Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on tullu ihan hulluks!!! Mä sanoin, että pesenpä mikroaaltouunin niin pääsee sit steriloimaan tutit yms. ja pyysin sitä pyyhkimään liesituulettimen huuvan. :smiley-chores020 Nyt soon pyyhkiny kaappien ovet ja päälliset, pessy seinät ja höpisee lattioiden pesusta. Ryntäs just kauppaan hakemaan lisää pesuaineita ja rättejä että voi homma jatkua. Meinaa pestä uuninki... Mä en pysy enää mukana... Hullu, Ihana Mies :love017

Täällä mies tokaisi joskus viikko sitten, että pitäis kylppäri siivota kun on kuulemma sontaa nurkat täynnä. Mut ei puhettakaan, että ite ois sen tehny. Mutta sit kun mulle tulee se ässien tarve, niin tuossa on kyllä yhdeksi päiväksi hommaa... :smiley-chores020 Taidettu molemmat tottua liian hyvälle, kun pikkusisko tosiaan käy meillä siivoamassa muuten paitsi kylppärin. No sen näkönen se kylppäri onkin, että milloin lie viimeksi kunnolla kuurattu. Ihan ku ois kova homma!

Tuolla tuo nyt imuroi ja mä pötkötän sängyssä. Tarvii sille pekoni-aurajuustopastaa tänään kokata :) Lainata sitä kyllä vois jos se osuu reitille ku kuitee ympäri Suomea rekalla ajelee ja on semmonen avulias mies luonteeltaan :grin Voikohan miehiinki iskeä semmonen pesänrakennusvietti?? :p

Mä taas jouduin mariseen omalle ukolle kun ei mitään tapahdu. Muistutin et jos oisin vuodelevossa, nii meillä olis varmaan paskaa kaikkialla.
No siitä suivaantuneena se sitten otti kolan ja kolas takapihan ja nyt se on auttanu heti kun vaan vihjassu sille :grin

Mulla on tuo mies ruvennu vähä vissii hoksaa ettei kaikki enää oo ihan helppoa :D
Tänään se laitto tiskarin ja lupas tyhjentääkin, sanoin että muuten menis mutta se alakorin täyttö on tuskaisaa. Ja kun olin äidille lähössä käymään niin oli jo huolissaan pystynkö viel ajaa autolla että kyllä hää sitten kuskailee jos on vaikeeta.

Ihana mies Mashnulla :) ja täytyy nyt kyllä tuota omaakin miestä kehua, kun se kans jaksaa täällä tehdä suurimman osan hommista:) Kysyi vielä äsken haluaisinko jalkahieronnan, ihan ite kysyi, ei tarvinnu ees vihjailla ite mitään! :love017 Kai sitä alkoi säälittää kun mulla taas henki ollu ahtaalla vauvan pönkiessä keuhkoja kohti, oon vaan nojaillu pöytään pyrstö taivasta kohti kun se vähän helpottaa oloa. Mutta on se niin ihana, rakas oma mies :Heartred

Mä lähdin ennen puolta päivää viemään tyttöä tanssitreeneihin, josta lähdettiin suoraan mun kummipojan synttäreille. Kotiuduttuin vasta ysin jälkeen, mitä matkalla vähän harmittelin, kun yksi ystäväperhe on tulossa käymään huomenna aamupäivästä. Mutta - ta-daa - mun ihana mies olikin siivonnut!!! :love7 Mun ei tarviikaan aamulla raivopäisesti riehua täällä imurin kanssa. Jee!! :hello2

Pikku Myy, mä kyl epäilen että mun miestä huolettaa enemmän että autoon tulee naarmuja ;D

Mä ihmettelin tuon yhtäkkistä vimmaa niin se sanoi, että sillä on niin huono omatunto siitä kun mä joudun yksin selviytymään täällä aina su-pe. Siks se koittaa edes vkonloppuina nyt auttaa mua niin paljon ku osaa...

Pikku_Myy: Baarista löysin 12 vuotta sitten... :grin Mut joo, voi, kun tää oiskin jotenkin säännöllistä hupia, vaan ei - on kyllä aika harvinaista herkkua tällaiset yllärit.

