Senna89: Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että ehdottomasti ei koko aikaa pelkkiä tampooneja. Ainakin yöksi side. Ne klöntithän ovat siis verihyytymiä ja kuuluvat asiaan menkkojen aikana. Usein niitä tulee runsaamman vuodon aikaan n. kiertopäivinä 2-4 riippuen menkkojen kestosta. Todella runsaat menkat voivat aiheuttaa anemiaa ja niistä kannattaa kyllä mainita tosiaan, vaikka äitiysneuvolassa tai perhesuunnitteluneuvolassa. Tai vaikka ihan gynellä käydessä.
Vastailempa minäkin osaltani noihin kysymyksiin...
Me ollaan oltu miehen kanssa keväällä 2 vuotta yhdessä ja tässä ajassa ollaan ehditty menemään naimisiin ja yrittämään sitä vauvaa jo puolitoista vuotta. Tuohon aikaan mahtuu kyllä yksi raskaus, joka päättyi keskenmenoon joulukuussa. Nyt on menossa, en tiedä edes monesko, yityskerta. Pillereitä ehdin napostella n. 10 vuotta, minulla oli käytössä gerazette minipillerit.
Mua hiukkasen on ihmetyttänyt tässä kierrossa tuo kuuluisa ovislima. Olin bongaavinani oviksen suunnilleen toissa viikonlopun tietämille liman perusteella ja oiskohan ollut viime keskiviikko, kun tunsin oloni ihan kuivaksi. Noh, tuota kuivaakautta kesti vain peri päivää ja sitten alkoi taas runsaampi valkovuoto. Tiedän kyllä, että vuoto runsastuu ennen menkkoja, mutta ei kait nyt sentään melkeen 2 viikkoa ennen??? Ei mulla muistaakseni ennen oo noin mennyt... leikö km sekoittanut koko pakan, vai voiskohan tässä olla kyse jostain muusta? En uskalla edes haaveilla...
Nyt sitten kohta on taas jännäpäivät käsillä. Nyt KP 20/24-28
Anteeksi omakeskeisyys... tämä nykyinen vastaussysteemi on huono, kun en tässä vaiheessa enää muista, kuka mitäkin on kirjoittanut ja sitähän ei näe tästä mitenkään...