Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pikainen omanapapäivitys! Puolukan punaiset terveen tytön kuukautiset saapuivat tänne eilen !! (: Ilolla ja riemulla kohti uutta kiertoa! Tsemppiä myös muille, Plussatuulia piinailijoille ja pahoittelut negoista ja tädeistä!

Iltapäivää!

Harmittelut tädin yllättämille, kyllä se on aina yhtä inhottavaa kun ne alkaa mutta onneks nopeasti nousee uusi into uudelle kierrolle!!:) pari päivää ainakin mulla menee kirotessa :) ja sitten kohta jo tikuttelemaan uutta ovista...

Muru, täällä jännitetään sun kanssa, kuullostaa kyllä oireet aika vahvoilta..Voi kun sieltä nyt kun testit tulee niin tulis selkee plussa, eikä pääsis täti yllättämään..Puuh puuh, puhaltelen sulle plussia kasapäin :)

Victoria, sinnekin kovasti plussapalloja ..tai siis paremmin viivoja..:) 

Paapu: Tervetuloa joukkoon :) !! Olkoon vierailusi täällä kuumeilijoiden joukossa lyhyt :D ja sinulla näyttääkin olevan kierto piinapäivä vaiheessa, paljon plussatuulia ja tsemppiä sinne ++++

Vuononvaltiatar, pahoittelut tosiaan tädn saapumisesta..:/ ja tsempit jo uuteen kiertoon..<3 Kannattaa varmaan joo alottaa se tikuttaminen siellä kp 11 kohilla että varmaan saa sen óvun kiinni!!

Virkkuli, meinaatko vielä testailla? Onnea testeille tai uuteen kiertoonkin :)

Marusia, mikäs kp siellä menossa? Mullakin ihme juiluja ja mahan jomotuksia vaikka nyt vasta kp22/26-33 (oviksen mukaan kp30) ja dpo4, miten nää jomotukset jo nyt tulee..toivottavasti menkat ei ala liian aikasin...:(

JemsQQ: Oviksen jälkeen se jännäily kohta alkaa, koita kestää!:) Plussaonnea!

Omaa: No niinkun tossa aijemmassa tekstissä kerroinkin niin tää luteaalivaihe on alkanu reippailla jomotuksissa ja vihlonnoilla... voi toivottavasti ei oo menkat alkamassa aivan liian aikasin..:( Oviksesta vasta 4päivää jotenka ei kai varmaan voi vielä alkaa..huoh. Jospa tämä on jotain hormonihomma kipuilua joka kuuluu asiaan.. oli mulla viimekin kierrolla muistaakseni jotain tällasta, pitäs muuten alkaa pitää sitä päivistä...----->menempä heti laittaan ylös:)

-Melina kp22/26-33 dpo4

j3nni: Kun kääntelen näyttöä niin kyllä sielä näkyy, haaleasti kyllä mutta silti. Toivotaan plussaa :)

Kiitoksia plussatuulista, mutta niin vain taasen kävi, että kuukautiset alkoivat äsken :( Nyt vain uutta suunnitelmaa ja kohti uutta kiertoa..Toivottavasti muilla on parempi tuuri!!! :)

Iltaa!

Täällä ollaan selvitty pitkästä työpäivästä. Ei tarvinnut tällä kertaa olla kuin 30min ylitöisäkään. Se on vähän. Yleensä olen ainakin tunnin ylitöissä näin pidempinä päivinä :D Hyvä näin.

Täällä on nyt sitten päätetty, että aloitan tikuttaan kerran päiväss kp 11 alkaen. Jossain siin kp15 korvilta eteenpäin tikutan 12h välein. Ettei ainakaan pitäis ovishuippu niin herkästi jäädä näkemättä :)

Meillä oli tänään töissä ihana pieni 5kk pikkuprinssi tutkimuksessa. Hän oli söpö! :) :)

Ja kiitos tässä kaikille yhteisesti; suuri kiitos kaikille kannustuksista ja voimahaleista!!! <3 Kyllä täytyy vaan jatkaa eteenpäin, vaikka tää kp 1 on aina vaikea : / Kiitos kaikille tuesta ja olemassaolosta :)

Victoria; toivottavasti nää oireet kertoi sinun kohdalla masuasukista ;-) Tsemppiä!

