Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta kaikki ihanaiset :) !

Marusia21; Mullakin on noita foolihappoja , siitä en sitte tiedä auttaako mitään.. Se nähdään kohta :D Ja tsemppiä sinne, että ne menkat sieltä nyt tulisivat !

Vuononvaltiatar; Kannattaa varmaan aika ajoissa lähtä tikuttaan, jos se sattuukin tulee aikasin niin ei mene ainakaan ohi :) Ja juu, täälläkin kauhee stressi että onko ovis mennyt jo ja oliks se nyt niin tumma se viiva vai ei ja kyllä noiden testien kans saa aina hermoilla, mutta nyt pitäs vaa odotella ja ottaa rauhallisesti.. (Miten seki mahtaa onnistua..) :D

J3nni; Höh, isot pahoittelut !! :( Mutta hyvä, että kävit lekurissa, saitte ainakin hiukan asiaa eteenpäin :) Toivottavasti terot auttaa! Tsemppiä<3

Mietintämyssy; Hyvä että kävit lääkärissä! Nyt ainakin tiedetään miten edetään, eikä tarvitse stressata :) Taino stressata ja stressata.. :/ Mutta toivotaan nyt ettei se turhruttelu siihen vaikuttaisi ja raskautuisit mahd. nopeasti! Tsemppiä ja haleja sinne<3

Pepa; Oioi, tule sitte heti kertomaan mitä testit näytti !! Paljon paljon niitä plussatuulia nyt sinne+++++ 

Mame; Ookei, nojuu.. Mutta silti tuntuu kans et pää sekoo noiden kanssa ja miettii, oliko se viiva yhtä tumma vai ei ja onkohan se mennyt vai tulossa yms.. :D Mutta en tiedä nyt uskallanko jättää testaamisen tähän, vai pitäisikö jatkaa varmuudeksi vielä !?  Ja noniin, sielläkin se ovis sitten varmaan kohta on!! Paljon tsemppiä ja toivotaan että tämä on juuri SE meidän kaikkien kierto<3

Alias ei ole; Tervetuloa joukkoon ! :)

Victoria; Älä vielä luovuta, jos testasitkin liian aikaisin, eikä testissä vielä näy mitään! Toivotaan näin. Paljon plussatuulia sinnekkin++++ Täällä varpaat ja peukut pystyssä, että siellä matkalainen olisi mukana :)!! Ja tuosta VTI:stä en osaa sanoa, mutta jos ei olekkaan sitä vain ihan jotain muuta? emoticon

Täällä sitä vain odotellaan ja odotellaan ja odotellaan.. Tämä odottelu on niiiin tylsää!emoticon

JemsQQ dpo1 tai 2!? I'm not sure.

Vuononvaltiatar: Mä ajattelin ens alkuun tikuttaa vaan kerran päivässä ja sit tänään ja huomenna kaks kertaa ettei vaan mee ovis ohi. :)
Pepa:lle plussatuulia +++
Victoria: Kannattaa vielä tosiaan testailla, ku voihan se plussa myöhemminkin tulla. :) vti:stä sen verran että sehän voi olla täysin oireetonkin. Kannattaa varmaan käydä lääkärillä varmistamassa asia jos se vaivaa. Kun nuorilla naisilla kuitenkin voi vti mennä helposti munuaisiinkin asti.
jemsQQ: Periaatteessahan edelliseen kiertoon verraten, sulla pitäis olla ovis vissiinki tänään? Jos en ihan väärin laske...Ja mulla olis sitten vasta tiistaina, mutta nyt on jo sen verta tummaa viivaa tikussa, että se vois olla jo tänään tai huomenna. Kannattaa vielä varoiks testailla vaikka tän vlopun yli. Sit jos ei tuu tummaa viivaa ni eiköhän se jo sitten oo menny. Mua ihan jännittää sun puolesta. :))) Onko muuten ollu mitään oireita nytten mistä sen ovulaation olisit voinut päätellä?

