Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä lisäyksenä; Itselläni aloitettu Thyroxin lääkitys kokeeksi kilpirauhasen vajaatoiminnan oireiden hoitoon lokakuussa 2011. Onko muita kilpparivajiksesta kärsiviä täällä?

Huomenta ja hyvää torstai päivää!:)

J3nni: Joo, kyllä mäkin siinä haaleen viivan erotan, käskin miestänikin katsomaan kun se on aina sellanen skeptinen mitä tulee noihin testeihin..ja kyllä sekin siinä viivan erotti:) toivotaan että vahvistuu ! Plussatuulia sinne kovasti..puuhpuuh:)

Paapu: harmittelut tädistä, mutta nyt taas vain uuden kierron kimppuun, uudella tarmolla:)

Elenna, harmittelut myös sinulle siitä pirkuleen tädistä:( Mulla kans oli ongelmia et miten lasken kierron alkaneeks kun tuhrua tuli kaks ensimmäistä päivää ja sit kunnon vuoto alko yöllä..mut laskin sit seuraavasta aamusta kp1 kun kunnon vuoto alkoi...kaippa se oli sit oikein laskettu kun oviskin oli tikkujen mukaan päivälleen sillon kun piti.

Mame, toivotaan että flussa menee ohi ja saatte ajotukset kohilleen ;) Kannattaa joo kokeilla vielä tikuilla kun niitä ovis limoja ja tuntemuksia on niin paljon ennenkin ovista et voi olla että vielä saisit sen kiinni :)

Marusia: Ei sitä tiiä oisko niitä oireita vielä:) Kyllä se ihan samanlailla voi se oireettomuuskin raskauteen johtaa..plussatuulia ja tsemppiä kovasti sinne!!!!

Sli: Ei itsellä ole kokemusta mutta vois olla että jotein hormoonimyllerrystä sun kehossa käy, tiiä sitten mitä...!?:)

Hiutale: Onneksi Papa-kokeissa kaikki ok! Mun käsittääkseni ei aina saa kiinni sitä ovua niillä testeillä vaikka ovuloiskin...monilla se on niin hetkellin se LH-piikki..tsemppiä ja plussatuulia sinne !!

Victoria, meillä kierto aika samassa kohtaa ... mulla pitäs mensut alkaa(jos alkaa:) 26-27.1..minäkin meinasin testailla sit viikonloppuna jo.muuten kuolen jännitykseen:) Tää ihme alavasta vääntö ja vihlonta ym..jatkuu vaan. Alotin nyt oirepäiväkirjan niin sit enskuussa tiedän et kuuluuko tää asiaan vai onko nyt jo tärppi:)

Pepa, tsemppiä sinnekin piinapäiviin ja plussaa kovasti!:)

Omaa: Alavastaa painaa, velloo ja nipistelee kokoajan..Mutta saas nähä onko tuo vaan tavan oire mulle, enskuussa sen sit tiiän kun laitan nyt muistiin...muuten asiat ennallaan, testailuja vasta aikasintaan vloppuna...:)

Melina kp 23/26-33 yk3 dpo5 

Iltapäivää! :)

Hiutale; No hyvä että papa-kokeet olivat kunnossa!! Ja luulen kyllä että ovuloit, ja onhan se ovu voinut mennä jo aikaisemmin tai sitten et vaan ole saanut sitä testiin :) Itselläkin on ollut joskus todella pitkä kierto ja en jaksanut edes tikutella kun tuntui ettei ovulaatiota koskaan tule ja siihen niitä testejä menisi monta. Tsemppiä!!<3 (Niin ja toivottavasti ei tule seuraavaa kiertoa ;)) Niin ja tuosta viivattomasta testistä en osaa sanoa kun itse olen aina käyttänyt puikkoja, mutta olen kyllä kuullut että se on ihan normaalia ettei siihen viivaa tule ja sitten kun se alkaa tummuun niin ovis on lähellä.. Näistäkin varmaa on monia eri teorioita..

