Rakenneultra!

Eikö kenelläkään ole vielä ollut rakenneultraa? Mulla se on rv 21+0 eli parin viikon päästä. Suhteellisen myöhään, kun senhän voi tehdä jo 18+ viikoilta lähtien.
 
Täällä olis viikon päästä rakenneuä. Yllättävän nopeasti tuluua tupsahti tämä puoliväli.
 
Onko kukaan miettinyt menevänsä vielä rakenneultran jälkeen 3D/4D ultraan? :) paras ajankohta sille ois h 22-30. Olisihan ne kuvat ihan eriluokkaa kuin tossa rakenneultraseulonnassa. Mutta en oikein tiedä sit onko vaan rahan hukkaa, mutta uskoisin, että varsinkin miehelle toi 3D/4D vois olla tärkeä, siinä vauva näyttäisi jo vauvamaisemmalta, jos sen tekis lähempänä tota 30 raskausviikkoa ja jossain saa oikein dvd:llekkin liikkuvaa kuvaa vauvasta :)
Mies nimittäin oli ihan pettynyt kuullessaan sen, että rakenneultran jälkeen nähtäis pienokainen vasta sen synnyttyään ja raskautta kuitenkin vielä puolet jäljellä ton rakenneultran jälkeen!
 
Mulla on rakenneultra kolmen viikon päästä. Silloin 20+5. Ajattelin mennä siihen 4D ultraan. Kiva nähdä vielä pieni ja jos sitten saisi tietää varmuudella sukupuolen! Meinaan ultran ajoittaa joskus viikon 22 jälkeen.
 
mulla ois kaksi viikkoa vielä rakenneultraan. en ole vielä ratkaissut, investoinko tohon 4d-ultraan. viimeksi kävin, kun sukupuoli ei selvinnyt, mutta nyt olen vähävaraisempi, kun olen vielä osahoitovapaalla. katellaan, kiva kokemus se kyl viimeksi oli, sain monta kuvaa ja dvd-levynkin siltä reissulta ja itse asiassa nettosin silloin toisenkin ultra-ajan ihan ilmaiseksi, koska mun tyttö oli sissi ja lekuri ei saanut häntä esittelemään suuta ja sain uuden ajan, että lekuri saa katsottua, et suun alue on ok :)
 
Mullakin vasta kahden viikon päästä. Sillon viikkoja 21+3. Aikomus ei ole mennä ylimääräisiin ultriin, mutta en sitten tiedä, jos sukupuoli ei selviäkään, että maltetaanko odottaa vauvan syntymään saakka. Esikoisesta ei käyty missään 3d/4d ultrassa, mutta synnärillä pistäydytiin pariin otteeseen. Yhden kerran mun epämääräisten selkä ja kylkikipujen vuoksi ja toisen kerran liikkeiden vähyyden takia ja kummallakin kerralla ultrattiin ja saatiin nähdä pikkuinen.
 
Mulla rakenneultra on myöskin kahden viikon päästä (1.4) eli viikkoja silloin se 20+2.
Hauska vaan, kun just aprillipäivänä..Tiedä kuinka vauva jekuttaa :grin
 
Tampereen Terveystalolle jos joku muukin on menossa, niin siellä saa kyllä sen 3D-kuvankin ihan kunnan/kaupungin maksamana samalla kertaa... Tai niin ainakin sai kun esikoista odotin.
 
Täällä on rakenneultra nyt ylihuomenna ja jännittää ja pelottaa jo valmiiksi. Toivottavasti kaikki kuitenkin ihan niinkuin pitääkin ja pikkunen on kehittynyt normaalisti. Viikkoja taitaa olla sit ylihuomenna 19+3, jos en ole mennyt jo ihan sevon laskuissa. :)

Minkä verran noi 3D ja 4D-ultrat maksaa? Paikoissa on varmasti hurjan paljon eroa, mutta noin niinkuin suurinpiirtein?
 
Olinko mä eka? :wink Meillä oli rakenneultra eilen! Kovasta jännityksestä huolimatta kaikki hänellä oli oikein hyvin ja normaalisti. :Heartpink Pikkunen painoi jotain vajaa 400g ja liikkui kovasti. (Olin varmistanut liikkumisen syöttämällä sille suklaata ennen tutkimusta.) :grin Sukupuolta kätilö joutui kovasti etsimään, kun peppu piiloutui jatkuvasti istukan taakse peittäen näkyvyyden. Mutta lopulta sitkeys palkittiin ja pientä prinsessaa lupailtiin.. :love7 Josko sitä kohta uskaltaisi vaaleanpunaisia mekkoja ostelemaan..
 
Sain valita haluisinko rakenneultraan aprillipäivänä tai seuraavana, niin valitsin tuon seuraavan (20+4). Miehelläni silloin synttärit ja varasin aikaisen iltapäiväajan, niin ehdimme käydä ravintolassa kahden kesken sulattamassa uutiset ennen kun on aikaa hakea esikoisen hoidosta. :p
 
Meilläkin nyt rakenneultra takana ja vaavilla kaikki kuten pitääkin. Hirmu hyvin näkyi kaikki tarvittavat alueet ja nyt on huojentunut olo. Painoa 370g ja mitat vastasi kauttaaltaan 19+5. Ensin piti jalkoja kovasti yhdessä ja koukussa, mutta lopulta ei jäänyt epäselväksi mikä siellä jalkovälissä pilkotti. Itsellä ollut alusta asti olo, että poikahan se siellä on, ja olin oikeassa!
  • :)
  • :Heartblue
 
Oivoivoi, miten tässä nyt malttaa odottaa vielä sen reilut kaksi viikkoa!
 
Niinpä august! Mulla vielä päivää vaille 3viikkoa odoteltavana... Ihan uskomatonta kuinka hitaasti on viikot menny kun odottanu vaan... Ja mulla olis sillon rv 21+1 ja lueskellu et monet päässy jo rv 19+ rakenneultraan :O no täytyy ajatella positiivisesti että ehkä paremmin näkyy sukupuolikin kun on pari viikkoa ylimäärästä saanut kypsyä siellä :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top