RAKENNEULTRA KUULUMISET

hellokitty-

Näppärä viestien naputtelija
Kertokaa tänne kaikki omista rakenneultra kuulumisistanne. Olis kiva lukea ennen omaa ultraa, jos jotkut olette käyneet jo?
Mulla 21. päivä aika klo 11:30, jännittää suunnattomasti. Ja tietenkin kiinnostaa se, että veikataanko siellä tyttöä vai poikaa.. Kertokaa omistanne. [:)]
 
Eikö kenelläkään ole vielä ollu? Millonkas teillä olis.. Älkää vaan sanoko et minä oon ensimmäinen, apua [:D]
 
Meillä on vasta viikko sun ajan jälkeen 28.4, sopivasti ennen vappua kuitenkin. Kyllä ollaan ajateltu, että jos sukupuoli selviää, niin sitten selviää, jos ei selviä, niin sitte jääpi yllätykseksi[:D] Toivottavasti on kuitenkin terve, se on pääasia.
 
HaniMami niin ihan totta, tärkeintä on kyllä että kaikki on hyvin! Mut varmaan sen erottaa ihan itsekin, jos vauva vaan vähä haarojaan suostuu levittämään. [:)]
 
tuosta tuleekin jännä viikko kun kaikilla on rakenteet samoihin aikoihin,
saadaan uusia uutisia joka päivä[:D][:D][:D]
 
No niinpä näyttää olevan ultrat sijoittuneet ihan pienen ajan sisään monella[:D]

Sukupuolesta: Luulen kanssa, että jos paikkojaan esittelee, niin kyllä sen tunnistaa, jos on poika kyseessä, mutta jos on tyttö, niin en sitten tiedä osaako sitä tulkita onko mitään vai ei. Tuttava pariskunta oli käynyt rakenneultrassa tällä viikolla, niillä laskettuaika 22.8, niin olivat tiedustelleet sukupuolen ja saaneet selville, että poika tulossa. Olivat kuulemma itsekin erottaneet, että niin on.
 
Muistelin, että jollakulla muulla olis ollut kanssa 3.5. Kätilöopistolla rakenneultra aamulla. Muistanko väärin? [:)]
 
Nii ja kuulemma tytöllä on muutama pystysuuntainen viiva haaravälissä [:D]
Että tarkkana on oltava sitte [:)]
Voi vitsi jos minä oon ensimmäinen ... apuva! Olis ollu niin mukava ku joku olis käyny ennen ja kertonu vähä miten meni [:D]
Huijui, no mut ihanaa silti et se on JO ens keskiviikkona, vielä viikko pitäs malttaa odottaa kuitenkin .. [:)][;)]
 
Meillä on 26.4 kätilöopistolla. Vielä on odotettava vaan, millään en malttais. Toivotaan toki et kaikilla olis vauvat terveitä, ihan sama selviääkö sielllä sukupuolia tai ei. [;)]
 
Meillä vasta 4.5... huoh... odottavan aika on toooooodeeeelllaaaaa pitkä.. aina välillä..[:)]
 
 Täälläkin rakenneultra vasta 28.4. 2 viikkoo pitäis siis vielä odotella. Meillä on vähän ristiriidassa tuo sukupuolen selvittäminen, kun mies ei vieläkään ole sanonut juuta eikä jaata, et haluuko tietää kumpi sieltä on tulossa. Itse haluisin kyllä kovasti tietää, mutta jos mies ei halua nii odotellaan sit loppuun asti. Kumpi vaan on tervetullut. Nyt oon jo muuten jotain liikkeitäkin tuntenut ja masu on kasvanu vihdoinki vähän. Eli vk 18+0 menossa.
 
Meillä oli tänää rakenne ultra [:)]
Pieni oli kasvanut hienosti ja voi hyvin. Poika tulossa [;)]
Kovasti potkiskeli ja huitoi, kätilöllä oli hieman hankaluuksia saada näkymään.
 
Takaisin
Top