Puntarissa raskauskilot

+ 13 kiloa mittarissa, rv 36 menossa. Viimeks painonnousu oli vähän kiihtynyt, mutta tuntuu että vähän semmosta turvotusta (ja ummetusta!) tais olla. Nyt jos yrittäis kans kivuilta vähän enemmän liikkua niin en ota tota miestä painossa kiinni! :wideyed: No joo on sinne vielä joku 8 kiloa matkaa mutta jos samaa tahtia nyt kertyy ja menis vaikka yliajalle niin eihän toi jaksa enää nostella mua :dead:
 
Mä laitoin itteni muutamaksi päiväksi herkku lakkoon. Puntarille en oo uskaltanu mennä, mut nyt on vklopun aikana tai oikeestaan koko viikon :p tullu syötyä todella huonosti ja mitä sattuu :rolleyes: ei tarvii kovin paljo enää nousta ton painon... :nailbiting: Huomenna aamulla käyn puntarilla :3some
 
Hö mihinkää puntarille muistanu aamulla mennä enkä nyt maha täynnä ainakaa mee :shifty: kokeilemme siis muistaa huomenna :rolleyes:
 
Mun on ihan turha käydä kotipuntarilla, kun se näyttää mitä sattuu. Mutta huomenna on lääkäri, niin sitten taas tiedän. Mä kyllä niin odotan sitä kun pääsee vaunulenkeille! Mulla on jo mielessä sellanen 1,5 tunnin lenkki, jota alan kiertää heti kun vaan vauva tuolla tarkenee. Oispa myös kiva, kun löytäis täältä kylältä jonkun vaunulenkkikaverin :)
 
Meillä koti puntari näytti 0,5 kg enemmän tai vähemmän ku neuvolassa... Mä kans ootan et pääsee kunnon vaunulenkeille :) tykkään kävellä ni voi tulla pitkiäkin retkiä :p
 
26kg tullut lisää.. Ottaa kyllä päähän tuo luku.. Harmittaa, kun ennen olin laiha :sad001
 
Kyllä ne kilot lähtee pois vauvan kans touhottaessa. Ihan saa tarkkana olla itekin, että muistaa/ehtii vauvan hoidon lomassa syömään... Ja jos imettää, niin se käy aivan jumpasta. Urheilujuomapullo saa olla vieressä kun on niin hikistä hommaa :) että älkää huolehtiko, kyllä ne kilot on ihan sivuseikka ja pois lähtevät.

Täällä tuli siis ~22 kg ja en ees ollu mikään ruipelo ennen raskautta, ihan normaalipainoinen 66 kg/168 cm.
 
Joo kyllä ne kilot karisee ja mä en edes imetä. Menee vaan tota aikaa sen verran vauvan kanssa että ei tosiaan kerkeä/malta syödä. Mäki elän nykysi voileivillä ja jogurteilla...
 
Täällä isukki pitää huolen ruokapolitiikasta ja ollaankin saatu pidettyä ihan hyvä rytmi, että on aamupala, lounas, välipala, päivällinen, välipala ja iltapala :) välillä joku ateria on hieman viivästynyt, mutta ei oo vielä unohtunut. Tänään syödään tonnikalapastaa lounaaksi, eilistä kinkkukiusausta päivälliseksi ja sit ajattelin tekaista pannarin, niin saa itekin vähän "omaa aikaa" :)
 
Aina puhutaan että sitä raskausvatsaa ja vauvan liikkeitä tulee ikävä, onko teillä ikävä vatsaa? Kun mulla ei todellakaan ole! Mä olen aivan haltioissani uusista linjoista! Mullahan paino ei noussut raskauden aikana lainkaan ja nyt on pudonnut lukemiin missä en ole muutamaan vuoteen ollut. Kyllä kohotti itsetuntoa kun näki miten mies kuolas mun perään aamulla kun näki mut tiukoissa farkuissa ja topissa. :wink Seksitauko ei taida pitää enää montaa päivää... :wink
 
Mulla poksahti eilen +20kg raja rikki, jaiks! Näitten 3 viimesen viikkojen aikana on painoa tullut viikossa lisää 1000g-1700g, eli hirveen paljo turvotusta on kyl tullu (ja herkkujakin on syöty :rolleyes: )
 
Aina puhutaan että sitä raskausvatsaa ja vauvan liikkeitä tulee ikävä, onko teillä ikävä vatsaa? Kun mulla ei todellakaan ole! Mä olen aivan haltioissani uusista linjoista! Mullahan paino ei noussut raskauden aikana lainkaan ja nyt on pudonnut lukemiin missä en ole muutamaan vuoteen ollut. Kyllä kohotti itsetuntoa kun näki miten mies kuolas mun perään aamulla kun näki mut tiukoissa farkuissa ja topissa. :wink Seksitauko ei taida pitää enää montaa päivää... :wink

Mä vaistomaisesti silittelin mahaa parina iltana synnytyksen jälkeen, kunnes katoin et HETKONEN, masukaverihan makaa tossa vieressä masun ulkopuolella ja silitinkin sit pikkumiestä mahan sijaan... :laughing001 Ei oo mullakaan kyllä raskausmassua ikävä, ihana kun pikkuäijä on ulkona ja saa sukat jalkaan! :)
 
Mulla on vähän ikävä sitä mahaa ja niitä kipeitä liikkeitä :) Tosin se voi johtua siitä et tiedän et tää vauva aika on vaan niin lyhyt.
Mut muuten olo mitä parhain ja kilojakin on vähemmän kun vuosiin.
 
Ei ole ikävä raskausvatsaa. Pieni ylimääräinen kumpu tuossa vielä on, mutta tuntuu laskevan joka päivä vähän lisää. Ja paino myös putoaa päivässä ainakin puolisen kiloa. Eli tuskin jää tästäkään mitään raskauskiloja, vaikka niitä raskausaikana reilusti kertyikin.
 
Ei todellakaan tule ikävä sitä mahaa, eikä niitä iltajumppia. Ihana, että on tuo tuhisija vieressä, mutta en myöskään kokenut synnytyksen olevan mikään mahtava tapahtuma. Siis se lapsen saaminen syliin ekaa kertaa oli mahtavaa, mutta itse se punnertaminen, ponnistus ja kivut, niin olisin voinut jättää väliinkin. Joidenkin mielestä kun se on niin voimaannuttavaa, tai ei ole kokenut olleensa nainen ennen synnytyksen läpikäyntiä tms. Ei päde muhun kyllä yhtään. Ihana kun on ohi ja saa jo elää tätä vauva-arkea. :Heartred
 
Kattelin äsken noita masukuvia. Mä oon jo viikossa unohtanut sen ison mahan. En oikein muista edes miltä liikkeet tuntuu tai närästys. Hämärää. Ihan kuin ois muka ollut kipee ja parantunut.
 
36 kiloa sain kerättyä painoa raskausaikana. Paino oli jotain aivan järkyttävää. Hirveä himo olis pitää sellainen tehokuuri, mutta muistuttelen itseäni, että synnytyksestä on vain 2 viikkoa ja kiire ei ole mihinkään ja tärkeintä on, että maitoa riittää pojulla. Mulla on ikävä jo raskauden alkuaikoja ja toista kolmannesta. Viimeistä kolmannesta ei vielä ole ikävä.
 
Takaisin
Top