Pepa; Jännäksi menee, toivotaan nyt ettei tule ja plussan saisit! :) Ja tuo on niin tuttua, ajattelee että kyllä ne mensut vielä tulee, enkä raskaana ole.. Mutta sitten sitä vaan niin paljon aina toivoo, että raskaana olis :/

Paapu; Mulla on noita One step ovulaatiopuikkoja, mitkä on halpa-testi:stä tilattuja.. Mielestäni ihan hyviä olleet ja LH-huipun niihin saanut kiinni :) Tsemppiä uuteen kiertoon!!

Vuononvaltiatar; Niimpä, kannatan :) Ja toivotaan että sielläkin se LH-huippu siihen testiin tulee! Tsemppiä oviksen bongailuun =))

MarinaMelina; Onnea testaukseen! Toivotaan ettei täti kurvaa paikalle :) Tsemppiä ja plussatuulia+++

moikka vaan kaikille :)
Mä oon tuola aiemmin jo kirjotellutkin mut nyt olin 3 viikkoa lomailemassa äitini ja isäni luona ja sielä ei oo nettiä. 
Tänne onkin sinä aikan tullut paljon porukkaa lisää.
En laiskuuttani jaksa kaikki kymmeniä sivuja lukemaan mutta pahoittelut tädeistä kaikille ja onnea plussista jos on plussanneita :) 
Mulla on keskenmenosta nyt kolmas kierto menossa. kahdet menkat ollut ihan kumalliset ja kierto 30-35 vaikka normi kierto mulla on 28. masentaa kun ei tunne omaa kehoaan enää :(
Täytyy nyt odotella pari kuukautta josko menkat palutuis normaaleiksi ja kierto myöskin.
Mulla on aina ollut kierto 28 jokasen synnytksenkin jälkeen palautunu heti normaaliksi. Nyt sit molemmissa kierroissa testannu heti kp 29 kohalla ja pettynyt(tyhmä minä). tää on niin ärsyttävää.
Mutta plussaonnea kaikille tuleviin kiertoihin :)

Päivää kaikille! 

Piti tulla tänne kysymään apua niiltä, joilla, ja onko täällä ketään, jolla olisi piiiiitkä kierto niinku mulla? (44-45kp)Ja jos on, niin miten ootte ovis tikkuja kokeillu, ja oletteko edes? Tarkotus olis ens kierrossa kokeilla (jälleen) ovistikkuja, ja jos tällä kertaa kokeilisi niitä oikeaan aikaan, kun viime kierrossa kokeilin niitä siis aivan liian aikaisin, ja niihin (apteekista ostettuihi) tikkuihin tuli joka päivä haalea plussa= nega.. Pitää varmaan tilata niitä david ovistikkuja, niistä on ollut täällä niin paljon puhetta. :) 

j.n: Pahoittelut keskenmenosta ja tulleista tädeistä, eiköhän kierto normalisoidu ajallaan, vaikka tuntuu varmasti ettei jaksaisi millään sitä odottaa, ja tiedän niin tuon tunteen kun menee testaamaan hyvässä toivossa, ja sitten saa pettyä kunnolla, kerta toisensa jälkeen..Ei saa kumminkaan lannistua! ja jospa ensi kierrossa tärppi kävisi kohdallasi! Hirmusti tsemppiä ja plussaonnea !! <3 +++++++

Plussatuulia myös muille !! +++++

Tänään tein elämäni ensimmäisen ovulaatiotestin ja siihen tuli jopa toinenkin viiva, mutta ehkä n. puolet haaleampi kuin se toinen viiva. Eli tässä vissiin on h-hetki ihan käsillä. Ainakin vissiin sitten ovuloin kerta toista viivaa pukkaa kehiin. :))

Kp 14/30-37

hiutale: onnea puhtaasta papasta!(: Itselläni olis sama koe edessä kun nyt nämä menkat nyt ensin loppuisivat. Ja toivotaan tosissaan että ovuloit! Melina: toi onkin hyvä ajatus laittaa 'oireita' ylös! Mulla ainakin unohtuu kivasti menneiden kiertojen tuntemukset ja sitten kaikki oireet on raskausoireita :D J3nni: Näen haamun ja mulla on tosi tarkka näyttö.(: Itse tekemäni testit on olleet tosi paljon enemmän negoja kuin kumpikaan sinun testeistä.(:

