RAKENNEULTRA KUULUMISET

Mullakin on ultra vasta 17.5 kätilöopistolla , kertokaapas jos jollaki on kans samaa aikaa kättärillä :))
 
Onnittelut kaikille rakenneultrist :)) mullaki on poika olo, ja kaikki sanoo että poika on ...salaa toivoisin silti tyttöö :P
 
*Yhtä Hymyä*

[:D] Ihana pullaposkihan siellä meuhkas! Kaikki jäsenet oli vaavilla oikeilla paikoillaan. Arvioitu paino oli n.380g (meni vähän ohi siinä vaavia katsellessa, eikä merkannu painoa korttiin) Joka tapauksessa hyvin oli kasvanut, ja viikot vastasi jo 20+4, mutta La:ta ei vaihdeltu pienellä heitolla [;)]

Ja Jeps, tiedän kumpi on, mutta en voi sitä täällä ilmoitella. (tuttuja)[:D]
Istukan paikka oli hyvässä paikassa. Ja koska olen niin hoikka rakenteeltani ja vatsanpeite superohut niin liikkeet on siksi tuntunut tosi aikasin.Voisko joku valaista mikä tuo mitta on B-mitta/mm ?

Saatiin naperosta 3 kuvaakin. Aivan hellyset posket ja suppusuu[:)] Laitan vaikka jossain vaiheessa tänne, nyt ruokailemaan...

Odottelen muiden kuulumisia innolla...
 
Onnea Mamma_76 hyvin menneestä ultrasta! [:)]

Täällä kanssa ollaan hymyilty koko päivä [:)]
Ultra meni hyvin, kaikki oli kunnossa ja sikiö vastasi päivälleen omaa kokoaan.
340g painava prinsessa siellä kipristeli ja imeskeli varpaitaan <3
Saatiin kuvakin siitä kun pikkuisella on varpaat suussa. Hirveesti jumppas ja esitteli taas kaikki varpaat ja sormet ja nöpönenät todella hyvin [;)]

Ai, että ... Kylläpä on olo taas helpottunut!
Mekin ajateltiin, että poikaa odotan ja koko suku on mahaa poikamahaks väittänyt mutta nytpä oli suvun konkarit väärässä [:D]

Oikein kiva yllätys [:)]

TSEMPPIÄ JA PEUKKUJA KAIKILLE ULTRAAN <3<3<3
 
Onnea kivasti menneille rakenneultrille! Itse varasin ajan vasta edellispäivänä, 4.5. asti odottelen ja jännittelen..
 
Heissan! Mullakin tänään oli toi ultra... elikkäs elikkäs.. sukupuolesta kätilö tooooodella varovasti sano, miltä hänestä näyttää, mutta mä olen vähän ajatellut käydä vielä 3D ultrassa, koska se oli niin varovainen sen suhteen ja korosti useaan otteeseen, että ei saa selvää kuvaa. Mut hänen arvionsa on tiedossa, en vaan vielä jotenki uskalla siihen luottaa... Mutta terroristilla oli joka tapauksessa kaikki kunnossa ja selvis syykin, miksi mä niin harvoin tunnen liikkeitä.. istukka on edessä ja vauva viihtyy selkä mun vatsaani vasten [:D] Painoksi arvioitiin 300g B-mitta vastas rv19+5.. Meinas vaan huolestua se kätilö, kun lapsi tykkäs "istua" oikeen jalkansa päällä eikä millää meinannu sitä liikuttaa ja siis samalla ei millää halunnu jalkoväliänsä näyttää. Vartin se nainen sitten tökki ja paineli mun vatsaa (toooooodella kivuliaasti), että sai näkyviin sen minkä halus. Mut tosiaan varmaan ens kuussa, tai kesäkuussa yritän sit sinne 3D kuvaan mennä, että saadaan varmuus sukupuolesta.

