Voi helvetin helvetin helvetti tää kuuluis varmaan joko sinne potutus tai panetus threadiin..
Mun munaton kausi piti päättyä tänään, mies oli kiltisti kentällä mua hakemassa oli järjestänyt illallistarvikkeet valmiiksi ja mä huitelin päivällä neuvolat ja lekurit ja alkaneen loman kunniaksi tein vähän alelöytöjä.
Kun tulin kotiin alko olla kommentit kaikesta mun tekemisestä piikikkäitä ja osa jopa täysin asiattomia, tajusin kysyä että ootko lopettanut röökin polton kun et oo tuntiin käynyt röökillä jonka se jyrkästi kielsi.
Sama kitinä jatkui milloin mun turhaan ostamasta pesuaineesta (hän oli kuulemma juuri ostanut 10 purkkia JUST samaa pyykkiainetta) joo merkki ariel mutta mun on pakko ihottuman takia käyttää sitä niiden allergiaversiota, sitten olin tiskatessani rikkonut sen suosikkikahvikupin, kylppärin viemäritukko mun syytä ja mun laatikostot epäjärjestyksessä ja pyörän penkki päin persettä ja kettinkikin täynnä reikiä..
Ruuan jälkeen se ei mennyt röökille vaan nappasi nicoreten tabletin suuhun. Älä toki mulle kerro että olet lopettanut / vähentänyt vaan vittuile ja kiukuttele kuin pahainen teini.. Ja vaikka mä en ole koko paksuuden aikana juuri kyynelkanavia aukonut niin just nyt ei jaksa yhtään.
Ellen tietäisi entisestäänkin köyhtyneen seksielämän kokevan todellista devalvaatiota haukkaisin siltä bratwurstia lyhyemmäksi.
Ommmmmmmmmmmmmm...
Sent from my iPhone using Vau Foorumi