Puntarissa raskauskilot

Mäki kauhistelin tota mun masua!:D Kiloja tuli 25 ja huomenna selvii paljon niitä on :) Masentaa tää mun peilikuva :sad001 Mut kuha päästään ulkoilee nii tää mamma alottaa kunnon hiki treenin :)
 
+6kg ja kuukausi laskettuun, lähtöpainoltani olen normaali, ehkä hoikanpuoleinen. Varmaan käy kuten viimeeksikin, eli kaikki 8kg jäi laitokselle, paitsi ne 3,8kg jotka omassa autoistuimessaan matkustivat :) Elimistö keräsi pari kiloa imetysvarastoa synnytyksen jälkeen, ja piti niistä kiinni kunnes imetys loppui. Liikuntaa vaan ja normaalia ruokaa oikeassa suhteessa, niin ei se sen kummempaa vaadi. Liikunnaksi riittää alkukuukausiksi vallan hyvin vaunulenkkeilykin, mutta itse kaipasin myöhemmin jo hikiliikuntaakin. Kai se olennaisin asia on, ettei liiaksi tottuis siihen 'uuteen' peilikuvaan, ja antais koko asian sitten lopulta olla, kuten on muutamalle tutulle käynyt...itse olen kai onnekas kun en joutunut asiaa omalta kohdalta koskaan edes pohtimaan.
 
Mahasta melki lähteny se 10kiloa mutta miten ihmees noista reiaitä saa tuon kymmenen pois?
 
Tääl vaikuttaa kilojen kariseminen olevan jatkossa asteen helpompaa nimittäin vauval menee masu kipeeks, jos mussutan suklaata! Ehkä iha hyvä vaan, johan tota tuliki vedettyy raskaana ollessa melkoiset määrät!
 
Tiada, kyllä ne lähtee ilman sen kummempia kikkoja. :-) vaunulenkeille vaan! Ja ootko kuullu siitä vauvojen kuudennesta aistista jonka avulla ne herää just sillon kun äiti aikoo syödä ;-) pakkopaastoa siis aina välillä ;-)
 
Lukema kodin vaa'alla oli 66.6 ja tänään kotiin palattua 59.4 eli n 7 kg jäi synnärille enemmän kuin ajattelin, tosin istukka oli paksu ja napanuorakin metrin mittainen :)
Mulla oli kans metrinen napanuora. Kotiuttava kätilö mietti joutuuko salikätilö leipomaan, kun yli metrisistä kuulemma joutuu (Jyväskylässä) :)
Ei kuulemma haitannut sillä pituudella, että oli kerran kaulankin ympäri.
 
Täälläkin lääkärit ihmettelivät ja kätilö kysyi n 50 lastenlääkäriltä että onko aiemmin nähnyt tällästä niin lastenlääkäri totesi että kerran hänen uransa aikana


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli painoa ennen raskautta noin 60kg, ensimmäisen kolmanneksen jälkeen 57kg, raskauden lopussa 69kg ja kotivaa'alla mitattuna eilen 63kg. Eli eipä paljon jäänyt tiputeltavaa etenkin kun tissit painaa puolet enemmän kuin ennen :p niin ja meiän vauvalla on hyvin tarkka kuudes aisti ja hän herää tasan joka kerta kun yritän syödä.

Nimim. "Aamupalaksi kylmää puuroa klo12.30"
 
Ruuasta kannattaa tehdä helposti haarukoitavaa niin voi imettää toisella kädellä, syödä toisella.

Tänään päästiin näissä maratoneissa siihen pisteeseen, että puolet iltaruuan kokkausprosessistakin tuli imetettyä. Ihan hyvin sai kanat käristeltyä siinä toista syöttäessä...
 
Mä en oo vielä noin taitava et pystyn imettää ja värkkää samalla jotain muuta :joyful: puhelimen räpläys onnistuu mut siihen se sit jääki :p
 
Toi on kyl niin totta. Mulla tuntuu ainakin yks ruokailu päivässä menevän imettäessä. :-)
 
No en puhu enää... Mutta vähänkö mulla rupes äsken leuka väpättämään kun katon tuota leipomisohjelmaa Jimiltä ja ne teki siellä VALKOSUKLAAMUTAKAKKUA!!! Siis se on jottain mistä minä en oo kuullu enkä tienny! Mietin täällä vaan että miltä se näyttää ja miltä se maistuu :confused:
 
Takaisin
Top