Virkkuli; olisiko sitten ehkä mennyt tuon vti:on piikkiin nuo oireet... harmillista silti! :( En skierrossa sitten! :)

marusia21; on niin karmeeta vaan odotella! Tulisi sitten se plussa tai menkat samantien, kiitos! On niin väärin, että täytyy kärvistellä :) Tsemppiä!

jemsQQ; hyvä, että teillä on harjoitettu tuota oviksen hyödyntämistä runsaasti ;-) !! Toivottavasti osui hyvin kohdilleen! :)

Edelia; Hyvä, että menkat saapuivat. Nyt pääsee uuteen koitokseen! :) :)

MarinaMelina; oot niin oikeessa tuossa, että kannattaisi pitää päiväkirjaa kierroista... olis helppo vaan palata katsomaan, milloin on vastaavaa oiretta esiintynyt.. ei vaan saa aikaiseksi :)

Josma; joku täällä taisi juuri kertoa noiden David-merkkisten olevan luotettavia :) Ostin itsekin niitä juuri Raskauskeiju -sivustoilta :) Siitä en osaa sanoa, kannattaako hommata liuska- vai laattatestejä :)

j3nni; mää tutkiskelin tuota kuvaa mein "22 näytöltä ja jos en tietäis katsoa, onko siinä pystyviiva, en siinä mitään näkisi :( Mutta voihan seuraavassa testissä näkyäkin ;-) meinasitko päivän parin päästä testailla uudelleen? Ja enkä sitä sano, voihan tuo olla plussa, vaikkei meikän koneella sellaista näykään!! :) :)

Paapu; harmittelut menkoista! On aina yhtä raastavaa, kun toiveet alkaa kohota ja sitten pamahtaa täti paikalle iloisesti hymyillen emoticon

Oli niin kiireinen päivä tänään, että en oo ehtinyt tänne ollenkaan :O

Lyhyesti sanottuna kp1, yk7. Eilen illalla tuli jo pientä tuhrua paperiin, mutta tästä päivästä kai tämä uusi kierto pitää laskea(?). Yöllä tein yhden testin, joka oli nega, ja aamulla tuli sitten menkat kunnolla. Eli näin. Mulla ei ole ikinä ennen menkat alkaneet tuolla tavalla. Koko päivän eilen oli niitä menkkatuntemuksia ilman vuotoa, ja illalla tuli tippoja. Mutta ehkäpä tämä kroppa on vasta palautumassa normaaliksi pillereistä, tai sitten tekee vaan muuten temppujaan :/ Kerkisin olla kyllä melko varma, että raskaana ollaan. No, ehkä sekin ihmeellinen päivä vielä joskus koittaa :O

Pahoittelut sinullekin vuononvaltiatar :( Aika samanlaiset kuviot oli meillä tällä kertaa. Harmi, ettei sinullakaan tärpännyt :(

Pahoittelut myöskin paapulle ikävästä vieraasta :(

Tuun katsomaan tarkemmin teidän tämän päivän tekstit myöhemmin. Nyt pitää vähän huomioida miestäkin ja syödäkin. Olipas pitkä työpäivä täälläkin, mutta olihan kiireestä hyötyäkin, kääntämään ajatuksia toisaalle.

Tsemppiä kaikille teille ihanille!

No johan nyt on tädit innostuneet monen luona vierailemaan! Pahoitteluni siitä ://
Paapu:lle tervetuloa!

Tänään menossa kp 13/30-37 ja huomenna pitäis tulla niitä ovistestejä. Jei o/ Just sopivaan aikaan. Ellei se ovis sitten tosiaan ole jo mennyt. En oo oikeen varma. :D

Tänään on ollut sitten kurkkuin kipeänä. Tässä onkin jo muutaman viikon koittanu flunssa tulla, että kai se nyt sitten tulee päälle. JUST sillon tietysti ku pitäis pupustella. Ja tässä olis vielä  kahdeksan päivän työputkesta maanantai aamuun asti töitäkin, että ei olis aikaa olla kipeenä senkään puolesta. Plus, että mulle tuli myös toiseen silmään kauhee näärän näppy ja se on tosi pahassa kohtaa ja kipee. :( Vähän huono päivä ollut, mutta onneksi sain taas täältä palstalta uutta potkua! :)))

elenna; suuri pahoittelu sinulle kuitenkin tulleesta tädistä! :( :( Turhan samalla tapaa meille nyt kävi :( Toivottavasti tässä tulevassa kierrossa asiat päättyisi toisella tapaa ;-)

mame; ehdisthän kurkkaan niillä tulevilla testeillä, jos vaikka ovis ei olisi vielä mennyt ohi :) Kannattaa katsoa :) Harmittelut kipeälle kurkulle! On niin kurjaa sairastua, edes kurkkukivun verran :)

