Kyselyvastausta: Pillerit jäi pois joulukuun alussa ja nyt alkaa kolmas yrityskerta. Vuosia kullan kanssa yhdessä tulee keväällä 6. :) Tärppipäivät käsillä, onneksi yrittäminenkin on kivaa. :) Kohta alkaa vaan taas jännäys, joka vielä muuten menisi, mutta kun jännätessä on niin vaikea saada luettua esimerkiksi tenttiin..
Olin eilen ristiäisissä, ei yhtään helpottanut tätä vauvakuumetta, kun niin ihana ja rauhallinen vauva oli. :) Sitten mun on pakko kertoa täällä, kun en voi kavereille kertoa ja mulle tuli vastaan huvittava tilanne. Kaverin kanssa ollaan syöty samoja pillereitä ja joskus ollaan lainailtu niitä puolin ja toisin, jos esim. reseptin umpeutuminen on päässyt yllättämään. Nyt kaveri sitten kysyi, jos voisin lainata yhden laatan ja mä yritin kakistella, että ei mulla ole. :) Onneksi tää tapahtui tietokoneen kautta, niin ei ainakaan ilme paljastanut mitään. Tajusin kuitenkin, että mun resepti on vielä voimassa, niin sain sille niitä haettua. Olisin varmaan jäänyt kiinni, jos ei sitä reseptiä olis ollut. Kun en varmaan olis osannut valehdella uskottavasti, että mullakin on pillerit lopussa ja pitäs saada resepti uusittua. :D
Apteekissa farmaseutti sitten vielä muistutti, että resepti vanhenee kuukauden päästä, jos haluan hakea vielä loput pillerit sillä. :) Teki mieli vaan nauraa ja sanoa, että en tarvii, enkä syö näitäkään ite, mutta en sitten viittinyt, kun ei kai noita reseptilääkkeitä oo kovin suositeltavaa toisille välittää, vaikka vaan piellereistä onkin kyse. :)
Niin joo, ja onnea hirmusti Möhkövantti3lle! :)