Täälläkin aletaan pikkuhiljaa lähestymään kierron loppua ja jännäillään, onko tärpännyt. Itse en kyllä usko, että tärppiä olisi käynyt näin pian km jälkeen. Eikä minulla kyllä ollut mitään oireitakaan. Ei siis minkäänlaisia, ei edes niitä tuttuja jomotuksia, joita normaalisti ennen menkkoja on.
Minulla on suht. säännöllinen kierto, yleensä 26-27 päivää. Haluan nyt km jälkeen ottaa ovistestit käyttöön sen vuoksi, että haluan tietää, tuleeko minulle ovulaatiota ollenkaan. Ja on se oviksen ajankohtakin vähän hakusessa, koska minulla ei ole juuri koskaan minkäänlaisia ovisoireita. Mitä nyt sitä limaa, mutta sitä on niin vaikea määrittää.
Aiomme vielä seuraavan kierron yrittää ja odotella sitä luomuplussaa. Jos ei tärppää, otan uudelleen yhteyttä lapsettomuuspolille siinä toivossa, että sieltä saataisiin pikkaisen helppiä raskautumiseen. Yhden km jälkeen tuskin tarvitsee tehdä aukiolotutkimusta, vai mitä luulette? (pelkäsin sitä syksyllä ihan mielettömästi ja plussattuani, onnistuinkin kyseisen toimenpiteen välttämään) Onhan minulla ainakin toinen rööri auki, kun kerran onnistuimme jo yhdesti raskautumaan.
Voi, kumpa se plussa tulisi pian ja johtaisi onnelliseen lopputulokseen. Miten voikaan kaivata niin paljon jotain sellaista, josta ei edes tiedä mitään? Eihän minulla ole, kun aavistu elämästä lapsen kanssa ja sekin luultavasti on vääristynyt aavistus, kun hormoonohuuruissani kuvittelen ihanaa vauva-arkea.
Toivotaan, että kevätaurinko tekee ihmeitä meille kaikille ja saadaan kaikki mukaan plussa aaltoon!