Täällä olis leffaa vielä vähän jäljellä. Sen jälkeen koirulin kanssa pikkukävelylle ja sitten ZZZZZZ :)

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä!!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Edelia; Pahoittelut tädistä :( Tsemppiä uuteen kiertoon!!

MarinaMelina; Se on kyllä hyvä pitää sitä päivistä, mäkin alotin sen juuri ja sieltä voi sitten aina lukea esim. mitä "oireita" on ollut yms.. :) Suosittelen!

Josma; Mä oon ainakin sieltä halpa-testi:stä tillanut ovispuikkoja ja hyviä ovat olleet :) Ja ekalla kerralla mammaksi.fi mutta niillä en saanut LH-huippua testiin :/ Tai sitten aloitin liian myöhään.. 

J3nni; Mä ainakin nään siinä tooooodella haalean toisen viivan, mutta aika tihrustamista on.. Mutta toivottavasti noi tuosta vahvistuu ja raskaana olisit!!! :)

Paapu; Harmittelut tädistä :( Eikun uutta yritystä vain kehiin :)!! Tsemppiä.

Vuononvaltiatar; Ooi, siinä se vauva-kuume vasta nousee kun näkee tuollaisia ihan pikkuisia :) Niimpä, mutta silti tuntuu, että olisi voinut olla enemmän kun ollaan menty joka päivä/joka toinen päivä taktiikalla.. :D Mutta kaipa tuo riittää, toivotaan! 

Elenna; No hmph, harmi ettei tärppi käynyt.. Mutta jospa ensi kierrossa sitten! Tsemppiä<3 

Mame; Minäkin täällä kovasti pohdin onkohan se mennyt jo , vai tuleeko vasta.. :D Mutta n.2 vk päästä sitten näkee, että joutuuko pettyyn vai ei :) Ja toivottavasti et tulisi nyt kipeäksi tai ainaakan kuume nousisi :/ Mutta kurkkukipuun pikaisia paranemisia<3

MarinaMelina: kp 38 menossa, ja nyt viime kierrot onki olleet sitä 44-45 päivää, että jos yhtään samallailla jatkuu, niin mensujen pitäisi ensi viikolla alkaa, eli odotellaan, odotellaan! en tässä oikeen muuta ootakkaan, kun että kuukautiset alkaa, koska kai jotain oiretta olisi pitänyt jo tulla?! 
Mutta, jospa ensi kierrossa! :-) 

Plussatuulia ystävät hyvät! ++++++++++++ 

Kylläpäs nyt on tädit taas vauhdissa kun jovin ovat kyläilemässä..höh. :( Tsemppiä kaikille ja vauhdilla uuteen kiertoon. Jokainen kierto on uusi mahdollisuus. :)

Tilasin itse Mammaksilta ovistestejä.. toivottavasti toimivat.

J3nnin testissä mä näen kyllä haamun..todella hailana mutta kyllä se siinä on. Toivottavasti vahvistuu pari päivän päästä selväksi plussaksi.

Simpura soikoon..juuri kun ajattelin että NYT alkaa sopivat päivät lähestyä..tein aamulla ovistestinkin ja alkaa näyttää aikas lupaavalle (aika vajvat viivat) mut veikkaan että viel menee muutama päivä.. sitten huomasin että mitä mitä -menkat piti mennä jo?

[ällövaroitus]
 Multa tulee sellaista limansekaista verta..ööh..tullut jo jonkunverran. Pyyhkimällä paperi jää vaaleanpunaiseksi. Menkkakivut hävis jo sunnuntaina ja oikee vuotokin loppui Maanantaina.. mitäs nyt ku tulee takapakkia? Todella hämmentävää. emoticon  Menkat oli aika normaalit kuitenkin..joskin ei kovin runsasvuotoiset ja aika kivuttomat. IKINÄ ei tällaista ole tullut että menkat 'jää päälle'.

