Pakko hehkuttaa mun miestä tänne!
Eletään nyt hankalaa elämäntilannetta, kun hän kulkee perehdytyksen vuoksi päivittäin toisella paikkakunnalla töissä 3 kuukauden ajan ja pelkkiin työmatkoihin menee se 4h/pv.
Oon ollu erittäin kipeä joulun alusviikolta asti, kun mun häpyluuliitos on lähtenyt repeytymään auki ja oon joutunu pyörittään lapsiarkea yksin, vaikka aina siihen ei voimia ois ees ollu. Eli helppoo ei tää tilanne oo ollu kummankaan kannalta.
Myöhäisestä töistä paluusta huolimat mun mies on muitta mutkitta alkanu esikoisen kaa leikkimisen lisäks tekeen pyytämättä kotitöitä ja auttanut iltatoimissa ilman, että on itse ehtinyt syömisen lisäks ihmeemmin huilimaan pitkän päivän päätteeks.
Ja tänään se toi mul töistä tullessaan ison kimpun valkoisia ruusuja <3
(neljäs kerta viiden vuoden aikana)
Toki tän vaikeen jakson päätteeks odottaa meitä kumpaakin pieni ihana nyytti palkintona, mut mun on kyl pakko keksii jtn kivaa hyvitykseks mun miehel siit, et se on jaksanu tukee ja olla niin ihana väsyttävästä työtahdista huolimatta. Kunhan vain lantio ehtii toipumaan synnytyksestä.
Ei ois huonompaan tilanteeseen työtehtävien muuttuminen ajoittua, mut eipähä auta valittaa ku työllisyystilanne on mikä on.
I love my man! <3