Nanna88
Puuhakas puhuja
Joo kyllä me olaan aika ajoin puhuttu siitä että pitäis oikeesti mennä ja että se olis viimenen oljenkrsi sellanen parisuhde terapia/psykoloogi.. ja kyllä mä senki sanon että mä en ehkä oo helpoimasta päästä oleva ihminen kenen kassa elää.. mä vaadin todella paljon suhteelta jotta se Toimis mut oon myöski valmis antamaan kaikkeni sen tette että kaikilla olis hyvä olla.. Ja fakta han on vaan se että ei ne miehet vaan voi sitä käsittää mitä meijän naisten kehossa/päänsisällä tapahtuu jatkuvasti.. Onhan tää raskaus ollu mulle aika myllerystä jo pelkästään senki takii että äiti kuoli mut vaikka se olis kin hengissä vielä nii on tää silti aika rankaa ajoitain.. Ja mulla ollu kaikin puolin muuten hyvä raskaus kun kaikki on sujunu tosi hyvin eikä oo ollu mitään ongelmia minkään asian suhteen että oon kyllä pääsy todella helpolla.. nyt vasta alkaa painon nousu tuntuu jaloissa ja nukkuminen hankalaa tän vatsan kaa mut ei muuta.. Sain lopulta mun miehenkin tajuumaan että se tekin mulle hyvää käydä vähän keskustelemassa ammatilaisen kanssa.. jotenki tää päivä on kääntyny positviiviseks ja ihan kun mun mies olis tajunnu nyt jotain todella oleestista kun koko ihminen ja sen luonne muutu ihan muutamassa tunnissa.. ehkä se teki sille hyvää että se oli yksin 3 tuntii joulu ostoksilla..