RAKENNEULTRA KUULUMISET

Uijui tiitiäinen!!!
Mulla nousi karvat pystyyn[:D][:D][:D][:D]!!! mielettömiä uutisia! Onnea reppukaupalla pojasta!!!!
 
PALJON ONNEA TIITIÄINEN!! Ihania uutisia, toivottavasti kaikki saamme yhtä hyviä uutisia [:)]
Onnea paljon poikavauvasta <3
 
Oi, ihanaa Tiitiäinen! [:)] Omankin rakenneultran odottaminen tuntuu nyt jotenkin konkreettisemmalta, kun eka on täältä siellä jo käynyt.. Ens torstaina on meillä aika, jaiks!
 
Minäkin maltillisesti odottelen toukokuuta, ultra siis 11.5 :--) Tuntuu välillä ikuisuudelta. Itselleni tärkeintä on että vauva on terve. Tietenkin kovin innolla haluan kuulla kumpi siellä on.
 
Onnittelut Tiitiäinen hyvin menneestä ultrasta! [:D]
 
Minulla on rakenneultra viikoilla 21+4 eli vasta 20.5. Tuntuu uskomattoman pitkältä aika odottaa sinne asti, mutta kiva sillä välin lukea teidän muiden rakenneultrista.
 
Oi Oi! Tiitiäiselle Onnea Pikkumiehestä!

 En kyllä millään malttais odotella keskiviikkoon [:)] Ei pelkästään sen sukupuolen vuoksi, vaan ihan nähdäkseni vaavin taas kuvaruudusta. *huokailua*
 
Niinpä, ei kyllä malttais odottaa!
Keskiviikkona kyllä jos kaikki on vain hyvin ja sukupuolikin selviää niin käyn ostamassa jotain poikamaista tai tyttömäistä :))
 
meillä rakenneultra torstaina 22.4, sitten pitää kyllä jotain pientä kivaa käydä ostamassa itselle ja pikkuiselle[:)] Tiitiäiselle onnittelut pikku viikarista[:D] pitää myöhemmin tehdä listaa kumpia meille syyskuun odottajille tulee enemmän.
 
Hei vaan kaikille!
 
Meillä oli rakenneultra viime pe 16.4. Kaikki oli ok ja saadaan pikkuprinsessa!!! Oon niin onnellinen. Oltiin luultu, että tulee poika, mutta kas vain... Mulla ei ole mahaa juuri yhtään. Käytän pääasiassa normaaleja ei-äitiys vaatteita.
 
Onnittelut Mami82 hyvistä uutisista ja prinsessasta! [:)]
 
Tää viikko tuntuu niiiiin pitkältä, kun odottaa vaan sitä torstaista ultraa..
 
Tänään oli meilläkin ultra. Pikkuinen oli kovin sykkyrässä ja kätilö naureskeli, että tulee oikea akrobaatti. Sen verran pikkuinen kuitenkin on liikkuvainen, että taitaa siitä kuitenkin vapaaottelija tulla, tai potkunyrkkeilijä kuten isänsä.

Meillä kummatkin ollaan oltu jotenkin todella varmoja, että tyttö tulee... mutta kaskas kuulemma pikkuinen mies sieltä olisi tulossa. Kätilö näytti kuvankin missä pippeli on mutta olin niin jännittynyt ja tunteiden vallassa nähtyäni pikku herran pitkästä aikaa, että nyt en enää kyllä erota kuvasta mitään ja työkaverikin ihmetteli, että miten se vehje siinä on... Itse olen niin innoissani kun pääsee miettimään nimeä ja hankkimaan niitä vaatteita yms.

Mutta siis pikkuherralla kaikki hyvin ja päänympärys on 16cm. Meneillään siis viikot 19+5.
 
Tänään olis rakenneultra :))
Jännitin koko yön ja valvoin monta tuntia kun en millään saanu nukuttua. Vauva sit potkikin ihan hirveesti varmaan tunnin verran, että ei jääny kyllä epäselväks etteikö hän siellä elossa ole :P
Jännittää kyllä silti hirveästi, että onko kaikki hyvin.
Toivotaan parasta.. [:)][:)]
Tulen sit ilmottelemaan kuhan kotiin pääsen, pitää vielä mummon luona käydä ultran jälkeen auttamassa. :)
 
Onnea Hali! Hassua miten noi tyttö- tai poikaolot tuntuu olleen ihan väärässä. Maanantaina kaveri kävi rakenneultrassa (LA 5 päivää ennen mua [:D]) ja sillä oli kanssa aivan poikaolo ollut, mutta siellä ehkä köllikin pieni tyttö [:)] Mulla on koko ajan ollut ihan poikaolo, mutta sitten taas kaikki tälläset tosi varmat jutut kuten mahan muoto ja kiukkuisuus ym viittais tyttöön [:D] Mielenkiinnolla odotan huomista!
 
Täällä innolla odotellaan uutisia H1987!
 
Meillä on ilmeisesti ollut yhtä levoton yö H1987, yhtä pyörimistä ja vauva on meltonnut vähän väliä. Tulen kanssa ilmoittelemaan, kunhan tuolta kaupungilta kotio palaudun. Jestas,etttä voikin jänskättää näin paljon [:)] Peukkuja sullekkin Ultraan H1987[;)]

 
Noni!!!
Mulla hyppäs nyt sydän kurkkuun teijän puolesta!!! HETI tänne kertomaan uutiset, pidän konetta silmällä kuin haukka! hihihihiii jännää...
 
Takaisin
Top