Mulla oli rakenneultra eilen. Pituutta pojalla oli n. 15 cm (paasta peppuun) ja painoa n. 320g. :) Vastasi ihan viikkoja, eli 19+4, oli vain parin paivan ero lasketunajan mukaiseen. Mun etuseinaman istukka oli hiukkasen kohdunsuun paalla, mutta laakari arveli sen hyvinkin siita nousevan. Se mika saikaytti vahan, oli kaksi mustaa pistetta istukassa. Laakari kyseli oliko mulla ollut vuotoa, mutta mitaan en ole huomannut. Pisteet oli siis jotain verenpurkaumia. En huomannut kysya minka kokoiset ne oli, mutta jalkeenpain muistellen, ei vaikuttanut isoilta, kun vertas koko ruudulla nakyvaa kuvaa, ehka toinen puolen sentin rakkula ja toinen hieman isompi. Aiemmin ei ultrissa ollut mitaan moista nakynyt, joten veikkaan etta liikuin liikaa parin paivan aikana, kun kaytiin miehen kanssa minilomalla aavikkohotellissa. En malttanut olla uimatta, kun siella oli ihana allasalue, ja pakko oli paasta kavelemaan hiekkadyyneillakin. Hotellin ulkoalueella oli lisaksi hirveasti portaita... Laakari onneksi sanoi, ettei huolta, seuraava ultra sen spesialistin kanssa on kuuden viikon paasta, ja omalla klinikalla jo sunnuntaina. Nyt vain pitaa ottaa iisisti, mita kotona oon tehnykin. Oon aika luottavainen etta mun keho korjaa asian parissa viikossa, kun mun vointi on ollut erinomainen.
Ihaninta ultrassa oli nahda pojan varpaat ja huulet, vaikkei ollutkaan 3D.
Luulen etta pojalle tulee samanlaiset ihanat pusuhuulet kuin mun miehella. Poika myos onneksi puuhaili meidan iloksi, se kosketteli korvaansa ja naytti etusormea ja sitten viela esitti mita jaloilla pitaa tehda, eli alkoi tehda kavelyliiketta kohdun seinamaa vasten. Se selitti, miksi valiin tuntuu kuin se kaivaisi oma tunnelia.