Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Pihlajanmarja =)

Juu, alkais tulla hoppu kyl (varsinkaan kun ei voi tietää meneekö 1 viikko vai lähteekö vasta startilla eli joku 10vko viel), mutta samalla kun haluun että se on hänestä lähtevää varsinkin tuon kesällisen "lausunnon" jälkeen niin en muistuta tai mitää. Manailen sit vaan mielessä (ja teille). :p

Ei kun alat vain hyräilemään häämarssia tai laulat sitä Christa Siegfriesin biisiä marry me ding dong.. (kirjotetaanko se noin...)
Ostelet parit häälehdet ja jätät näkösälle ja muuta pientä vinkkailua ;)
Vaihdat täysvalkoiseen yöpaitaan ja teet talouspaperista hunnun ja kännykän soittoääneksi häämarssin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pihlajanmarja, ellette halua suuria häitä järjestää voitte pitää ristiäiset ja yllätyksenä vihkimisen samalla. :)

Minä ainakin kannatan salahäitä! Ei turhaa stressiä, ja paikalla vain tärkeimmät, eli vain te kaksi tai ketä haluattekaan pyytää paikalle jakamaan salaisuuden. Meidän salahäissä oli kolme lähintä ystävää, ja en kadu päivääkään että häitä ei juhlittu mitenkään isosti.

Me mentiin naimisiin 2 päivää ennen esikon laskettua aikaa. Todistajina oli miehen sisko ja yksi meidän yhteinen ystävä; ihminen jonka kautta oikeastaan alunperin tutustuttiin. Vihkimisen jälkeen käytiin kakkukahveilla ja soitettiin vanhemmille, että saa onnitella. :)

Jo pitkän aikaa oltiin lupailtu, että järjestetään kekkerit, kun ollaan oltu 10 vuotta naimisissa, koska sitä vasta kannattaakin juhlia. Nyt voi kyllä olla, että jätetään myöhemmäksi, koska tuo 10 vuotta tulee täyteen nyt kesäkuussa, jolloin pikku Turbo olisi vasta 4-5 kk:n ikäinen. Ehkä tanssimme noita "häitä" sitten jonain outona epätasavuonna vaikka sitten, kun aviovuosia on takana 11 tai 12. Tuota 10-vuotispäivää voisimme juhlia vaikka perheen yhteisellä lomamatkalla.

Voi tuota miestä... Nyt kun olen virallisesti äitiyslomalla ja synnytys lähenee, hän alkoi suunnitella mitä tarvikkeita vauva tarvitsee. Tämän himoshoppaajan pitää huomenna astua ulos kaapista ja näyttää miehelle mitä kaikkea meillä jo oikeastaan on...

Happy, mä "tulin kaapista" reilu viikko sitten... Lapsetkin nauro miehelle kun he olivat paremmin perillä siitä mitä kaikkea meillä jo on. :D Huomenna mennään ostoksille ja ostetaan mitä vielä puuttuu (tops-puikot, vaipparoskis ja imetyskumit). Sit pitäis olla kaikki. :)

Juu meilläkin uupuu pikkusälät + hoitoalusta ja vanna. Ajattelin vielä yhden lakanan pieniä pinnasänkyyn sopiviksi pikkulakanoiksi.

Me ollaan ajateltu, että lähdetään johonkin hienoon paikkaan, jossa mennään kaikilta salaa naimisiin tai sitten otetaan mun sisko ja sen mies mukaan vauvanvahdeiksi ja todistajiksi. Mutta täytyy tehdä enimmät suunnitelmat vasta sitten kun nähdään millainen tapaus meille helmikuussa muuttaa. Mä luulen, että naimisiin meneminen tuntuisi hienommalta ihan erillisenä tapahtumana kuin ristiäisten yhteydessä, vaikka sitäkin mietittiin. Sitä paitsi mun äiti ja mummi on vihitty samassa mekossa ja mäkin haluisin sen käyttöön. Ei taitais vaan ristiäisten aikaan vielä mennä päälle :p Pitää muutenkin keksiä miten kähvellän sen äidin kaapista sen huomaamatta.

Me mentiin naimisiin sillon kun oli sikainfluenssa alkamassa ja kaikki pelotteli toisiaan sillä :) Ja meidän yks neiti oli just saanu diagnoosin et sillä on sikainfluenssa, nii meinas tulla ongelma löytää todistajia meijän häihin :grin Mut mä tykkäsin kun ei tarvinnu kutsua koko sukua :)

Ehkä tän voi tänne kirjottaa, ku mies on niin hölmö.♡ Tarvittais likat ehkä joku oma ketju sekoilulle? No enivei, heräsin viime yönä taas ku mies kuorsas vieressä. Aikani sitä potkin ja tönin, että se kääntäis kylkee, hiljenis ja mä pääsisin nukahtamaan uudestaan. Aloin olla jo niin ärsyyntyny etten uskonu saavani lainkaan unta enää, kun mies sit heräskin mun kiukkuiseen kuiskaukseen. "Mitä, mitä sä sanoit?" Yllätyin et se oli heränny mut sanoin että käännä kylkee. "Ai sun kylkee?" Kiukku haihtu saman tien ku alko naurattaa niin paljon. Käyhän se kipeetä mut ehkä mun ei vielä tartte herättää miestä kääntää mun kylkee? :D En tiiä mikskä valaaks se mut jo mieltää ressukka. No totesin sille että ihan omaas vaa ku kuorsaat jo toista tuntia. "Aijaa, anteeksi." Että näin meillä :D

Takaisin