Ja niin, saatiin kuva missä vauva pitelee päätään molemmilla käsillään [:D] Ei tainnut tykätä, kun sitä niin kovasti tökittiin [:D]
 
Onnittelut kaikille hyvin menneistä ultrista! Ihanaa kun kaikki on saanu vaan hyviä uutisia [:)]
 
Voi kun on hyvä mieli kaikkien puolesta [:D]
Purri,
mullakin on kuva, jossa pitää käsiään pään molemmin puolin. Se ei ole mulla nyt koneella, mutta jos huomenna jaksaisin...
 
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista [:)]
Itsellä vielä parin viikon odotus, vapun jälkeen maanantaina.
 
Maisuli, sullahan on sitten samana päivänä tuo ultra kun mulla. Mihin aikaan oot menossa? [:)]
 
Ultrassa käyty ja Masalla kaikki oli kunnossa <3
 
Kätilö ei nyt ollu ihan mun makuun.. Heti alkuun kyseli miten oon voinu ja kerroin, että muuten ihan hyvin, mutta väsymyksen takia oon justiinsa ollu viikon saikulla. Siihen totes nyrpeenä "Se kuuluu asiaan".. [&:] No neuvolantäti ja neuvolalääkäri (jotka tilanteesta tiesi jotain..) oli sitä mieltä, ettei se ollu normaalia ja sen takia sitä saikkuakin määrättiin. Jotenkin musta kauheen nopeesti teki sen ultran ja vaan yks kuva saatiin mukaan..
 
No ei pidä miettiä tota vaan sitä ihanaa pientä, joka siellä masussa kölli. Toinen heti alkajaisiks peitti käsillään silmät ja näytti meille kieltä [:D]
 
Te, jotka ootte sukupuolen saanu tietää, niin onko ultraaja tiedustellu haluutteko tietää vai ootteko ite kysyny? Mä en ihan suoraan sanottuna uskaltanu sitä sitten kysyä ollenkaan.. Toisaalta harmittaa, mutta toisaalta ei.
 
Annie^: Tuo riippuu aika paljon ultraajasta. Siks melkein kannattaa ihan itse sanoa heti alussa, että tahtois tietää sukupuolen. On niitä jotka kysyy, tahtooko tietää, ja sitten niitä jotka ei kysele mitään. 
 
Me sanottiin heti ku ovesta käveltiin sisään, että jos näyttää sukupuolensa niin saa kertoa! [:)]
Ja meillä oli todella mukava kätilö kyllä.
 
H1987, missä kävit ultrassa? Kun muistelin että täällä savon sydämessä (kuopio) päin asustelet, että osusko mullekkin joku mukava kätilö. :)
 
Joo, kyssillä kävin :) Siellä varmaan sinäkin?
Sama kätilö oli viimeksi kun niskaturvotusta mitattiin. Siellä äitipoliklinikan perällä, vessan vastapäätä [:D]
 
Jep, Kysille pitäis suunnistaa 5. toukokuuta. Minä kävin sen nt-ultran alavassa, joten ei kysin kätilöt oo tuttuja.
Tyhmä kysymys, mutta pitääkö rakenteeseen mennä rakko täynnä? kun nt-ultraan piti, vaikkakin se loppujen lopuks tehtiin alakautta.
 
Mulle ainakin tuli ohje että rakko pitäis olla tyhjä...
Tiiä sitten onko eri paikkakunnilla eri jutut ja tavat toimia.
 
CF ei tarvii olla rakko täynnä kun sikiö on jo sen verran iso, että näkyy hyvin. Se jos rakko on täynnä, auttaa jotenkin sitä alkuraskauden ultraa kun sikiö on vielä kovin pieni..
 
Niin no sen käsityksen minäkin oon saanu. Siis että se auttaa alkuraskaudessa. Entäs kun on nuita vatsanpeitteitä muutenkin liikaa, niin näkyykö silti vaikka rakko on tyhjä? :D
 
Takaisin
Top