Pakko kehua omaa kultaa: ollaan kohta asuttu 2 vuotta nykyisessä asunnossa enkä ole imuroinut kertaakaan täällä! Mä siivoan tavarat paikoilleen ja mies sekä imuroi että moppaa lattiat. Hän pesee pääsääntöisesti pyykit ja mä lajittelen sit puhtaat vaatteet jokaiselle omiin pinoihin. Ruuan mä laitan enimmäkseen mutta välillä mieskin innostuu kokkaamaan. Just hän päätti menyyn kolmeksi päiväksi eteenpäin ja käy huomenna kaupassa ostamassa kaiken tarvittavan ja lupas laittaa ruuat kans! Oh, how I love that man! <3
Ja ravintolasta minäkin olen hänet löytänyt. Oli muuten mun elämäni ensimmäinen "yhden illan juttu" ja olin kaatokännissä... Se ei sit vaan jäänyt siihen yöhön... ;)

Tuo rontti löyty myös baarista (ei taida suomalaisia miehiä muualta löytää :) ) kerran se vaa tuli pyytää tanssii (ne kuuluisat viimeiset hitaat) ja vei jalat alta samantien eikä olla sen jälkee oltu ainuttakaa päivää/yötä erossa :) ❤

Me tavattiin kans baarissa! Ollaan kyllä tiedetty toisemme yläasteilta asti, meillon yhteisiä kavereita ja me ollaan naamakirjatuttuja useemmilta vuosilta, että aika ylläri oli kun nyt yhteen päädyttiin. Mutta siis baarissa, paitsi ei perinteisellä tavalla... Lähdettiin ulos asti juttelemaan siihen kadulle baarin eteen kunnes mies sanoi jotain, varmaan ehdotteli suoraan tms kun minä päätin karata. Kyllä! Lähdin ihan juoksemalla painelemaan ja suoraan kotiin nukkumaan. Mies oli vähän aikaa yrittänyt pysyä perässä siinä onnistumatta, Hah! Mutta hän sitten sitkeesti jatkoi yhteydenpitoa muilla keinoin ja viikon päästä minä suostuin tapaamaan hänet. Että tämmönen run-away-bride ;)

Täällä löytyi kans mies baari-illan jälkeen baarin edustalta eli aivan pikkutunneilla. Mä tiesin miehen nimeltä, kun ollaan samalta paikkakunnalta kotoisin. Miekkonen oli sit vähän ihmeissään kun kutsuin häntä nimeltä vaikka ei tunneta :D. Mut huomasi sit et ollaan tosiaan samoilta kulmilta kotoisin. Sovittiin että nähdään joskus uudestaan, kun halusin ehdottomasti viedä sen yhteen kauheeseen räkälään (mahtava iskuyritys eikö!?). No, se olikin yllättäen innostunut ja vaihdettiin numeroita. Menin sit kotiin ja kärsivällisyydestäni minut kun tunnetaan, niin laitoin heti jonkun urpon viestin, et tuu mun luo... :D olin ehkä hieman humalassa... Mies sit tuli mun luo ja samalla selvisi, että se asu samassa kerrostalossa just mun kämpän yläpuolella! Mikä sattuma! Siinä sit juteltiin aamuseitsemään ja mies meni kiltisti kotiin, kun se oli niin lähellä :) siitä se sit lähti.

Mukava oli kyllä kertoo tästä tapaamisesta, koska tänään tulee tasan 6 vuotta täyteen kyseisestä päivästä <3

Hyvää 6- wee päivää!!! :smiley-bounce013

Katoin tota mun daisypath juttua. Yhteistämatkaa taivallettu 4 v 5 kk 4 vk, eiks se oo 4,5 vuotta? :Heartpink Muru vaa nukkuu, missä on mun kukat?? :rolleyes::love7

Kiitos! :) Tässä sitä nyt ollaan kuus vuotta myöhemmin: leppoisaa sunnuntaipäivää viettämässä. Vasemmalla törröttää lastenvaunut, suoraan edessä vauvamassu ja oikealla mies pelaa pleikkaria ja juo aamukahviansa. Eipä ois silloin arvannu mihin kaikki johtaa, toivoin kyllä kovasti alusta asti, kun kerrankin hieno mies kohdalle sattui :)

Takaisin