Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hahah :laughing021 Mä sanoin jo kuukaus sitten mun miehelle sen kuorsaamisesta ja hän otti kiltisti peiton ja tyynyn ja meni viras huoneseen nukkuu jotta mä saisin nukkuu rauhassa :sleep002 Paitsi totta kai yö pissillä juoksemiset 2-3 aikaa ja sit 5-6 aikaa joka on todella väsyttävää..

Meidän ulkorappuset on ihan umpijäässä ja kauppaan pitäis lähtee... Siellä se mun muru nyt hakkaa petkeleellä jäitä pois ja sulattelee toholla pahimpia kohtia niin uskaltaa mamma lähteä uloski :p

Oon vissiin liian kiltti puoliso: meilläkin kuorsattiin kamalasti viime yönä, ja kun en tökkimällä saanut hiljaisuutta aikaiseksi, siirryin ite vierashuoneen sänkyyn nukkumaan. Ei toi isäntä mihinkään liiku.

Ja kaupasta nappasin jälkijoululahjaksi itselleni icebugit, jotta uskaltaa tuonne liukkaisiin lähteä kulkemaan.

Meillä mies nukkunu kiltisti kesästä asti sohvalla. Ensinnäkin se väittää et makkarissa on liian kuuma ja toiseks se kuorsaa muutenkin niin et mun nukkuminen on vaikeeta. Katotaan millon uskallan päästää sen takasin tonne :D

Hehe, oon yrittäny tässä jo pari viikkoa saada miekkosta lähtemään kattomaan turvakaukaloa, mutta jostain syystä just sen kohdalla ei tapahdu oikein mitään... No tänään sille pidin sit luentoa siitä, että kuinka meidänkin vauveli voi ihan hyvin syntyä vaikka parinkin viikon päästä eikä se oo sit enää millään tavalla ennenaikaista. Meni joku tunti pari, niin johan oli mies kalenteri kädessä kertomassa, että maanantaina mennään turvakaukalo-ostoksille ennen ku hän lähtee töihin. HEUREKA!!!! :D sit kun saan sen vielä sinne pyykkikoneostoksillekin, niin ois aika hyvä tilanne... Mut se nyt ei oo niin tärkeä. Käykööt vaikka yksin ostaa kun mää oon synnyttänyt perkele. :D

Vois taas vaihteeksi repiä tolta ukolta pään irti ja pönkätä sen vaikka kaappiin... :smiley-angry005 Pelkkä näkeminen ottaa aivoon. Ihan kiva et kysellään kuin jaksat ja mikä olo, mut ei sitä tarvii vatuloida vartin välein! Sit sanoo et lepää äläkä koko ajan touhua jotain. No kuka täällä sit kotihommat tekee ku tuo saa mitää aikaseksi vaikka kui monta kertaa pyytää.
Siitä lähtien ku vauvan huoneen remppa saatiin valmiiks (ainaki 6kk) siinä huoneessa valokatkasija on roikkunut irti ku sinne pitää vaihtaa joku ja se osa on ollu kokoajan tossa pöydällä ni saa sitäkää prkl tehtyä. Pitää vissii seki kohta alkaa ite vaihtaa. Turhan päivänen kapistus tuo ukko taas on :smiley-angry016:smiley-angry017

No niinpä. Täälläki on ukko kyl kyselemässä vointia mutta kaikki hommat mitä se lupas tän joululoman aikana tehdä on tekemättä ja se lähtee sunnuntaina taas töihin... Mitä tommosilla äijillä tekee??? :mad:

Ei nii yhtää mitää... sohvaa vaa kuluttavat. Mä oikeen toivon et tulis äkkiä maanantai ni pääsis ees päiväksi eroon tuosta :smiley-angelic001

