RAKENNEULTRA KUULUMISET

Kyllä varmaan näkyy kun on sikiö jo niin iso. Voit tietenkin soittaa ja kysyä.. Tai mennä rakko täynnä :D
 
eilen käytiin rakenneultrassa ja kaikki oli kunnossa[:)] mullakin istukka takana joten täälläkin liikkeet on tuntuneet hyvin jo jonkin tovin. ja kuulemma poika tulossa[:D] itse en oikeen pikkupalleja osannut kuvasta etsiä kun oli niin sykkyrällä koko pikkuherra, mutta mies näki muka erittäin selvästi[:D][:D]
pitihän se pikkuiset krokotiilikuosiset pöksyt käydä ostamassa[:)]
 
Meillekin selvisi tänään ultrassa että pieni futaaja (myös vilkkaudessaan) eli poika tulossa <3 Rakenneultrassa muutenkin kaikki oikein hyvin, kasvanut viikkoihin nähden täysin normaalisti ja kaikki löydettiin mitä kätilö etsikin. Olemme onnellisia ja tästä on hyvä jatkaa odottelua [;)] Ihanaaihanaa! 
 
Meilläkin oli tänään rakenneultra ja tyttö on tulossa<3 [:)] kaikki oli hyvin ja kaunis on profiili kuulemma pienellä [:)]<3
 
Ultrassa käyty. Vauvalla kaikki kunnossa :) Ja ultralääkäri veikkasi että poika sieltä olisi tulossa, mutta mitään niin selvää ei nähty että varma olis. Mies toivoo edelleen tyttöä :)

Äidille kävikin sit hiuka köpelösti viime viikolla olin 3päivää sairaslomalla ja nyt totes lääkäri että supistuksia on ja kohdun kaula lyhentynyt viime kerrasta melkeen sentin verran että nyt sitten kuukauden sairasloma :( harmittaa vaikka töissä olo oli tänäänkin yhtä helvettiä[:@] [:(]
 
Onnittelut kaikille hyvistä ultrauutisista!

hertzu ottaa sitten rennosti ja morkkistele yhtään[;)]
 
Meitsi joutuu odottaa rakenneultraa aivan LIIAN kauan, vasta 24.5 [:-]
Teillä kaikilla taitaa olla aiemmin kun mulla...
Mulla kyllä viikkojakin vasta 18+1
 
Ultra takana. vauvveli piti jalat ristissä ja kädetkin vielä edessä nin eipä tietoa sukupuolesta, ei edes arvausta saatu.
Mut muuten oli kaikki valtakunnassa hyvin. [:D][:)]
paitsi mullon se joku raskasuajan syndrooma jonka takia pyörtyilen...
 
Ultra takana ja ihania tuloksia. "Helmi" kasvaa -1:n päivän erolla laskettuun aikaan, joten hurjia heittoja ei ole.

Masun ympärys 15 cm ja pää 17 cm, kaikki elimet olivat oikean kokoisia ja oikeilla kohdilla.

Hieman neidin jumppaaminen pisti kätilön nopeuden koetukselle. Siellä hän harjoitteli kovasti "kävelemään" rakon päällä - mikä kieltämättä tuntui aikas muikeelle. ;0D Jalat hän piti aluksi pitkään tiukasti ristissä ja kasvoista hän osasi väistellä kuin paparazzeja ikään - selkäpuolen kuvia saimme katsella useaan otteeseen.

Perjantaina mennäänkin sitten neuvolaan ja n. kuukauden päästä pitäisi kuulemma suunnata neuvolalääkärille, jossa läpikäydään lääkityksen lopettaminen ja tuo verenvuodon vaaran mahdollisia vaikutuksia loppuraskauteen & synnytykseen. Harvoinpa sitä näin innoissaan on lekurille menossa. =0)
 
Rakenneultrassa käyty. Pikkuisella kaikki kohdallaan, ehjä ylähuuli, sydän sykki hienosti ja oli aortan karta ja isoja suonia ja neljä kammioo ja munuaiset ja selkäranka ja..... voisin jatkaa loputtomiin[:D]

Selvisi, miksi en tunne liikkeitä niin vahvasti, kun lääkäri kertoi, että istukka on tuossa edessä, mutta ei haittaa, kun kaikki on kunnossa ja pikkuisia pörinöitä ja sipaisuja aina välillä tunnen. Ultrassa polskutteli suloisesti pikkujaloilla.  Yhden päivän edellä laskettua aikaa on koon puolesta.

Pää (HC) 18cm
Vartalo (AC) 16cm
Reisiluu (FC) 4cm
Painoarvio: 459g

Ei mekään saatu mitään hyvää profiilikuvaa, mutta pääasia tosiaan, että kaikki oli kunnossa. Suurella todennäköisyydellä meille on tulossa tyttö
 
Meillä kanssa rakenneultra takana ja kaikki hyvin. Oli kyllä itkussa pidättämistä kun kätilö joka kohdassa sano että hyvän näköistä ja oikeat mitat...
Kivoja kuvia tuli ja muutenkin hyvä mieli täällä. Sukupuolta ei selvitetty koska en olis pystyny pitämään sitä salassa.. ( jos sen olis ottanu selvää, mies olis halunnu pitää sen salaisuutena)

En kyllä tiedä miks kaikki asiat pidetään aina salassa: Naimisiin meno, kihlat, lapsen sukupuoli, lapsen nimi, kummit.. listaa voisi jatkaa loputtomiin [:D] Sitten kun ite puhun esim kummeista että joo haluaisin sinut kummiksi ni tulee semmonen olo että ainiin tätä ei saa vielä kertoa että vasta kun lapsi on syntynyt... sekavaa tekstiä mut joo..

Täällä nyt ollaan onnellisia!! Onnea muillekkin!!
 
Täällä kaikki mainiosti [:)]

Onni esitteli kaikki elimensä ja vielä pari heilutusta ja kierrepotkua kuperkeikalla päälle.
Saatiin hienot kuvat jopa jalkapohjista =) Ainoastaan jalkoväliään ei ollut niin innokas näyttämään ja milloin oli polvet ja milloin kädet edessä. Sitten kun sinne saatiin vähän tsuumailtua niin ukko kysäisikin että voisiko tossa olla napanuora. Kätilö joka ultrasi totesi että voihan se olla mutta kyllä hänen mielestään näyttäisi siltä että poika sieltä on tulossa. Hihih.. ihanaa.. Kaikki muut on veikannut tyttöä paitsi minä ja mun pappa, tosin ukko nyt myöhemmin sanoi että poikaolo hänelläkin kyllä on ollut. Ultraaja vielä ihanasti sanoi kun oltiin lähdössä että kyllä sä voit jo yhden vaaleansinisen potkarin sinne kaappiin hommata [:D]

Ihan huippua [:D]

Tässä viel mittoja
Pää (HC) 17,5cm
Vartalo (AC) 14,5cm
Reisiluu (FC) 32,1cm
Painoarvio: 321g

Istukka oli peräseinässä joten ilmankos oon liikkeet tuntenu jo pitkän aikaa =)
 
VAALEANPUNAISTA Moikkista vaan!!

Kaikki hienosta ja normaalisti.
Muutama päivä takaspäin la:ssa, ja aikas varmsti tyttö tulossa- EN KESTÄ! Niin ihanaa, jos tuleekin- kahden pojan jälkeen olis kyllä mukava juttu[:)] Ja miehen suvussakin on vaan poikia tullut, niin sielläkin tyttöä toivottiin..
Mutta nähtäväksi tuo jää..

Päästään vielä yhteen ultraan ja valitsin NKL ultrauspaikaksi, koska sinne menen synnyttämäänkin.
Viikoilla 32-35 pääsee vielä kurkkimaan istukan kiinnittymistä ja tarkistamaan vauvan sukupuolen- JEE!!

Ja jotain lohduttavaa oli siinäkin, että vaikka Tammisaaressa voisikin vielä syyskuussa synnyttää, eipä minua olisi päästetty sinnekkään. Elikkä NKL on siis synnytyspaikka.
 
Takaisin
Top