Victoria; Mulla oli viime kuussa just tuommosta, alavatsa kipuilua, sellaista jännää säteilyä vähänkuin, ja sitten alaselkä myös. Mitään vti oireita ei muuten ollut, että olisi pissatessa kirvellyt tms.. Kävin sitten gynellä ja sain lääkekuurin emätintulehdukseen, ja sillä vaivat katosi.. Mutta voihan se olla niinkuin jemsqq sanoi, ettei testi vielä näytä plussaa! 

Alias ei ole; Tervetuloa joukkoon !! :) Jännäillään yhdessä !

Omaa napaa: Heräsin tuossa aamuyöstä niin ällöttävään oloon, mitä ennen ei oo ollukkaan, ja siitä oli sitten pakko aamusella testata (^^) ja toooosi tyly nega.. Ei tämä tytteli kyllä malta niitä menkkoja näemmä ootella! kp 41 menossa, niiiiiin rasittavaa.. No, jospa täti tulisi piakkoin kylään nii saa alkaa haaveilemaan ensi kierrosta, ja ovistesteistä, hihi. :) 

Plussatuulia jännäilijöille !! +++++++ 

Mame; Huoh, netti katkes ja joudun kirjottaa nyt uusiks ja just olin saanut kaiken kirjotettua..... No eikon uudelleen. Niin et väärin laske, viime kierron mukaan tänään pitäs tosiaan ovis olla, mutta sekin voi olla ihan mahdollista kun torstaina 19pv sain todella tumman viivan testiin, ehkä jopa tummemman kuin kontrolli ja eiks se siitä 24-48h päästä pitäs olla? Eli luulempa, että se oli eilen tai tänään. Ja ollaan onneksi joka päivä taktiikalla menty, paitsi eilen, eli ei voi ainakaan siitä sitten johtua etteikö tärppäisi :) Ja oireita mulla on ollut ala-selkä kipeä ja maha ihmeellisesti vihlonnut tai ollut semmoinen outo ja limoja ollut todella paljon nyt 2pv taino eilen sitä tais olla enemmän kuin tänään.. Ja juu varmuudeksi vielä tän vkl yli testaan ja katsotaan.. Eilen ainakin viiva oli jo paaaljon haaleampi :) Sullakin se sitten on jo ehkä!? käsillä, iik! Mäkin jännitän täällä ja toivon niin hartaasti että siellä nyt tärppi kävisi! Saadaan melkeen samoihin aikoihin alkaa testaileen, jos täti ei tuu sitä ennen.. Apua! Tuu sitten muuten kertomaan, että lähtikö huomenna viiva haaleneen?:)

Marusia21; Hmph, aina yhtä tylyjä nuo negat! Toivottavasti täti nyt pian tulisi niin saisi aloittaa uuden kierron!! Tsemppiä :) (Taino tietenkin toivotaan että raskaana  olisit ja ovis olis tapahtunut sen verran myöhässä että vielä ei plussaa antaisi? :) )

jemsQQ: juu siinä 24-48 tunnin kuluttua se pitäis olla. Voi kun teillä olis nyt tärpännyt!!! :)))) Mun pitää ny tässä vielä niin kauan testailla että saan sen viivan kunnolla eka tummaksi. Tuun sit heti kertoon siitäkin. Itellä ei kans oo ollu oikeen muuta ku tota limaisuutta nyt tässä viime päivinä. Harmi vaan ku oon taas vlopun yövuoroissa. Toivottavasti ei mee töiden tai nukkumisen aikana se otollinen hetki ohi.

Tervehdys!

Pahoittelut kaikille joilla täti tullut kylään tai saanut muita huonoja uutisia tai kierto venynyt!

