Puntarissa raskauskilot

Mua ahdistaa kamalasti kun meni kympin raja rikki. :sad001 34+0 oli tullut tasan 11kg, neuvolaan kun pääsen reilun viikon päästä on varmaan jo paljon tuostakin enemmän. En ala :sad001
 
Oltiin tänään kummipojan synttäreillä ja siellä kummipojan isoäiti (ihminen jonka oon tuntenut aika) kysyi, että onkos mulle tullut yhtään lisäkiloa, kun näytän niin kapoiselta. Pari leukaa loksahti, kun vastasin, että onhan niitä kertynyt jo se reilu 15. Kiva kuulla, etten ehkä ihan niin valtavalta näytä, kuin miksi itseni tunnen. :dance008
 
Joo kyllä mullekin on useempi ihmetelly et mihin ne mum lisäkilot on menny... Niitä siids tullu se 17 :$ nooo takapuoöi on ainakin saanu osansa ja muuten on tainnu tasasesti eristekerros lisääntyä ympäri kroppaa :-D mut nyt vast muutamat naapurit uskaltaneet kysäistä millos meille seuraava tulee ja ovat hieman yllättyneet kun sanon et ens kuussa :-D
 
Tää on ihan kamalaa. Lähtöpaino on ollut omalla vaa'alla n.65kg ja pituutta on tosiaan 157cm. Nyt oma vaaka näytti 90,1kg... En mä tie pitäiskö mulle rakentaa kokonaan oma talo kun alkaa tota painoa olla ihan riittävästi... Ei oo helppoo kerätä näin lyhyessä ajassa näin paljon painoa.... Mä niin otan vauvat mukaan salille heti kotiuduttuani...!
 
Ei kun annat kilojen olla ens alkuun. Varsinkin jos aiot imettää. Ja sit kaikki hyppiminen on kielletty ettei tuu mitn kohdunlaskeumaa :mad:
 
Eikä niit vatsalihaksii tehä sitten ennen kun on rako menny umpeen. (siis vatsalihasten erottumisesta johtuva rako)
 
Zumbaan mä meinasin sit mennä. Ja uimaan jos kehtaa. Mut pakko on päästä näistä eroon. Ihan kamalaa aatellakin että jäisivät...
 
Mä uskoisin että ku sit laitokselta kotiudun niin paino on aika samoissa ku ennen raskautta, mutta kyllä täytyy ryhtiliike tehdä kevään aikana. Mikäs sen mukavampaa kävelylenkkiseuraa ku oma poika vaunuissa :Heartblue Kauppaan 2,5 kilsaa/sivu niin siitä on hyvä lähtee :) Mulla oli paino n. 83 kg ennen raskautta ja nyt 90 kg. Mutta ku pituutta on vaan 151 niin aika täti oon.... :eek:
 
Oon tyytyväinen että rattaissa on isot renkaat ni pääsee kans poikien kanssa lenkille. Meillä on tossa lähettyvillä paikka mihin niiden kanssa voi helposti mennä ja päästää koira vapaaksi juoksemaan. Menee kaksi kärpästä yhdellä iskulla :)
 
noniin, huomenna taas neuvola ja oon niin varma että paino taas pompsahtaa yöllä vaikka viimoset 2 viikkoo pysynytkin melko samana o_O
 
Tänään neukus katottiin, et painoo tullu +15 kg. Tällasena 156cm pätykkänä kömpelyys on huipussaan näil kiloil.

Pienoisena materialistina tuli hommattuu alest tän kokoluokan treenivaatteet jo valmiiks, ettei iha kalsareis tarvi jumppia ja salii lähtee taas valloittaan. Sitä odotelles! :)
 
Täällä torstaina rv 36+2 tuli tasan +20 kg täyteen ekasta punnituksesta.. Hohhoijaa, se on ihan sama mitä minä teen ja syön ku se vaan tasasesti sen kilon viikossa nousee.. Mullakin taitaa olla oikeus uusiin treenivaatteisiin :)
 
Itselläni ei ole vaakaa hankittuna mutta raskausajan painomuutokset olleet melkoiset, lähtöpaino n.55kg ja alussa neuvolassa huomautettiin painonlaskusta joka johtui voimakkaasta oksentelusta. Paino nousi vielä keskiraskauteen asti maltillista tahtia ja mietin tuleekohan sitä painoa edes keskimääräisen raskauspainonnousun verran. Sittemmin raskauden edetessä tuli kaikki mahdolliset liikkumisrajoitukset ja loppuvaiheessa paino noussut turhankin nopeaa tahtia (jopa + 2kg/vk) vaikken ns.roskaruokaa herkuttelekaan. Nyt painoa kertynyt parisenkymmentä kiloa ja laskettu aika helmikuun puolessavälissä
 
Miulla viimeeks neuvolassa keskiviikkona +16 kg. Eli menee varmaan +20 kg rikki vielä. Kunhan nyt ei paljon sen yli tulis. Puoleenväliin mennessä ei juurikaan tullu painoa, sit melkein kilo per viikko ja nyt viimeeksi (turvotuksen takia) 1,7 kg/vko. No, tulee jos on tullakseen.. Täällä myös liikkuminen vähän rajoittunutta ja kävely on jo etanavauhtista kun liitoskipuja on reilusti.
 
Takaisin
Top