?
Vanilj - Toivottavasti sullaki menis aika nopsaan ! :)
Vuononvaltiatar - Sulla on näköjään MYÖS jo loppumetrit tästä kierrosta, jännittävää....mikä päivä aiotkaan testailla ? :))
Pikkutonttu - Juu no plussa tietty täällä tavoitteena, niinkuin muillakin, joten toivotaan parasta! :) Sinne tikuttelu onnea! <3
Elenna - Tsemppiä sinne myös ! <3 Mikä ihme ohjelma sulla on puhelimessa jos voit kerta sillä seurata ? :P voisin huolia itsellenikin semmosen ;)
MarinaMelina - Tikuttelu onnea sinne nyt hirmuisesti ! :))
Marusia - Peukut pystyyn vaa ja tikuttamaan ! ;)
Omppuf - Paranemisia nyt sinne ! <3 Ja pahoittelut tädistä :( Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon, ja sano tädille ettei tulis nyt muiden luo kyläilemään :D
Isabell - Sullahan on viel jännittävämmät paikat kun mulla tai mamella :)) Testaas nyt jo, vai onko täti kierron päivien mukaan vasta tulossa käymään ?
Iissa - Onpas suoraan sanoen paska tuuri ..... -.-' Ja tuo lääkärin kommentti masentaa viel entisestää. Toivotaan että menee sit tämä kierto sulla nopeaan, ja pääset Ajoissa tulevan tädin jälkeen Uuteen kiertoon ! <33 
Catriona - Eikö se niin oo et positiivisel asenteel ja hyväl mielel saa hyvii asioit aikaseks, ja saattaa saada viel vastalahjaks samaa ? Plussatuulia nyt sinne :) <3 ++++
Elsiina - Varo vaan, vauvakuume nousee, ja raskautumisen halu mitä enemmän tätä lukee ;)) 
Unelma-Anelma - Itsellä on pupuilu saanut menkat alkamaan, toisaalt, kaikil on eritavalla :)
Kiiki87 - Pahottelut sinnekin tädistä :( Kunpa ei nyt kaikille loppukierrossa oleville tulisi käymään, itsekin niiden joukossa....... :/
Jessica3 - Ootko varma ettet olisi paksuna, jos vaikka 2pvä kuukautiset oiskin olleet kiinnittymisvuotoa ? :o

Ja lopuksi ON: Mahaa nippaillut oudosti pitkin päiviä, ei kuitenkaan menkkamaista. Lisäks eilen nous kuume, 37.1 ja 4h unien jälkeen 36.9 ,itsellä on siis normilämpö alilämpöä, niin noikin tuntui hirveänä paleluna, kalpeutena ja päänsärkynä. Muutama päivä pitäis viel ootella ja sit apteekkiin ostoksille, ellei täti tule ja täytyykin tyytyä samaan tarjoiluun kuin edellisissä kierroissa eli peltohiiriin....(tunnetaan mieheni kanssa tamponit siis nimellä peltohiiri :DD ) 
kp25 dpo8

Heissan..

Kellee ei oo  nyt tapahtunu oikein mitää sen kummempaa, paitsi tädin kohdanneille suuret halit ja toivotaan enskierrossa tärppiä niin ehditään vielä joulukuisiin.<3 :)

mame:n testitulosta odottelen täällä jo jännittyneenä!!! Oisko siinä nyt sit plussa, joka vetäisi meidät kaikki muutkin siihen aaltoon?? :) PLIIS, olispa.. :)

ON: viimeinen ovistikku tehty, ja viiva yhä suht tumma, kyllä sen huomasi, että tummimmat viivat olivat la-su ja ma että tiistaina se viiva oli jo vähän himmenny, mutta yhtätumma on kun kontrollikin mutta ei sentäs iha tummempi, luulen että tummimman viivan sain sillo lauantaina.. mutta taaaas pisti kyllä mietityttää, että jospa mä en ovuloikaan ollenkaan, kun noin kauan tuo plussahko tossa testissä kestää... No aika näyttää :) perjantaina syön tuon vikan terosatsin ja jään odottamaan plussaa :D taikka sitten menkkoja, mutta mielummin sitä plussaa.. ;)

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!<3

Jenni ja dpo 4 ehkä.. ja kp:sta ei mitään hajuu  :D

Huomenta! :)

Täällä plussatuulet on puhallellut ohi, tein aamulla testin ja negaa näytti :( Pieni pettymys, kun kuitenkin oli oireita.. kyllä oma keho voi vaan huijata! No, toivoin vaan sitten tätiä alkavaksi ja kas, kun lenkiltä kotiuduin niin tätikin oli kurvannut paikalle! Mulla ei oo koskaan ollut mikään täsmällinen kierto, et empä ollut yllättynyt, kun myöhässä vaan olikin..