Itsellä nyt menossa kp 32 eikä täti ole kurvannut ainakaan vielä kylään! Jos kierto on mennyt sekasin pillereistä ja on sama kun viime kierto niin tätin pitäisi tulla ensi viikon aikana kylään! Joten odotellaan edelleen.. Toivon tietenki todella paljon että täti on poissa raskauden takia eikä pitkän kierron! 
Muutaman päivän oon ollut todella väsynyt että on pitäny nukkua 1-2h päikkäritkin ja ala mahassa ollut aina välillä vihlasuja. Mutta tuo hirveä väsymys tuli mulle viime kierrossaki viikko ennen menkkoja joten voi tosiaan johtua siitäkin että täti tekee tuloaan.. 

tuo teksti lähti vähän kesken. Eli siis oireita ovat myös palelu olen palellut muutaman päivän ja vähän on flunssainen olo myös! Rinnat ovat aikas turvonneet ja hieman herkät ja myös maha on turvonnut!
Välillä on tunne että oisin raskaana ja välillä taas että en oo ja et täti kurvaa kylään minä hetkenä hyvänsä. Jotenki ehkä odotan tai tunnen että täti on tulossa sillä nuo oireet voivat olla myös tosiaan syy lähestyviin menkkoihin ja kun tosiaan aikasemmassa raskaudessa oireet tulivat vasta rv 7

Tietenkin jokainen raskaus on erilainen ja voihan se olla että seuraavassa ne tulee heti! Toivotaan parasta että tärppi ois käyny ja nämä oireet johtuisivat siitä.

Hyvää Päivää!!!

Täällä ollaan oltu hela dagen reissussa! :) Haettiin meille pidemmän kaavan mukaan ruokakaupasta tavaraa :) Siihen sitten menikin enemmän aikaa, kun aateltiin :) Anyhow, täällä on elellään muuten tylsää aikaa kierron puitteissa.. huoh...

Alias ei ole valittu; Tervetuloa mukaan! :) On niin jännää aloittaa yrittäminen. Toivottavasti teillä pian onnistaa :)

Victoria; pahoittelu negasta! :( Mutta olihan tuo vielä sen verran aikaseen testattu.. etkö mahtanut edellä aiemmin kirjoittaa, että tiistaina menkkojen olisi määrä vasta alkaa vai muistanko ihan omiani? :D :D

jemsQQ; koita jaksaa siellä :) Odottelu on tylsaa :D

mame; toivottavasti siellä päässä saadaan ovis bongattua :)

Heisku; ehkei ne menkat sieltä ala ollenkaan ;-) Tosin tunnistan kirjoittamistasi oireista miltei kaikki eikä se ollut minun kohdalla vielä plussan johdosta :( Mutta toivotaan, ettei sinun kohdalla käy niin ! :)

marusia21; harmit negasta :( tyhmä testi! :)

Lauantai iltaa!!

JemsQQ
: Kiitoksia!:) Vielä en oo testaillu, huomenna sit aamupissasta...

j.n, harmittelut kiertojen sekavuudesta, mulla kans pillereiden jälkeen ne meni miten sattuu..nyt on onneks ruennu tasottumaan! Toivottavasti sielläkin tasottuu nopeesti!

Josma: Mullakin ollu tota naaman kuumotusta ovulaatiosta lähtien...:) toivotaan et on hyvä merkki!!:)

Mietintämyssy, hyvä että kaikki kunnossa, mulla toi painon pudotus asia varmaan ois kanssa sit eessä..:( Ostin jo kävelysauvat ja nyt sitten käytäntö-vaihe..eli ylös ulos ja lenkille. Toivotaan että raskaudutaan kaikesta huolimatta nopeasti!:)

J3nni: isot harmittelut negasta ja lääkärin uutisista, toivotaan että teroista apua!!! :( Jaksamista ja tsemppiä kovasti!

Pepa: Onnea testailuun, plussatuulia ++++

Mame, tsemppiä oviksen metsästykseen!:)

Victoria: jos vaan testasit liian aikasin?? mikäs päivä sulla oli menossa ovun jälkeen? itte aattelin huomenna toiveikkaana testailla, vaikka taitaa olla liian aikasta kun vasta dpo7 menossa.. kokeillaan:) mulla kans jomotukset ja kasat muita oireita jatkuu..saa nähä miten käy:)

Alias : Tervetuloa joukkoon!!:)

Marusia,tsemppiä testailuun!!:)plussaa kovasti sinne +++

Heisku: Toivottavasti täti tajuaa pysyä poissa ja saat plussan testiin!!