Exän aikaan mä harrastin kans paljon tuota "mä itte". Ei tietty aina ihan onnistuneesti tai virheiden kautta onnistumiseen. :D Mutta se olin minä joka kasasin huonekalut, asensin kaikki tekniset laitteet, asensin lamput kattoon (silikonikintaat käsissä kun pelkäsin sähköiskua...) jne. Ja mies vaan hymisteli että olishan hänkin voinut tehdä ton... Niii-in, mutta KOSKA???
Nykyinen mies EI ANNA mun tehdä monia asiota mitkä hyvin voisin tehdä ite. Mutta hän kyllä tekee ne kans kun hän hyvin tietää että ellei hän tee niitä mä teen ne. :D Ja mä nautin olostani... :)

No kyllä tuo aina jossain vaiheessa saa aina lupaamansa jutut tehtyä mutta niissä kestää... Sellasta se on ku toinen on hidas hämäläinen ja mä haluan että projektit hoidetaan heti pois alta. (mä tein kakarana läksytki pois alta jo koulupäivän aikana aina ku mahdollista) Nyt tarvis vaihtaa olkkarin ikkunalauta, pultata Uppiksen vaatekaappi seinään kiinni ja tehdä pinnikseen suoja ettei kissat pääse sinne...

Täällä sama, tekee kyllä mut koska. Ei jaksa aina oottaa ja pyytää uudelleen. Parempi ku tekee ite. Ei kyllä uskalla sormiani laittaa tonne katkasijaan :eek:, joten päätin et annan sille maanantai aamuun asti aikaa ja sit soitan sähkärin käymään. Voi olla ukko pikkasen nolona se jälkee. Ja varsinkin ku se tietää et mä en ruukaa montaa päivää oottaa ja täs on menny jo sen puoli vuotta :mad:

Mun mies on kanssa sellainen suunnittelija. Kaikessa aina KESTÄÄ. Mitään - edes ihan arkipäiväisiä asioita kuten imurointia tai lampun vaihtoa - ei voi heti tehdä, kun aina pitää ensin harkita ja pohtia, vaikkei ne asiat siitä miksikään muutu. Argh. :angry4

Joskus se sitten kyllä yllättää tekemällä ihan yht'äkkiä jotain äkkiliikkeitä, joihin en oo osannut lainkaan varautua. Kerran oli miehen serkun vaimo tuomassa niiden tytärtä meille yökylään. Lähdettiin tytön kanssa heitä bussipysäkille vastaan ja kun tultiin takaisin, niin olkkarista oli kadonnut nojatuoli. Mies oli siirtänyt sen keittiöön, jotta voin pitää hänelle seuraa, kun hän laittaa ruokaa. :grin Toisen kerran lähdin miehen vapaapäivänä aamulla töihin ja kun tulin takaisin, niin meidän keittiön kaapistot oli vaihtaneet väriä harmaista sinisiksi. :rolleyes:

Noista jutuista oon sanonut, että tee vaan, mutta etkö vois kysyä mun mielipidettä ensin, kun yhdessä täällä asutaan. Se vastaa, että voihan tavarat siirtää ja pinnat maalata aina uudestaan, jos en tykkää. Voi, voi, mutta jostain kumman syystä asiat tuppaa tapahtumaan huomattavasti hitaammin silloin, kun mä niitä pyydän.

Meijän isukki lähti aamu kolmelta töihin. Soitteli pari tuntia sitten, että on ajelemassa kotia päin ja "mites on murun päivä menny"... Hyvinhän se, oon hätyyttänyt puoli suomee yhen todennäköisen pissanlirun takia :eek:
Se saa niiiiin hoitaa tämän vintiön kunhan se löytää jalat alleen, mama ei tuu pysymään Tirpan perässä!

Mun mies on kans NIIN hidas liikkeinen et mul meinaa välil palaa.hihat... Jo ruuan laittaminen yhes on välil tuskaa kun se saa ehkä pilkottua sipulit siinä ajas mis ite oon tehny kaiken muun :-D ja joo asioiden toteutus saattaa kans kestää ikuisuuden. Kesäl pyysin et hios yhen lipaston ovet et saisin maalattua poitsun vaatekaapiks, niin tänään on ne vihdoin hionu kun varottelin et vauva OIKEESTI syntyy kohta ja sen vaatteetkin on pesemättä.

Takaisin