Pulinaketju

Tsemppiä kovasti Äitykkä huomiselle! Itse sain edellisessä cytotecit kotiin, mut en ehtinyt niitä ottaa kun km alkoi itsekseen. Siinä ei tosin panadolit, buranat eikä panacodit auttaneet ja lähdin lopulta päivystykseen hakemaan tujumpaa lääkettä. Suositan matalalla kynnyksellä sairaalan palvelujen vastaanottoa jos mahdollista.

Täällä tuhruilee vähän ruskeaa. Pelko edelleen persuksissa.

En tiedä miksi, mutta minulla on semmoinen tunne, että sinä vielä nyytin saat. Hanurista ne pettymykset aina ovat, mutta toivoa se on lähes olematonkin. Mulla on nyt kovaa keltsin jomotusta, joka alkoi ennen Teroja, joten jos vaan kaverit kerkesivät ajoissa, niin minitsäänssit on täälläkin. On se vaan reteesti enemmän, kun nolla. Ja ainakin tässä oppii käsittelemään pettymyksiä, jos niinkun jotakin positiivistakin ajattelis.
Näimpä, pitihän geneettisiin kesketyksiinkin olla aika pienet prosentit ja silti semmonen vaan napsahtaa. Nyt pidetään sielläkin tsäänsseistä kiinni <3
Mä en toisaalta haluis alkaa ajatella ”positiivisesti” kun sitten taas tulee semmonen idioottiolo kun vuoto alkaa. Tietysti voishan sitä joskus vaihteeksi kokeilla semmosta pinkkihöttöstä ajatelutapaa. Mulla nää piinat tuppaa loppumaan nopeasti kun luteaali on sen 8-9pv.

Näimpä, pitihän geneettisiin kesketyksiinkin olla aika pienet prosentit ja silti semmonen vaan napsahtaa. Nyt pidetään sielläkin tsäänsseistä kiinni :Heartred
Mä en toisaalta haluis alkaa ajatella ”positiivisesti” kun sitten taas tulee semmonen idioottiolo kun vuoto alkaa. Tietysti voishan sitä joskus vaihteeksi kokeilla semmosta pinkkihöttöstä ajatelutapaa. Mulla nää piinat tuppaa loppumaan nopeasti kun luteaali on sen 8-9pv.
No justiinsa niin. Kun pikkuprosentit voivat toimia myös positiivisesti. Tarpeeksi on mulla idioottioloa jo siinä, kun näin 44v edes yrittää. Lähtökohtaisesti odotan aina negaa, joten jos plussa yllättää, niin todella yllätyn. Näin ollen nega/vuoto ei ole niin paha isku, vaikka ainahan se silti kyrsii. Mutta ny piinaillaan, kunnes piina päättyy.

Kyrsii se. Aina se kyrsii. Vaikka realisti olisikin. Mua ylipäätään kyrsii asiat mihin ei voi vaikuttaa ”mitenkään”. Maratonille voisi alkaa treenata tai vaikka voittaa 70-vuotiaissa painnonnoston MM jos vaan halua löytyy. Mut nää ei oo juurikaan omissa käsissä. Ei sittenkään vaikka mikä lahjasolu mahaan tuupattais :wtf:

PMS katosi. Se kahden päivän ”tapan kaikki ja tukehdun omaan olooni” laantui yks kaks. Nyt on semmonen olo kuin olis juonu lasin skumppaa. Kaikki käy ja rallallei :wideyed::laughing001

Sharmander, pistin kädet ristiin ja toivoin teille nyt vauvaa. En tiiä auttaako, mutta kesällä kun aloitettiin yritys, pistettiin kädet ristiin yhdessä ja toivottiin tervettä vauvaa. Mä lisäsin et terve tyttö kiitos. Nyt on tulossa terve tyttö. Tai niin terve kuin seulat antaa. Jos siitä oli joku apu, niin koitan samaa teille :Heartred:smiley-angelic001

Edit. En oo mikään himo uskovainen, mut Raamatussa lukee et se joka pyytää, niin sille annetaan, joten koitetaan :angelic:

Sharmander, pistin kädet ristiin ja toivoin teille nyt vauvaa. En tiiä auttaako, mutta kesällä kun aloitettiin yritys, pistettiin kädet ristiin yhdessä ja toivottiin tervettä vauvaa. Mä lisäsin et terve tyttö kiitos. Nyt on tulossa terve tyttö. Tai niin terve kuin seulat antaa. Jos siitä oli joku apu, niin koitan samaa teille :Heartred:smiley-angelic001

Edit. En oo mikään himo uskovainen, mut Raamatussa lukee et se joka pyytää, niin sille annetaan, joten koitetaan :angelic:
Kiitos <3 ihanasti sanottu. Kyllä näitä aina toivoo. Vaikken itsekään varsin uskovainen oo mutta kuitenkin.