Omaa: täällä taas sarjassamme omituisia oireita..:) Eli siis rinnoissa on hiussuonet ihan pinnassa ja ihmeellisiä pieniä verenpurkautumia (punasin pisteitä) jonkun verran ja rinnat on kipeät tuolta sivuilta, vähän niinkun kainalon seudulta!!?? Ja kohdussa tuntuu vähän väliä menkka jomotusta tai sitten sellaista kun siltä joku raapisi kynnellä(???) ja vihlontaa hetken ajan ja sit menee ohi...???!!! tää on kyllä ihan erilasita kun koskaan ennen... oonkohan tulossa hulluksi:) ja eilen sitten kun maattiin rauhassa sängyllä niin rupes yhtäkkiä vihlomaan vasenta nivusta ja kuumottamaan alavatsaa ja sitä nivusta..onkohan nää nyt taas jotain mesuihin liittyviä hormonihommia vai uskallanko toivoa?!:) katoin netistä niin on kyllä noi raskausoireita on mut yhtähyvin ne voi olla jotain muutakin..Huomenna aamulla testiä kehiin..vaikka taitaa olla liian aikasta..mutta kokeillaan:)

-Melina kp25/26-33 (31) dpo7

Kiitos kaikille tsempeistä!

Tänään sitten bongasin LH-huipun tikulla! :) Ja tottahan me se samantien sitten hyödynnettiin. Tässä kierrossa ollaan kyllä tehty kaikki ihan oppikirjojen mukaan joten nyt sais kyllä tärppi tulla. Yk 6 siis menossa ja kutonen on aina muutenkin ollut mun onnennumero. :) Täytyy vielä varmuuden vuoksi kuitenkin huomenna ja ylihuomennakin pupustella. Ihanaa kun nyt on kierrot koko ajan vaan lyhentyneet e-pillerien lopetuksen jälkeen. Muistelisin, että sillon kun en vielä pillereitä syönyt niin kierrot oli silloin 30-32 päivää. Näyttäisi nyt noihin samoihin lukemiin asettuvan. :)

Kertakaikkisen hyvä päivä ollut!
Kp 16/30-37

Kiitos kaikille plussatuulista mutta tämän päiväisen tikkuun pissimisen (juu en malttanut odottaa :D) perusteella näyttäisi vahvasti negaa :/ Voihan se olla että on vielä aivan liian aikaista testailla ja jotain voisikin vielä myöhemmin ilmestyä testiin mutta kovasti nuo negat vaan vie sitä toiveikkuutta :(

jemsQQ Voimia odotteluun :)

marusia21 Harmitukset negasta :/ Ne on niin tylsiä! Toivottavasti tulisi nyt sitten edes se täti niin pääsisitte uuteen nousuun :)

Heisku Sun oireet kuulostaa aika lupaavilta :D Peukkuja sinne että täti pysyisi poissa ja plussa tulisi tilalle!

Alias Tervetuloa mukaan!

MarinaMelina Sinulle myös paljon plussatuulia!!

Omituiset vatsakrampit kiusaa edelleen, hieman lievempinä kuin eilen mutta kuitenkin olo tosi epämukava :/ Voiskohan nuo olla vaan mun mielikuvituksen tuotetta? Taitaa tällä kuumeilijalla pää seota :DD

Sain päivällä viestin että lapsuuden ystäväni on Jorvissa ja kohdunsuu auki 4cm, kovasti jännäilen koska tulisi viesti pienestä uudesta nyytistä :´)

