Rakenneultra!

Mä kävin tänään äskettäin rakenneultrassa ja kaikki mainiosti. Kaikki tutkittiin tarkoin, hyvää kuvaa ei saatu, kun vauva oli vastentahtoinen vaihtamaan asentoaan :P Sukupuoli sen sijaan selvisi, 99% varmuudella tyttö<3. Painoa vähän alle 400grammaa ja kaikin puolin vastasi viikkoja (20+3)

4D harkinnan alla, varsinkin nyt kun mies ei päässyt tähän ultraan mukaan ja olisi ihana nähdä oikeita vauvamaisia piirteitä vielä. Katsotaan, josko varaillaan myöhemmin :)

Muuten fiilis on kaikinpuolin hyvä ja ultra kyllä teki koko vauvan odottamisesta taas nyt enemmän konkreettisempaa. Kättärillä kätilöt olleet supermukavia ja asiantuntevia, positiivinen fiilis lähteä sinnepäin jossain vaiheessa synnyttämäänkin.

Näin meillä :)

Voi ei kun itsekin oottaa ultraan menoa!! Kyllä vähän jännittääkin.. Ens viikolla odotus palkitaan, ja toivottavasti kaikki hyvin ja sukupuolikin selviäisi.. Poikaa tunnustelen :)

Muistaakseni 3d/4d ultrat pyörii 240€ tienoilla, ainakin vähänkin suuremmis kaupungeis. Aika kallista siis. Mutta siinähän katsotaan kaikki ja tosi tarkkaan, ja kaikki näkyy paremmin kuin tossa kaupungin tarjoamas.

Täälläkin rakenneultra takana tai ainakin osittain. Pikkuinen oli sen verran kippurassa koko ajan, et mennään 1,5 vkon päästä käymään vielä uudestaan, jotta nähdään vielä sydän edestä ja napanuoran alku. Muuten kaikki oli kunnossa ja pikkusen koko vastas päivää vaille lasketut raskausviikot. Sukupuolikin selvisi melkoisella varmuudella eli meille on tulossa tyttö. :)

Tyttö oli ihan kippurassa koko ajan ja polvet melkein nenässä kiinni välillä ja pääosin pää alaspäin keikisteli. :) on se vaan niin uskomatonta nähdä lapsen kasvavan sisällä ja tekevän kaiken maailman temppuja, joista itte ei vielä tunne juuri mitään. :) oon kyllä niin huojentunut siitä, et sikiö on kasvanut niinkuin pitääkin, kunmulla on ollu kauheita pelkoja siit et koko ei vastaa viikkoja, jne..

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Meillä oli kanssa tänään rakenneultra ja kaikki oli kunnossa. Mua jännitti ennen sitä niiiiin paljon, että hyvä etten pyörtynyt...etukäteen en ihan hirveästi stressannut, mutta tänään aamusta asti jännitti niin ettei meinannut mistään tulla mitään. Mutta onneksi kaikki oli tosiaan hyvin, koko vastasi viikkoa ja tyyppi huiteli menemään minkä kerkesi.

Meidän oli ultratäti sukupuolen suhteen tosi varovainen, sanoi jo ennen kun alotettiin että jos on selvä poika niin sen tietää, mutta tytöistä on aina epävarmaa, kun toisilla pojilla kivekset laskeutuu niin myöhään. Nähtiin kyllä hyvin haaroväliin useampikin kerta, ja ultraaja oli sitä mieltä että näki häpyluut, mutta varmaksi ei uskaltanut sitten sanoa. Joten saadaan nyt sitten jännittää ihan loppuun asti :D

Voiiii, miten sitä jaksaa vielä omaa ultraa odotella. Tulee kyllä niin kärsimätön olo näistä teidän kuulumisistanne. Tänne onkin oikein tyttö aalto tulossa, kun melkein kaikille on tyttöä veikkailtu. :)

Voiiiii eiiiii, nyt tuntuu, että en millään malta odottaa omaa ultraa 2.4. asti, kun luin teidän muiden kokemuksia! :smiley-bounce013

No minä tyhmänä menin kattoo apua, meille tulee vauva -ohjelman ja siinä synty vauva jolla oli huulihalkio, vanhemmat oli saanu tietää siitä jo ultrassa. Ennen oon tykännyt noita vauva ja synnytysohjelmia kattoa, mutta nyt lupaan olla katsomatta enää yhtään jaksoa raskausaikana! Jotenkin sitä kaiken ottaa niin vakavasti vaikka vaan ohjelma. Eikä sitä nyt tarvi etukäteen kaikkeen pystyä varautumaan, mun ainakin täytyy vaan keskittyä nauttimiseen kasvavaan mahaan, eikä pelätä kaikkea mahdollista :)

Mies odottaa niin kovasti rakenneultraa :) sitä jännittää niin kovasti:love017 Kyllä minäkin tietenkin sitä odotan, mutta uskon että iseille ultra vielä tärkeämpi, koska eivät kanna lasta vatsassaan. Ihanaa, että mieskin saa kosketusta enemmän meijä tulevaan vauvaan :Heartblue

Täälläkin on ultra takana ja vauvalla kaikki hyvin, kasvanut tasaisesti. Rakenneultra on kyllä niin mieleenpainuva kokemus, kätilö tarkasti esitteli vauvaa sieraimista varpaisiin ja saatiin mm. kuvan jalanjäljestä mukaan :Heartbigred

Sukupuolesta ei jäänyt epäselvyyttä kun omakin silmä näki että siinä oli yksi ruuminosa enemmän kun esikoisella, jonka siis tyttö. Onnellinen mamma täällä. Ja huojentunut.

me käytiin eilen ultrassa ja siellä pieni oli oikein reippaana ja kaikki näytti hyvältä :) vastasi hieman isompaa kuin viikot nyt (eilen oikeasti 20+2 mutta oli kooltaan 20+6). ei haluttu tietää sukupuolta <3 oli hieman tyly kätilö/lääkäri kyseessä niin jäi vähän huono maku, mutta pääasia että pienellä oli kaikki hyvin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

joo kyllä vain odottavan aika on pitkä...vasta 16.4 rakenneultra. Edellisessä raskaudessa rakenneultra tehtiin lääkärin huoneessa,joten laitteet olivat parhaimmat. 3d ja 4d-kuvia muistoksi. Toivottavasti nytkin olis lääkärin huone vapaana...

Hempuli, moneltako sulla on se ultra? Mulla on kans 8.4. Ja kello 10:10, törmäilläänköhän keskusneuvolassa? :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on rakenneultra maanantaina, enkä enää malttaisi odottaa. On kyllä niin ihanaa nähdä oma pikkuinen!

Pakkohan se on vaan malttaa. Vaan kyllä täälläkin on tuota päivää odoettu, kuin kuuta nousevaa. Loppujen lopuksi kuitenkin aika on mennyt melko nopeesti. Sain tuon ajan jo nt-ultran kanssa samaan aikaan ja silloin se tuntui olevan ikuisuuksien päässä. Ja nyt se on vaan viikon päässä enään. Mut mun puolesta sais olla jo huomenna!!!

Takaisin