Minä edelleen semikuumeilen ;)

Mutta siis teille muutamalle jotka jännäätte viikonloput testiä, mulla nimenomaan oli sellaista alavatsanippailua ja siksi odottelinkin koko ajan menkkoja alkavaksi. Kun ei kuulunut niin tein testin ja oli plussa. Muita oireita ihan raskauden alussa oli huimaus ja pissalla juokseminen.

Mame: Joo kyllä voi olla lähellä..voi kyllä kestää muutaman päivän.

JemsQQ: Joo mä voin uskoo että jos on kierrot sekasin ni ne ei näytäkkään. Mullakaan ei viel ole näyttänyt vaikka mulla on lyhyet kierrot ja ovis yleensä aikas aikaseen.Toivottavasti noi ajaa asiansa..ainakin Pregcheckin testit näytti mulle viime kierrossa oviksen. :)

Vuonovaltiatar: Itse mietin samaa ja voihan se ollakin. Ihmettelen vaan ku koskaan aikasemmin ei mitään vastaavaa ole sattunut ja vuoto kesti kaksi päivää..ja jatkuu nytkin joskin nyt ei oo verta vaan limaa vaan. emoticon Lisäksi tossa oli 1½ vuorokautta välissä kun ei ollut mitään..menkat hävisi niinkuin normaalisti ja juuri sillon kun pitkin vuorokausien suhteen. Mut sit tää ihme verilimavuoto.

Omaa: Tosiaan niinkuin yllä kirjoittelin poikkeuksellisen paljon on tota [yök] limaa ja ovikset ei kyl tikkujen mukaan ole vielä. Väsyttää ihan tuhottomasti ja oikeelle puolelle alavatsaa taas nipistelee. Hmh. Simpuran Mammaksin raskaus ja ovistestit ei tulleet vielä joten odottelemme huomiseen jospa ne sieltä tulisi.

Sli: Jos on samanlainen kierto kun viimeks (32 päivää) niin 24. päivä pitäis sitten olla ovis. Toisaalta ihan hyvä ku nyt jo alotin tikuttamisen ku tosiaan noissa kierroissa aina tota heittoo on sen verran, että helposti menee se oikea ajankohta ohi.
jemsqq: Ooksää tehny nyt noita ovistestejä? Millasia viivoja sulle on tullut? :)

Omaa: Mitäköhän tämäkin taas on päätä jomottaa jo toista päivää ja naama kuumottaa mutta ei ole kuumetta
 :(

Iltaa leidit !

j.n;
Toivotaan että tuo sinun kiertosi tuosta tasaantuu ja menee taas normaaliksi! :)

Marusia21; Mulla oli ennen pitkä kierto, mutta nyt onneksi ollut 2 kiertoa suht lyhyitä :) Ja mä ainakin sillon joskus jouduin ostamaan paljon noita ovistikkuja että tietäisin milloin ovu suurinpiirtein tulee.. Mutta sittenkun kierto vain venyi ja venyi niin luovutin enkä koskaan saanut LH-huippua testiin :/ Mutta tsemppiä sulle oviksen bongailuun, luulen kyllä jos tarpeeksi paljon niitä testejä teet niin löydät sen oviksen :)!! 

Mame; Noniin, testit vihdoin tulivat.. Hyvä juttu :) Nyt paljon tsemppiä sinne ja toivottavasti ovis ei olisi mennyt vielä ohi, tai miksei jos olette saaneet hyvin hyödynnettyä ;) Ja joo oon nyt kp 10 saakka alottanut ja luulempa että kp13 eli maanantaina ovis olis ollut tai siis silloin sain samanvahvusen viivan kuin kontrolli, testiin :) Ja siitä nyt on koko ajan vain haaleentunut, mutta jatkan vielä varmuudeksi kun "oikeasti" se pitäisi olla lauantaina :) Ja en oikein osaa sanoa viivoista, mutta voisin pistää sulle kuvaa jos haluat, niin olis ainakin jotain verrattavaa? :)

Sli; Okei, no toivotaan että ajaa :)! Mistä muuten tilasit noita Pregchekin testejä?