No, uuteen kiertoon sitten vaan.. :)

Omppuf - Eikä!! sielläkin! Pahoittelut tädin saapumisesta :(

Kiiki87 - Pahoittelut tädin saapumisesta :(

mame - Toivottavsti siellä nyt plussattaisiin <3 ootko jo testaillut ? :)

vuononvaltiatar - Mikäs tilanne siellä :) ? Koska testailet ? <3

jessica3 - No, loma alkaa teillä jo häämöttää :) nauttikaa!

vanilj - Toivotaan sinnekkin nyt sitä plussaa <3

Virkkuli - Tsemppiä kovasti <3 ja hyvä kun selvittävät asiaa! Toivottavasti sinnekkin se plussa pian tulee! :)

Rousme - Oireita!! Toivotaan plussaa! <3 tule kertomaan, kun olet testannut!

j3nni - Toivottavsti siellä nyt tärpännyt :)

jessica3: No pian sielläkin saa alkaa taas jännämään :)
vanilj: Joo kyllä nyt pakko niitä plussia on alkaa satelemaan!
Virkkuli: tsemppiä oireitten ei kuulosteluun. Se on aina aika hankalaa vaikka kuinka yrittäis olla kuulostelematta itteensä.
Rousme: Yhtään en osaa sanoo koska se täti nyt tulis ku viime kiertokin venähti 46 päiväseksi. :/ Sulla ainakin olis lupaavia oireita :)
j3nni: Toivotaan sitä plussaa sinne! :)
Isabell: Pahoittelut tätskystä :(

Omaa: Kp 23 ja dpo 10. Tein testin ja se oli niin puhdas nega kun vaan voi olla. :( Noh toisaalta nyt oli kyllä vielä aika varhaista tehdäkin se. Seuraavan kerran testaan sitten Kp 28 ellei täti siihen mennessä oo tullu. Yllättävää kyllä mutta yhtään ei nyt tuo negakaan enää masenna niin paljoo kun ennen.

Aurinkoista aamua!! emoticon 

Marusia21: Onnittelut tädin saapumisesta ja uuteen kiertoon pääsemisestä !! :) mulla ei onneksi ole kun yksi tabu minkä aina napsin, oon syöny noita raskaus monivita tabletteja, niissä pitäs olla kaikki tarvittava!:) ja oon kyllä huomannu et ne oikeasti auttaa, ainakin kysien kavussa :) Mulla aina ennen lohkeili kynnet eikä kasvaneet ikinä kovin pitkäks...nyt kun noita vitamiineja oon popsinu niin kynnet kasvaa hujauksessa ja on vahvat !! :D Nyt kun se vielä auttas siihen miksi niitä alkukaan aloin syödä :) <3

Vanilj
: Se aika tosiaan MATELEE loppukierrossa emoticon  mutta koita kestää ja toivotaan että se plussa nyt sut palkitsee :) jospa siellä ois jotain kiinnittymiskipua menossa ..???

Mame, äääkkk!! Minä täällä oottelen testintulosta! PlussaPlussaPlussaPlussaemoticon

Omppuf: ääh, harmittelut tädin kurvaamisesta :( !!! Samoin isabell ja Kiiki87...mutta onneksi ainakin itsellä kestää aina se pari päivää toipua tädin tuomista tuliaisista ja sitten taas nokka kohti uutta kiertoa ... isot voima halit kaikille!!! <3

Iissa: My honey <3 Inhottavia uutisia folliultrasta emoticon   Onko niin että tässä kierrossa peli jo menetetty, vaiko oisko vielä mahdollisuus ovuloida kuten edellellisessä !?? Voimia sinne kooooooovaaaasti !!! <3 Kilpirauhasarvoista en ossaa sanoa mitään :O

J3nni: Kyllä kai se ovulaatio on tapahtunut kun kunnon viivatkin oot saanu, joillakin se vaan kestää kauemmin se hormonitaso laskea!! nyt vaan innolla loppukiertoon :)

Catriona: Toivotaan et nyt ois tärppi käynyt!!!!

Perhoska: Oih, tiedän tunteen emoticon täälläkin kaikkialla ympärillä syntyy vauvoja tai saadaan plussauutisia, sillon on itse tosiaan purtava vaan hampaita yhteen :(

Vuononvaltiatar: Mites siellä? Nyt sinnekkin sitä plussaa sais pukata !!!!!!!!! <3emoticon

Elsiina: Tervetuloa joukkoon mukaan!! :)