Kellään mitään veikata mitä tää tällanen vois olla? Oviksen nyt aion ainakin hyödyntää..oli vuotoja tai ei..

Marusia21; Ei välttämättä oireita tule koskaan.. Eli älä pelkästään sen peruusteella toivoa heitä vielä hukkaan!! :)

Sli; Luulen kyllä, että nuo mammaksi testitkin ovat ihan hyviä, minulla ei vain sitä LH-huippua näyttänyt.. Tosin mulla oli silloin kierrot TODELLA sekaisin.. Voi johtua siitäkin :) Ja minä en tuosta sinun vuodosta osaa sanoa mitä mahtaisi olla. Tulee vain heti mieleen, että jos sittenkin raskaana olet? Ja se on alkuraskauden vuotoa.. Mutta en tiedä sitten emoticon

Täällä on kova tohina, mukava niin, vaikka tietenkin kaikille toivon plussausta ja muille palstoille siirtymistä. Mutta eipähän tarvitse kenenkään yksin täällä hermoilla ja keskustella.
mame: Hyvä että aloitit vaan sen "taustat" -ketjun. Mä en ehdi tänne kovin usein itse kirjoitella.

Omaa napaa: Jännitin tosiaan yli kuukauden niitä mun papa-tuloksia ja onneksi sitten tulivat kuitenkin puhtaana. Tippui yksi taakka harteilta. Nyt tästä kierrosta olen yrittänyt ovista tikutella (David liuskoilla), mutta en saanut mitään tulosta. Mulla on ollu aika pitkät kierrot (vaikkaki nyt useamman kuukauden tasaisia) 36vrk, mutta voi olla, että joskus sitten heittääkin paljon, joten oikeeta ajankohtaa en oikein tiennyt, koska tikuttelu aloittaa. Kuitenkin tein muutamia jo sieltä 15.-18.kp tietämiltä, mutta ne eivät näyttäneet mitään, sitten tikutin tarkemmin 21.-24.kp (kun olis laskettu ovis), mutta en saanu etes haaleeta viivaa ovistestiin  Ovuloinkohan mä ollenkaan.

Nyt seuraavasta kierrosta (jos sellainen vielä tulee, toivottavasti olis kuitenkin tärpännyt) aion tikuttaa tarkemmin. Menee vaan ihan älyttömän paljon testejä. Tilasin just Raskauskeiju.fi :stä sekä raskaustesti- että ovistestiliuskoja.

Nyt yk2 kp27 /36 eli odottelua odottelua *huoh*

Melina, sulla on samoja oireita kuin mulla siis. Nyt neljättä päivää menkkakipuja alavatsalla. *kopkop* Testaan lauantaina aamulla etten tule hulluksi sunnuntai-aamua ootellessa, lähdetään muutenkin matkaan niin ajoissa että herätys on 5 aikaan aamulla. Menkkojenhan pitäisi alkaa 24.1., mutta pakko testata ajoissa reissun takia

Voi mahoton kun te ootte ahkeria kirjottelee :D Pariin päivään en oo ehtiny käydä lukemassa kun ollut töissä aikaisia aamuja ja iltaisin ollu sitten niin väsynyt.. nyt oon taas pudonnut kärryiltä teidän jutuista aika hyvin :/ Jospa tässä tämän päivän aikana ehtisi vähän selailemaan juttuja taaksepäin.

Pahoittelut kaikille negan saaneille tai tädin yllättämille emoticon  Ei anneta masennuksen vallata vaan rohkeasti uuteen yritykseen! emoticon

Täällä ei mitään uutta, vieläkin odotellaan että tuleeko täti vai ei, tässä pitäisi nyt muutaman päivän sisällä jotain tapahtua mutta nähtäväksi jää että mitä..
Tilasin muutaman raskaustestin huvikseni, jos vaikka sitä tätiä ei sitten näkyisikään :) On tää taas vaan jännää aikaa, vaikka kuinka yrittää ajatella että tällä kertaa en intoile liikaa kun sitten se pettymys on niin kova, mutta kummasti sitä lähtee toiveet nousuun mitä vähemmän päiviä on enää tädin saapumiseen..

