Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa siltä että Mjun mies on enempi raskaana ku se ite :grin
Lol se on :) nyt viikolla 34 ja risat on mun pötsi isompi.
Mutta joo röökillä se ei oo käynyt toki mä sitä tukisin mutta tuolla kiukku linjalla se saa asiallista kyllä ei vastausta multa. Se on tämän perheen kiistaton draamakuningatar

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mies lopetti polttamisen loppukesästä ja oli pari kuukautta ilman röökiä kunnes repsahti taas. Nyt se aloitti champix-kuurin ja on ollu kuukauden polttamatta niiden lääkkeiden avulla. Mä olen kyllä tukenu koko ajan, mutta ihan omasta halusta se lopettaminen lähtee.Sen huomasin omalla kohdalla kun lopetin heinäkuussa ite 20 vuotta kestäneen röökaamisen. Onneks tuo ei oo kiukutellu mulle yhtään, ilmeisesti sen lääkkeen sisältämä mielialalääke vaikuttaa :)

Mju, tuo mitä Happy ehdotti voi hyvinkin pitää paikkansa. Sillä on voinu olla sua niin ikävä että se nyt purkautuu kiukutteluun (toki toi niksa voi olla osasyynä). Se on joskus miehille vaikeeta sanoa "mulla oli sua ihan hirvee ikävä, rakas". Toivotaan että huomiseksi rauhottuu, pyytää anteeksi ja tyydyttää sut.

Kiitos untuva ja Happy :) se on liian ylpeä myöntääkseen sanallisesti olleensa mitenkään väärässä olen ehkä kuullut sanat olen pahoillani tai anteeksi ehkä 3 kertaa 8 vuoden aikana :) tuli makuuhuoneeseen heti mun perään ja tarjosi mammalle hienot kyydit :o
Nyt on hyvä lähtee ultraan ja synnytystapa-arvioon :)

Ja pullukkasutraan löytyi taas uusi asento, laittaneen sen jakoon aiheeseen paremmin sopivaan ketjuun :D

Mju, sillä on ollut niin karsee ikävä sua eikä vaan osannut ilmaista sitä oikein. :) Vinkkiäsi odotellen... ;)

Mä en miehelle nikotiinittomuutta suosittelis, pari päivää se kokeili omasta halustaan joitain kuukausia sitten, mutta sen lisäks että sillä meni itsellä hermot, niin todellakin meni mullakin. Sen olis pitäny lopettaa joko ennen raskautta tai kokeilkoon sitten uudestaan parin vuoden päästä kun kummallakaan ei oo massiivista univelkaa enää vauvan takia. Onneks nuuska on ympärillä oleville aika harmitonta. (hän siis 'sekakäyttää' tilanteen mukaan, mikä mulle sopii mainiosti, kun en haluis että parvekkeella kukaan tupakoi tai roskat vietyään haisee tms enkä halua että lapset näkee ja haistaa, mut esim töissä tehköön mitä lystää). On kyllä vähentäny merkittävästi, mut se täyslakko oli NIIN fiasko. Mun lauhkea lammas olikin ihan raivopää, ja mä tietysti hormoneissani ihan mukana vauhkoilemassa :D

Joo meillä tulis varmaa ero jos mies lopettais tupakoinnin... :o sillä menee muutenki välillä nii helposti hermot (varsinki ku pelaa) ja sit minä höyry päänä puhallan lisää kipinää mukaan ku en jaksa kuunnella sitä. :)
Enkä mä myöskään sitä sille suosittele tai ehottele ku tiiän ettei se pysty siihen :) omatpahan on keuhkonsa kunhan ei lapsen lähellä polta sitte!!!