Mame; Oooi, nyt alkoin oikeen jännittämään kun varmasti tuon LH-huipun sait!!!! Hihihi, ihanaa, toivottavasti nyt sielläkin tärppää!!♥ Jotenkin on semmoinen tunne että nyt tärppää.. Hmm.. :) Paljon tsemppiä ja nyt jo niitä plussatuulia ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista! Tässähän menee ihan sekaisin, oon niin onnellinen sun puolesta.. Ainakin tiedät, että ovuloit :) 

Heisku;
Hmm, sinulla kyllä kuullostaisi oikeen lupaavalta nuo oireet!! Toivotaan että siellä se plussa nyt tulisi eikä täti !!!++++ Tsemppiä :)

Vuononvaltiatar; Nojuu totta ja juu yritetään.. :D Samoin sinä siellä ja kohta saa sitten alkaan ovista tikutteleen :)!

MarinaMelina; Ookei, iiks, jännäilen täällä sun puolesta nyt sitte! Toivottavasti edes hailakan haamun saisit , mutta jos sitäkään ei tule niin luulempa että on vielä niin aikaista, että älä siitä sitten lannistu :)! Ja sinullakin kuullostaa oireet kyllä aika lupaavilta ;)

Pepa; Kiitos :) Ja toivotaan nyt, että siellä se plussa nyt kumminkin tulisi ja olisi vielä niin aikaista, ettei testi sitä näytä !!<3 Onpas teitä nyt paljon ketkä saavat jo jännäillä! Voi kun aika menisi nopeasti niin itsekkin saisi alkaa! Enkä muuten usko että pelkästään nuo krampit sinun mielikuvitusta on, tai sitten saa olla aika hyvä mielikuvitus.. :D

Pepa:lle ja Heisku:lle nyt tosi plajon niitä plussatuulia. :))
jemsQQ: Oon kyllä niin satavarma että nyt oli se huippu kerta siitä toisesta viivasta tuli paaaaaljon tummempi ku siitä toisesta mikä jo valmiiks on aina tumma. HIH. :) Ja kumma kutina jossain sisimmässä, että meillä ja teillä tärppäis nyt. <3 Voi kumpa niin käviskin. Muista sit tulla joka päivä kertoon sun oireista ja tuntemuksista niin mä teen samoin. :) Jännittää ja oon onnellinen ihan tosissaan teidänkin puolesta!

Mame; No on se kyllä sitten positiivinen tulos :)! No mullakin on jotenkin niiin semmoinen tunne että tämä on juuri se, niinkuin sulle tuonne postilaatikkoonkin pistin! Juu tulen ja kerrot säkin sitten heti jos vähänkin jotain tunnet :D !! Ja niinkuin sanoin, niin meillä tulee sama kiertokin näillä näkymin.. Hihih! 

No nysse täti hyppäs puskasta kp 27. !!! Mulla ei oo ollu vuosiin näin lyhyttä kiertoa, aiemmin n.36vrk-pahimmillaan yli 60vrk. Jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin onpahan lyhyempi odotusaika seuraavaan yritykseen. Ja myös se, että ovis on voinut olla paljon aiemmin kuin luulin ja siksi en saanut sitä tikkuun?.
Noista omppuf:n ja j3nni:n lääkärikäynneistä säikähtäneenä elän täällä nyt tulisilla hiilillä ja pelkään etten ovuloi minäkään ollenkaan :(
j3nni: Mikähän toi kilpirauhas ja maidonerityshormoni (progesteroni?prolaktiini?) juttu on? Mullahan on jotain häikkää kilpparissa (vajaatoimintaa, johon kokeilulääkitys) ja just joku päivä tarkastelin rintojani ja niistä tuli nestettä kevyesti puristamalla emoticon  Ei kai mullakin erity progesteronia tms. jotenkin kummallisesti? Jos tämä estää ovulaation? Voih, mä en  jaksa lähtä lääkärille. Tai menisin mieluusti, mutta se kunnalliselle pääsy ja ajan varaamisen vaikeus ym.
Oletteko muuten ihan tk:sta varanneet vai esim. neuvolan kautta? Neuvolasta kai pitäisi saada apua lapsen suunnitteluun, eikö?