Josma; Hmm, voisiko olla raskaus oireita? :p Tai toivottavasti et ole tulossa kipeäksi ainakaan :(!!

Omaa; Niinkuin Mamelle sanoin, niin luulempa että ovis olis ollut täällä maanantaina tai siis siitä n.24-72h päästä :) Mutta varmuudeksi vielä jatkan tikuttelua ja nyt siis vain odotellaan sekä kohta saa alkaa taas jännäileen, jeejee !! :D

Olen siis ollut flunssainen syyskuusta lähtien, sanottiin vaan että pitkittynyt flunssa :(

Iltaa kaikille !

onpa tänne lyhyessä ajassa tullut hurjasti tekstiä. ohhoh ! :)

Tsemppiä kaikille siinä vaiheessa kun kiertoa olettekaan.

Omaa: täällä siis täti oli ja meni ja huomenna on lääkäri, minkä tilasin reilu viikko sitten. Haluan yrittää saada selville, että mistä johtuu että minulla on niin pitkä kierto, ja mistä se tuhruilu oviksen jälkeen johtuu. Pikkuisen jo jännittää, että mitä huomenna lääkärillä tapahtuu. Käynnin pitäisi kuulemma kestää yli tunnin, koska siellä vissiin pitäisi aika kunnolla käydä tilannetta läpi.

Joku taisi kysyä pitkän kierron ovulaatioajankohdasta. Minä olen tikuttanut ovulaation kp24 - 25. Kiertohan minulla viime aikoina on ollut 39. Itse vain päätin että jatkan ja jatkan tikuttamista, ja sitten minulle rupesi ovisplussakin selkeästi näkymään. Tsemppiä siihen !

-Mietintämyssy 2011 - yk 4 kp 7 / 39

Iltaa ihanat naiset!! :)

Täällä nautitaan maittavan ruoan jälkeisestä raukeasta olosta. Pakko tulla kirjoitteleen tänne ennen kuin nukahdan sohvalle :)

Hiutale; äidin puolellani esiintyy kilpirauhasen vajaatoimintaa.. minultakin sitä on kahteen kertaan tutkittu, mutta vielä ainakaan ei ole ilmennyt...

MarinaMelina; tuntuu, että aika matelee, kun odottaa testailupäivää :) Toivottavasti jaksat odotella :)

jemsQQ; kohta pääset sinäkin taas jännäämään! :)

j.n; harmi, että kierto on vielä vaan pitkittynyt : /

marusia21; harmi, etten osaa avittaa sinua :( Joku musta juuri kirjoitti, että tuollaisessa pidemmässä kierrossa kannattaa vaan tikutella sinnikkäästi :)

mame; onnea ekasta ovistestistä! :) hyvään saumaan testailit :) Kohta varmaan ovis sieltä bongahtaakin ;-)

Edelia; onnea sinullekin tuohon papaan :)

Sli; hmph, toivottavasti testit sieltä pian saapuilee niin pääset testaileen :)

Josma; harmittelut aivan liian pitkittyneestä flunssasta!! :(  Ei kivaa!

mietintämyssy2011; onnea huomiseen lääkäriin :) Toivottavasti saat jotain vastauksia :)

Josma; No höh :( Toivottavasti pian paranisit :)

Mietintämyssy; Tsemppiä huomiseen lääkäriin! Toivotaan että kaikki menee hyvin :)

Vuononvaltiatar; Nojuu, ei jaksaisi odottaa sinne saakka!! :p Mutta nyt pitäisi pitää toiveet mahd. alhaalla ettei sitten taas tipu tuolta jostain :/

