Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä ton tickerin saa mukaan? Kävin sellaisen tekemässä, mutta en hiffaa mistä sen saa liitettyä mun juttuihin...??

Onnea Möhköfantti! :D Lisää yrittäjiä plussa-aaltoon, jeii!!! (Kevättä ilmassa?;)

Hirmuisesti onnea plussanneille ja tarrasukkia teidän pikkuisillenne matkaan! Ihana lukea hyviä uutisia...emoticon

Toivotaan, että kevättä tosiaan olisi jo ilmassa ja me muutkin pääsisimme pian plussa aaltoon mukaan.

Täällä aletaan kohta jännäilemään, miten on tässä kierrossa käynyt. Nyt keskenmenon jälkeen on jotenkin ollut ihan erilainen fiilis raskauden alkamisen odottamisessa. Sitä ei enään ehkä odota ihan niin paljoa. Älkääkä nyt käsittäkö väärin, raskaus on edelleen ihan yhtä toivottu, kun aikaisemmin, ellei jopa toivotumpikin. Mutta ehkä nyt on enemmän luottamusta omaan kehoon sen suhteen, että tietää raskauden ylipäätään olevan mahdollinen. Ei tarvitse enään stressata, että voidaankohan me koskaan saada lapsia. Nyt vaan täytyy odotella, että se plussa sieltä uudelleen tärähtää. emoticon

Kovin toiveikas en vielä ole, sillä nyt on vasta 2/YK KM:n jälkeen ja on ollut kamalasti stressiäkin viime aikoina. Onneksi nyt on tilanne helpottanut. Ja taisin minä oviksenkin kutakuinkin bongata. Ihan tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta ylimääräinen kosteus alapäässä loppui toissa päivänä. Eikös sitä jossain sanottu, että ovislima loppuu heti ovulaation jälkeen?
Oletettu ovis ajankohta käytettiin todella tehokkaasti hyödyksi makkarin puolella, ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää.emoticon

En mä sitä tickeriä saanut muuten kuin kopioimalla sen sieltä sivulta missä sen tein.. ehkä mä vielä sen jotenkin tänne saan..

Kokeiles Tikru niin että (siis jos lilypiessä oot sitä tickeriä tekemässä) kun oot saanu sen tickerin valmiiksi niin valitset siitä alhaalta "hotmail" ja sit kopioit sen tekstin mikä siihen ruutuun alas tulee. Sen liität omilla sivuilla omiin tietoihin kohtaan allekirjoitus ja ticker. Mulla toimii silleen.:)

Pakko tulla avautumaan, kun alko nyt jo jännittää tuo ens viikko. Tiiän tasan, etten halusta huolimatta osaa olla coolisti ja vaan rauhassa ootella alkaisko ne menkat vai ei. Mies saa taasen ihmetellä laidasta laitaan ailahtelevaa eukkoa. :) Meilläkin tässä vielä arvotaan, ottaisko mies vastaan työkomennusmahdollisuuden Ruotsiin. :D Mitenhän sekin vaikuttaa, jos oiskin vauva tulossa. Kivaa lisästressiä. Vaikka on kai sielläkin lapsia onnistuttu synnyttämään, että ei kai siinä kuin haasteeseen mukaan.

Olipas sekavata :) Mutta ko jännittäääääää!!

Ensi viikko on ovisviikko ja meillä kummallakin sattuu olemaan loma.  Aiotaan olla kotona ja viettää sitä ns. laatuaikaa ja eihän sitä tiedä vaikka nyt olisi se hetki edessä jos vaikka tärppäis. emoticon  Joka tapauksessa varmaan ihana lomaviikko edessä.

Mäppe: hyvää lomaa ja peukkuja!

Pistetääs kysymystä taas kehiin eli kuinka kauan olette kukin yrittäneet? Entä kuinka kauan olette olleet puolisonne kanssa yhdessä?

Me ollaan yritetty viime elokuusta asti ja nyt on seitsemäs kierto menossa. Yhdessä ollaan oltu neljä vuotta.

PLUSSIA JA TARRASUKKIA emoticon

Ei menkkoja ei mitään.. o_O Nyt kp 35 (norm 28), kaks testiä tehty ja näyttäneet negaa (olen tehnyt ne kylläkin illalla, voiko vaikuttaa asiaan?!).
Ärsyttää! Alkais nyt edes menkat niin pääsis uutta yritystä aloittamaan. Ei ole minkäänlaisia menkkaoireita ilmassa... Tehdäkö vielä testiä vai odotella vain? emoticon

Lopetin pillerit joulukuussa joten kierron epäsäännöllisyys johtuneen siitä..

Zuvi: ehkä on syytä vaan odotella tai sitten teet testin heti aamulla. Periaatteessa, kun kiertosi on "normaalisti" 28 ja nyt 35 pitäisi testin olla positiivinen, jos on ollakseen, oli aamu tai ilta, mutta poikkeuskin tietysti vahvistaa säännön.