Mut joo.. ”onneksi” tämä oma kroppa on siitä armelias ettei tätä piinaa aina kauaa kestä. Ei tarvi kahta viikkoa jännätä, vuodotkin alkaa reilusti ajoissa, viimestään 10päivänä oletetusta oviksesta on kp1. Viikossa tietää jo käytännössä mihin homma taittuu. Mietin jo tänään ettei oo enää paleltanu jos ei hiottanukaan. Edes nyt illalla. Ei oo enää se ”kipeä olo” ilman et olis kipeä. En mä näihin lämpöihin toki perusta juurikaan, mutta vielä ne ei silleen oo pettäneet tai toisaalta yllättäneetkään. Raskaana ne on korkealla pysyneet alusta asti. Matalat oli jo nyt illasta joten en varmaan veikkaa pahasti pieleen jos sanon että viimestään ti-ke akselilla alkaa vuoto.. Muutenkin se semmonen pöhnä päässä puuttuu mitä muistan ennen testin tekoa. Itsehän olen aina aika aikaisin testannu ja näyttäny kyllä viivan mukisematta jos aihetta ollu. Että eiku kiertoa kohti laughing7

Tällä viikolla kävis ostamassa testin mut en tiiä tuskin se mitään näyttää ku ei hajuakaan missä mennään... Aamupäivästä on sellanen ällötys olo.. Maha kummallinen ja selkää juilii.. Välillä kuuma välillä kylmä:confused005

Tsemppiä piinapäiviin! voitais kyllä jotain haamuja jo tiirailla.. :pompus:

Täällä tuhruilee vähän ruskeaa. Pelko edelleen persuksissa.
Kyllähän vetää jännäksi teidän puolesta :nailbiting:! Kovin positiivista jos ei enää kirkasta verta vuoda!? Pidetään tiukasti peukkuja tälle niinkauan kun toivoa on!

Kp2. Kauhee flunssa :inpain: Saikulla huomisenkin.

Miehellä nous joku patti kainaloon leikkaushaavan alle, todennäköisesti nestettä kertynyt. Lähtee huomenna sairaalaan näyttämään sitä. Kaks sairasta täällä viettää laatuaikaa :hilarious:

Haamuja olis kyl kiva yytsiä ja jännätä. Mä olen aina ollu hätähousu ja himotestaaja. Tästä kolmosesta tein vain kaks tikkua, ihan sen aikaisen haamuhaamuhaamun ja sit siitä muutaman pv päästä tummat viivat. Jostain syystä ei edes hotsittanu testien teko. Muista olen kytännyt ja jännännyt varmaan 20 tikkua per raskaus :laughing001

Olis kyllä kiva jos tänne alkais enemmän plussia ilmaantua, antaisi vähän toivoa itsellekin. Mä pidän kovasti peukkuja kaikille yrittäjille täällä. Shamanderin oireet kuulostaa kyllä lupaavalta!

Täällä tais tulla huti eli ovuloimaton kierto. Limat lisääntyi ja ovistikut vahvistui tiettyyn pisteeseen asti, ei kuitenkaan ihan tasavahvoiksi. Nyt ne on jo hiipuneet, eikä ovistuntemuksia ole ollut, vaikka yleensä tunnen oviksen aivan selvästi. Plääh. Muutama kierto sitten oli sama homma. Pitäis vissiin ottaa letrot käyttöön, kaapista niitä vielä löytyy.

Parempaa onnea teille muille!

Olis kyllä kiva jos tänne alkais enemmän plussia ilmaantua, antaisi vähän toivoa itsellekin. Mä pidän kovasti peukkuja kaikille yrittäjille täällä. Shamanderin oireet kuulostaa kyllä lupaavalta!

