Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko hehkuttaa mun miestä tänne!

Eletään nyt hankalaa elämäntilannetta, kun hän kulkee perehdytyksen vuoksi päivittäin toisella paikkakunnalla töissä 3 kuukauden ajan ja pelkkiin työmatkoihin menee se 4h/pv.

Oon ollu erittäin kipeä joulun alusviikolta asti, kun mun häpyluuliitos on lähtenyt repeytymään auki ja oon joutunu pyörittään lapsiarkea yksin, vaikka aina siihen ei voimia ois ees ollu. Eli helppoo ei tää tilanne oo ollu kummankaan kannalta.

Myöhäisestä töistä paluusta huolimat mun mies on muitta mutkitta alkanu esikoisen kaa leikkimisen lisäks tekeen pyytämättä kotitöitä ja auttanut iltatoimissa ilman, että on itse ehtinyt syömisen lisäks ihmeemmin huilimaan pitkän päivän päätteeks.

Ja tänään se toi mul töistä tullessaan ison kimpun valkoisia ruusuja <3
(neljäs kerta viiden vuoden aikana)

Toki tän vaikeen jakson päätteeks odottaa meitä kumpaakin pieni ihana nyytti palkintona, mut mun on kyl pakko keksii jtn kivaa hyvitykseks mun miehel siit, et se on jaksanu tukee ja olla niin ihana väsyttävästä työtahdista huolimatta. Kunhan vain lantio ehtii toipumaan synnytyksestä.

Ei ois huonompaan tilanteeseen työtehtävien muuttuminen ajoittua, mut eipähä auta valittaa ku työllisyystilanne on mikä on.

I love my man! <3

Minä olen kuulemma päällepäsmäri kun kysyin mitä mies meinaa ottaa evääks ja ajanvietteeks synnärille maanantaina. Edelleen meinaa että kanttiini piisaa ja ajanvietteeks tabletti. Ilmoitin sitte että sitä tablettia ei voi siellä osaston huoneessa latailla vaan ainoa latauspiste on päivähuoneessa. Mä koitan huolehtia koko pirun homman sujumisesta niin että kaikilla on hyvä fiilis (siis kun oon saanu joka kerta kattella tylsistynyttä puhinaa ja kiemurtelua kun ollaan odotettu mun ultrausvuoroa polilla) niin mites sitte ku siellä voi mennä koko päivä ennenku mitään tapahtuu?! Ja meinas että mun ei tarvii mitään toivelistaa kirjotella, että kyllä ne siellä osaa hommansa. Kivahdin että jos mä haluan varmistaa että saan puudutukset ajoissa ja että mulle kerrotaan koko ajan että mitä tapahtuu niin se lista on oltava!! Onhan tuo iteki saanu todistaa ettei ne siellä äitipolilla mitään kerro eikä selitä. Montakohan kertaa saan toivottaa äijän hornantuuttiin sieltä....

On se rankkaa, kun pitää vauvan, synytyksen ja kätilöitten lisäksi vielä vahtiin miehenkin! ;)

Ei vaan, samasta syystä mäkin mielummin ottaisin kaverin kuin tän isän mukaan. Jos isä on siellä, en muista synnyttää kun huolin vaan, onko sillä kaikki hyvin. Kaverille on helpompi raivota ja käskee vaikka kiertään sairaalaa jos on tylsää :)

En tie, jotenki saan varmaan käännettyy sen niin et se on miehen vika et mua sattuu :D

No alkaa tuntua siltä, että minä oon se joka huolehtii joka asiasta ja selvittää faktoja ja äijä vaan leikkii jotain taivaanrannan maalaria... Tai sit sillä on joku paniikki päällä ja se kuvittelee että vauva ei synny jos sitä ei ajattele... Miehet...

Mä vähän epäilen että mä tuun yrittämään piilottaan jotenkin mieheltä kuinka paljon OIKEESTI sattuu tai vähättelemään kipuja. Pelkään että mies pyörtyy tai haukkuu kätilön pystyyn ellen mä saa kaikkia kivunlievityksiä kerralla ja heti jos hän oikeesti tietää miltä musta tuntuu. :D

Mashnu, onko miehesi huomioinut, että synnytys saattaa tapahtua myös yöaikaan, jolloin kanttiini ei ole auki ;-)
No ei ja sitte ku minä yritän sen asian huomioida ni mä olen kauhee pomottaja.. :grin

Tuli näistä mieleen.... En muistanutkaan teille tätä jakaa, vaikka tapahtui jo pari viikkoa sitten. Siellä sairaalatutustumiskäynnillä kätilö mainitsi, että on jollain isällä ollut kitarakin mukana sairaalassa ajankuluksi. Mä näin kun mun miehen silmät alkoi loistaa ja ajattelin, että oliko nyt sen kätilön ihan pakko mainita. Mun mies jaksaa soittaa ihan rasittavuuteen asti ja onhan se kiva kun on harrastus, mutta mä en aina jaksais kuunnella. Ja välillä ois muutakin hommaa. Ja vois sitten treenaamisen jälkeen koittaa keskittyä siihen muuhun elämään eikä tuijottaa zombina pää kitara-ajatuksissa. Sanoin sitten heti autossa aika suoraan, että kitara ei muuten sitten tule mukaan, piste. Mä niin näen sieluni silmin, kuinka pyydän tuskissani miestä auttamaan mut esim. suihkuun ja saan vastaukseksi: "Oota vähän, mä soitan tän loppuun" :mad:

Niin ja miehen perustelu kitaralle ois ollut, että se haluaa soittaa sitten vauvalle... Mutta mä en halua ottaa riskiä, että kitara osallistuu myös synnytykseen :oops:

Takaisin