Itselläni kierto heitteli 12-31päivää ja edelleenkään se ei ole tasainen vaikka jo 7kierto on menossa. Eli en pysty mitenkään arvioimaan omaa ovistani. Tästä syystä ja lääkärin kehoituksesta teen ovistestejä melko tiuhaan.

Pillereiden lopettamisen jälkeen joillain kierto "normalisoituu" heti ja joillakin saattaa ensimmäisen ns.tyhjennysvuodon jälkeen menkat alkaa vasta puolen vuoden kuluttua. Sillon kyllä on jo syytä käydä gynen juttusilla.

Tsemppiä kaikesta huolimatta ja kerro sitten kuinka kävi emoticon

Yritin kyllä jo kertaalleen lähettää, että jos tuli jollekulle yksityisesti joku viesti, nii ei ollu kyllä tarkotus :D

Joka tapauksessa on meillä meneillään toinen yrityskerta. Lopetin pillerit tuossa joulukuun alussa. Menkat onneksi tulleet ajallaan, että toivotaan, että pysyvätkii ajallaan. Tai oikeestaan siis, että jos en oo raskaana, nii ois edes rytmi säännöllinen. :) Ja ollaan oltu yhdessä vasta noin vuosi, mutta se on ollut menoa. Tuntuu hyvältä, kun on löytänyt luotettavan miehen, joka on mulle parempi kuin millaista olisin itse osannut toivoa :) 

Plussatuulia multakin kaikille :)

Hiukan tilannetiedotusta tällekin palstalle. Mulla olisi kp 20 menossa elikkäs viikko jännäilyä. Tosin mieheni kanssa päätettiin, että testi tehdään vasta, kun menkat ovat  viikon myöhässä. Eipähän tule testailtua liian aikaisin ja eläteltyä turhia toiveita. Pillerit heitin pois syyskuussa -  lokakuu jo luomuna. Kierto siitä lähtien ollut tasainen, ensimmäinen kierto oli 2 päivää etuajassa ja nyt tammikuussa 2 vrk etuajassa. Ensimmäinen kierto menee ymmärrettävästi pillereiden jälkimaininkien piikkiin, mutta tämä tammikuinen "etuajassa" tullut on hiukan pohdituttanut. Tai siis, olen asiaa miettinyt vain muutamalla ajatuksella; on voinut olla keskenmeno tai sitten ei :D Mistäpä nuita naisenkehon kaikkia ihmeitä tietää.
Nyt sitten kovasti tärppejä ja plussia kaikille. Toivottavasti kaikki meistä saavat tänä vuonna ihania uutisia ja maha-asukki pääsee rakastavien vanhempiensa syliin sitten ajallaan.

Kyselyvastausta: Pillerit jäi pois joulukuun alussa ja nyt alkaa kolmas yrityskerta. Vuosia kullan kanssa yhdessä tulee keväällä 6. :) Tärppipäivät käsillä, onneksi yrittäminenkin on kivaa. :) Kohta alkaa vaan taas jännäys, joka vielä muuten menisi, mutta kun jännätessä on niin vaikea saada luettua esimerkiksi tenttiin..

Olin eilen ristiäisissä, ei yhtään helpottanut tätä vauvakuumetta, kun niin ihana ja rauhallinen vauva oli. :) Sitten mun on pakko kertoa täällä, kun en voi kavereille kertoa ja mulle tuli vastaan huvittava tilanne. Kaverin kanssa ollaan syöty samoja pillereitä ja joskus ollaan lainailtu niitä puolin ja toisin, jos esim. reseptin umpeutuminen on päässyt yllättämään. Nyt kaveri sitten kysyi, jos voisin lainata yhden laatan ja mä yritin kakistella, että ei mulla ole. :) Onneksi tää tapahtui tietokoneen kautta, niin ei ainakaan ilme paljastanut mitään. Tajusin kuitenkin, että mun resepti on vielä voimassa, niin sain sille niitä haettua. Olisin varmaan jäänyt kiinni, jos ei sitä reseptiä olis ollut. Kun en varmaan olis osannut valehdella uskottavasti, että mullakin on pillerit lopussa ja pitäs saada resepti uusittua. :D

Apteekissa farmaseutti sitten vielä muistutti, että resepti vanhenee kuukauden päästä, jos haluan hakea vielä loput pillerit sillä. :) Teki mieli vaan nauraa ja sanoa, että en tarvii, enkä syö näitäkään ite, mutta en sitten viittinyt, kun ei kai noita reseptilääkkeitä oo kovin suositeltavaa toisille välittää, vaikka vaan piellereistä onkin kyse. :)

Niin joo, ja onnea hirmusti Möhkövantti3lle! :)

Takaisin