Mäppe, toi sun kertoma kuulostaa niin tutulta, että voisin yhtä hyvin olla ite kirjoittanut sen. Mä vaan meen muutaman päivän edellä, kun nappasin vikan pillerin 3.12.10. :D Ja siis ihan samalla lailla tuli menkat etuajassa täälläkin täysin varottamatta perjantaina. Edellisistä tuli vatsa kipeeksi monta tuntia ennen kuin vuoto alkoi ja juoksin koko ajan vessassa kattomassa, että jos ne ei kuitenkaan alkaisi. :) Luulen, että tää on vaan sitä, että meiän kropat ei oo vielä täysin tottuneita siihen, ettei pillerit enää ole sotkemassa niiden toimintaa.
Ja Tettu, pidetään peukkuja, ettei ne menkat alakaan. Tää on kai niin erilaista miehille kuin naisille, ja ymmärtäähän sen, kun kaikki ensikäden tieto on suotu meille naisille ja miesten on vaan tyydyttävä seuraamaan vierestä, kun jotain alkaa tapahtua. Tarkotan siis, että eiköhän se sun mieskin pääse mukaan fiilikseen pikkuhiljaa, jos todella nyt on tärpännyt. Oon kuullut, että monille miehille homma alkaa tuntua todelliselta vasta ekassa ultrassa, kun saa jotain konkreettista todistetta siitä, että vauva on oikeesti tuloillaan. :)