Unelma-Anelma: Mulla migreeni on sillon teinivuosina ollu suhteellisen kovakin, oksensin ja pyörtyilin..Mutta nyt aikuisiällä ei sellasta enää ole ollu, lähinnä vaan sitä inhottavaa kipua johon on ehtinyt näinä vuosina jo tottua sen verran ettei se enää tunnu niin pahalta..:) Eikä mullakaan viimesen vuoden aikana kunnon kohtauksia monia ole ollut, sitten niitä "meinaa tulla" tilanteita useammin mutta kun oon lääkkeen ajoissa ottanut niin ei oo kunnon kohtaus kerinny tulla...Toivottavasti itsekkin kuuluisin niinhin yksilöihin joilla raskausaikana ei migreeni vaivaa!!:) Toi miehen innokkuus asiaan on meilläkin tuttu juttu, sillon kun syksyllä yritystä alotettiin niin mies oli turhankin innokas kun minä vielä mietin asiaa..ja mitä tuohon pupusteluun tulee niin siitä se ei saa tarpeekseen vaikka musta aina oviksen aikoihin tuntuu jo aika työläältä tuo jokapäiväinen tekeminen emoticon

Virkkuli, tsemppiä nyt tulevaan kiertoon!!<3 ja varmaan hyvä kun jaksaa olla kuuntelematta itseään ja laskematta päiviä...mä olen yrittäny mennä samalla keinolla tätä kiertoa..:)

Rousme: Millos sulla testauspäivä? flunssaoireet voi hyvinkin olla NIITÄ oireita!! Plussaplussaa sinnekkin emoticon

Melina kp 13 ja perjantaina ovista tikuttamaan emoticon

Mame, olit kerinny väliin kun minä rustasin tota pitkää sepustustani :) Harmittelut negasta mutta sehän on nyt tosiaan vielä aivan liian aikaista !! Hyvinkin plussa sieltä vielä voi tulla! Itsekkin oon huomannu ettei ne negat tunnu enää niin pahalta kun aijemmin...niihin kai sitten voi tottuáemoticon Mutta nyt seuraavaan testaukseen plussauutisia <3

MarinaMelina - Meinasin testailla maanantain jälkee ku sillon pitäis menkatkin alkaa... vai pitäskö aikasemmin ? :p Mielipiteitä ? Nyt siis kp26/30 ja dpo9   jänskättäääääää... :)))

Aamupäivää väelle! :)

Täällä kp 29/30 dpo 13. Ei mitään oireita menkkoihin... vaan ilmavaivoja parina päivänä ollut... : / Mutta kertokaapa, kuka käski syödä kymmenen isoa hapankorppua aamupalaksi :P Jännittää jo hieman!

mame; ompa sinulla nyt jännää :) Elikkä ihan pian jo testailet? :) En ole tainnut mitään kuumeilublogeja lueskella : / Voisi olla ihan jännää kyllä :) Toivottavasti saadaan loppukuulle vielä paljon plussia ;-)

elsiina; tervetuloa vaan joukkoomme! :)

Iissa; en ookaan tiennyt noiden kilppariarvojen merkityksestä raskautta yrittäesää. Hyvä tietää! :) Mutta tottakai sinun tulee saada omat tuloksesi tulosteena :)

Isabell; pahoittelut negasta ja tädistä! :(  Jaksamisia <3 ja uusia tuulia uuteen kiertoon! :) :)

Unelma-Anelma; on varmasti turhauttavaa odotella menkkoja saapuviksi, kun ei oo mitään osviittaa ajankohdasta : / Ja onhan tuo pupuiluintokin niin päivästä ja ajasta kiinni... kyllä se sieltä sitten herää ;-)

omppuf; voi ei, tyhmä täti!!! :(

kiiki87: pahoittelut sinnekin tädistä :(

jessica3; kauheeta tosiaan tuommoinen huimaus.. varmasti voi olla kytkettynä tuohon tupakoimattomuuteen : /

vanilj; meillä tuuli jatkui eilenkin kovana iltaan saakka.. kauheeta : / Koirulikin, joka painaa melkeen 20kg, kärsivänä yritti pysyy maan pinnalla :P Onneksi sinulla kesti tuo vihlaisu vain pienen hetken! :)

Virkkuli; hienoa, että siellä yritetään stressin vähentämistä :) Voihan se olla vaikeeta olla laskematta päiviä, mutta hyvää se kyllä itse kullekin tekisi! :) Ja hieno juttu, että nyt tilaasi tutkitaan, että missä vika!

Rousme; ihana tuo peltohiiri :) :) Toivottavasti ne saisi tällä kertaa jäädä sitten kaupanhyllylle!! ;-)

j3nni; no niin, siellä ruvetaan jännäämään loppukiertioa! :) Ja mihin se johtaa ja milloin :) Aina se odotus oviksesta tuntuu niin pitkältä :)

MarinaMelina; vielä täällä jännätään.. sinällään ei olisi väliä vaikka testaisin huomenna aamulla, kun ei noita oireita nyt oo ollut, joten eikai se enempääkään lannistaisi... jos uskallan, niin testaan... jos en niin sitten joko perjantaina tai lauantaina :)

Takaisin