Huomenta leidit!
Tickerini kertoo jo kaiken; kp 1/33, yk 7!!
Viimeiset kolme kiertoa ovat olleet 33pv mittaiset, siksi kokeilen nyt mennä yrityksessä sen mukaan. Näin ollen ovulaatio voisi olla 6.2. seudun tietämillä. Minulle saapui raskauskeiju-sivuilta tilaamani David ovulaatio- ja raskaustestit. Kokeilen tikuttaa niillä tässä kierrossa. Aprikoin vaan sitä, kuinka aikaisin kannattaa alkaa tikuttaan... Toisaalta kierto voikai silti olla 28pv... huoh huoh... Vitutusta ei laske ollenkaan se, että mulla on keskiviikot aina reilu 9h työpäiviä... kivaa olla tän kipuilun kanssa :(
MarinaMelina; ompa söpöä, että lueskelette miehen kanssa yhdessä noita vauvakirjoja <3
jemsQQ; kiitos kannustuksesta ja voimahalista! Olisi vissiin kannattanut vaan uskoa tuota negaa kun tein ja luovuttaa heti

Tyhmä minä!
Heisku; toivottavasti teillä olisi tällä kertaa tärpännyt ;-) !! Tsemppiä
elenna; noh, ootko jo testaillut uudelleen? ;-) Täällä jännätään siun puolesta!! :) Kysyit tuosta David testistä... tilasin juuri niitä itsekin... olisiko joku mahtanut joskus sanoa, että niihin ei turhaan ilmesty mitään...
Josma; täälläkin ilmoittautuu yksi stressaaja :) Olen onnistunut pitkittään kiertoni 28pv jopa 35 päivään! :D :D
Isabell; itsellä kävi silleen tuon stressaamisen kanssa, että onnistuin pitkittään kiertoani pidimpään tähän mennessä. Meillä oli tarkoitus heinakuussa aloittaa yrittäminen ja odottelin sitten vaan innolla edellisen kierron loppumista. Sainkin odotella melkein kaksi viikkoa niitä menkkoja.. onnistuin siis stressaamaan sen verran kuitenkin... hyvä minä :D Tuosta vyöhyketerapiasta. Pari tuttavaani on kyllä käynyt paljonkin ja toisella on auttanut toisella ei. Lisäksi terapialla voipi olla synnytystä käynnistämiseen positiivista vaikutusta ;-) Omaa kokemusta ei ole. Lymfahieronnassa olen pari kertaa käynyt, mutta silloin ei ollut vauvat vielä mielessä :)
mame; ainakin ovistikut näyttävät oviksen ja jos sitä ei ole... toki voihan ovis olla joskus tulemattakin muista syistä... itse ainakin päätin nyt kokeilla niitä, että näkee, milloin ovis tapahtunee :)
-Muru-; jokainen meistä sekoilee näissä vauvakuumeiluasioissa välillä :) lupaavia oireita sinulla ainakin. Onnea testailuun! :)
marusia21; toivottavasti pääset pian sitten uudelleen tikutteleen, jospa vaikka ovis bongattaisiin ;-)
Victoria; jänniä oireita siellä sinulla ;-) Tsemppiä :)
Paapu; tervetuloa mukaan! :) Harmi, että teilläkin yrittäminen jo venähtänyt pidemmäksi :( Onnea tähän kiertoon vielä. Jännäily jatkuu aina menkkoihin asti ja joskus vielä sen jälkeenkin :)