Lupasin lapsille että lähdetään ulos pulkkamäkeen mutta nyt näyttäisi olevan sellainen lumimyräkkä päällä että taidetaan keksiä jotain kivaa ihan sisätiloissa.. Toivotaan vaan että ei menis sähköt, sillähän nuo uutismiehet on pelotellu. Ei meillä onneksi viime myräkässäkään mennyt joten toivotaan että ollaan tälläkin kertaa yhtä onnekkaita.

Täällä yritetään sopeutua uuteen kiertoon ja ovistestejen hankintaan. Minkä merkkiset ovat mielestänne parhaat ja mistä niitä hankitte? Itse en vielä ole perehtynyt testeihin, kun on aika hyvin ollut huomattavissa, mutta nyt kun yritystä jo "luomuna" ilman tulosta, niin päätin hankkia ovistestit, jos vaikka olenkin erehtynyt ovulaatiostani. 

Kp 2/31 alkanut ja mieli on eilisen jälkeen taasen nousussa. Harmittavan pitkä kierto vain on :( 

Tsemppiä kaikille!!

Aamupäivää leidit! :)

Täällä fiilikset jo ihan OK:t :) Sitten fiilikset laskee tosi alas, jollei tikuilla bongata ovista myöhemmin tässä kierrossa :) Mutta toivotaam, ettei näin käy :)

jemsQQ; hieno juttu, että sinäkin olet alkanut pittään tuot päivyrii... pitäis ehkä itekin vaan yrittää sellaista pitää... :)

marusia21; onhan paljon noita plussia sadellut, vaikkei oireita sillai mitään olisikaan ;-) Toivoa ei vielä kannata heittää :) Mutta kurjaa on tuo loppuaikakin.. odotella nyt sitten menkkoja tai muuta :)

Sli; onnea oviksen metsästykseen! :) tuosta sinun "jälkimenkkavuodosta".. hmph, en tiiä; onko kuitenkin voinut jotain rämmäleitä sinne kohtuun jäädä, jotka nyt tuleepi ulos(?)... taikka sitten ootkin raskaana ;-)

Hiutale; onnea hyvin menneestä papa-kokeesta! :) En tiiä, kuinka paljon tuo pidempi kierto voi vaikuttaa tuohon oviksen ajankohtaan... ja testailit sillä tietyllä aikaväliltä päivässä ette heti aamulla tms? :)noh, toivotaan, ettei seuraavaa kiertoa tule, mutta jos niin käy -> kokeile tikutella enempi sitten jos sitten ovis saatais näkyviin! :)

Victoria; sinulla se testailu h-hetki vaan lähenee! Tsemppiä testailuun :) Annapa meille se pitkäänkin jo poissa ollut plussa-aalto aluilleen! :) :)

PePa; Tsemppiä sinulle loppukierron jännäilyyn! :) Toivottavasti menkkoja ei näy ja plussa pärähtäisi tikkuun :) :)

Paapu; Minä hommailin nyt tässä kuussa David-ovistestejä.. Niisstä on ihan positiivista palautetta kertynyt. Mutta itse en niitä vielä ole kokeillut. Niitä ainakin saa tilattua raskauskeiju-nettisivuilta :)

vuononvaltiatar: Tein ovistestit päivällä, toki jos tarkempi haluaisin olla (kuten aion jatkossa olla, jos tarvii tikuttaa) niin samaan aikaan päivästä vois testailla. Lisäksi se vois parantaa tulosta, jos sais (muistais) oltua käymättä vessassa ja vähentää juomista 2tuntia ennen testailua. Mä testasin nyt vähän mihin aikaan sattu (kuitenkin 10-20 välillä) ja saattoi olla välillä, että olin käyny tunti sitten veskissä edellisen kerran ja juomista en seuraillu mitenkään.
Mutta onko muita, jotka olis ovisliuskoja käyttäneet ja saaneet siihen niin selkeän negan, ettei testiviivaa näy ollenkaan? Kun kuulostaa, että kaikki puhuu, että testiviiva oli vielä vaaleempi (mikä sekin on nega) mutta onko joku saanu viivatonta? Mietin siis, että eikö ovistesti mittaa LH :a. Onko jossain vaiheessa kiertoa niin, ettei tuota erity ollenkaan? Että jäis viiva saamatta näkyviin? Osaako joku neuvoa?

Takaisin