Iltaa! :)

MarinaMelina; onnea huomiseen testialuun! :) :) Täällä peukut pystyssä! Oireita sinulta ainakin löytyy ;-)

mame; onnea oviksen bongauksesta! :) :)

PePa; harmittelut negasta! Mutta niinkuin itsekin sanoit, saatoit testata liian aikaisin vaan :)

Hiutale; pahoittelut tädistä! :(

vuononvaltiatar, juu tiistaina vasta pitäisi alkaa. Mutta tän reissun takia mun pitää testailla jo ajoissa...eli kasa testejä mukaan reissuun. :D Riippuu huomiset skumpanjuonnit testin tuloksesta. ;)

Hiutale; Pahoittelut tädistä :( No ainakin positiivista että kierto oli noin lyhyt :) Tsemppiä! Ja mä ainakin oon soittanu ihan tk:hon jos on ollut jotai kysyttävää, mutta luulen kyllä, että neuvolasta saa kans apua ja sinnekkin voi soitella :)

Melinalle piti vielä sanoa, että täällä on dpo7/8 eli yhtä hätäisiä ollaan. :D Toivottavasti molemmat plussataan ensi viikolla. emoticon

Ompas tullut taas paljon kirjoituksia, oon käyny kyllä lukemassa joka päivä, mut en oo kerenny ite kirjotella :) olis viikonlopun yli vielä töitä..

j3nni - Tosi kurjaa :( no, nyt ainakin tietää asian laidan ja terot aloitettu.. toivottavasti auttavat ja kierto tasoittuisi pian! Kovasti voimia <3 Onneksi teillä on kuitenkin siellä pikkuinen piristämässä päiviä ja eiköhän sen toisen aika pian koita, toivotaan :)

mietintämyss... Hyvä kun kävit lääkärissä, asia on ainakin nyt hoidossa ja saat itsellesi mielenrauhaa :) Ja tosiaan, ulkomaanmatka tekee varmasti hyvää ja saa muutakin ajateltavaa! Tsemppiä ja ihanaa matkaa! :)

PePa - harmittelut negasta! Sopii kuitenkin vielä plussaa toivoa!! ++

marusia21 - Harmittelut negasta :( toivotaan sinnekkin kovasti kuitenkin plussatuulia!! +++ Täälläkin menee viikonloppu mukavasti töiden parissa.. mitäpä sitä muutakaan keksisi ajankuluksi ;)

Alias ei ole... - Tervetuloa! Ja toivotaan pikaista raskautumista :)

Victoria - Harmittelut negasta.. :( sitä enemmän pettyy, mitä enemmän odottaa ja on oireita.
Kannattaa varmaa tosiaa käydä testaamassa, ettei vti oo oireiden aiheuttajana. Ja voihan sen raskaustestinkin aina uudelleen tehdä :) Toivotaan sinnekkin kovasti plussatuulia!

jemsQQ - voimia odotteluun :) täälläkään ei tehdä muuta kun odotellaan, odotellaan ja vielä kerran odotellaan.. et pääsis edes yrittämään! Onneks työt pitää kiireisenä, niin on muutakin ajateltavaa :) Kovasti paljon plussatuulia!!! ++++

Heisku - Toivotaan, että täti jättäis tulematta :) +++++

MarinaMelina - Aika lupaavia oireita sulla!! :) Toivotaan parasta!! +++ Tule sitten kertomaan miten kävi!

mame - Hyvä, kun pääsitte oviksen heti hyödyntelemään ;) nyt jännät ajat sitten edessä.. toivotaan tärppiä! :) ++

Hiutale - Harmi, kun täti kurvas kylään.. jospa sitten seuraaavasta kierrosta... :)
Voihan sitä neuvolaan soitella, jos mietityttää noi asiat.. kyllä sieltä varmaan apua löytyy, saa tosiaan ainakin itselleen mielenrauhan :)

vuononvaltiatar - Jakamisia odotteluun.. toivottavsti odotus pian palkitaan.. ;) <3 ++

Takaisin