Hehee kerroin äsken miehelle mitä unta näin viime yönä. Meni naama vinoon ja sano et hei mää syön. Ei menny kauaa ni jätti ruoan lautaselle, meni kuulemma ruokahalu :laughing002 mitenkähän se meinaa pärjätä sit siellä synnytyksessä ku noin pienestä menee ruokahalu, voi voi toista... :laughing025

Minun mies tupakoi, mutta se ei haittaa minua. Näyttää, että se haittaa sitä ihteensä enemmän. Vähän vaivautuneesti kaivaa sen röökin esiin jos minä oon paikalla ja selittelee. Ei tarttis. En oo käskenyt/kehottanut lopettamaan enkä edes ilmein tai elein paheksunut. Kyllä mä huomaan, että se on vähentänyt, mutta en oo tainnu siitäkään mainita. Se on sen juttu.

Muuten oli ihanat pari päivää kun lapsilla alko koulut, no olihan siinä loppiainen, mutta miehellä oli vapaata niin saatiin viettää aikaa yhessä. Ens yön se onkin jo töissä ja minä joudun kuulostella Tirpan kenkimistä ihan yssikseni. Lovetan tuota miestä :p

Mun mies lopetti tupakoinnin reilu vuosi sitten. Pari kertaa aiemmin yritti lopettaa mutta aina kaatu johonkin (lähinnä stressiin töissä). Hän ite päätti että ennen kuin vauva syntyy hän haluaa olla savuton. Reilu vuosi sitten yritti uudestaan ja tällä kertaa Nicoretten avulla ja se onnistu! Hiukan oli huonotuulinen jonkun viikon mut se meni ohi. Ja hänellä oli tavoitteena että sit kun on ollut tarpeeks kauan savuton niin siitä säästetyillä rahoilla hän saa ostaa itelleen just sellaset langattomat kuulokkeet telkkariin/tietsikalle käytettäväks kuin haluaa. :) Lokakuussa hän osti sit ne kuulokkeet ja on niiiiin ylpee niistä. :D Jauhaa edelleen purkkaa vaikken usko et oikeesti tarttis mutta hän ei ite uskalla lopettaa kun pelkää et repsahtais. Mä olen nyt yrittänyt ehdottaa et vaihtais vaikka joka toisen Nicorette-purkan Jenkkiin mutta ei ole vielä yrittänyt. Mutta oon mä NIIIIIN ylpee hänestä kun pysty lopettamaan, tiedän ettei ollut helppoa. :)

Nyt saa kyllä vauva luvan pysytellä yksiössään ainakin tän viikon. Miehellä oli aamulla selkä paremmassa kunnossa ja halus lähteä yksin kauppaan kun on maannut sohvalla jo monta päivää. No, pääsi hän kauppaan asti ja oli sit saanut nojata ostoskärryihin koko kauppareissun. Kotona mä kannoin sit kassit sisälle kun hän ei meinannut edes päästä autosta ulos! Eli jos tulee lähtö mä voin joutua rattiin ite! :/

Meidän mies vänkäs tänään polilla mun käynnistysajan 3 päivää myöhemmäks ku mitä ne sieltä ehdotti.. Sitte hiffasin että se käynnistyspäivä on mun miehen veljen syntymäpäivä :grin Eli jos käy tuuri ja käynnistämällä tulee saman päivän nimiin niin saa poika saman synttäripäivän ku sedällään :p

Eikä?? Rupesko se siellä tinkaamaan päivästä :) Vitsin miehet! Mutta ajatus on mukava ♡ Niin se saattas minunkin ukkeli ehdotella päivämääriä jos vaan ois hänen hallussa...

Mulla on LA esikoisen 15v syntymäpäivänä ja mies toivoo edelleen et syntyis sinä päivänä niin olis helppo muistaa päivä ja vois juhlia yhdessä. Esikoinen on HIUKAN eri mieltä! :D Ei ehkä arvostais sitä jos hänen 20v synttäreillä olis joku prinsessateema... :D Lisäks esikoinen on just sen viikon kun on LA rippileirillä, kyllä hän haluu olla kotona kun pikkusisko syntyy ja tulee kotiin.

Takaisin