Minä uskon myös siihen, että kuulun niihin, jotka ei taatusti laihdu imettäessä. Sen varaan en siis laske :) Eikä voi olla varma, että imetys ees onnistuu. Siksi oon pitäny tiukasti kiinni karkkipäivistä enkä muutenkaan herkuttele usein, ettei ne kilot ole ja pysy ikuisesti. Liikkunutkin olen niin paljon kuin oon pystynyt, mutta sekin on viikkojen myötä vähentyny. Ja nyt veritulpan takia on ollu kokonaan katkolla. Painoa on tällä erää tullut 8-9 kg, enkä todellakaan ole nälässä ollut. En ole koskaan elämässäni laihduttanut ja siksi oon yrittäny syödä järkevästi raskauden ajan. Lähtöpaino oli ihan justii normipainon puolella, alarajalla. Näidenkin kilojen kantaminen kyllä tuntuu riittävästi kropassa.
Tiukka linja on kyllä jo kostautunut ja ois kunnon vararenkaalle käyttöä nyt, kun pistän lääkettä veritulpan takia. Pistäminen tekee nimittäin kipeetä, kun kyljestä/vatsasta ei saa kiinni kunnon makkaraa, mihin pistää. Varsinkin oikealla puolella tekee tiukkaa, kun vauva usein punkee pyllyään kylkeen.
Epäilen, että tässä viimeisten viikkojen aikana herkkuja tulee kuitenkin syötyä useammin, koska kotona ollessa on vaikeampi vastustaa. Töissä ollessa ei iltaisin enää kyennytkään leipomaan mitään, ja kaupassa pysyin lujana. Kiitos siis mehut vieneelle työlle ja ruokailurytmille :)