Täällä tais tulla huti eli ovuloimaton kierto. Limat lisääntyi ja ovistikut vahvistui tiettyyn pisteeseen asti, ei kuitenkaan ihan tasavahvoiksi. Nyt ne on jo hiipuneet, eikä ovistuntemuksia ole ollut, vaikka yleensä tunnen oviksen aivan selvästi. Plääh. Muutama kierto sitten oli sama homma. Pitäis vissiin ottaa letrot käyttöön, kaapista niitä vielä löytyy.

Parempaa onnea teille muille!
Eikait se oviskaan aina tunnu. Samalleen. Mulla ne lämmöt on aika helposti kertova asia vaikken mittaa mitenkään X aikaan aamulla makuultaan suusta jalat katossa nenä poskella. Mä mittaan herättyä ja huomaan kyl olossa ja muutenkin.

Kotiuduttu reissusta.... Lääkkeillä lähdetään liikkeelle, se kuulema on se ensisijainen valinta ja tavoitteena säästää kohtua.
Sain klinikalla Mifegynen ja keskiviikkona sitten on Cytotecien vuoro.
Viikonloppuna tilanne edennyt, nyt näkyi että istukkakin jo irronnut... Toivotaan siis että kaikki menisi hyvin ja mahdollisimman kivuttomasti.

Neuvolan terveydenhoitajakin soitti ja kysyi kuulumisia. Voin hänellekin laittaa viestiä jos tarvitsen keskusteluapua ja toki toivoi että palaisin pian asiakkaaksi...ja klinikalla lääkärikin muistutteli että uutta raskautta voi yrittää heti kun vuoto on loppunut ja raskaustesti on negatiivinen:wacky: Mutta saahan nähdä, onneksi mieli on harvinaisen levollinen ja rauhallinen
ihmettelen oikein miten tämä ei tämän kurjemmalta tunnu, tosin lääkäri totesi että ehkä mieli työsti asiaa jo kun ne pelonhäivähdykset ilmenivät ja ikäänkuin pääsin sen shokkivaiheen yli tietämättäni

Mutta hyvillämielin siis tähän viikkoon ja saattamaan tämä saga loppuun :happy:
Paljon tsemppiä.

Kyl mie vahvasti veikkaan Vti:tä. Mut miks tää tälleen aaltoilee. Illalla meni jo ohi ja taas hiipi tämä tällanen ”pissin housuun jos en heti pääse vessaan vaikka äsken kävin”. Ja pissatessa kouristaa tutun oloisesti :depressed::smiley-angry017

Eikait se oviskaan aina tunnu. Samalleen. Mulla ne lämmöt on aika helposti kertova asia vaikken mittaa mitenkään X aikaan aamulla makuultaan suusta jalat katossa nenä poskella. Mä mittaan herättyä ja huomaan kyl olossa ja muutenkin.

Hmm, mä en oo koskaan lämpöjä mittaillut oviksen yhteydessä. Pitäis ehkä kokeilla.

Itsekin mietin, oisko ovis voinut olla ilman tuntemuksia (vaikka mulla tooosi harvoin sellaisia kiertoja joissa ei ovista selkeästi tunnu), mut eniten hämää se kun ovistestitkään ei kunnolla vahvistuneet. Mulla ne yleensä kirkuu punaisena kun ovis on tuloillaan.

Äitykkä, onpas hienoa et sulla noin rauhalliset fiilikset. Kaikkea hyvää tyhjennykseen ja siitä topimuiseen! <3

Hmm, mä en oo koskaan lämpöjä mittaillut oviksen yhteydessä. Pitäis ehkä kokeilla.

Itsekin mietin, oisko ovis voinut olla ilman tuntemuksia (vaikka mulla tooosi harvoin sellaisia kiertoja joissa ei ovista selkeästi tunnu), mut eniten hämää se kun ovistestitkään ei kunnolla vahvistuneet. Mulla ne yleensä kirkuu punaisena kun ovis on tuloillaan.

Äitykkä, onpas hienoa et sulla noin rauhalliset fiilikset. Kaikkea hyvää tyhjennykseen ja siitä topimuiseen! :Heartred
En mä ny toki idioottivarnana pidä sitäkään mutta esim mulla alkukierto on aina about 36,2-36,4 maks aamusella. Joskus vähän allekin. Sit oletetun oviksen jälkeen 36,6-36,8. Eli semmonen normi pieni nousu. Lämmöthän voi nousta viiveeläkin kun keltsi alkaa toimia eli 1-2pv oviksesta. ei aina het samana päivänä

Takaisin