Iltaa leidit !
j.n; Toivotaan että tuo sinun kiertosi tuosta tasaantuu ja menee taas normaaliksi! :)
Marusia21; Mulla oli ennen pitkä kierto, mutta nyt onneksi ollut 2 kiertoa suht lyhyitä :) Ja mä ainakin sillon joskus jouduin ostamaan paljon noita ovistikkuja että tietäisin milloin ovu suurinpiirtein tulee.. Mutta sittenkun kierto vain venyi ja venyi niin luovutin enkä koskaan saanut LH-huippua testiin :/ Mutta tsemppiä sulle oviksen bongailuun, luulen kyllä jos tarpeeksi paljon niitä testejä teet niin löydät sen oviksen :)!!
Mame; Noniin, testit vihdoin tulivat.. Hyvä juttu :) Nyt paljon tsemppiä sinne ja toivottavasti ovis ei olisi mennyt vielä ohi, tai miksei jos olette saaneet hyvin hyödynnettyä ;) Ja joo oon nyt kp 10 saakka alottanut ja luulempa että kp13 eli maanantaina ovis olis ollut tai siis silloin sain samanvahvusen viivan kuin kontrolli, testiin :) Ja siitä nyt on koko ajan vain haaleentunut, mutta jatkan vielä varmuudeksi kun "oikeasti" se pitäisi olla lauantaina :) Ja en oikein osaa sanoa viivoista, mutta voisin pistää sulle kuvaa jos haluat, niin olis ainakin jotain verrattavaa? :)
Sli; Okei, no toivotaan että ajaa :)! Mistä muuten tilasit noita Pregchekin testejä?
Josma; Hmm, voisiko olla raskaus oireita? :p Tai toivottavasti et ole tulossa kipeäksi ainakaan :(!!
Omaa; Niinkuin Mamelle sanoin, niin luulempa että ovis olis ollut täällä maanantaina tai siis siitä n.24-72h päästä :) Mutta varmuudeksi vielä jatkan tikuttelua ja nyt siis vain odotellaan sekä kohta saa alkaa taas jännäileen, jeejee !! :D