Mietintämyssy: Noi oireet kuulostaa juurikin samalle mitä mullakin oli..joskin mulla ongelmana oli ennemminkin liian lyhyet kuin liian pitkät kierrot. Kohtu ultrattiin ja keskusteltiin Gynen kanssa..Terolut kuurin sain sieltä..oon sen yhden kierron ajan syönyt ja ajattelin ottaa lekuriin juuri yhteyttä että saataisi kierrot suht pitkiksi sen avulla tälläkertaa. Viimeksi (Kevät 2010) toimi hyvin ja menkat tasoittui sitten itsekseen.Toivottavasti sieltä saa hyvää apua. :o)

JemsQQ- Ostin niitä ihan tuolta Prismasta. Ovat ihan hyviä olleet mutta ajattelin nyt kokeilla noita toisia..joskin Pregcheckit taitaa olla edullisempia. Noh,tuleehan kokeiltua.

Mame: Joo ovista bongatessa on parempi olla liian ajoissa..itsekkin tikutellut jo eilisestä vaikka oviksen pitäisi olla vasta about: Sunnuntaina. :o)

Annika, mähän juoksen vessassa 2 kertaa enemmän ja eilen huippasi leipoessa...MUTTA mulla on suht matala verenpaine jne. joten ehkä niitä raskausoireita ei kannattaisi keksimällä keksiä. :D Katotaan viikonloppuna sitten! Siihen asti elän varmaan hiljaiseloa palstalla etten stressaa liikaa.

heippa!
isoon vitutukseen aijon tänää juoda pari lonkeroa ihan tyytyväisin mielin kun kaverin syndet on ja pyysi mua seurakseen. tein tänää aamulla digitestin ja siihen tuli niin selkeesti: "ei raskaana" joten.. vitutus kynnys on isoimmillaan.. mulla menee hermo tähän kiertoon.. eka oli 56, sitten 42 ja nyt mennää jo 33 ja ei näy menkkoja..

pitää vissii  mennä oikeesti sinne lekuriin uudestaan ja hakee terot muutamaks kierroks..

PLUSSIA <3 ++++

Huomenta forumin väelle!

Täällä ollaan aamukiireiltä töissä ehditty tänne :) Menossa jo kp 3/33(28-35 taikka?) :) Viikko ja sitten saapi alkaa suunnitteleen tikuttelua :):) Siitä voi tulla ihan kivaakin. Liitän sen vaan aikatauluuni, että sujuu rutiininomaisesti :) Täällä meilä kotona päätettiin updateta mein kylppärin wc-varustus :) Tähän asti siin on komistellut sellainen retro sinapinvärinen Arabian pytty :) Samalla kun vaihdetaan vanhan tilalle uudempi pytty, laitetaan kylppäriin myös lavuaari ja peili :) Miehen toive, että saa paremmin partaa ajeltua :)

jemsQQ; on niin vaikeeta tuo odottaminen ja tuo asioiden miettiminen/stressaaminen(?)... vähän sama vissiin, kun verenpainetta ottaessa; paineet nousee, kun ajattelet mielessäsi: "Nyt ihan lunkisti mietitään muita juttuja ja relataan"  :D :D Joka kerta tuppaa käymään noin meikälle :D

Sli; hyvähän se on tikutella ovista tarpeeksi ajoissa! Enemmän harmittaa jos on sitten epätietoinen, jollei kahta viivaa saakaan ovistestiin myöhemmin :) Ihmiskeho kun voi koska vaan yllättää :) :) Tsemppiä vielä tikutteluun :)

Victoria; etkai huomaamatta oo juomista lisännyt? Oon vaan huomannut itsessäni, että jostain syystä juon loppukierrossa enemmän ja sitten hätä herättää yölläkin :D Tsemppiä testailuun! :)

j3nni; suuri harmittelu negasta :( Voisiko vielä olla mahdollista, ettei vaan vielä näkyisi testissä? Oliko noi digitestit kuinka herkkiä? Jos ei vaan oo pitoisuudet vielä tarpeeksi korkealla :) Mutta pidä hauskaa kamun juhlissa, voi saa mielen vähän kohoamaan parempaan suuntaan :) Jaksamisia!

Takaisin