RAKENNEULTRA KUULUMISET

Jukranpujut Kaika!!!!!
Mä niin jännäsinkin sun puolesta, täällä menee kylmiä väreitä!!!!
Onneeonneeonnee!!!

....Ja uuden tickerinkin laitoit!!!
 
[:D] Voihan hilavitkutimet!!!
Aivan ihanata Onnea Minzkuli pojasta!
Ja Kaika!!! Nyt tulee Isosti VirtuaaliHaleja Teidän Perheellle! Kaiken kokemanne jälkeen, niin mahtis juttu, pieni prinsessa <3 ...liikutuin aivan kyyneliin asti[:(][:)]
 
Meillä oli rakenneultra 21.4. viikolla 20+1 ja pienokaisella näytti olevan kaikki oikein hienosti ja koko vastasi viikkoja! [:)] Sukupuolen halusimme pitää yllätyksenä loppuun asti. Kätilö joka ultrasi oli todella ihana ja yritti kovasti vauvaa liikutella että olisi saatu hyvä kasvokuva 3d ultralla mutta hän ei halunnut kasvojaan näyttää. Ihania sivuprofiili kuvia saimme kyllä muistoksi. [:)]

Olisi kiva nähdä millaisia ultrakuvia olette saanut mukaanne! Mä olen niin onneton etten osaa itse kuvia tänne lisätä...
 
Celina, Huomenna olisi tosiaan aika kahdeltatoista. Jänskättää kovasti.. Monenko aikaa siellä menossa? :)
 
Maisuli: Vähiin käy. Treffit on 8:30. Jänskättää niin, että kohta on housuissa kokkareinen pieru. [&:]
 
Nyt on käyty ja nähty.

Hieman pienempi oli päiviin nähden eli 20/20+1. Ihan normaalia minusta (ja kätilöstä), joten en vaivaudu huolestumaan. En nyt osaa tulkita tuota lippulappua, jonka kätilö löi kouraan, mutta jos saan siitä jotain tolkkua, niin tulen raportoimaan uudestaan. Sopusuhtainen lapsi ja liikkui aktiivisesti. Ja se sukupuoli. Sanotaan näin, että hällä on ase ja ei vaivautunut ruoja edes sitä piilottelemaan. [;)] Pääasia kuitenkin on, että kaikki oli niin kun piti, palikat kohdillaan, oikean kokoisia ja toimivat niin kun pitikin. [:)]
 
Ja vielä muoks kun unohtui: Ultrassa todettiin, että on marginaalisesti etinen istukka, joten uudet treffit saatiin parin kuukauden päähän. Yhtiömme kiittää taas tältä erää.
 
Hyvältä kuulostaa Celina [:)] Itsellä huomenna ja jännittää niin hemmetisti... Huuh.. Tsemppiä muillekin jännittelijöille [:D]
 
Mitä tarkoitta "marginaalisesti etinen istukka"? Mulla on istukka edessä, eikä mulle kättäriltä mitää uutta aikaa ole varattu, eikä Brunokaan tänään mitään siitä sanonu. 4D ultra siis Femedassa 168€ ja sentit päälle. PojanÄiti sitä summaa tais aiemmin jo laitellaki[:)]
 
Istukka voi olla marginaalisesti etinen, jolloin istukan reuna on välittömästi kohdun sisäsuun vieressä.

http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Raskaudenajan_ongelmia
 
Rakenneuä takana ja kaikki oli hyvin![:)][:)]
Raajat, aivot, pää, munuaiset, sydän, selkäranka, ylähuuli ym. kaikki kunnossa.
Lapsiveden määrä normaali ja liikkeet ++.

Pieni liikkui hienosti ja painoa arvion mukaan nyt 322g. Sikiön koko vastasi viikkoja 19+6, vaikka nyt pitäs olla 20+2. Kätilö sanoi kuitenkin, että hienosti on kasvanut, mitat on hyvät ja sopusuhtaiset. Parin päivän heitto ei kuulemma merkitse mitään, ei vaihdettu laskettua aikaa, eikä tartte olla mitenkään huolissaan[:)]

Sukupuolta ei haluttu tietää, ensimmäinen lapsi kun on, niin kiva jännittää loppuun asti (tosin pieni kyllä availi jalkojaan niin, että ainakin ite saa jäädä funtsimaan, että näkikö oikein[;)]).

Istukka ulottuu mulla etuseinästä kohdunpohjaan (napaa kohti siis). Tosin ton paikan arvasinkin hieman, kun liikkeet mulla tuntuu eniten oikealla alhaalla ja keskimahalla. Joskun kun sikiö oikein pyörähtää tai potkasee kovaa, niin tuntuu muuallakin.

Neljä kuvaa saatiin mukaan[:)] Yhdessä näyttää peukkua, toisessa kuva jalkapohjista, ja kaksi sivuprofiilikuvaa.[;)] Aivan ihania! Imipä pieni peukkuakin ultran aikana! Tosi hienoa kun kaikki ultran mukaan hyvin, nyt voi alkaa pikkuhiljaa isompia hankintoja miettimään[:)] Mieskin oli ihan onnessaan.
 
Mahtavaa Elkku ja Celina!!

Nyt vaan kasvattelemaan vatsaa ja kohtahan se syyskuu jo onkin[:D][:D]
 
Hei haluaisittekos laittaa rakenneultristanne kuvei tänne? ois ihana kattoo pienokaisiamme [;)]
Meillä oli jo 26.4 se mut laitanpa (yritänpä ainakin) kuvan tänne. Oon niin kehno kun mun pitää muokata jotenkin aina noi kuvat et saan laitettuu tänne oikein... koklataanpas.



 
Ihana kuva Pilpa!!
Tosi selvä sivuprofiili, hyvin näkyy kasvot.[:)]
Komea pieni poika teille tulossa!
 
Tänään käytiin rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin. [:)]
Pikkuinen vastasi viikkoja ja painoa oli 316g.[:)]
Seuraavan kerran häntä pääsee ihastelemaan viikolla 28.[:)]
 
Hyvin meni meilläkin rakenneultra eilen! Tytöltä kovasti näytti :) Ja painoa olikin varmaan vähän enemmän kuin muilla näytti olleen, 380g.. Saatiin 15 kuvaa mukaan :D Oli tosi mukava hoitaja muutenkin.. Jospa sitä nyt rohkenis mennä vähän ostoksille!
 
Onnea Miimu81 tytöstä! Saittepas te monta kuvaa mukaan!

Pilpalla oli niin hieno ja selvä kuva!

Ihania uutisia muutenkin kaikilta, että kaikki näyttäisi olevan hyvin!

Meillä on rakenneultra ensi viikon tiistaina. Odotan sitä kyllä niin kovasti! Haluaisimme tietää sukupuolen, mutta täällä meillä päin sitä ei kuulemma yleensä kerrota lainkaan... [:(] Yritetään kyllä asiasta kuitenkin kysyä.


19+3
 
onnea kaikille [:D] !! eilen sitten päästiin kurkkimaan masu yksiöön. jännitti kovasti ja vieläkään en usko että viides poika siellä asustelee, kaikki paikoillaan ja terve mikä tietysti tärkeintä. hän on tän pesueen viimeinen ja niin se tyttö jäi tulematta mutta näin on tarkoitettu ja yhtä onnellisesti pientä miestä odotellaan [:)].
 
Takaisin
Top