Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tuo ukko tais seota.... :o sano et laita ittes valmiiks lähtöä Ouluun. Kysyin miks "ku rinselin huoneeseen tarvii uuden kattolampun, sellasen lasten lampun" sanoin et löytyyhän noita täältäki. "eiku nyt mennään, sit syömään ja elokuviin" siis tä, mitä täällä tapahtuu...? Mun mies ehottaa ite tuollasta :o nyt tykkään!!! ❤ :)

Ihana yllätys! Ehkäpäs se oli suunnitellu tuon jutun, niin siks ei ollu mitään tapahtunu lampun suhteen :)

Täältä lähtis kans ruusuja miehelle pitkä rivi :) Oltiin siis viime yö Edenissä yötä. Käytiin uimassa ja syömässä hyvin. Okei, syötiin niin hyvin et se peittojen heiluttelu jäi, mut kaikkee ei voi saada :D. Tosi hyvät yöunet ja hotelliaamiainen <3 Vähän pötköttelyä huoneessa, minkä jälkeen mies lähti salille ja minä mammojen hemmotteluhoitoon (yksi joululahjoistani), joka sisälsi kokovartalokuorinnan ja (kevyen) -hieronnan. Sit vielä polskimaan ja höyrysaunaan. Kyllä kelepaa :) Käytiin sit vielä keskustassa herkuttelemassa, levitettiin kotona vuodesohva ja otettiin pitkät päikkärit <3 on se ihana!

Se oli valokatkaisija mikä oottanu puol vuotta :) yritti sitä aamulla korjata mut totes sit et soittaa maanantaina sähkärin korjaamaan sen ja ehkä parempi niin. :) ollaankohan me liian nirsoja ku ei me löydetä kattolamppua lastenhuoneeseen...? :o tai sit jos löytyy ni toinen ei tykkää:)

Me ostettiin ikeasta sellasen valkonen iso "ufo" lamppu missä oli pilvi hattaroita.. Meijän mielestä se oli aika kiva..

Prismassa oli tollanen pöllö lamppu, mut mies ei tykänny siitä sit ois ollu sellanen kiva tähti lamppu (1 seinä tähti tapetilla) mut siinäki oli jotain mikä ei napannu oikee kumpaakaa.... :) pitää vielä käydä kattelee jostain muualta, jos ei kivaa löydy ni sit mennään sillä mikä on paikoillaan :)

Me saatiin mun vanhemmilta joululahjaksi yö kylpylässä illallisineen. Ens viikonloppuna lähdetään heti lahjakortti käyttämään, kun eihän tässä nyt auta aikailla, että ehtii ennen vauvan syntymistä. Toi Eriikan kylpyläyö kuulosti kyllä niin ihanalta, että innolla odotan ens viikonloppua. Toivottavasti ei neuvolassa tule mitään uintikieltoa keskiviikkona!

Pihlajanmarja, piti käydä vielä kun ehti. Mullakin jo 36. viikko, mutta neuvolasta sanoivat että jos ei oo juurikaan supistellu kipeästi niin ei oo mitään vaaraa, et etenkään ensisynnyttäjällä ois vielä paikat auki.

Luoja me ollaan rampoja miehen kanssa molemmat! Mulla on ollut vasen puoli kaulasta jumissa jo kolme päivää, välillä oikeen viiltää ja repii korvan takaa/alta. Kun haluan yskäistä pitää ensin kääntää korva kiinni olkapäähän muuten sattuu aivan saata**sti! Panadolia oon ottanut pari kertaa mut auttaa vaan väliaikaisesti.
Mies onnistu töissä riuhtasemaan selkänsä kipeeks perjantaina mutta oli jo eilen ja tänään ihan ok. Nyt illalla kun hän vaan nosti laukun lattialta selkä jumittu taas ja pahemmin tällä kertaa. Hän otti jo kaks Sirdaludia ja pitää lämpöpussia selän alla mutta ei pysty liikkumaan mihinkään sohvalta! Onneks meil on iso ja napakka sohva jolla hän saa luvan nukkua yön. Mä saan sit ajaa hänet huomenna työpaikkalääkärille et saa saikkua.
Onneks lapset on vielä mun isällä kun heillä on lomaa koulusta ettei tarvii miettiä heitä nyt.

Voi tuota miestä... :laughing001 Heräsin joku aika sit ja kömmin makkarista olkkariin, siellä se nukkuu sohvalla... ihmettelin tätä ja kysyin syytä ni siks ku moottorikelkka oli unohtunu takapihalle ni se nukkuu olkkarissa et herää jos sen joku varastaa, ei oikeestikko... :laughing021 (kävivät eilen ajelee eikä ollu heti sitä talliin vieny) tästä huvittuneena heitin et sit ku vauva syntyy ni nukutaanko me lattialla sen pinniksen vieressä ja vahitaan ettei sitä kukaa varasta ni se heitti naama peruslukemilla vitsillä tosin et ei ku me valvotaan ja seistään sen pinniksen vieressä ja vahitaan et se hengittää eikä sitä kukaa varasta :laughing025
Makeilla nauruilla lähti siis tää viikko ja päivä käyntiin :p ihana hömelö mies :love7

Tietty jos mies pyytää soittamaan kymmenen aikaan ja herättämään sen niin olis kiva että se kanssa heräis siihen soittoon.. Mä todella toivon että mulla ei joku kaunis yö synnytys starttaa kun ei sen unenlahjoilla puhelimeen kyllä vastata....

Voi helvetin helvetin helvetti tää kuuluis varmaan joko sinne potutus tai panetus threadiin..
Mun munaton kausi piti päättyä tänään, mies oli kiltisti kentällä mua hakemassa oli järjestänyt illallistarvikkeet valmiiksi ja mä huitelin päivällä neuvolat ja lekurit ja alkaneen loman kunniaksi tein vähän alelöytöjä.

Kun tulin kotiin alko olla kommentit kaikesta mun tekemisestä piikikkäitä ja osa jopa täysin asiattomia, tajusin kysyä että ootko lopettanut röökin polton kun et oo tuntiin käynyt röökillä jonka se jyrkästi kielsi.
Sama kitinä jatkui milloin mun turhaan ostamasta pesuaineesta (hän oli kuulemma juuri ostanut 10 purkkia JUST samaa pyykkiainetta) joo merkki ariel mutta mun on pakko ihottuman takia käyttää sitä niiden allergiaversiota, sitten olin tiskatessani rikkonut sen suosikkikahvikupin, kylppärin viemäritukko mun syytä ja mun laatikostot epäjärjestyksessä ja pyörän penkki päin persettä ja kettinkikin täynnä reikiä..
Ruuan jälkeen se ei mennyt röökille vaan nappasi nicoreten tabletin suuhun. Älä toki mulle kerro että olet lopettanut / vähentänyt vaan vittuile ja kiukuttele kuin pahainen teini.. Ja vaikka mä en ole koko paksuuden aikana juuri kyynelkanavia aukonut niin just nyt ei jaksa yhtään.

Ellen tietäisi entisestäänkin köyhtyneen seksielämän kokevan todellista devalvaatiota haukkaisin siltä bratwurstia lyhyemmäksi.
Ommmmmmmmmmmmmm...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin